19:51:50 !quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach Coco
Wat ben jij toch een verschrikkelijk dom varken
Dat willen PSVers vooral heel graagquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:53 schreef Coco het volgende:
[..]
De klassieker is sinds deze eeuw al Ajax - PSV
Doe dit nou niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:54 schreef ISVV het volgende:
PSV zal zaterdag ff laten zien hoe het moet.
wij hebben geen rivalen, alleen maar zielige hatersquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga voor een 1-3..Berghuis scoort sowieso een keer als ie meedoet (zoals gewoonlijk)quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:55 schreef ISVV het volgende:
[..]
Doe ik wel, heb er alle vertrouwen in. Gewoon in een normale overwinning hoor, 1-2 of zo.
Het draait in Nederland maar om 2 clubs.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Achterstand tot de koploper maakt natuurlijk geen drol uit als het gaat om plek 2.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:57 schreef VEM2012 het volgende:
Je zal maar Feyenoorder zijn. Denk je de laatste weken weer mee te kunnen doen om de 2e plek, sta je 2x drie kwartier later op 11 punten achterstand op de koploper na 10 wedstrijden…
Nee, maar het is wel beschamend.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
Achterstand tot de koploper maakt natuurlijk geen drol uit als het gaat om plek 2.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:59 schreef GGMM het volgende:
Gewoon een schop
En niks geen kaart of wat dan ook
Wat triest dat je gaat schoppenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:59 schreef RipCity het volgende:
Wat triest dat je dan 2minuten gaat lopen faken dat je geblesseerd bent
Feyenoord fan.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:59 schreef Kickinalfa het volgende:
Geel voor het bewust schoppen van je tegenstander waar de bal niet eens in de buurt is?
Ja, het gaat om de intentie. Er was geen bal in de buurt, dus als je een kaart trekt wees dan consequent.quote:
Over 1 wedstrijd oordelen maakt je dan ook weer een opportunistquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:50 schreef GGMM het volgende:
Die miiambo niet gezien vandaag. Taylor MOTM.
Opportunist @:fok-it zal hier een interessante visie over hebben
Nee, gaat erom toch hoe zwaar het is (quote:
Wat denk je dat m'n punt was.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over 1 wedstrijd oordelen maakt je dan ook weer een opportunist!
Maar gefeliciteerd vriend
Subjectief geneuzel. Weet niet wat de regels exact zeggen maar volgens mij is natrappen gewoon rood.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee, gaat erom toch hoe zwaar het is (). Was toch paar keer al ophef over omdat het niet hard genoeg was kregen ze dan geel.
Vooral vreemd dat die het zo laat gaf. Waarsch. gewoon ingefluisterd door var.
Nee dat is het dus niet, al 3 seizoenen niet overigensquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Subjectief geneuzel. Weet niet wat de regels exact zeggen maar volgens mij is natrappen gewoon rood.
Blijkbaar dan wel.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat is het dus niet, al 3 seizoenen niet overigens
Maar blijkbaar is dat jou ontgaan
0,9 xG is die volley uit de stuit van Carranza richting de Euromast.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:11 schreef Slobeend het volgende:
1,37 xG vs 0,63 xg bedankt Wellenreuther!!!
Oh ja, Feijenoord speelde thuis.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:10 schreef de_boswachter het volgende:
Nou het Feyenoord publiek ging er vandaag wel vol achter staan hé jongens‘Het legioen’
Hij heeft wat tegen mij en durft dat niet direct tegen mij uit te spreken.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:23 schreef GGMM het volgende:
@:dombohetolifantje1 en @:gurneyisbestoke hebben weer ruzie in het Feyenoordtopic
Wat is dit een intens verdrietige avond.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:23 schreef GGMM het volgende:
@:dombohetolifantje1 en @:gurneyisbestoke hebben weer ruzie in het Feyenoordtopic
$$$$quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:26 schreef tong80 het volgende:
Hoe heeft Kraaij ooit dat lekkere wijf uit Engeland aan de haak geslagen
Nou ik ken Jil, woonde hier, maar dat lijkt me niet.quote:
Ik snap echt geen kut van die statistiek.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:11 schreef Slobeend het volgende:
1,37 xG vs 0,63 xg bedankt Wellenreuther!!!
Verrassend.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik snap echt geen kut van die statistiek.
Goh.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik snap echt geen kut van die statistiek.
Alsof je zelf de onderliggende rekenmethodiek wel snapt en hier niet gewoon naar de verkeerde wijst.quote:
Het is een stuk betere statistiek dan schoten op doel, niet meer en niet minder.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alsof je zelf de onderliggende rekenmethodiek wel snapt en hier niet gewoon naar de verkeerde wijst.
Dat Pasveer met een lange bal die complete verdediging in het hemd zet is bijzaak.
Ik geloof ook graag dat het een betere statistiek is dan schoten op doel. Vond alleen die 1,37 tegen slechts 0,63 van Ajax wat opmerkelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is een stuk betere statistiek dan schoten op doel, niet meer en niet minder.
En dan houdt het al geen rekening met scoreverloop, tenzij je grafiek erbij pakt. Dat je met 2-0 voorsprong nog wat kansjes tegen krijgt is niet zo gek.
De PI Wotte, het was geen serieuze conclusie. Ik heb overal al geroepen dat Ajax het tactisch beter voor elkaar had.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik geloof ook graag dat het een betere statistiek is dan schoten op doel. Vond alleen die 1,37 tegen slechts 0,63 van Ajax wat opmerkelijk.
De ene lijkt gevoelsmatig wat hoog en de andere laag. Om nou te suggereren dat het aan de keeper lag. Dan heb je er volgens mijn weinig van begrepen. In de eerste helft werd je gewoon tactisch overklast.
Ik trek mijn benen wel weer in.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De PI Wotte, het was geen serieuze conclusie. Ik heb overal al geroepen dat Ajax het tactisch beter voor elkaar had.
Dan laat jullie concurrent toevallig ook punten liggen ja.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:56 schreef klaasweetalles het volgende:
gelijkspelletje voor psv zou mooi zijn
zwakker elftal opstellen omdat ze weten dat ze toch kansloos zijnquote:
Dat zal dan volkomen per ongeluk zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Brobbey vandaag dan eindelijk gaan scoren?
Nou hier danquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:18 schreef Poepz0r het volgende:
Ik wordt homosensueel van Ravioli god
Ik mis @onlogischquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:18 schreef Poepz0r het volgende:
Ik wordt homosensueel van Ravioli god
Dankquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wens zowel mijn Ajax-vrienden als mijn PSV-vrienden heel veel succes.
Voor wie juich jij?quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:39 schreef Zipportal het volgende:
Koeman gaat liever naar Feyenoord - AZ.
Gelukkig ben jij dat wel.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:41 schreef PSVCL het volgende:
Mooi weer die objectiviteit in de studio van espn haha
020 clubjequote:Op zaterdag 2 november 2024 18:41 schreef PSVCL het volgende:
Mooi weer die objectiviteit in de studio van espn haha
Ben geen analist hequote:Op zaterdag 2 november 2024 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij dat wel.
Krijgen we de 3 verloren punten van woensdag dan weer terug?quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:44 schreef klaasweetalles het volgende:
ik denk dat het beste voor feyenoord is dat 020 gewoon kapoet wordt gemaakt door psv
laten we hopen van welquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Krijgen we de 3 verloren punten van woensdag dan weer terug?
Erwin bedoel je?quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:39 schreef Zipportal het volgende:
Hij zit er gewoonquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:39 schreef Zipportal het volgende:
om sfeer te creërenquote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:51 schreef 3rr0r het volgende:
Brobbey heeft z'n hand in tape net als Mike
[ afbeelding ]
KLAASEDquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:52 schreef klaasweetalles het volgende:
020 komt niet over de middenlijn
Gelijkspelletje.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vrees eigenlijk dat Ajax weer mazzel gaat hebben deze pot. Maar als je dit ziet moet PSV kunnen winnen
Dit is het live topic.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:54 schreef Zipportal het volgende:
Kijkje genomen in het PSV topic.
Dood topic genot.
Hup Norris.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Snappen ze massaal niet bij de Feyenoord aanhang
quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat moet ik straks maar in samenvatting terugkijken
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax tikt middenveld van PSV weg genot
Hopelijk scoortie krijgen we weer een actquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:02 schreef 3rr0r het volgende:
Niemand kon Lang toch stoppen in de Eredivisie?
Ik zag dat al Lang aankomenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:02 schreef 3rr0r het volgende:
Niemand kon Lang toch stoppen in de Eredivisie?
Waarvan actequote:
Het is weer gespeeld .quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:04 schreef Zipportal het volgende:
ESPN promofilmpje kan de kast weer in. @:powerloungen
Tsja, je gaat niet zo hoog en fel in duel als je in zone gaat verdedigen... Reactief vs actief helaasquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sutalo gaat daar als een jonge juffrouw het duel aan.
Houden we het even ontopic? Dank u.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:07 schreef Zipportal het volgende:
Jada Anna laat uwen pener zien. @:halcon
Blijven doneren.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:08 schreef Zipportal het volgende:
Tweets zijn blijkbaar stuk.
Gewoon.
Erg mooi.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:08 schreef Zipportal het volgende:
Gewoon.
Heet het tegenwoordig niet een x-je?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:08 schreef Zipportal het volgende:
Gewoon.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heet het tegenwoordig niet een x-je?
Luuk de Jong scoort dan ook het vaakst de openingstreffer in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:10 schreef Zorro het volgende:
Ik vermoed dat Klaassen vandaag niet de 1-0 gaat maken.
Voetballen, Ajax uit vandaag.quote:
Handen in de broek staat zo ordinairquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:13 schreef 3rr0r het volgende:
Noa met handen in de zij, na 25 minuten
"Na de wedstrijd moet ik gewoon chips hebben, jatog"quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:13 schreef 3rr0r het volgende:
Noa met handen in de zij, na 25 minuten
Verse battra in de vip zeg wollah.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Na de wedstrijd moet ik gewoon chips hebben, jatog"
Welkom in het Eredivisie topic!quote:
Over discipline gesproken, is Ihattaren eigenlijk nog bij de selectie van RKC?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Na de wedstrijd moet ik gewoon chips hebben, jatog"
Al besproken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
JIJ Bent echt de grootste Calimero die er is
Zit in Noord-Brabant vermoedelijk zit hij inmiddels al in de toppen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Over discipline gesproken, is Ihattaren eigenlijk nog bij de selectie van RKC?
Dat natuurlijk niet, maar hij moet dit niet nog 4x doenquote:
Ja dat mag.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:19 schreef Wotte het volgende:
Mag ik als Ajacied zeggen dat ik de Jong eigenlijk een uitstekende spits vind.
Ja, dat mag.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:19 schreef Wotte het volgende:
Mag ik als Ajacied zeggen dat ik de Jong eigenlijk een uitstekende spits vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |