Ja, het gaat om de intentie. Er was geen bal in de buurt, dus als je een kaart trekt wees dan consequent.quote:
Over 1 wedstrijd oordelen maakt je dan ook weer een opportunistquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:50 schreef GGMM het volgende:
Die miiambo niet gezien vandaag. Taylor MOTM.
Opportunist @:fok-it zal hier een interessante visie over hebben
Nee, gaat erom toch hoe zwaar het is (quote:
Wat denk je dat m'n punt was.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over 1 wedstrijd oordelen maakt je dan ook weer een opportunist!
Maar gefeliciteerd vriend
Subjectief geneuzel. Weet niet wat de regels exact zeggen maar volgens mij is natrappen gewoon rood.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee, gaat erom toch hoe zwaar het is (). Was toch paar keer al ophef over omdat het niet hard genoeg was kregen ze dan geel.
Vooral vreemd dat die het zo laat gaf. Waarsch. gewoon ingefluisterd door var.
Nee dat is het dus niet, al 3 seizoenen niet overigensquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Subjectief geneuzel. Weet niet wat de regels exact zeggen maar volgens mij is natrappen gewoon rood.
Blijkbaar dan wel.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat is het dus niet, al 3 seizoenen niet overigens
Maar blijkbaar is dat jou ontgaan
0,9 xG is die volley uit de stuit van Carranza richting de Euromast.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:11 schreef Slobeend het volgende:
1,37 xG vs 0,63 xg bedankt Wellenreuther!!!
Oh ja, Feijenoord speelde thuis.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:10 schreef de_boswachter het volgende:
Nou het Feyenoord publiek ging er vandaag wel vol achter staan hé jongens‘Het legioen’
Hij heeft wat tegen mij en durft dat niet direct tegen mij uit te spreken.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:23 schreef GGMM het volgende:
@:dombohetolifantje1 en @:gurneyisbestoke hebben weer ruzie in het Feyenoordtopic
Wat is dit een intens verdrietige avond.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:23 schreef GGMM het volgende:
@:dombohetolifantje1 en @:gurneyisbestoke hebben weer ruzie in het Feyenoordtopic
$$$$quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:26 schreef tong80 het volgende:
Hoe heeft Kraaij ooit dat lekkere wijf uit Engeland aan de haak geslagen
Nou ik ken Jil, woonde hier, maar dat lijkt me niet.quote:
Ik snap echt geen kut van die statistiek.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:11 schreef Slobeend het volgende:
1,37 xG vs 0,63 xg bedankt Wellenreuther!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |