Verrassend.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik snap echt geen kut van die statistiek.
Goh.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik snap echt geen kut van die statistiek.
Alsof je zelf de onderliggende rekenmethodiek wel snapt en hier niet gewoon naar de verkeerde wijst.quote:
Het is een stuk betere statistiek dan schoten op doel, niet meer en niet minder.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alsof je zelf de onderliggende rekenmethodiek wel snapt en hier niet gewoon naar de verkeerde wijst.
Dat Pasveer met een lange bal die complete verdediging in het hemd zet is bijzaak.
Ik geloof ook graag dat het een betere statistiek is dan schoten op doel. Vond alleen die 1,37 tegen slechts 0,63 van Ajax wat opmerkelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is een stuk betere statistiek dan schoten op doel, niet meer en niet minder.
En dan houdt het al geen rekening met scoreverloop, tenzij je grafiek erbij pakt. Dat je met 2-0 voorsprong nog wat kansjes tegen krijgt is niet zo gek.
De PI Wotte, het was geen serieuze conclusie. Ik heb overal al geroepen dat Ajax het tactisch beter voor elkaar had.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik geloof ook graag dat het een betere statistiek is dan schoten op doel. Vond alleen die 1,37 tegen slechts 0,63 van Ajax wat opmerkelijk.
De ene lijkt gevoelsmatig wat hoog en de andere laag. Om nou te suggereren dat het aan de keeper lag. Dan heb je er volgens mijn weinig van begrepen. In de eerste helft werd je gewoon tactisch overklast.
Ik trek mijn benen wel weer in.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De PI Wotte, het was geen serieuze conclusie. Ik heb overal al geroepen dat Ajax het tactisch beter voor elkaar had.
Dan laat jullie concurrent toevallig ook punten liggen ja.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:56 schreef klaasweetalles het volgende:
gelijkspelletje voor psv zou mooi zijn
zwakker elftal opstellen omdat ze weten dat ze toch kansloos zijnquote:
Dat zal dan volkomen per ongeluk zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Brobbey vandaag dan eindelijk gaan scoren?
Nou hier danquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:18 schreef Poepz0r het volgende:
Ik wordt homosensueel van Ravioli god
Ik mis @onlogischquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:18 schreef Poepz0r het volgende:
Ik wordt homosensueel van Ravioli god
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |