SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
jawel en hoewel ik nog kan waarderen dat het wel als DJ gemaakt wordt enzo. maar mits op goeie manier hequote:
hoop altijd maar dat mensen weten dat ze het niet zelf verzonnen hadden.Do what you love, love what you do!![]()
het meest erge is nog het is echt kopie gewoon, behalve beat onder zetten.
logisch ook want dat geniale was neit zo te evenaren van Mozart.
mag btw gewoon want uit tijd van copyright zijn ze, maar om maar ter zeggen het is een keiharde kopie en niet echt van Tiesto zelf.Do what you love, love what you do!![]()
Hans Teeuwen was wat minder overtuigd van zijn genialiteit.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:19 schreef kree het volgende:
logisch ook want dat geniale was neit zo te evenaren van Mozart.![]()
kom je er weer mee, je kent het concept van remix of remake niet in muziek?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:19 schreef kree het volgende:
logisch ook want dat geniale was neit zo te evenaren van Mozart.
mag btw gewoon want uit tijd van copyright zijn ze, maar om maar ter zeggen het is een keiharde kopie en niet echt van Tiesto zelf.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
kijk nuquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:20 schreef ToT het volgende:
https://www.tiktok.com/@:ludojokes/video/7264981857186385185
Do what you love, love what you do!![]()
Lov U more van Paul Elstak is ook een cover van Sunscreem - Love u more bijvoorbeeld, is toch ook geen ophefUw ADH vitamine Worst
jawel mits goed gedaan, dit is klassiek nemen en beat onder alleen eigenlijk., toch hit dan wel?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kom je er weer mee, je kent het concept van remix of remake niet in muziek?
lekker gedaanDo what you love, love what you do!![]()
Ik hoor de laatste tijd veel remixes van oude trance classics en sommige zijn ook best gaafUw ADH vitamine Worst
ik ken die noten spelers wel op YouTube en hoewel impressive enzo, niet echt muziek ik heb betere enzpDo what you love, love what you do!![]()
McKaren bleef zeiken om die 2e straf, terwijl voor bocht 4 een zekere andere coureur vorig race 5 seconden kreeg.quote:![]()
![]()
Welk punt is dat danquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Belachelijk ja. Maar punt hebben de stewards gemaakt.
Dat omdat het Max is je maar extra hoge straffen geeftThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:26 schreef kree het volgende:
ik ken die noten spelers wel op YouTube en hoewel impressive enzo, niet echt muziek ik heb betere enzpIk zal mijn mening over deze uitspraak maar even niet geven!
![]()
![]()
de noten in de mond van mario?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zal mijn mening over deze uitspraak maar even niet geven!
Uw ADH vitamine Worst
Nee ik zei eerder ook al dat dit achteraf straffen BS is, maar als ze het dan doen dan niet 2x.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welk punt is dat dan
Dat omdat het Max is je maar extra hoge straffen geeftLach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: