abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215418272
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 13:31 schreef ExTec het volgende:
De 'kracht' van trump is, is dat hij gewoon dom is. Dat spreekt domme mensen aan.

Z'n kinderen, vance, lara, deathsantis zijn vele malen intelligenter.

En dan kun je proberen af te dalen, doen of je net zo dom bent, maar dat is neerbuigend, en hebben domme mensen in de regel echt wel door.

Dus niemand gaat trump op precies die manier kunnen vervangen. Zo dom en dan met een enorme gouden lepel in je waffel geboren worden, + geldingsdrang omgekeerd evenredig aan het IQ, is een once in a lifetime gevalletje.
Oké hij is dom, Adolf Hitler en hij staat onder bewind van het Kremlin. En tegelijkertijd is hij de ultieme slechterik die een ieder bedondert en stiekem agenda 2025 probeert te implementeren.
Bijzonder mens is het wel hoor die Trump, hij is zo dom dat hij blijkbaar weer slim word. Lol
  woensdag 30 oktober 2024 @ 13:36:29 #102
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215418278
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 13:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat klopt, de familie is onschuldig. Tenzij je gelooft in erfschuld wat dus weer een typisch extreem links dingetje is. Ik verwijs even naar herstelbetalingen voor de slavernij. Een standpunt waar Kamala in het verleden ook mee flirte.
Niet echt. Maar dit komt toch niet voorbij je oogkleppen: https://abcnews.go.com/Po(...)es/story?id=47878610
Griften zit in de familie.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 30 oktober 2024 @ 13:41:40 #103
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215418296
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 13:35 schreef Chivaz het volgende:
En tegelijkertijd is hij de ultieme slechterik die een ieder bedondert en stiekem agenda 2025 probeert te implementeren.
Stiekem?

En daar kom je mee omdat hij zelf zegt dat hij er niks van weet, en de auteurs niet kent, terwijl hij ook daarover liegt dat hij barst?
&lt;signature here&gt;.
pi_215418303
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 13:36 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Niet echt. Maar dit komt toch niet voorbij je oogkleppen: https://abcnews.go.com/Po(...)es/story?id=47878610
Griften zit in de familie.
Ik lees heel veel speculatie en dat presenteer je hier als feiten.
Nu ga ik niet claimen dat ze heiliger zijn dan de paus maar ik vind dit wel heel erg mager hoor.
Het is een beetje een afgezwakte vorm van de Clinton foundation dat natuurlijk op geen enkele kritiek van jou kant kan rekenen.
pi_215418316
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 13:41 schreef ExTec het volgende:

[..]
Stiekem?

En daar kom je mee omdat hij zelf zegt dat hij er niks van weet, en de auteurs niet kent, terwijl hij ook daarover liegt dat hij barst?
Hij heeft toch ronduit gezegd dat hij het niet gaat implementeren maar goed dat is natuurlijk niet genoeg want Trump.
Het is een beter idee om gewoon wel te roepen dat hij het gaat implementeren want hij is zo dom dat hij daarover zou liegen om het vervolgens wel te doen, of is dat dan weer slim?
  woensdag 30 oktober 2024 @ 13:48:11 #106
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215418331
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 13:45 schreef Chivaz het volgende:
Hij heeft toch ronduit gezegd dat hij het niet gaat implementeren maar goed dat is natuurlijk niet genoeg want Trump.
Dat heb je goed gezien.

Wel eens gehoord van boy cried wolf?
&lt;signature here&gt;.
pi_215418356
quote:

[..]
Het is een beter idee om gewoon wel te roepen dat hij het gaat implementeren want hij is zo dom dat hij daarover zou liegen om het vervolgens wel te doen, of is dat dan weer slim?
Oke, we moeten Trump dus vooral op z'n woord geloven?

Met andere woorden: je bent het met hem eens dat DeSantis een pedofiel is?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_215418387
quote:
15s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 13:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Oke, we moeten Trump dus vooral op z'n woord geloven?

Met andere woorden: je bent het met hem eens dat DeSantis een pedofiel is?
Als jij het zegt dan geloof ik je.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 14:15:02 #109
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_215418473
quote:

[..]
Hij heeft ook gezegd dat hij de auteurs niet kent, en we weten dat dat een leugen is. Dus nee, ik ga hem niet zomaar op zijn woord geloven nee.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_215418633
twitter

Misschien leuk voor de mensen hier een debat tussen Sam Harris en Ben Shapiro.
Jammer alleen dat Sam Harris weinig positieve dingen weet te melden over Kamala Harris.
Zijn stem kan dan ook onmogelijk uitgelegd worden als een stem voor Harris maar eerder een stem tegen Trump.
Persoonlijk denk ik dat de meeste Kamala stemmers er zo over denken. Het is niet zozeer een stem voor Kamala maar een stem tegen Trump. Dit moet wel de grootste reden zijn waarom de coup op Biden werd getolereerd door de kiezers en dat ze inhoudelijk minimaal hoeft te leveren.
pi_215418696
twitter

Wat een ieder die een beetje objectief is allang kon zien word nu maar weer eens bevestigd door een media watchdog.
De media is vooral bezig met campagne voeren voor Kamala die dat soort steun ook heel hard nodig heeft. Ondanks de campagne van de media loopt ze nog steeds niet echt voor op Trump die het toch echt met minder moet doen.

https://newsbusters.org/b(...)ositive-press-harris
  woensdag 30 oktober 2024 @ 14:57:46 #112
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_215418704
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 14:46 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Misschien leuk voor de mensen hier een debat tussen Sam Harris en Ben Shapiro.
Jammer alleen dat Sam Harris weinig positieve dingen weet te melden over Kamala Harris.
Zijn stem kan dan ook onmogelijk uitgelegd worden als een stem voor Harris maar eerder een stem tegen Trump.
Persoonlijk denk ik dat de meeste Kamala stemmers er zo over denken. Het is niet zozeer een stem voor Kamala maar een stem tegen Trump. Dit moet wel de grootste reden zijn waarom de coup op Biden werd getolereerd door de kiezers en dat ze inhoudelijk minimaal hoeft te leveren.
Dat is wel het gevaar, het gaat de laatste paar weken weer alleen over Trump. Democraten zullen echt ook vanuit eigen kracht moeten proberen stemmen te winnen, maar ik hoor al weer weken niets anders dan stem op Kamala want anders doet Trump x en y.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 14:58:32 #113
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_215418711
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 14:56 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]

Wat een ieder die een beetje objectief is allang kon zien word nu maar weer eens bevestigd door een media watchdog.
De media is vooral bezig met campagne voeren voor Kamala die dat soort steun ook heel hard nodig heeft. Ondanks de campagne van de media loopt ze nog steeds niet echt voor op Trump die het toch echt met minder moet doen.

https://newsbusters.org/b(...)ositive-press-harris
85% negativiteit over Trump lijkt mij anders vrij objectief, misschien nog aan de aardige kant.
pi_215418739
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 12:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Deze keer was ik bloedserieus, Trump word vergeleken met Hitler en tegelijkertijd staat hij onder controle van het Kremlin.
Ik vraag mij serieus af waarom Xi nooit word betrokken in deze fantasie.
De enige overeenkomst tussen Putin, Trump en Hitler zijn dat ze alle drie fascisten zijn. Trump is alleen de meeste luie van de drie geweest omdat hij ipv overmatig te golfen veel dieper had kunnen penetreren om de democratie al tijdens zijn ambtstermijn te mollen.
pi_215418743
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 14:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dat is wel het gevaar, het gaat de laatste paar weken weer alleen over Trump. Democraten zullen echt ook vanuit eigen kracht moeten proberen stemmen te winnen, maar ik hoor al weer weken niets anders dan stem op Kamala want anders doet Trump x en y.
Zolang er over Trump word gesproken is Kamala die een uiterst zwakke kandidaat is niet het onderwerp. Dit is de reden dat ze geen interviews deed en als de peilingen gunstig bleven dan bleven ze zo doorgaan. Amerikaanse verkiezingen gaan de laatste jaren over wie je niet als president wilt hebben en ik hoop dat het in 2028 anders zal zijn waar we meer mee krijgen over bepaalde visies in plaats van stem op mij anders krijg je fascisme.
pi_215418746
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 15:01 schreef Beathoven het volgende:

[..]
De enige overeenkomst tussen Putin, Trump en Hitler zijn dat ze alle drie fascisten zijn. Trump is alleen de meeste luie van de drie geweest omdat hij veel dieper had kunnen penetreren om de democratie al tijdens zijn ambtstermijn te mollen.
Het verbaast mij echt niets dat je dit ook echt meent.
pi_215418762
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 15:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Zolang er over Trump word gesproken is Kamala die een uiterst zwakke kandidaat is niet het onderwerp. Dit is de reden dat ze geen interviews deed en als de peilingen gunstig bleven dan bleven ze zo doorgaan. Amerikaanse verkiezingen gaan de laatste jaren over wie je niet als president wilt hebben en ik hoop dat het in 2028 anders zal zijn waar we meer mee krijgen over bepaalde visies in plaats van stem op mij anders krijg je fascisme.
Ga je die Red Mirage nou toejuichen of afkeuren?
pi_215418772
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 15:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het verbaast mij echt niets dat je dit ook echt meent.
Dat Trump een luie leider is meen ik inderdaad.
pi_215418795
Dus als de msm schrijft over iemand die poep praat moet eigenlijk de msm het opeens over bloemetjes gaan hebben omdat anders de erg woke profilerende maga cult leden zich er niet lekker bij voelen. :s)

Verder over de betrouwbaarheid van de site waar onze chivaz naar verwijst.

Ad Fontes Media rates NewsBusters in the Hyper-Partisan Right category of bias and as Unreliable, Problematic in terms of reliability. _O-
pi_215418809
Zowel Putin als Harris vinden Trump een grote prutser. Dan ben je een prutser.
pi_215418895
De Harris-campagne heeft het echt slecht gedaan, de laatste paar weken volledig zonder ideeën. De strategie is niets anders geweest dan "running out the clock". Geen originele ideeën, niet eens proberen mensen te overtuigen dan Harris zo geweldig is en wat ze anders zou doen dan Biden. Alleen maar fascist en nazi roepen, een strategie die al heel heel lang niet werkt. Wat een armoe zeg, al die moeite om Biden eruit te gooien en je krijgt een kandidaat die niets beters kan dan het een 50/50 maken.
pi_215418903
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 15:19 schreef MoreDakka het volgende:
De Harris-campagne heeft het echt slecht gedaan, de laatste paar weken volledig zonder ideeën. De strategie is niets anders geweest dan "running out the clock". Geen originele ideeën, niet eens proberen mensen te overtuigen dan Harris zo geweldig is en wat ze anders zou doen dan Biden. Alleen maar fascist en nazi roepen, een strategie die al heel heel lang niet werkt. Wat een armoe zeg, al die moeite om Biden eruit te gooien en je krijgt een kandidaat die niets beters kan dan het een 50/50 maken.
Hoe vaak doet ze dat dan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215418972
quote:
5s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 15:19 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hoe vaak doet ze dat dan?
De gehele laatste speech was niets anders dan aanvallen op Trump. Het is ook niet voor niets dat het fascisme en nazi-geroep de afgelopen weken weer alles overstemt heeft. Geeft aan dat de campagne het verder ook niet meer weet en Harris niet kan verkopen.
pi_215418985
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 15:27 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
De gehele laatste speech was niets anders dan aanvallen op Trump. Het is ook niet voor niets dat het fascisme en nazi-geroep de afgelopen weken weer alles overstemt heeft. Geeft aan dat de campagne het verder ook niet meer weet en Harris niet kan verkopen.
Dit is geen antwoord op de vraag die ik stelde. Nomgaals: Hoe vaak heeft Harris Trump dan uitgemaakt voor fascist en nazi?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215418993
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 15:19 schreef MoreDakka het volgende:
Volledig mee eens. Harris had Hulk Hogan moeten uitnodigen en comedians die Puerto Rico als een vuilnisbelt afschilderen.

Ook had Biden beter aan kunnen blijven want hoog bejaarden zijn hip bij de republikeinen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')