SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Was ook jou TTquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vanmiddag voor het eerst in 2 jaar weer eens een 1 op 1 vergadering met leidinggevende in persoon gehad (zijn kantoor is 8km van mijn gebouw). Terwijl ik hem naar buiten begeleide, vroeg hij zich af waarom er niemand wasKan ik het helpen dat op maandag en donderdag bijna iedereen thuis werkt
![]()
![]()
![]()
Klein?quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik blijf toch een beetje een kleine rebel![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Nog even hardlopen en dan koken?quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:44 schreef devzero het volgende:
Maar nu ga ik ook naar huis, het is tenslotte al 16:30 geweest![]()
hihiquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:45 schreef devzero het volgende:
[..]hoe weet je dat? Ja, dat ben ik inderdaad van plan. Ben ik zo doorzichtig
![]()
![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nee dank je.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Stort die maar in je kruipruimtequote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Rob ook niet. We hebben beide iets teveel dokters gezien de afgelopen 5 dagen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Whehe!quote:
Ik heb nu nieuwe platen gelegd om het af te dichten daar, ik denk dat dat al veel zal schelen!![]()
![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rob ook niet. We hebben beide iets teveel dokters gezien de afgelopen 5 dagen.![]()
het was maar een grapje he doos![]()
ik heb juist hele getrainde lachspieren sinds mijn kennismaking met marioquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb juist hele getrainde lachspieren sinds mijn kennismaking met mario!
![]()
Na bijna 3 weken hoesten en een halve dag seh, heb ik wel voldoende ziekenhuis en de medisch personeel gezien.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
had gisteravond echt de slappe lach toen mario zei dat de noten uit zijn mond vielen van het lachenUw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Na bijna 3 weken hoesten en een halve dag seh, heb ik wel voldoende ziekenhuis en de medisch personeel gezien.![]()
ik hoop dat je medicatie aanslaat![]()
![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
had gisteravond echt de slappe lach toen mario zei dat de noten uit zijn mond vielen van het lachen!
![]()
Een open boekquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:45 schreef devzero het volgende:
[..]hoe weet je dat? Ja, dat ben ik inderdaad van plan. Ben ik zo doorzichtig
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
confronterende interessante op mijn youtube homepage wel
Uw ADH vitamine Worst
O jammer. Heb ik gemistquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
had gisteravond echt de slappe lach toen mario zei dat de noten uit zijn mond vielen van het lachenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sommigen zeggen dat.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
hou opme vallt mijn nutt uit de mond
Uw ADH vitamine Worst
Waarom kunnen we die kink niet waarderen? Wat is er mis met open boeken?quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen book-shaming AUB.
Dat is een kink die we niet kunnen waarderen @:mizzezamy![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
book-shaming? Lezen van boeken is juist iets wat we moeten bevorderen, niet belachelijk moeten makenquote:Op maandag 28 oktober 2024 22:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom kunnen we die kink niet waarderen? Wat is er mis met open boeken?![]()
![]()
![]()
Dat ook.quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Ben je ook scherp?.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
.
[ Bericht 50% gewijzigd door gebrokenglas op 28-10-2024 22:40:26 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar zijn mensen die boeken lezen niet heel erg ongezellig? Zitten maar stilletjes in een hoekje, nemen niet deel aan het gesprek en kijken je boos aan als je een vraag steltquote:Op maandag 28 oktober 2024 22:17 schreef devzero het volgende:
[..]
book-shaming? Lezen van boeken is juist iets wat we moeten bevorderen, niet belachelijk moeten maken
(was ooit zo'n filmpje, dat het raar was dat boeken lezen als goed bestempeld werd, maar gamen als slecht, terwijl je bij gamen contact hebt met andere mensen en je hand-oog coördinatie traint)
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar zijn mensen die boeken lezen niet heel erg ongezellig? Zitten maar stilletjes in een hoekje, nemen niet deel aan het gesprek en kijken je boos aan als je een vraag stelt
(was ooit zo'n filmpje, dat het raar was dat boeken lezen als goed bestempeld werd, maar gamen als slecht, terwijl je bij gamen contact hebt met andere mensen en je hand-oog coördinatie traint)
![]()
En boeken
♡♡♡♡![]()
heb best wel veel over geschiedenis geleerd bij de total war game seriesquote:Op maandag 28 oktober 2024 22:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar zijn mensen die boeken lezen niet heel erg ongezellig? Zitten maar stilletjes in een hoekje, nemen niet deel aan het gesprek en kijken je boos aan als je een vraag stelt
Uw ADH vitamine Worst
Soms is stilletjes in je eentje een boek lezen juist heel fijn. Het traint je hersenen. Niets mis met gamen overigens. Voor alles een tijd.quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
![]()
Ditquote:Op maandag 28 oktober 2024 22:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms is stilletjes in je eentje een boek lezen juist heel fijn. Het traint je hersenen. Niets mis met gamen overigens. Voor alles een tijd.♡♡♡♡![]()
ik voel me echt een barbaar dat ik eigenlijk nooit een boek leesUw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms is stilletjes in je eentje een boek lezen juist heel fijn. Het traint je hersenen. Niets mis met gamen overigens. Voor alles een tijd.ik doe ook allebei.
Al lees ik wel weinig de laatste tijdCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
En je had nog wrl zoveel tijd in de trein..quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
ik voel me echt een barbaar dat ik eigenlijk nooit een boek lees♡♡♡♡![]()
ik lees wel allerlei artikelen op mijn mobquote:Op maandag 28 oktober 2024 22:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En je had nog wrl zoveel tijd in de trein..Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik lees wel allerlei artikelen op mijn mob
♡♡♡♡![]()
Inspirerende serie?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
RegenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Met de vlam in de pijp door de regen![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
450 miljard miljoen biljoen minimaalquote:
Bij de 18.000 is het officieel "MORE THEN 2 TIMES 9000"quote:Op maandag 28 oktober 2024 23:07 schreef maily het volgende:
[..]
We zijn nog niet bij de 17.000; rustig maar![]()
![]()
![]()
![]()
Yesquote:Op maandag 28 oktober 2024 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij de 18.000 is het officieel "MORE THEN 2 TIMES 9000"![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: