SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
jawel en hoewel ik nog kan waarderen dat het wel als DJ gemaakt wordt enzo. maar mits op goeie manier hequote:
hoop altijd maar dat mensen weten dat ze het niet zelf verzonnen hadden.Do what you love, love what you do!![]()
het meest erge is nog het is echt kopie gewoon, behalve beat onder zetten.
logisch ook want dat geniale was neit zo te evenaren van Mozart.
mag btw gewoon want uit tijd van copyright zijn ze, maar om maar ter zeggen het is een keiharde kopie en niet echt van Tiesto zelf.Do what you love, love what you do!![]()
Hans Teeuwen was wat minder overtuigd van zijn genialiteit.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:19 schreef kree het volgende:
logisch ook want dat geniale was neit zo te evenaren van Mozart.![]()
kom je er weer mee, je kent het concept van remix of remake niet in muziek?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:19 schreef kree het volgende:
logisch ook want dat geniale was neit zo te evenaren van Mozart.
mag btw gewoon want uit tijd van copyright zijn ze, maar om maar ter zeggen het is een keiharde kopie en niet echt van Tiesto zelf.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
kijk nuquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:20 schreef ToT het volgende:
https://www.tiktok.com/@:ludojokes/video/7264981857186385185
Do what you love, love what you do!![]()
Lov U more van Paul Elstak is ook een cover van Sunscreem - Love u more bijvoorbeeld, is toch ook geen ophefUw ADH vitamine Worst
jawel mits goed gedaan, dit is klassiek nemen en beat onder alleen eigenlijk., toch hit dan wel?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kom je er weer mee, je kent het concept van remix of remake niet in muziek?
lekker gedaanDo what you love, love what you do!![]()
Ik hoor de laatste tijd veel remixes van oude trance classics en sommige zijn ook best gaafUw ADH vitamine Worst
ik ken die noten spelers wel op YouTube en hoewel impressive enzo, niet echt muziek ik heb betere enzpDo what you love, love what you do!![]()
McKaren bleef zeiken om die 2e straf, terwijl voor bocht 4 een zekere andere coureur vorig race 5 seconden kreeg.quote:![]()
![]()
Welk punt is dat danquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Belachelijk ja. Maar punt hebben de stewards gemaakt.
Dat omdat het Max is je maar extra hoge straffen geeftThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:26 schreef kree het volgende:
ik ken die noten spelers wel op YouTube en hoewel impressive enzo, niet echt muziek ik heb betere enzpIk zal mijn mening over deze uitspraak maar even niet geven!
![]()
![]()
de noten in de mond van mario?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zal mijn mening over deze uitspraak maar even niet geven!
Uw ADH vitamine Worst
Nee ik zei eerder ook al dat dit achteraf straffen BS is, maar als ze het dan doen dan niet 2x.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welk punt is dat dan
Dat omdat het Max is je maar extra hoge straffen geeftLach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de noten in de mond van mario?!
![]()
Gewoon Tom coronel of olav ook in de stewards poul gooien voor de balansquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Johnny Herbert is steward deze race. Dat zegt genoeg.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat heeft ie al eerder meegemaakt. Oostenrijk, toen was Herbert ook steward. Die gaf toen een extra lange straf omdat hij vond dat Verstappen in de races daarvoor ook al op het randje reed.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welk punt is dat dan
Dat omdat het Max is je maar extra hoge straffen geeft
En dus toont dat aan dat Herbert niet objectief naar een incident kan kijken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2024 22:30:49 ]![]()
meerdere hiervan gehoord trouwens, ja jongens en meiden dat is groove. LOL niet de keihard copy van DJquote:Do what you love, love what you do!![]()
Ruksequote:Op zondag 27 oktober 2024 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga snurken, moe enzo ineens.![]()
![]()
Slaap lekker!quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga snurken, moe enzo ineens.
Vooral dat Norris dus blijkbaar de plek niet hoefde terug te geven terwijl dat de aanzet was van alles daarna.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ken dit niet ff luisterenquote:
Welterusten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga snurken, moe enzo ineens.![]()
![]()
Daar heb ik laatst nog een opinie video over gezien van een Brit toevallig. Ging over de stewards in het algemeen. Zal hem straks wel even opzoeken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat heeft ie al eerder meegemaakt. Oostenrijk, toen was Herbert ook steward. Die gaf toen een extra lange straf omdat hij vond dat Verstappen in de races daarvoor ook al op het randje reed.
En dus toont dat aan dat Herbert niet objectief naar een incident kan kijken.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Leclerc die de druk weer eens niet aan kan.
trek dit aardig goed welquote:
Aeque bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Van alle TR's afvinken en noten schrijven?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dot.quote:Moest van jou die 5000 halen en dan ga je dit doen.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben moe
Even geslapen
Nu weer wakker![]()
Einde van de week altijd een verslag inleveren bij Dannyquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van alle TR's afvinken en noten schrijven?
F.K.A. SuperwormJim![]()
Echt?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:38 schreef SwJ het volgende:
[..]
Einde van de week altijd een verslag inleveren bij Danny![]()
Nee vast niet echt
♡♡♡♡![]()
neem een drink up of weet ik hoe het heet waar je dood mee word gegooid met YouTube promo ondanks abo.quote:
en power battery ding dat is blijk baar ook ding.Do what you love, love what you do!![]()
Oef, dat hakt er zeker flink in jaquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:38 schreef SwJ het volgende:
[..]
Einde van de week altijd een verslag inleveren bij DannyOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Sorry. Mijn laatste van vandaag. Ik ga naar dromenlandquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Dot.Moest van jou die 5000 halen en dan ga je dit doen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sorry. Mijn laatste van vandaag. Ik ga naar dromenland![]()
Trustenquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sorry. Mijn laatste van vandaag. Ik ga naar dromenlandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heb die van mij al ingeleverd.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:38 schreef SwJ het volgende:
[..]
Einde van de week altijd een verslag inleveren bij DannyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heel goed ik vraag beetje openbaarheid van bestuur wat daar dan weer in gezet werd?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:38 schreef SwJ het volgende:
[..]
Einde van de week altijd een verslag inleveren bij Danny
hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Openbaarheid v bestuur?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
heel goed ik vraag beetje openbaarheid van bestuur wat daar dan weer in gezet werd?
hahahaha♡♡♡♡![]()
een recht wat we hebben naar overheid in NL, of dat zo hier werkt geen idee.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ehhhquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:42 schreef kree het volgende:
[..]
een recht wat we hebben naar overheid in NL, of dat zo hier werkt geen idee.♡♡♡♡![]()
ingewikkelde niet boeiende zooi enzo, maargoed wel wat het is, haha google t maar is. "openbaarheid van bestuur"quote:Do what you love, love what you do!![]()
Nah heb hoofdpijnquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:44 schreef kree het volgende:
[..]
ingewikkelde niet boeiende zooi enzo, maargoed wel wat het is, haha google t maar is. "openbaarheid van bestuur"♡♡♡♡![]()
ach jaquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Blije smiley
Niet blije onderschrift![]()
Even geslapen, nu wakker, klopt, neequote:Op zondag 27 oktober 2024 22:47 schreef kree het volgende:
en nog reageren dan? vaak wel jij? gaat t goed?♡♡♡♡![]()
niet zo goed dan? ?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Even geslapen, nu wakker, klopt, nee
tis niet raar ofzo zelf gehad. maar pas beetje op je zelf dan he?
1
2
3<?php
?>Do what you love, love what you do!![]()
Nee niet goed.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:49 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo goed dan? ?
tis niet raar ofzo zelf gehad. maar pas beetje op je zelf dan he?
[ code verwijderd ]
Wat betekenen die tekentjes?♡♡♡♡![]()
tja......quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:49 schreef hemarookworst het volgende:
kijk eens @:kree , iemand die zijn eigen track reworkedDo what you love, love what you do!![]()
foutje paar letters en die deed ie als code, boeit niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee niet goed.
Wat betekenen die tekentjes?Do what you love, love what you do!![]()
Oh okquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
foutje paar letters en die deed ie als code, boeit niet.♡♡♡♡![]()
heerlijk korte post van jouquote:![]()
dat ik dat mag meemaken in mijn leven
Uw ADH vitamine Worst
heb zo mijn momenten, maar al met al hoop iedereen gezellig het heeft of wat kan praten enzo.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heerlijk korte post van jou![]()
dat ik dat mag meemaken in mijn levenDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heerlijk korte post van jou![]()
dat ik dat mag meemaken in mijn leven!!!
![]()
![]()
Linzen zijn een soort bonen toch.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja weet neit, linzen, ken het wel maar denk nooit gegeten?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Vast wel!quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet neit, linzen, ken het wel maar denk nooit gegeten?![]()
![]()
Uiteraard heb je het nooit gegeten, want je kent het niet en wat de katwijker niet kent...quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet neit, linzen, ken het wel maar denk nooit gegeten?![]()
quote:quote:Maar smaakt het een beetje?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb nooit linzen in m'n maten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:05 schreef Shii het volgende:
Lekker hoor, je hebt linzen in allerlei soorten en maten.![]()
![]()
Jawel!quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar smaakt het een beetje?![]()
![]()
Da vröt-e nie!quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteraard heb je het nooit gegeten, want je kent het niet en wat de katwijker niet kent...![]()
Geen idee of ik dat ooit gehad hebt misschien heel vroeger.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En de meeste linzen die ik gegeten heb zijn gewoon lekker. Ook erg veelzijdig.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:05 schreef Shii het volgende:
Lekker hoor, je hebt linzen in allerlei soorten en maten.![]()
Even gekeken in mijn voorraadkast, mijn "french lentils" (soort groene) zijn bijna op. Nog wel een grote zak "red lentils"![]()
Ja ik houd er wel van, rode linzen voor in een dahl, Groene linzen zijn weer wat steviger met een bite. Enz.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:08 schreef devzero het volgende:
[..]
En de meeste linzen die ik gegeten heb zijn gewoon lekker. Ook erg veelzijdig.![]()
Weeral over eten. Het lijkt wel of jullie steeds honger hebben hihi.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Heb net een blik worsten in me pens zitten ragge!quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
Weeral over eten. Het lijkt wel of jullie steeds honger hebben hihi.
Minus het blik uiteraard.![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik houd er wel van, rode linzen voor in een dahl, Groene linzen zijn weer wat steviger met een bite. Enz.Dat zijn inderdaad wel de meest voorkomende en ook heel makkelijk klaar te makenquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:10 schreef devzero het volgende:
Even gekeken in mijn voorraadkast, mijn "french lentils" (soort groene) zijn bijna op. Nog wel een grote zak "red lentils"![]()
Omdat het leuker is om te praten over eten dan over voetbal of de F1quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
Weeral over eten. Het lijkt wel of jullie steeds honger hebben hihi.En iedereen eet, dus waarom ook niet
![]()
Dacht al.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb net een blik worsten in me pens zitten ragge!
[ afbeelding ]
Minus het blik uiteraard.
Werd wakker omdat er iets dwars zat
Werewolf
En nu moet je de wc schoon schrobben?quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dacht al.
Werd wakker omdat er iets dwars zat![]()
Dat is correctquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
Weeral over eten. Het lijkt wel of jullie steeds honger hebben hihi.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja dat wel.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat het leuker is om te praten over eten dan over voetbal of de F1En iedereen eet, dus waarom ook niet
Werewolf
En of dat met of zonder vaseline was.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik las linzenVroeg me al af waar je die in had gedaan
![]()
![]()
Ja, ik moest er aan denken vanwege al die linzen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik las linzenVroeg me al af waar je die in had gedaan
Linzenstoofpot ooit wel eens gehad, was best wel lekker!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Heb wel honger jaquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
Weeral over eten. Het lijkt wel of jullie steeds honger hebben hihi.♡♡♡♡![]()
Ook waarquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat het leuker is om te praten over eten dan over voetbal of de F1En iedereen eet, dus waarom ook niet
♡♡♡♡![]()
Nou dan eet je watquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dan kinkshame je alsnogquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar wat als kinkshamen mn kink is?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
mind = blownquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar wat als kinkshamen mn kink is?![]()
Owja, voor wie het nog niet duidelijk Ferrari heeft weer gewonnen
Wist ik niet neequote:Op zondag 27 oktober 2024 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
Owja, voor wie het nog niet duidelijk Ferrari heeft weer gewonnen♡♡♡♡![]()
Verkwootkloot vind ik dan weer grappiger omdat je het woord dan ook verklootquote:
Als Leclerc nou eventjes Norrit van de baan had getikt, dan had ik vandaag nog een Ferrari-dekbedovertrek besteld.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
Owja, voor wie het nog niet duidelijk Ferrari heeft weer gewonnen![]()
Krijg er hoofdpijn vanquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Goed dat je het uitlegt!quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verkwootkloot vind ik dan weer grappiger omdat je het woord dan ook verkloot♡♡♡♡![]()
Maar stiekem is rare vragen stellen gewoon mn kinkquote:
Smakelijkquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb net een blik worsten in me pens zitten ragge!
[ afbeelding ]
Minus het blik uiteraard.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoop je daar wat van te leren? En zo ja, wat wil je met die informatie gaan doen? Vind je niet dat mensen die vragen stellen eng zijn? Vind je jezelf eng? En vooral, vind je dat erg?quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar stiekem is rare vragen stellen gewoon mn kink![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoop je daar wat van te leren? En zo ja, wat wil je met die informatie gaan doen? Vind je niet dat mensen die vragen stellen eng zijn? Vind je jezelf eng? En vooral, vind je dat erg?
Jij hebt dezelfde kink?
![]()
R.I.P DTS.![]()
Iemand vroeg vanmiddag of ik een hardloper was. Ze vertelde dat ze dat aan mijn kuiten kan zien. En nu zit ik de hele tijd naar mijn onderbenen te kijken![]()
![]()
na die opmerking ging je wegrennen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:41 schreef devzero het volgende:
Iemand vroeg vanmiddag of ik een hardloper was. Ze vertelde dat ze dat aan mijn kuiten kan zien. En nu zit ik de hele tijd naar mijn onderbenen te kijken
Uw ADH vitamine Worst
Gingen je kuiten heel snel heen en weer terwijl je aan het hardlopen was?quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:41 schreef devzero het volgende:
Iemand vroeg vanmiddag of ik een hardloper was. Ze vertelde dat ze dat aan mijn kuiten kan zien. En nu zit ik de hele tijd naar mijn onderbenen te kijken
Heb je niet gevraagd hoe ze dat kon zien?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dat kun je kopen nadat Lando en Max elkaar nog een paar keer eraf tikken en LeClerc er met de titel vandoor gaatquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als Leclerc nou eventjes Norrit van de baan had getikt, dan had ik vandaag nog een Ferrari-dekbedovertrek besteld.
En?quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:41 schreef devzero het volgende:
Iemand vroeg vanmiddag of ik een hardloper was. Ze vertelde dat ze dat aan mijn kuiten kan zien. En nu zit ik de hele tijd naar mijn onderbenen te kijken♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
na die opmerking ging je wegrennen?
Als dat gebeurd, dan koop ik een Ferrari-dekbedquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kun je kopen nadat Lando en Max elkaar nog een paar keer eraf tikken en LeClerc er met de titel vandoor gaat![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Hoezo is dat uiteraard? Vind jij het soms een rare kink?quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik dat niet. Maar ik ben wel nieuwsgierig
We waren met een groepje aan het disc golf spelen en omdat het 31 graden was, had ik een korte broek aanquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gingen je kuiten heel snel heen en weer terwijl je aan het hardlopen was?
Heb je niet gevraagd hoe ze dat kon zien?![]()
En dan binnen vijf jaar ben je hardcore gelovigen in De Enzo, De Charles en de Heilige Rode Bolidesquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als dat gebeurd, dan koop ik een Ferrari-dekbed![]()
Uiteraard is het raar, want anders is het geen kink. Ik vind het wel leuk om naar rare dingen te vragen, is dat soms raar?quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoezo is dat uiteraard? Vind jij het soms een rare kink?![]()
Vanmiddag was hier een kleedjesmarkt. Ik heb precies nul kleedjes kunnen kopen
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik heb al eens in een Ferrari-outfit bij een F1-race gezeten, om Der Meister te bewonderen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan binnen vijf jaar ben je hardcore gelovigen in De Enzo, De Charles en de Heilige Rode Bolides![]()
Jammer dat ie net daarvoor beide benen brak![]()
![]()
Heb je nog veel last van orkanen gehad?quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:45 schreef devzero het volgende:
[..]
We waren met een groepje aan het disc golf spelen en omdat het 31 graden was, had ik een korte broek aanOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hee daar heeft @kree net n training in gehadquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:45 schreef devzero het volgende:
[..]
We waren met een groepje aan het disc golf spelen en omdat het 31 graden was, had ik een korte broek aan♡♡♡♡![]()
Owja, dat had je al eens verteld ja!quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb al eens in een Ferrari-outfit bij een F1-race gezeten, om Der Meister te bewonderen.
Jammer dat ie net daarvoor beide benen brakOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Niet veel, gelukkigquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je nog veel last van orkanen gehad?![]()
Van wanneer tot wanneer kunnen jullie nog heftig weer krijgen?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
tussen nu en oktober volgend jaarquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van wanneer tot wanneer kunnen jullie nog heftig weer krijgen?
Uw ADH vitamine Worst
Ow, dat valt nog mee danquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tussen nu en oktober volgend jaar
toch wel hoor eens, maar geef me maar haring danquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteraard heb je het nooit gegeten, want je kent het niet en wat de katwijker niet kent...
Zijn kinks altijd raar?quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteraard is het raar, want anders is het geen kink. Ik vind het wel leuk om naar rare dingen te vragen, is dat soms raar?
Haha ik heb daar echt te weinig kennis over geloof ik
Ik vind het heel normaal om naar rare dingen te vragen, want ik vraag mezelf ook vaak rare dingen af
Officieel gaat het seizoen door tot eind november, maar statistisch gezien komt 97% voor het einde van oktober, dus de kans is klein dat we dit jaar nog wat gaan krijgenquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van wanneer tot wanneer kunnen jullie nog heftig weer krijgen?![]()
Ach, raar is toch een beetje het nieuwe normaalquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zijn kinks altijd raar?
Haha ik heb daar echt te weinig kennis over geloof ik
Ik vind het heel normaal om naar rare dingen te vragen, want ik vraag mezelf ook vaak rare dingen af![]()
zo geen zin in cursus hoogwerkers ook, wtf. geen idee meer hoe uit me daar in heb v erelid.Do what you love, love what you do!![]()
Normaal zijn, niet gecancelled zijn en geen ongewenst gedrag richting vrouwen doen is tegenwoordig het nieuwe raarquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, raar is toch een beetje het nieuwe normaal
Nog meerquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:53 schreef kree het volgende:
zo geen zin in cursus hoogwerkers ook, wtf. geen idee meer hoe uit me daar in heb v erelid.♡♡♡♡![]()
Dan zit je zeker de hele dag naar de dames te kijken, daalt je productiviteit met 450% en ben je over een half jaar ontslagenquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:55 schreef kree het volgende:
ze willen meer vrouwen bij ons, ik ben alleen maar voor
Het zit niet mee.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:46 schreef Homijn het volgende:
Vanmiddag was hier een kleedjesmarkt. Ik heb precies nul kleedjes kunnen kopen![]()
![]()
Ja, soms krijg ik wel dat idee.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, raar is toch een beetje het nieuwe normaal
Maar dat zal wel betekenen dat ik oud word
nee hoor positief want ben ik inclusief. het maakt sowieso niet zo veel uit wat kunnen is, als we maar aan plaatje voldoen enzo vrouw of man of er tussen boeit niet, helemaal voor ik.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zit je zeker de hele dag naar de dames te kijken, daalt je productiviteit met 450% en ben je over een half jaar ontslagenDo what you love, love what you do!![]()
Ja, maar dat is normaal. Het zou toch raar zijn als we jonger werden. Of zit je nu oude mensen af te kraken?quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, soms krijg ik wel dat idee.
Maar dat zal wel betekenen dat ik oud word![]()
Was ook maar een geintjequote:Op zondag 27 oktober 2024 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor positief want ben ik inclusief. het maakt sowieso niet zo veel uit wat kunnen is, als we maar aan plaatje voldoen enzo vrouw of man of er tussen boeit niet, helemaal voor ik.
toch hoewel ik snap, zo gaat het wel beetje. maakt niet meer uit wat je kunt, meer dat je in plaatje past enzoquote:Do what you love, love what you do!![]()
Oudere generaties afkraken omdat ze op jouw generatie hebben zitten zeikenquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar dat is normaal. Het zou toch raar zijn als we jonger werden. Of zit je nu oude mensen af te kraken?
Ik heb één keer een cursus hoogwerkers gedaan. Bleek dat ik de hele dag in een kantoortuin op de 22e verdieping moest verblijven.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:53 schreef kree het volgende:
zo geen zin in cursus hoogwerkers ook, wtf. geen idee meer hoe uit me daar in heb v erelid.
Circle of lifequote:Op zondag 27 oktober 2024 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oudere generaties afkraken omdat ze op jouw generatie hebben zitten zeiken
Wat nieuw is zal oud worden en wat oud is zal nieuw wordenquote:
00:00They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik vrees dit erger en ech in bakjes enzo hoog boven grond, brrrrrrrrquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:59 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb één keer een cursus hoogwerkers gedaan. Bleek dat ik de hele dag in een kantoortuin op de 22e verdieping moest verblijven.Do what you love, love what you do!![]()
Heb je hoogtevrees?quote:Op maandag 28 oktober 2024 00:00 schreef kree het volgende:
[..]
ik vrees dit erger en ech in bakjes enzo hoog boven grond, brrrrrrrrOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
mhwah vroeger niet zo maar heeft zich ontwikkeld. liever niet enzo. naja. gvd nu al spijt van maar kan er niet meer onderuit.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ah oké. Dan in het vervolg maar scherp blijven waar ze je in proberen te praten.quote:Op maandag 28 oktober 2024 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
mhwah vroeger niet zo maar heeft zich ontwikkeld. liever niet enzo. naja. gvd nu al spijt van maar kan er niet meer onderuit.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
hahaha ik denk overleef het wel maar zie er niet naar uit, dinsdag dit trouwens dag cursus. equote:Op maandag 28 oktober 2024 00:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké. Dan in het vervolg maar scherp blijven waar ze je in proberen te praten.
ff peuk rokenDo what you love, love what you do!![]()
Lekker sliepenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe duur zijn sigaretten tegenwoordig na die laatste verhoging?quote:Op maandag 28 oktober 2024 00:04 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ik denk overleef het wel maar zie er niet naar uit, dinsdag dit trouwens dag cursus. e
ff peuk rokenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Als je nou gewoon weg blijft, je telefoon uit bed gooit. Dan wordt het misschien een keer wat met slapen ipv hier gapen.quote:Iedereen is een kutlultrut
![]()
PlayStation 5 bundel is weer duurder geworden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
okéMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Mag het wat vriendelijker?quote:Op maandag 28 oktober 2024 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je nou gewoon weg blijft, je telefoon uit bed gooit. Dan wordt het misschien een keer wat met slapen ipv hier gapen.![]()
Ik doe het nog met ps4quote:Op maandag 28 oktober 2024 00:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
PlayStation 5 bundel is weer duurder geworden.Iedereen is een kutlultrut
Nee dat werkt niet.quote:Iedereen is een kutlultrut
Ik ook nog maar sommige games zitten daar niet op. Ik moest even wachten maar nu is de ps5 slim met disc en twee controllers van ¤549 naar ¤600 gegaan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vriendelijk helpt ook nietquote:Iedereen is een kutlultrut
Ik hou het maar bij mijn verouderde ps4. Vermaak me er nog prima meequote:Op maandag 28 oktober 2024 00:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook nog maar sommige games zitten daar niet op. Ik moest even wachten maar nu is de ps5 slim met disc en twee controllers van ¤549 naar ¤600 gegaan.
Iedereen is een kutlultrut
![]()
Ik hoop nu op een tijdelijke black Friday aanbieding.quote:Op maandag 28 oktober 2024 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou het maar bij mijn verouderde ps4. Vermaak me er nog prima meeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik krijg er een beetje Apple gevoel bij, je moet de laatste hebben. Belachelijk duur, ik heb er verder niet veel weet van maar de spellen ervoor zijn nou ook niet echt van ja dat heb ik er voor over.quote:Op maandag 28 oktober 2024 01:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop nu op een tijdelijke black Friday aanbieding.Iedereen is een kutlultrut
Mij lijkt dat nieuwe Dragonball spel leuk.
PlayStation 5 is ook de enige console die vier jaar na release 50 euro duurder is geworden
R.I.P DTS.![]()
Dat is toch ook zo met de meeste PC spelletjes? Als je niet een nieuwe GPU hebt, dan kun je het amper nog spelenquote:Op maandag 28 oktober 2024 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje Apple gevoel bij, je moet de laatste hebben. Belachelijk duur, ik heb er verder niet veel weet van maar de spellen ervoor zijn nou ook niet echt van ja dat heb ik er voor over.![]()
![]()
Nou ja precies het is een stukje marketing.quote:Op maandag 28 oktober 2024 01:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo met de meeste PC spelletjes? Als je niet een nieuwe GPU hebt, dan kun je het amper nog spelenIedereen is een kutlultrut
Overleg morgen wel even wel zuur waar ik vorige maand dus 598 kwijt was geweest is alles nu bij elkaar opgeteld 649 in europa zijn de prijzen omhoog gegaan maar in Amerika niet weet niet of black friday/cyber Monday veel gaat veranderen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Moet je perse die PS5 hebben of kan dat even wachten? Is geen goedkoop ding.quote:Op maandag 28 oktober 2024 01:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Overleg morgen wel even wel zuur waar ik vorige maand dus 598 kwijt was geweest is alles nu bij elkaar opgeteld 649 in europa zijn de prijzen omhoog gegaan maar in Amerika niet weet niet of black friday/cyber Monday veel gaat veranderen.![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2024 02:18 schreef mario390 het volgende:
spanie heeft de weekproef weer niet geschafft
en ze hebben al niks meer te eten
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Bonen in blik kopen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 02:25 schreef mario390 het volgende:
vor bestellen hebben ze 2 euro per dag 1 person
14 mensenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-10-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 4135 / +117 / +0 / 5335 / 6269
2. JustinK / 1532 / +0 / +0 / 5653 / 6357
3. KillemWieft / 1073 / +41 / +9 / 784 / 1224
4. Lovely / 1023 / +17 / +0 / 3875 / 4539
5. devzero / 900 / +16 / +18 / 943 / 1239
6. AardappelSchotel / 883 / +11 / +0 / 3573 / 4223
7. Sally / 640 / +8 / +0 / 532 / 737
8. ieniminimuis / 623 / +11 / +0 / 1961 / 2271
9. Pinnenmutske / 614 / +79 / +7 / 1307 / 1668
10. ToT / 579 / +35 / +0 / 2975 / 3248
11. MizzezAmy / 557 / +11 / +0 / 2480 / 2880
12. mascara-klodder / 547 / +8 / +0 / 899 / 1142
13. hemarookworst / 539 / +6 / +0 / 1383 / 1709
14. loveyoulongtime / 516 / +16 / +0 / 1936 / 2221
15. mario390 / 515 / +0 / +4 / 306 / 461
16. Kissingbird / 400 / +12 / +0 / 2118 / 2413
17. gebrokenglas / 306 / +29 / +0 / 1312 / 1512
18. sp3c / 288 / +2 / +0 / 603 / 726
19. kree / 257 / +13 / +0 / 859 / 1024
20. Grrrrrrrr / 212 / +0 / +0 / 319 / 389SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Blik binenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik wacht al meer als een jaarquote:Op maandag 28 oktober 2024 01:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet je perse die PS5 hebben of kan dat even wachten? Is geen goedkoop ding.
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: