SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
jawel en hoewel ik nog kan waarderen dat het wel als DJ gemaakt wordt enzo. maar mits op goeie manier hequote:
hoop altijd maar dat mensen weten dat ze het niet zelf verzonnen hadden.Do what you love, love what you do!![]()
het meest erge is nog het is echt kopie gewoon, behalve beat onder zetten.
logisch ook want dat geniale was neit zo te evenaren van Mozart.
mag btw gewoon want uit tijd van copyright zijn ze, maar om maar ter zeggen het is een keiharde kopie en niet echt van Tiesto zelf.Do what you love, love what you do!![]()
Hans Teeuwen was wat minder overtuigd van zijn genialiteit.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:19 schreef kree het volgende:
logisch ook want dat geniale was neit zo te evenaren van Mozart.![]()
kom je er weer mee, je kent het concept van remix of remake niet in muziek?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:19 schreef kree het volgende:
logisch ook want dat geniale was neit zo te evenaren van Mozart.
mag btw gewoon want uit tijd van copyright zijn ze, maar om maar ter zeggen het is een keiharde kopie en niet echt van Tiesto zelf.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
kijk nuquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:20 schreef ToT het volgende:
https://www.tiktok.com/@:ludojokes/video/7264981857186385185
Do what you love, love what you do!![]()
Lov U more van Paul Elstak is ook een cover van Sunscreem - Love u more bijvoorbeeld, is toch ook geen ophefUw ADH vitamine Worst
jawel mits goed gedaan, dit is klassiek nemen en beat onder alleen eigenlijk., toch hit dan wel?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kom je er weer mee, je kent het concept van remix of remake niet in muziek?
lekker gedaanDo what you love, love what you do!![]()
Ik hoor de laatste tijd veel remixes van oude trance classics en sommige zijn ook best gaafUw ADH vitamine Worst
ik ken die noten spelers wel op YouTube en hoewel impressive enzo, niet echt muziek ik heb betere enzpDo what you love, love what you do!![]()
McKaren bleef zeiken om die 2e straf, terwijl voor bocht 4 een zekere andere coureur vorig race 5 seconden kreeg.quote:![]()
![]()
Welk punt is dat danquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Belachelijk ja. Maar punt hebben de stewards gemaakt.
Dat omdat het Max is je maar extra hoge straffen geeftThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:26 schreef kree het volgende:
ik ken die noten spelers wel op YouTube en hoewel impressive enzo, niet echt muziek ik heb betere enzpIk zal mijn mening over deze uitspraak maar even niet geven!
![]()
![]()
de noten in de mond van mario?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zal mijn mening over deze uitspraak maar even niet geven!
Uw ADH vitamine Worst
Nee ik zei eerder ook al dat dit achteraf straffen BS is, maar als ze het dan doen dan niet 2x.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welk punt is dat dan
Dat omdat het Max is je maar extra hoge straffen geeftLach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de noten in de mond van mario?!
![]()
Gewoon Tom coronel of olav ook in de stewards poul gooien voor de balansquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Johnny Herbert is steward deze race. Dat zegt genoeg.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat heeft ie al eerder meegemaakt. Oostenrijk, toen was Herbert ook steward. Die gaf toen een extra lange straf omdat hij vond dat Verstappen in de races daarvoor ook al op het randje reed.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welk punt is dat dan
Dat omdat het Max is je maar extra hoge straffen geeft
En dus toont dat aan dat Herbert niet objectief naar een incident kan kijken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2024 22:30:49 ]![]()
meerdere hiervan gehoord trouwens, ja jongens en meiden dat is groove. LOL niet de keihard copy van DJquote:Do what you love, love what you do!![]()
Ruksequote:Op zondag 27 oktober 2024 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga snurken, moe enzo ineens.![]()
![]()
Slaap lekker!quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga snurken, moe enzo ineens.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Vooral dat Norris dus blijkbaar de plek niet hoefde terug te geven terwijl dat de aanzet was van alles daarna.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ken dit niet ff luisterenquote:
Welterusten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga snurken, moe enzo ineens.![]()
![]()
Daar heb ik laatst nog een opinie video over gezien van een Brit toevallig. Ging over de stewards in het algemeen. Zal hem straks wel even opzoeken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat heeft ie al eerder meegemaakt. Oostenrijk, toen was Herbert ook steward. Die gaf toen een extra lange straf omdat hij vond dat Verstappen in de races daarvoor ook al op het randje reed.
En dus toont dat aan dat Herbert niet objectief naar een incident kan kijken.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Leclerc die de druk weer eens niet aan kan.
trek dit aardig goed welquote:
Aeque bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Van alle TR's afvinken en noten schrijven?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dot.quote:Moest van jou die 5000 halen en dan ga je dit doen.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben moe
Even geslapen
Nu weer wakker![]()
Einde van de week altijd een verslag inleveren bij Dannyquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van alle TR's afvinken en noten schrijven?
F.K.A. SuperwormJim![]()
Echt?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:38 schreef SwJ het volgende:
[..]
Einde van de week altijd een verslag inleveren bij Danny![]()
Nee vast niet echt
♡♡♡♡![]()
neem een drink up of weet ik hoe het heet waar je dood mee word gegooid met YouTube promo ondanks abo.quote:
en power battery ding dat is blijk baar ook ding.Do what you love, love what you do!![]()
Oef, dat hakt er zeker flink in jaquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:38 schreef SwJ het volgende:
[..]
Einde van de week altijd een verslag inleveren bij DannyOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Sorry. Mijn laatste van vandaag. Ik ga naar dromenlandquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Dot.Moest van jou die 5000 halen en dan ga je dit doen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sorry. Mijn laatste van vandaag. Ik ga naar dromenland![]()
Trustenquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sorry. Mijn laatste van vandaag. Ik ga naar dromenlandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heb die van mij al ingeleverd.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:38 schreef SwJ het volgende:
[..]
Einde van de week altijd een verslag inleveren bij DannyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heel goed ik vraag beetje openbaarheid van bestuur wat daar dan weer in gezet werd?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:38 schreef SwJ het volgende:
[..]
Einde van de week altijd een verslag inleveren bij Danny
hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Openbaarheid v bestuur?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
heel goed ik vraag beetje openbaarheid van bestuur wat daar dan weer in gezet werd?
hahahaha♡♡♡♡![]()
een recht wat we hebben naar overheid in NL, of dat zo hier werkt geen idee.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ehhhquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:42 schreef kree het volgende:
[..]
een recht wat we hebben naar overheid in NL, of dat zo hier werkt geen idee.♡♡♡♡![]()
ingewikkelde niet boeiende zooi enzo, maargoed wel wat het is, haha google t maar is. "openbaarheid van bestuur"quote:Do what you love, love what you do!![]()
Nah heb hoofdpijnquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:44 schreef kree het volgende:
[..]
ingewikkelde niet boeiende zooi enzo, maargoed wel wat het is, haha google t maar is. "openbaarheid van bestuur"♡♡♡♡![]()
ach jaquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Blije smiley
Niet blije onderschrift![]()
Even geslapen, nu wakker, klopt, neequote:Op zondag 27 oktober 2024 22:47 schreef kree het volgende:
en nog reageren dan? vaak wel jij? gaat t goed?♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: