SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2024 11:30:22 ]![]()
![]()
mooie TT alleen geen mooi plaatje
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Echt niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vertel, wat is de humor?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
plat vlees dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit van gehoord, volgens mij is al het vlees plat op een gehaktbal en een worstje na.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@DJMO mag t uitleggenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:37 schreef Dotteke het volgende:
Nooit van gehoord, volgens mij is al het vlees plat op een gehaktbal en een worstje na.![]()
![]()
Ik wachtquote:
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Praatjes vullen geen gaatjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een tampon.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
oordopjes, bananen, etv etcquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Als Amy er niet is, moet iemand anders het doenquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
is ook zoquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als Amy er niet is, moet iemand anders het doen![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als Amy er niet is, moet iemand anders het doen
Ik zie in de agenda dat ik 3 januari een roostervrije dag heb. Zal ik 2 januari ook vrij nemen? Dan heb ik lekker 5 dagen vrij.Trotste mama van Ambar
Doenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie in de agenda dat ik 3 januari een roostervrije dag heb. Zal ik 2 januari ook vrij nemen? Dan heb ik lekker 5 dagen vrij.
Mini vakantie'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Of nouja dan hoef ik maar 2 weken achter elkaar alleen op maandag en dinsdag te "werken"Trotste mama van Ambar
Dat zou betekenen dat je hier die dag meer bolkt?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie in de agenda dat ik 3 januari een roostervrije dag heb. Zal ik 2 januari ook vrij nemen? Dan heb ik lekker 5 dagen vrij.![]()
Ik zeg doenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie in de agenda dat ik 3 januari een roostervrije dag heb. Zal ik 2 januari ook vrij nemen? Dan heb ik lekker 5 dagen vrij.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Na die drukke kerstmaand lijkt mij dat ideaal.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Of nouja dan hoef ik maar 2 weken achter elkaar alleen op maandag en dinsdag te "werken"'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Op mijn vrije dagen bolk ik minderquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je hier die dag meer bolkt?Trotste mama van Ambar
@JustinK natuurlijkquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Hidiho of @:Haags ook Die konden er ook echt wat van![]()
![]()
Maakt niet uit ,werken of vrijquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je hier die dag meer bolkt?
Druk? Ik doe er niets meequote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Na die drukke kerstmaand lijkt mij dat ideaal.Trotste mama van Ambar
Dan zou ik vrij nemenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op mijn vrije dagen bolk ik minder![]()
![]()
Lekker joh. Ok dat geldt dan niet voor jou maar vakantie nemen als het kan lekker doen.quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja die ookquote:
Maar Auque heeft het ook goed gedaan deze maand
Hidi vond ik ook altijd steengoeddie ging geloof ik allerlei groenten.kruiden er ingooien als bolk
Onvermoeibaar uren lang
De kunst is altijd met zo min mogelijk verlofdagen de meeste vrij zien te krijgenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lekker joh. Ok dat geldt dan niet voor jou maar vakantie nemen als het kan lekker doen.Trotste mama van Ambar
Naar wie gaat nu de meeste liefde, naar Amy of Lovely?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja precies.. tijdens Pasen en Hemelvaart ook zo'n mooie tijd dan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De kunst is altijd met zo min mogelijk verlofdagen de meeste vrij zien te krijgen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:55 schreef mario390 het volgende:
de vampiros zijn al 24 uren wakker man man![]()
IEDEREEN liefquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar wie gaat nu de meeste liefde, naar Amy of Lovely?![]()
Wauw, wat een liefde heeft die man zegquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, ik negeerde het de 1e keer ook al![]()
![]()
Ook voor al mijn hatersquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, wat een liefde heeft die man zeg![]()
![]()
Halloween in BB?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BbThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
BBWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog met die gekke broeken die aan elkaar zitten?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja 4 dagen proefing vampiros vs humans ,middag gaan de vampiros slapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als Amy er niet is, moet iemand anders het doen
Jij ook al?![]()
Valt het dan niemand op hoe netjes ik me de afgelopen dagen gedraag?![]()
Ok, dan stop ik daar maar weer eens mee
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
nee dat zijn de humanos de gaan zo geweckt werdenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog met die gekke broeken die aan elkaar zitten?![]()
Gevaarlijkquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja 4 dagen proefing vampiros vs humans ,middag gaan de vampiros slapenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Van mij mag je vooral jezelf zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij ook al?![]()
Valt het dan niemand op hoe netjes ik me de afgelopen dagen gedraag?![]()
Ok, dan stop ik daar maar weer eens meeTrotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van mij mag je vooral jezelf zijn![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
ZO dan dat is pas een groot hart hebbenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ook voor al mijn haters
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zal een voorbeeld aan jou nemen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hier nietquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:14 schreef ToT het volgende:
Valt hier trouwens nog wat te neuken, of wat?![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: