SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Was ook jou TTquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vanmiddag voor het eerst in 2 jaar weer eens een 1 op 1 vergadering met leidinggevende in persoon gehad (zijn kantoor is 8km van mijn gebouw). Terwijl ik hem naar buiten begeleide, vroeg hij zich af waarom er niemand wasKan ik het helpen dat op maandag en donderdag bijna iedereen thuis werkt
![]()
![]()
![]()
Klein?quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik blijf toch een beetje een kleine rebel![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Nog even hardlopen en dan koken?quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:44 schreef devzero het volgende:
Maar nu ga ik ook naar huis, het is tenslotte al 16:30 geweest![]()
hihiquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:45 schreef devzero het volgende:
[..]hoe weet je dat? Ja, dat ben ik inderdaad van plan. Ben ik zo doorzichtig
![]()
![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nee dank je.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Stort die maar in je kruipruimtequote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Rob ook niet. We hebben beide iets teveel dokters gezien de afgelopen 5 dagen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Whehe!quote:
Ik heb nu nieuwe platen gelegd om het af te dichten daar, ik denk dat dat al veel zal schelen!![]()
![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rob ook niet. We hebben beide iets teveel dokters gezien de afgelopen 5 dagen.![]()
het was maar een grapje he doos![]()
ik heb juist hele getrainde lachspieren sinds mijn kennismaking met marioquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb juist hele getrainde lachspieren sinds mijn kennismaking met mario!
![]()
Na bijna 3 weken hoesten en een halve dag seh, heb ik wel voldoende ziekenhuis en de medisch personeel gezien.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
had gisteravond echt de slappe lach toen mario zei dat de noten uit zijn mond vielen van het lachenUw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Na bijna 3 weken hoesten en een halve dag seh, heb ik wel voldoende ziekenhuis en de medisch personeel gezien.![]()
ik hoop dat je medicatie aanslaat![]()
![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
had gisteravond echt de slappe lach toen mario zei dat de noten uit zijn mond vielen van het lachen!
![]()
Een open boekquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:45 schreef devzero het volgende:
[..]hoe weet je dat? Ja, dat ben ik inderdaad van plan. Ben ik zo doorzichtig
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
confronterende interessante op mijn youtube homepage wel
Uw ADH vitamine Worst
O jammer. Heb ik gemistquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
had gisteravond echt de slappe lach toen mario zei dat de noten uit zijn mond vielen van het lachenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sommigen zeggen dat.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
hou opme vallt mijn nutt uit de mond
Uw ADH vitamine Worst
Waarom kunnen we die kink niet waarderen? Wat is er mis met open boeken?quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen book-shaming AUB.
Dat is een kink die we niet kunnen waarderen @:mizzezamy![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
book-shaming? Lezen van boeken is juist iets wat we moeten bevorderen, niet belachelijk moeten makenquote:Op maandag 28 oktober 2024 22:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom kunnen we die kink niet waarderen? Wat is er mis met open boeken?![]()
![]()
![]()
Dat ook.quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Ben je ook scherp?.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
.
[ Bericht 50% gewijzigd door gebrokenglas op 28-10-2024 22:40:26 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar zijn mensen die boeken lezen niet heel erg ongezellig? Zitten maar stilletjes in een hoekje, nemen niet deel aan het gesprek en kijken je boos aan als je een vraag steltquote:Op maandag 28 oktober 2024 22:17 schreef devzero het volgende:
[..]
book-shaming? Lezen van boeken is juist iets wat we moeten bevorderen, niet belachelijk moeten maken
(was ooit zo'n filmpje, dat het raar was dat boeken lezen als goed bestempeld werd, maar gamen als slecht, terwijl je bij gamen contact hebt met andere mensen en je hand-oog coördinatie traint)
quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar zijn mensen die boeken lezen niet heel erg ongezellig? Zitten maar stilletjes in een hoekje, nemen niet deel aan het gesprek en kijken je boos aan als je een vraag stelt
(was ooit zo'n filmpje, dat het raar was dat boeken lezen als goed bestempeld werd, maar gamen als slecht, terwijl je bij gamen contact hebt met andere mensen en je hand-oog coördinatie traint)
![]()
En boeken
♡♡♡♡![]()
heb best wel veel over geschiedenis geleerd bij de total war game seriesquote:Op maandag 28 oktober 2024 22:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar zijn mensen die boeken lezen niet heel erg ongezellig? Zitten maar stilletjes in een hoekje, nemen niet deel aan het gesprek en kijken je boos aan als je een vraag stelt
Uw ADH vitamine Worst
Soms is stilletjes in je eentje een boek lezen juist heel fijn. Het traint je hersenen. Niets mis met gamen overigens. Voor alles een tijd.quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
![]()
Ditquote:Op maandag 28 oktober 2024 22:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms is stilletjes in je eentje een boek lezen juist heel fijn. Het traint je hersenen. Niets mis met gamen overigens. Voor alles een tijd.♡♡♡♡![]()
ik voel me echt een barbaar dat ik eigenlijk nooit een boek leesUw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms is stilletjes in je eentje een boek lezen juist heel fijn. Het traint je hersenen. Niets mis met gamen overigens. Voor alles een tijd.ik doe ook allebei.
Al lees ik wel weinig de laatste tijdCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
En je had nog wrl zoveel tijd in de trein..quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
ik voel me echt een barbaar dat ik eigenlijk nooit een boek lees♡♡♡♡![]()
ik lees wel allerlei artikelen op mijn mobquote:Op maandag 28 oktober 2024 22:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En je had nog wrl zoveel tijd in de trein..Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik lees wel allerlei artikelen op mijn mob
♡♡♡♡![]()
Inspirerende serie?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
RegenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Met de vlam in de pijp door de regen![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
450 miljard miljoen biljoen minimaalquote:
Bij de 18.000 is het officieel "MORE THEN 2 TIMES 9000"quote:Op maandag 28 oktober 2024 23:07 schreef maily het volgende:
[..]
We zijn nog niet bij de 17.000; rustig maar![]()
![]()
![]()
![]()
Yesquote:Op maandag 28 oktober 2024 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij de 18.000 is het officieel "MORE THEN 2 TIMES 9000"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo ver weg, maar toch zo dichtbij.quote:
Je weet dat de dag ooit gaat komen, maar als hij er dan eindelijk is![]()
De mens lijdt het meest, door het lijden dat hij vreest.quote:Op maandag 28 oktober 2024 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo ver weg, maar toch zo dichtbij.
Je weet dat de dag ooit gaat komen, maar als hij er dan eindelijk is![]()
![]()
En als er ooit iets gebeurt
ja dan moet het zo wezen
Wie het meeste angst heeft
Heeft vaak het minst te vrezen
Uh oh…quote:
Ik ben 12 monkeys aan het kijken, eerste aflevering.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
huh thumbnail van youtube video is verdwenen is dat ook zo bij jullie?Uw ADH vitamine Worst
Inspirerende serie?quote:Op maandag 28 oktober 2024 23:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uh oh…
Ik ben 12 monkeys aan het kijken, eerste aflevering.
(ik ken m niet)
Ja, hier ook geen thumbquote:Op maandag 28 oktober 2024 23:17 schreef hemarookworst het volgende:
huh thumbnail van youtube video is verdwenen is dat ook zo bij jullie?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
heeft er helemaal niet gestaan volgens mijquote:Op maandag 28 oktober 2024 23:17 schreef hemarookworst het volgende:
huh thumbnail van youtube video is verdwenen is dat ook zo bij jullie?![]()
verdomme hier betaal ik geen geld voorquote:Op maandag 28 oktober 2024 23:19 schreef maily het volgende:
[..]
heeft er helemaal niet gestaan volgens mij
Uw ADH vitamine Worst
Is daar nu serie van gemaakt die film?quote:Op maandag 28 oktober 2024 23:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uh oh…
Ik ben 12 monkeys aan het kijken, eerste aflevering.Lach met een schone bips![]()
Gaat over iemand die een tijdreis maakt om te voorkomen dat een pandemie uitbreek waar 7 miljard mensen aan doodgaan.quote:Op maandag 28 oktober 2024 23:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Inspirerende serie?
(ik ken m niet)
Weet nog niet wat ik er van vind.I'm surrounded by morons!
Zou de wegen wel lekker rustig maken op mijn opgevoerde E-Bike zo'n apocalypsquote:Op maandag 28 oktober 2024 23:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gaat over iemand die een tijdreis maakt om te voorkomen dat een pandemie uitbreek waar 7 miljard mensen aan doodgaan.
Weet nog niet wat ik er van vind.
Lach met een schone bips![]()
Is wel een ouwetje.quote:Op maandag 28 oktober 2024 23:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gaat over iemand die een tijdreis maakt om te voorkomen dat een pandemie uitbreek waar 7 miljard mensen aan doodgaan.
Weet nog niet wat ik er van vind.
Hadden ze een vooruitziende blik?![]()
Maar we doen ook niet aan amper-lezen-shaming. Ik heb ook al maanden de sims niet meer gespeeld.quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik doe ook allebei.
Al lees ik wel weinig de laatste tijd
maar dat komt misschien omdat ik het maanden geleden van mijn pc heb gehaald![]()
![]()
Tijd voor fallout New Vegas, beetje meer bij jou in de buurtquote:Op maandag 28 oktober 2024 23:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar we doen ook niet aan amper-lezen-shaming. Ik heb ook al maanden de sims niet meer gespeeld.
maar dat komt misschien omdat ik het maanden geleden van mijn pc heb gehaald
Hoop je dat het die persoon niet gaat lukken?quote:Op maandag 28 oktober 2024 23:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weet nog niet wat ik er van vind.![]()
En dan zoek ik dus even op google wat voor spel het is en wat krijg ik? Why is fallout boringquote:Op maandag 28 oktober 2024 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tijd voor fallout New Vegas, beetje meer bij jou in de buurt![]()
![]()
Is niet, Fallout 3 en New Vegas waren nog echt wel leuk. Fallout 4quote:Op maandag 28 oktober 2024 23:26 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan zoek ik dus even op google wat voor spel het is en wat krijg ik? Why is fallout boring
[ afbeelding ]Na Bethesda de zooi overnam werd het kut. Bij Elder Scrolls net zo.
Denk wel de die hard fall out gamers van 1 en 2 gingen ineens over van 2D naar 3D gaming. En ja dat is wel kut als je compleet in die setting zit.quote:Op maandag 28 oktober 2024 23:26 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan zoek ik dus even op google wat voor spel het is en wat krijg ik? Why is fallout boring
[ afbeelding ]
Maar goed ik speel al jaren geen spellen meer, kan ook niet op mijn NUCMaar las wel dat ze Fallout 2 gaan uitbrengen op de Fallout 4 engine in 3D dus. Daar schaf ik dan wel externe videokaart voor aan
Heb je de film Contagion gezien? Die had wel een vooruitziende blikquote:Op maandag 28 oktober 2024 23:21 schreef maily het volgende:
[..]
Is wel een ouwetje.
Hadden ze een vooruitziende blik?Uw ADH vitamine Worst
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als ik op de vraag klikte, dan kwam een vage reddit thread tevoorschijn. Ik ken geen enkel fallout spel, dus ik ga geen oordeel vellenquote:Op maandag 28 oktober 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is niet, Fallout 3 en New Vegas waren nog echt wel leuk. Fallout 4Na Bethesda de zooi overnam werd het kut. Bij Elder Scrolls net zo.
![]()
![]()
Volgens mij niet gezien.quote:Op maandag 28 oktober 2024 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je de film Contagion gezien? Die had wel een vooruitziende blik![]()
Ik heb fallout 4 gespeeld gestopt toen ik mijn hond niet meer kon vinden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik geloof maar dat is mistig, the last ship een tv serie uit de eind jaren 90 of ergens begin 2000 ofzo was toen ook wel aardig.quote:Op maandag 28 oktober 2024 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je de film Contagion gezien? Die had wel een vooruitziende blik
Wat een geluk met streamingdiensten nu
Fallout 4 ben ik dus ook gestopt, complete faal van Bethesda.. Terwijl Obsidian lekker door ging met waar ze goed in waren en the outer worlds ontwikkeldenquote:Op maandag 28 oktober 2024 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb fallout 4 gespeeld gestopt toen ik mijn hond niet meer kon vinden.
Die film was toch gebaseerd op de SARS uitbraak begin deze eeuw? Niet geheel onverwacht dat er raaklijnen zijn met covid. Ik heb die film 10 jaar geleden gezien, maar misschien tijd om nog eens te kijkenquote:Op maandag 28 oktober 2024 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je de film Contagion gezien? Die had wel een vooruitziende blik![]()
Skyrim was mij ook te groot.quote:Op maandag 28 oktober 2024 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Fallout 4 ben ik dus ook gestopt, complete faal van Bethesda.. Terwijl Obsidian lekker door ging met waar ze goed in waren en the outer worlds ontwikkelden
Ik wil een duidelijk waypoint
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is toch nog oudere film ook met Dustin Hoffman? Ook over zelfde iets een beetje... Maar dat is ook wel lang geleden.quote:Op maandag 28 oktober 2024 23:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Die film was toch gebaseerd op de SARS uitbraak begin deze eeuw? Niet geheel onverwacht dat er raaklijnen zijn met covid. Ik heb die film 10 jaar geleden gezien, maar misschien tijd om nog eens te kijkenLach met een schone bips![]()
Ik heb Skyrim wel uitgespeeld, maar het was gewoon kut eigenlijk als je de voorgaande delen gespeeld hebt. Morrowind was serieus top! Die sfeer met dat beeld in die tijd op je schermquote:Op maandag 28 oktober 2024 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Skyrim was mij ook te groot.
Ik wil een duidelijk waypointOblivion heb ik ook kapot gespeeld want de side quests buiten de main quest om waren ook leuk. Maar Skyrim? Lost my interest.
Het genre films over dodelijke virusen is natuurlijk zou oud als er films gemaakt worden.quote:Op maandag 28 oktober 2024 23:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is toch nog oudere film ook met Dustin Hoffman? Ook over zelfde iets een beetje... Maar dat is ook wel lang geleden.![]()
Ondertussen spelen sommigen het nog steeds.quote:Op maandag 28 oktober 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb Skyrim wel uitgespeeld, maar het was gewoon kut eigenlijk als je de voorgaande delen gespeeld hebt. Morrowind was serieus top! Die sfeer met dat beeld in die tijd op je schermOblivion heb ik ook kapot gespeeld want de side quests buiten de main quest om waren ook leuk. Maar Skyrim? Lost my interest.
Die twee Assassins Creeds die de skyrim kant op zijn gegaan ook de enige twee die ik niet heb uitgespeeld.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar goed, aardappeltjes en bietjes zijn bijna kaar. Even restje steak van gisteren opwarmen en mijn typisch nederlandse maaltijd is klaar![]()
Glaasje wijn erbij en Contagion staat al klaar op een van de bflix sites.![]()
![]()
Die heb ik nooit gespeeld, maar ik ben serieus na Skyrim geprobeerd te hebben compleet gestopt met gamen. Zo'n reeks de tering in helpen? Was er wel klaar meequote:Op maandag 28 oktober 2024 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ondertussen spelen sommigen het nog steeds.
Die twee Assassins Creeds die de skyrim kant op zijn gegaan ook de enige twee die ik niet heb uitgespeeld.
Valt me ineens in, outbreak was die andere filmquote:Op maandag 28 oktober 2024 23:51 schreef devzero het volgende:
Maar goed, aardappeltjes en bietjes zijn bijna kaar. Even restje steak van gisteren opwarmen en mijn typisch nederlandse maaltijd is klaar![]()
Glaasje wijn erbij en Contagion staat al klaar op een van de bflix sites.Smakelijk.
Hij is bang van mij denk ikquote:Op maandag 28 oktober 2024 23:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij mist jou ook. Hebben jullie al afgesproken om samen iets te gaan drinken?![]()
![]()
Eet smakelijkquote:Op maandag 28 oktober 2024 23:51 schreef devzero het volgende:
Glaasje wijn erbij en Contagion staat al klaar op een van de bflix sites.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie niet.quote:Op maandag 28 oktober 2024 23:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij is bang van mij denk ik
Just kidding.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Verder gaat alles oke?quote:
Jeuk aan mijn anus wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Het RIVM meldt dat jeuk aan de anus de eerste symptomen zijn van het apenpokken virus bij man op man contact.quote:
Just saying. En geef geen oordeel.Lach met een schone bips![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Komt van al die onveilige gayseks die ik heb denk ik.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:01 schreef aeque het volgende:
Komt van al die onveilige gayseks die ik heb denk ik.![]()
Het is te voorkomen....quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:01 schreef aeque het volgende:
Komt van al die onveilige gayseks die ik heb denk ik.Lach met een schone bips![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:01 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]That's what she said.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
qftquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik hou wel van aeque. Iedereen weet datOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Is watThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Quote for truth.quote:
Dat je iets quote en het dan dus niet meer gewijzigd zou kunnen worden omdat ik het dan post en niet jij.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Denk deze kan je wel van je jeuk af helpen: VrijMiBabes #185 (not very sfw!)quote:Lach met een schone bips![]()
Oh. Dat klinkt iets alsof ik dat jaren geleden al had moeten doen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Quote for truth.
Dat je iets quote en het dan dus niet meer gewijzigd zou kunnen worden omdat ik het dan post en niet jij.![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh. Dat klinkt iets alsof ik dat jaren geleden al had moeten doen.
Ruwe bolster, Blanke pit. Voor je het weet lopen jullie hand in hand door rotterdam en is Jeroen helemaal verzot op hem. @KillemWieftquote:Op maandag 28 oktober 2024 23:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij is bang van mij denk ik![]()
Is ook wel beetje eigen schuld, bietjes zijn niet zo lekker.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:11 schreef devzero het volgende:
Natuurlijk zagen ze net het hoofd open van Gwyneth voor een autopsie als ik bietjes zit te etenLach met een schone bips![]()
Gekke dingen kijk jij tijdens het eten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:11 schreef devzero het volgende:
Natuurlijk zagen ze net het hoofd open van Gwyneth voor een autopsie als ik bietjes zit te eten
Contagion (film)quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Gekke dingen kijk jij tijdens het eten.![]()
Ik denk altijd: waarom kijk ik ranzige dingen tijdens het eten?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Gekke dingen kijk jij tijdens het eten.
Nou, zo blijf ik dus slank![]()
![]()
![]()
Klopt wel. Maar je hebt die selfie waarschijnlijk ook naar anderen gestuurdquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik denk altijd: waarom kijk ik ranzige dingen tijdens het eten?
Nou, zo blijf ik dus slank![]()
![]()
Ah daarom heb ik dus altijd de tv uit en ben ik viesdik. Nu snap ik het.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik denk altijd: waarom kijk ik ranzige dingen tijdens het eten?
Nou, zo blijf ik dus slank
Zo laatste aflevering seizoen 1 chucky kijken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:14 schreef devzero het volgende:
Glas weer bijgeschonken en verder kijkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je kan nog altijd naar de sportschoolquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah daarom heb ik dus altijd de tv uit en ben ik viesdik. Nu snap ik het.![]()
![]()
Dan moet ik van mijn zolderkamer af.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je kan nog altijd naar de sportschool
Geen ideetje wat je hiermee bedoeld.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt wel. Maar je hebt die selfie waarschijnlijk ook naar anderen gestuurd![]()
Dat niet alleen: het is waarschijnlijk ook nog 5 minuten lopen daarna om überhaupt bij de sportschool te komenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan moet ik van mijn zolderkamer af.![]()
![]()
Wij keken vorige week Ewout met de politie in Maastricht begon er net een zijn cel onder de poep te smeren terwijl wij aan het eten waren voelde het al aankomen dus snel afgezet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Pff wel verder dan dat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat niet alleen: het is waarschijnlijk ook nog 5 minuten lopen daarna om überhaupt bij de sportschool te komen
Nou het is een schatting he. Ik denk dubbele afstand van naar de frietzaak.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omg, jij weet hoever de sportschool is![]()
Die ik uiteraard alsnog laat bezorgen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Bah bahThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
het is patat, @ @sp3cquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou het is een schatting he. Ik denk dubbele afstand van naar de frietzaak.
Die ik uiteraard alsnog laat bezorgen.
Deze jongen komt er nooit man.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2024 00:25:14 ]![]()
stom idee om af te halen bij dominos, nu ene glas water na andere opUw ADH vitamine Worst
Kan mij het verrotten hoe het heet. Het komt er alsnog uit als stront.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
het is patat, @ @:sp3c
Deze jongen komt er nooit man.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
tenzij je moet kotsenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan mij het verrotten hoe het heet. Het komt er alsnog uit als stront.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou het is een schatting he. Ik denk dubbele afstand van naar de frietzaak.
Die ik uiteraard alsnog laat bezorgen.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Als dat geen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werken wordt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw.
Spannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als diegene daar pas na 1,5 jaar achter zou komen doet diegene zijn/haar werk zelf ook niet goed.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat vind je eraan als iemand zich onzeker voelt?
Kan je nagaan hoe onzeker ik mezelf soms voelquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Als diegene daar pas na 1,5 jaar achter zou komen doet diegene zijn/haar werk zelf ook niet goed.![]()
![]()
Gezondheid. Weer de hooikoorts?quote:
Ik blijf nog wat spoken hihi.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Nee ziekjesquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 01:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gezondheid. Weer de hooikoorts?
Ik blijf nog wat spoken hihi.♡♡♡♡![]()
Helleu!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Waarschijnlijk gewoon gezellig een drankje met hem drinkenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach!quote:![]()
![]()
Ze is niet meer
Succes. Hij heeft mij inmiddels geblokkeerd in whatsappquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 01:25 schreef Sally het volgende:
Maar ene @:KillemWieft wordt gemist?
ik wil wel een poging wagen...?![]()
![]()
Ehm, heb jij m op WA...?!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 01:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Succes. Hij heeft mij inmiddels geblokkeerd in whatsapp![]()
Ik dacht dat hij zich nogal ehm, eenkennig opstelde![]()
Dat sokken verhaal is trouwen een eigen leven gaan leiden.quote:Ik was niet degene die met dat verhaal kwam. Heb slechts bevestigd dat tienerjongens dat doen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zal ik nog een glaasje wijn nemen? Ik voel het al wel, maar heb morgen toch vrij genomen. Dus ik heb maar 1 vergadering![]()
![]()
Jij bent degene die de meest ranzige pics van harde sokken poste hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 01:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat sokken verhaal is trouwen een eigen leven gaan leiden.Ik was niet degene die met dat verhaal kwam. Heb slechts bevestigd dat tienerjongens dat doen.
![]()
![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 01:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij bent degene die de meest ranzige pics van harde sokken poste hoorWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
-pie?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 01:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij bent degene die de meest ranzige pics van harde sokken poste hoor
Nee ik bedoelde de claim dat het een ding is onder tieners. Daarom moest ik die pics wel posten, anders zouden jullie me niet geloven.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 01:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
OokAlsof ik tig sokkentopics terug ga zoeken
Ik deel graagquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 01:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bacillen. Hou ze lekker zelf.
Heb genoeg
Hatsjoe![]()
♡♡♡♡![]()
Ohhh dat stukje had ik dan weer gemist. Dat maakt alles goed man.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 01:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde de claim dat het een ding is onder tieners. Daarom moest ik die pics wel posten, anders zouden jullie me niet geloven.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2024 01:42:33 ]![]()
Ik zou nog even gapen als ik jou wasquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 01:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik deel graag
Heb genoeg
Hatsjoe![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2024 01:44:01 ]![]()
Nou, de nachtploeg is er.
Succes hè?
🙄quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 01:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou nog even gapen als ik jou was![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 01:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou nog even gapen als ik jou wasquote:Sarcasm happens for five reasons:
1) Insecurity
Whenever someone around me adopts a sarcastic tone, I immediately try to gauge what they are feeling insecure about. For some, using sarcasm or teasing is a way of avoiding confrontation because they are afraid of asking for what they want.
This fear of direct communication often stems from a concern that their request will be rejected or mocked, leading to a loss of face. Sarcasm becomes a mask to hide behind, a way to keep real feelings and needs concealed.
Sarcasm Example: (Mother to Son who wants him to shave before visiting Grandma) “Wow, Grandma always did love that mountain man look.”
Watch our video below to learn how to reinvent yourself with Cues and AMA:
2) Latent Anger
Sarcasm can also arise from passive-aggressive behavior or as a way to assert dominance. For someone who is angry or upset, but too afraid to bring it up, sarcasm can be a disguised barb.
It’s a method of expressing dissatisfaction without taking the risk of open conflict. This approach allows the person to vent some of their frustration without having to face the consequences of a more direct confrontation.
Sarcasm Example: (Wife to Husband after husband forgot to take out the trash) “Gosh! I love when our house looks and smells so clean.”
3) Social Awkwardness
When people are not good at reading those around them, or are not sure how to carry on a conversation, they will often employ sarcasm hoping it sounds playful or affectionate. This is another kind of insecurity, but in this case, it’s more about feeling out of place in a social setting.
You’ll often hear people who feel disconnected or anxious in social situations use sarcasm as an attempt to lighten the mood or bond. Unfortunately, it tends to have the opposite effect—teasees often interpret sarcastic incidents as malicious and annoying.
Sarcasm Example: (Man at networking event) “This buffet spread looks great! Guess it mirrors this company’s portfolio, huh?”
4) A Desire to Show Superiority
Sometimes, sarcasm is used as a tool to demonstrate intellectual superiority or wit. This can happen in competitive environments, among friends, or even in professional settings where someone wants to stand out as clever or sharp.
By using sarcasm, individuals may feel they are showcasing their intelligence or quick thinking, but it can also create a divide or alienation with those they are communicating with.
Sarcasm Example: (Coworker to another) “Another PowerPoint presentation? You must be aiming for a career in novel writing!”
5) A Way to Minimize Vulnerability
Sarcasm can be a way for people to minimize their vulnerability in a conversation or interaction. When I’m faced with emotional topics or difficult discussions, I’ve noticed that some may use sarcasm as a coping mechanism to detach themselves from the seriousness of the situation.
By making a sarcastic comment, they can distance themselves from the vulnerability of being open and sincere about their feelings or thoughts, creating a barrier that makes them feel safer.
Sarcasm Example: (Person asked about their feelings on a recent breakup) “Me? Heartbroken? No, I always dreamed of being single again at this stage in my life!”
Sarcasm is not only hurtful, but it is also the least genuine mode of communication.
Speciaal v jou danquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 01:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou nog even gapen als ik jou was
♡♡♡♡![]()
Matig.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 01:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik had alleen een kaas uienbroodje van de appie.![]()
Ga je lekker?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 01:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh echt? Dacht stemmen ofzo?♡♡♡♡![]()
Okéquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 01:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Wel leuk om je eente zien posten
♡♡♡♡![]()
Was een typo.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 01:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Wel leuk om je eente zien posten
Ja dat past niet echt als je happy als naam hebtquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 01:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Beter dan heel dat depri-gedoe van je toch?Uw ADH vitamine Worst
Hoe krijg je het uit je mond..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 01:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Beter dan heel dat depri-gedoe van je toch?♡♡♡♡![]()
Vrij makkelijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 01:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe krijg je het uit je mond..![]()
Jij bent ook geen rookworstquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 01:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat past niet echt als je happy als naam hebt♡♡♡♡![]()
Tjaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 01:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
In ieder geval niet heel de dag door
Je hoeft het niet te begrijpen
Maar dus ook niet onaardig te doen♡♡♡♡![]()
Stel je niet aan. Ze is gewoon heel direct.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 01:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je schrijft onvriendelijk verkeerdProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Uhhh je doet het zelf steeds. Niet ik.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 01:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tja
Je hoeft het niet te begrijpen
Maar dus ook niet onaardig te doen
Je werd vandaag ookal aangesproken dat je binnen 20 minuten ofzo al 3x meldt dat je hoofdpijn hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 02:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Uhhh je doet het zelf steeds. Niet ik.
Je werd vandaag ookal aangesproken dat je binnen 20 minuten ofzo al 3x meldt dat je hoofdpijn hebt.
♡♡♡♡![]()
Direct sluit onvriendelijk niet uitquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 02:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Ze is gewoon heel direct.♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: