SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door maily op 27-10-2024 19:52:07 ]![]()
* gebrokenglas is op zoek naar de aan/uit knop van Greys haar hoofdquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach die heb ik vaak zat
Mee leren leven
Net als een hoofd dat altijd aan staatAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dat is wel heel snel jaquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ging veel te snel... Mijn vader overleed 2018 en toen was ze in een maand of 3 niks meer van haar oude zelf.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
heel goed, sinaasappel eten is gezonder dan sap drinkenquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3, scan ik een fles verse sinaasappelsap bij de AH, zet ik hem terug in het schapUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mijn moeder is niet dement, maar ze komt steeds vaker en vaker met van die cliché's omdat ze niet weet wat te zeggen, en stelt continu weer dezelfde vragen zoals over het weer enzo.![]()
'klik'
Nee, dat knopje is het niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Klopt helemaalquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heel goed, sinaasappel eten is gezonder dan sap drinken![]()
![]()
Fijn hequote:Op zondag 27 oktober 2024 19:45 schreef maily het volgende:
[..]
@:KissingBird en ik hebben ook zo'n hoofd
en als het zeer doet; pilletje erin en dooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Dat iedereen anders is♡♡♡♡![]()
Ik lees de tt niet op mob want kan dan niet de volledige tt zien
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Met hoofden die altijd aan staanquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik lees de tt niet op mob want kan dan niet de volledige tt zienAutocorrect
(zelfst. naamw.)
""met hoofden die altijd aan staan""quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik lees de tt niet op mob want kan dan niet de volledige tt zien![]()
Die is er niequote:Op zondag 27 oktober 2024 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas is op zoek naar de aan/uit knop van Greys haar hoofd![]()
Helaas![]()
Je leert er mee leven
Ooit een neurofeedbacktraining gedaan
Zelfs de neuropsycholoog schrok van mijn hersenoveractivitieit
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan wel door overheen te swipenquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik lees de tt niet op mob want kan dan niet de volledige tt zienUw ADH vitamine Worst
O ff testenquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan wel door overheen te swipen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
activitieten. Daar houd ik wel vanquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is er nie![]()
Helaas![]()
Je leert er mee leven
Ooit een neurofeedbacktraining gedaan
Zelfs de neuropsycholoog schrok van mijn hersenoveractivitietAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Even overheen vegen en dan klapt ie openquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik lees de tt niet op mob want kan dan niet de volledige tt zien![]()
![]()
Met de Parkinson en de dementie die de helft van de Parkinson patienten ontwikkeld kan iedere stress factor een weg naar beneden inleiden. Dat gebeurde dus toen mijn vader overleed.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
activitieten. Daar houd ik wel van![]()
![]()
Ff swipen naar links of rechtsquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik lees de tt niet op mob want kan dan niet de volledige tt zienMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Kon toch best makkelijk de trein vinden, kan ik niet zeggen van Amsterdam CentraalUw ADH vitamine Worst
Ja zo lukt het welquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan wel door overheen te swipennu kan ik ze lezen haha
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Heel naarquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met de Parkinson en de dementie die de helft van de Parkinson patienten ontwikkeld kan iedere stress factor een weg naar beneden inleiden. Dat gebeurde dus toen mijn vader overleed.
(zielig blaatverhaal)
- Nou dat is maar goed dat je wat te doen hebt. Het moet allemaal niet te snel af zijn want anders verveel je je ook maar."Bedankt
![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
- Nou dat is maar goed dat je wat te doen hebt. Het moet allemaal niet te snel af zijn want anders verveel je je ook maar."
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is fijn zijn relativerende moederquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
"Ik ben behoorlijk wanhopig; de muren van de aanbouw lekken als een gek waardoor de spouwmuren bomvol schimmel zitten en je steeds een smerige vochtlucht ruikt, en dus moet ik de komende weken continu voegen uitkrabben en herstellen en loszittende stenen weer vastmetselen en ventilatiegaten boren en er roosters aanbrengen. Een enorme klus waarbij de moed me in de schoenen zakt!"
- Nou dat is maar goed dat je wat te doen hebt. Het moet allemaal niet te snel af zijn want anders verveel je je ook maar."Bedankt, mam......
Op de een of andere manier herkenbaar als die van mij nog eens een helder moment heeftquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
"Ik ben behoorlijk wanhopig; de muren van de aanbouw lekken als een gek waardoor de spouwmuren bomvol schimmel zitten en je steeds een smerige vochtlucht ruikt, en dus moet ik de komende weken continu voegen uitkrabben en herstellen en loszittende stenen weer vastmetselen en ventilatiegaten boren en er roosters aanbrengen. Een enorme klus waarbij de moed me in de schoenen zakt!"
- Nou dat is maar goed dat je wat te doen hebt. Het moet allemaal niet te snel af zijn want anders verveel je je ook maar."Bedankt, mam......
Lach met een schone bips![]()
That's what she saidquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Even overheen vegen en dan klapt ie open![]()
![]()
Gelukkig noemt @AardappelSchotel het sinaasappelsap en niet zuur de ranzigUw ADH vitamine Worst
Nou, heb je niets aan, zulke opmerkingen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is fijn zijn relativerende moederAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Goed dat je alleen dat deel gequote hebt, maar deze dingen hakken er echt enorm in.quote:
Wil je ff je ei kwijt, even je emoties de vrije loop laten gaan en hopen op wat begrip, medeleven en troost, en dan krijg je zo'n reactie....![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja zo lukt het welnu kan ik ze lezen haha
Uw ADH vitamine Worst
Je houdt zeker ook van hobby'squote:Op zondag 27 oktober 2024 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
activitieten. Daar houd ik wel van![]()
![]()
Moet ik het weghalen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed dat je alleen dat deel gequote hebt, maar deze dingen hakken er echt enorm in.
Wil je ff je ei kwijt, even je emoties de vrije loop laten gaan en hopen op wat begrip, medeleven en troost, en dan krijg je zo'n reactie....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De meeste opmerkingen heb je niks aanquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, heb je niets aan, zulke opmerkingen.
Moeders zijn niet altijd tactisch, ze bedoeld goed? Maar ja frustrerend zeker want het is je huis en dat wil je zo veilig mogelijk hebben en dit zorgt voor enorm veel stress.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed dat je alleen dat deel gequote hebt, maar deze dingen hakken er echt enorm in.
Wil je ff je ei kwijt, even je emoties de vrije loop laten gaan en hopen op wat begrip, medeleven en troost, en dan krijg je zo'n reactie....'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
aaah .....quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
(zielig blaatverhaal)
- Nou dat is maar goed dat je wat te doen hebt. Het moet allemaal niet te snel af zijn want anders verveel je je ook maar."Bedankt
![]()
![]()
Ik kan helemaal los gaan over wat voor stomme opmerkingen ik allemaal heb moeten aanhoren.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
De meeste opmerkingen heb je niks aan
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tottiequote:Op zondag 27 oktober 2024 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Wil je ff je ei kwijt, even je emoties de vrije loop laten gaan en hopen op wat begrip, medeleven en troost, en dan krijg je zo'n reactie....
Hoe groot is de kans dat je moeder autistisch is ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja maar sommige opmerkingen werken onbedoeld juist averechts.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
De meeste opmerkingen heb je niks aan
Ik merk dat ik steeds meer en meer vooraf al de boel moet indekken om soortgelijke opmerkingen te voorkomen, en soms maak ik ze zelf aan het begin van het gesprek al zodat die niet verderop in het gesprek gemaakt hoeven te worden.![]()
Drukte?quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
Ik mag helemaal gaan staan van België naar huisOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Yoki in de avond dat vind ik echt niet lekker.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hoe lang?quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
Ik mag helemaal gaan staan van België naar huis'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
hopelijk niet met een lege buik?quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
Ik mag helemaal gaan staan van België naar huis![]()
Wacht wat.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tottie
Hoe groot is de kans dat je moeder autistisch is ?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Gewoon bij iemand op schoot gaan zittenquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
Ik mag helemaal gaan staan van België naar huis
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
sowieso niet bbbrrrrrquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yoki in de avond dat vind ik echt niet lekker.![]()
![]()
Poosje terug ging ik bij moeke op bezoek en vroeg ze tijdens helder moment "hoe is het?" Ik zei dat ik beetje moe was. Zegt ze brabbelend "Geef mij je telefoon maar even dan zal ik die baas van je wel even vertellen dat je teveel werken moet van hem"quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee dat is juist exact goed gequote.
Ik ging stuk na ik het gebrabbel ontrafeld had
Was je in België?quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
Ik mag helemaal gaan staan van België naar huisAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon bij iemand op schoot gaan zitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je niet bij iemand op schoot gaan zitten?quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
Ik mag helemaal gaan staan van België naar huis![]()
Ze bedoelt het echt wel goed, maar je voelt je gewoon niet serieus genomen. Als alles gebagatelliseerd wordt, heb je ook niks aan het gesprek.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Moeders zijn niet altijd tactisch, ze bedoeld goed? Maar ja frustrerend zeker want het is je huis en dat wil je zo veilig mogelijk hebben en dit zorgt voor enorm veel stress.
Gelukkig is het niet altijd zo, maar als het gebeurt, doet het wel pijn.
Maar dit is natuurlijk absoluut niets vergeleken met waar LYLT mee te maken heeft.![]()
![]()
SSpuit 11.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je niet bij iemand op schoot gaan zitten?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon bij iemand op schoot gaan zitten![]()
![]()
Metoo incomingquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je niet bij iemand op schoot gaan zitten?
Niet doen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Het idee om bij iemand op schoot te gaan zitten. Maar dan zit je wel
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ikzelf schat die kans op 99,73% of daarboven.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tottie
Hoe groot is de kans dat je moeder autistisch is ?
Ik herken echt zo enorm veel...![]()
Ik denk dat het empathisch vermogen van je moeder ook niet zo hoog isquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar sommige opmerkingen werken onbedoeld juist averechts.
Ik merk dat ik steeds meer en meer vooraf al de boel moet indekken om soortgelijke opmerkingen te voorkomen, en soms maak ik ze zelf aan het begin van het gesprek al zodat die niet verderop in het gesprek gemaakt hoeven te worden.
En das kut voor jou
Omdat jij wel een empathisch mens bentThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar beter sap drinken dan bier?quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heel goed, sinaasappel eten is gezonder dan sap drinkenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Op het balkon is vaak nog wel ruimte, kun je misschien zitten in het trapgat.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
5 uur toch maar deze week?quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Poosje terug ging ik bij moeke op bezoek en vroeg ze tijdens helder moment "hoe is het?" Ik zei dat ik beetje moe was. Zegt ze brabbelend "Geef mij je telefoon maar even dan zal ik die baas van je wel even vertellen dat je teveel werken moet van hem"
Ik ging stuk na ik het gebrabbel ontrafeld had!
Mijn moeder ging altijd de nieuwe medicatie van mijn vader googlen, en als de bijwerkingen te ernstig waren, belde ze dat bedrijf op (Bayer of wat dan ook) en ging ze (ik neem aan de telefoniste / receptioniste) helemaal de huid vol kafferen over wat voor troep ze maakten en dat dat de mensen ziek maakte!![]()
![]()
![]()
Idd is ook meer voor kinderen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moedersquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]!
Mijn moeder ging altijd de nieuwe medicatie van mijn vader googlen, en als de bijwerkingen te ernstig waren, belde ze dat bedrijf op (Bayer of wat dan ook) en ging ze (ik neem aan de telefoniste / receptioniste) helemaal de huid vol kafferen over wat voor troep ze maakten en dat dat de mensen ziek maakte!![]()
![]()
Ja, dan weet je ook gelijk hoe mijn jeugd was.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het empathisch vermogen van je moeder ook niet zo hoog is
En das kut voor jou
Omdat jij wel een empathisch mens bent
En mijn studententijd en alles erna.
Mijn hele leven eigenlijk.
Men zegt vaak dat het laf is om je achter je jeugd te verschuilen: je bent nu een volwassen vent dus moet je je er overheen kunnen zetten, maar je jeugd vormt en schaadt je wel.![]()
Nee maar luister je hoeft jou problemen niet kleiner te maken toch? Ik snap dat je daarmee zit. En ieder huisje zijn kruisje.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze bedoelt het echt wel goed, maar je voelt je gewoon niet serieus genomen. Als alles gebagatelliseerd wordt, heb je ook niks aan het gesprek.
Gelukkig is het niet altijd zo, maar als het gebeurt, doet het wel pijn.
Maar dit is natuurlijk absoluut niets vergeleken met waar LYLT mee te maken heeft.
De reactie deed wat met je, snap ik ook wel geen makkelijke tijd heb je .'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ach, daar veeg ik de vloer mee aan, zulke opmerkingen van je over je jeugd heenzetten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
Men zegt vaak dat het laf is om je achter je jeugd te verschuilen: je bent nu een volwassen vent dus moet je je er overheen kunnen zetten, maar je jeugd vormt en schaadt je wel.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Volgens mij deal jij best goed met je verleden( jeugd)quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, dan weet je ook gelijk hoe mijn jeugd was.
Men zegt vaak dat het laf is om je achter je jeugd te verschuilen: je bent nu een volwassen vent dus moet je je er overheen kunnen zetten, maar je jeugd vormt en schaadt je wel.
Neemt niet weg dat je best wel eens ertegen aan mag schoppen dat het gewoon kut is
Ja het is allemaal wel ff heftig inderdaad.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee maar luister je hoeft jou problemen niet kleiner te maken toch? Ik snap dat je daarmee zit. En ieder huisje zijn kruisje.
De reactie deed wat met je, snap ik ook wel geen makkelijke tijd heb je .![]()
Ik zou haast weer teruggaan naar r&p, dat is minder depri.
Tijd voor expeditie robinsonThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je draagt het nog steeds mee en soms ben je nog niet geheeld en vaak worden dingen juist duidelijker als je ouder wordt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, dan weet je ook gelijk hoe mijn jeugd was.
Men zegt vaak dat het laf is om je achter je jeugd te verschuilen: je bent nu een volwassen vent dus moet je je er overheen kunnen zetten, maar je jeugd vormt en schaadt je wel.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dikke knuffel!!quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is allemaal wel ff heftig inderdaad.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Niemand houdt je tegenquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:02 schreef aeque het volgende:
Tegenwoordig wel, maar ik zal mijn gedachten die ik dik 25 jaar heb gehad maar niet hier delen!quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij deal jij best goed met je verleden( jeugd)
Neemt niet weg dat je best wel eens ertegen aan mag schoppen dat het gewoon kut is![]()
![]()
hmmmm weet niet hoe nu daar, maar vroeger was dat noggggg meer dramaquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:02 schreef aeque het volgende:
Do what you love, love what you do!![]()
Naar Antwerpen geweest, gewoon vanochtend besloten zonder plan toen ik wakker werdquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Wat heb je gedaan in België?Uw ADH vitamine Worst
Jawel, want jij zou dan veel te blij zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Neh, ik geef geen neukquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Jawel, want jij zou dan veel te blij zijn.
Herkenbaarquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:03 schreef ToT het volgende:
En zelfs die gedachten werden soms met cynische opmerking beantwoord!♡♡♡♡![]()
Geweldig, zulke spontane ingevingenquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Naar Antwerpen geweest, gewoon vanochtend besloten zonder plan toen ik wakker werd
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daarom quote je mij ook natuurlijk.quote:
Nee want dat doe jij al.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik quote wel vaker, ga je nu niet speciaal voelen hoor
Ah, een rel.
* gebrokenglas gaat verzitten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zet je je koffie wel weg?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Ah, een rel.
* gebrokenglas gaat verzitten.
Ow, da's een goeie inderdaadquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik las "voeten"quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik quote wel vaker, ga je nu niet speciaal voelen hoor![]()
![]()
Minus de stemmen, maar het gevoel herken ik wel.quote:
Waardeloze opname, maar die performance....ongelooflijk!
Toen ik in mijn diepste dal zat kon ik alleen maar naar deze band luisteren.![]()
Of gewoon een hoes voor monitor en toetsenbord kopen en voor jezelf een slabbetje. Kun je naar hartenlust verslikken en uitspugen.quote:
vond dit leuke om te spelen altijd. al was het maar piano uitdaging enzo.
luister maar
Beste leefquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Naar Antwerpen geweest, gewoon vanochtend besloten zonder plan toen ik wakker werd![]()
Moet er wat vaker gaan, ik heb hier veel meer het gevoel dat ik echt ff weg ben dan welke andere stad dan ook in NederlandUw ADH vitamine Worst
Echt he, dan ben je gewoon genaaid door onze lieve heer zelf, dat ie je een voetcuck gemaakt heeftquote:![]()
![]()
Is wel waar jaquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Echt he, dan ben je gewoon genaaid door onze lieve heer zelf, dat ie je een voetcuck gemaakt heeft
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb er 1 @:ToT !
Zo maar uit mn hoofdKIJK!
![]()
![]()
![]()
Als je naar Groningen stad gaat waan je je pas echt in een andere wereldquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
Moet er wat vaker gaan, ik heb hier veel meer het gevoel dat ik echt ff weg ben dan welke andere stad dan ook in Nederland
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Topnummerquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb er 1 @:ToT !
Zo maar uit mn hoofdC
Beide zijn goed uitvoeringen![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je naar Groningen stad gaat waan je je pas echt in een andere wereld![]()
Al die studentes
Niet dat die op een 40+ dude zitten te wachten. Maar kijken mag toch?
Die heb ik serieus toevallig zitten kijken op Youtubequote:Op zondag 27 oktober 2024 20:13 schreef ToT het volgende:
De reacties van reviewers bij dit nummer, en met name deze dame!![]()
![]()
Al gegaan, niet per sequote:Op zondag 27 oktober 2024 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je naar Groningen stad gaat waan je je pas echt in een andere wereldUw ADH vitamine Worst
Kijken mag altijdquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]![]()
Al die studentes
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ow is die 2e een cover?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
TopnummerC
Beide zijn goed uitvoeringen![]()
![]()
Ja, ik kan beide liedjes vrijwel geheel elk woord meezingenquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
TopnummerC
Beide zijn goed uitvoeringen
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Tis wel een beetjequote:Op zondag 27 oktober 2024 20:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]![]()
Al die studentes
Ieuwww
Hangt ervanaf hoe eng je kijktquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]![]()
Al die studentes
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die heb ik serieus toevallig zitten kijken op Youtube![]()
Deze dame was ook altijd erg goed, maar ze is meer en meer een TikTok-achtige vibe gaan krijgen en is niet meer serieus te nemen.![]()
Ik ga volgend weekend naar Nijmegen, dat vind ik ook altijd een prima stad!
Dat. Je moet natuurlijk niet indringend aan- en nakijken...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Limburg ook hoor met dat dialect.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je naar Groningen stad gaat waan je je pas echt in een andere wereld
Ik moet
Ja moet
Dit jaar naar een kerstmarkt
In DuitslandThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik kan zittentoch best wel wat mensen eruit in Breda
Uw ADH vitamine Worst
Kan gewoonquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga volgend weekend naar Nijmegen, dat vind ik ook altijd een prima stad!![]()
![]()
muzikaal trouwens vind ik die musicals onwijs leuk, want wel onwijze uitdaging in daarin.
maar het ontbreekt zo ff tijd daarvoor.
Heb ik natuurlijk andere bandje en ben ik muzikaal ook ok mee, maarja het is beetje controversieel punt mss.
maakt nog niks uit over het idee trouwens en hoop snappen jullie wel?Do what you love, love what you do!![]()
Maar waarom moet dat?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:18 schreef greysbones het volgende:
Ik moet
Ja moet
In DuitslandOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Sterkte mopquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:18 schreef greysbones het volgende:
Ik moet
Ja moet
In Duitsland![]()
![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:18 schreef greysbones het volgende:
Ik moet
Ja moet
In Duitsland![]()
Niet je vaccinatie, paspoort en visum vergeten hequote:Op zondag 27 oktober 2024 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga volgend weekend naar Nijmegen, dat vind ik ook altijd een prima stad!Uw ADH vitamine Worst
Ik ga daar vrijwillig heen!quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:18 schreef greysbones het volgende:
Ik moet
Ja moet
In Duitsland
Maar dit jaar waarschijnlijk niet
Vond die in Bad Bentheim wel echt leuk!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
ETA?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het zijn toch, zoals ik bedoelde met mijn show toentertijd, 2 totaal verschillende nummers met dezelfde titel?quote:![]()
![]()
Goed moment voor een vader-dochter dagje.quote:
20.50, sta je op Rotterdam CS met een bosje bloemen en bordje met welcome back?quote:Uw ADH vitamine Worst
Hier wordt het waarschijnlijk Oberhausenquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga daar vrijwillig heen!
Maar dit jaar waarschijnlijk niet
Vond die in Bad Bentheim wel echt leuk!
Als we er dan genoeg van hebben kunnen we ook nog naar de westfield mall
Ja, dus ik heb je alweer goed begrepen. Punt voor mijquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zijn toch, zoals ik bedoelde met mijn show toentertijd, 2 totaal verschillende nummers met dezelfde titel?
Streng kijken - dan zullen ze allemaal aus dem Weg Gehen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat had je gegeten?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die moet ook meequote:Op zondag 27 oktober 2024 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Goed moment voor een vader-dochter dagje.
Ik denk niet dat het een vader-dochter dag wordt. Meer een mama-dochter dagje...quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Goed moment voor een vader-dochter dagje.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Had je iets eerder moeten zeggen, dat ga ik nu niet meer redden hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
20.50, sta je op Rotterdam CS met een bosje bloemen en bordje met welcome back?
ehm .... @greysbones is moeder .....quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Goed moment voor een vader-dochter dagje.![]()
Joh.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:21 schreef maily het volgende:
[..]
ehm .... @:greysbones is moeder .....
Oberhausenquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier wordt het waarschijnlijk Oberhausen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
Ff een serieuze vraag, DTS gaat dus stoppen eind volgende maand. Ben wel benieuwd of er iemand is die beetje kan programmeren en dat wil doen. En wat het hosten van Monitor kost? Eventueel wil ik dan wel die kosten op me nemen als het overgedragen kan worden en er iemand is die beetje kan programmeren wanneer er fouten opduiken.Lach met een schone bips![]()
Westfield mall is in Leidschendam toch of daar ookquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als we er dan genoeg van hebben kunnen we ook nog naar de westfield mallUw ADH vitamine Worst
Ah ja, daar ben ik ook wel eens geweest. Maar vind de kleine dorpjes eigenlijk leuker. Monschau vond ik ook geweldigquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dev heeft een scriptjequote:Op zondag 27 oktober 2024 20:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ff een serieuze vraag, DTS gaat dus stoppen eind volgende maand. Ben wel benieuwd of er iemand is die beetje kan programmeren en dat wil doen. En wat het hosten van Monitor kost? Eventueel wil ik dan wel die kosten op me nemen als het overgedragen kan worden en er iemand is die beetje kan programmeren wanneer er fouten opduiken.
Verder zal @Danny dat wel wetenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Monschau moet ik nog steeds een keer heen. Misschien binnenkort, nog voor de winter.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo, ik ben even gigantisch in de warquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zijn toch, zoals ik bedoelde met mijn show toentertijd, 2 totaal verschillende nummers met dezelfde titel?![]()
![]()
Tof aangeboden, man!quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ff een serieuze vraag, DTS gaat dus stoppen eind volgende maand. Ben wel benieuwd of er iemand is die beetje kan programmeren en dat wil doen. En wat het hosten van Monitor kost? Eventueel wil ik dan wel die kosten op me nemen als het overgedragen kan worden en er iemand is die beetje kan programmeren wanneer er fouten opduiken.
Maar het is inderdaad een erg goede vraag en ik heb het gevoel dat men in het algemeen de boel gewoon de boel laat.
Wel dacht ik dat 2 personen een beetje aan het kijken zijn van hoe en wat, maar ik weet niet precies wie.![]()
Gebrokenglas gaat een poging doen. Ik heb nog wat oude scriptjes liggen die vroeger meetelden. Maar er zijn sommige die liever niet willen dat ik de punten ga doenquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ff een serieuze vraag, DTS gaat dus stoppen eind volgende maand. Ben wel benieuwd of er iemand is die beetje kan programmeren en dat wil doen. En wat het hosten van Monitor kost? Eventueel wil ik dan wel die kosten op me nemen als het overgedragen kan worden en er iemand is die beetje kan programmeren wanneer er fouten opduiken.![]()
![]()
In Oberhausen ookquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Westfield mall is in Leidschendam toch of daar ook
Heel erg groot
En druk
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zo, ik ben even gigantisch in de war!
![]()
Ik ben benieuwd. Hoop dat er een duidelijk antwoord komtquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dev heeft een scriptje
Verder zal @:Danny dat wel weten
Dan gaan die sommige een deurtje verder kijken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Gebrokenglas gaat een poging doen. Ik heb nog wat oude scriptjes liggen die vroeger meetelden. Maar er zijn sommige die liever niet willen dat ik de punten ga doen![]()
KalkzandsteenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hihi gekkie ging er toch om dat als die gaat dat dan greysie lekker thuis kan blijven.quote:
Ik hou nog wel van je hoor.
Waarom niet? Speel jij vals?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Gebrokenglas gaat een poging doen. Ik heb nog wat oude scriptjes liggen die vroeger meetelden. Maar er zijn sommige die liever niet willen dat ik de punten ga doen
Gewoon doen!
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tegenvallende Bicky burger en frieten met mayo
Laat mutske het maar niet horen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Oh heet Centro, maar is zo te zien door Westfield overgenomenquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
In Oberhausen ook
Heel erg groot
En druk
Ga maar naar de Haagse markt of Aftikaandermarkt of Blaakmarkt op een zaterdagmiddag dat is pas druk
Uw ADH vitamine Worst
Mocht er hulp nodig zijn hou ik me aanbevolen, het financiële gedeelte dan want programmeren en shit heb ik no cheese von gegessen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Gebrokenglas gaat een poging doen. Ik heb nog wat oude scriptjes liggen die vroeger meetelden. Maar er zijn sommige die liever niet willen dat ik de punten ga doenLach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mocht er hulp nodig zijn hou ik me aanbevolen, het financiële gedeelte dan want programmeren en shit heb ik no cheese von gegessen.![]()
![]()
Ik zou mijn code wat netter maken en het op github zetten zodat mensen kunnen zien dat het allemaal eerlijk is. En ik zou mezelf uit de stats halen. Maar ja.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom niet? Speel jij vals?
Gewoon doen!![]()
Staar niet zo eng naar me.quote:
Doet me ook aan de struggles van Radio49 denken....dat is jarenlang illegaal geweest, maar door gezeik met een nieuwe DJ moesten we ineens 100% legaal worden en dat kost geld!![]()
![]()
Hmm in Londen is ook een Westfield mall toch?
Nooit geweten dat dat een keten is.
Zo leerzaam DTS
Ik had serieus liever de Bram hier om de hoek dan wat ik had gegeten, al maakt Bram meer dan goede patat natuurlijkquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik durf te zeggen dat het echt niet grappig druk is daarquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh heet Centro, maar is zo te zien door Westfield overgenomen
Ga maar naar de Haagse markt of Aftikaandermarkt of Blaakmarkt op een zaterdagmiddag dat is pas druk
9 van de 10 keerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vind de patat van de Bram niet te vreten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had serieus liever de Bram hier om de hoek dan wat ik had gegeten, al maakt Bram meer dan goede patat natuurlijk
Ja, ik heb al iets. Ik kan userid, username, postid en datum inlezen in een sqlite database.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Gebrokenglas gaat een poging doen. Ik heb nog wat oude scriptjes liggen die vroeger meetelden. Maar er zijn sommige die liever niet willen dat ik de punten ga doen
En ik dacht ook al een goeie query te hebben om dat minutengebeuren uit te rekenen, alleen klopt de uitkomst niet met wat Monitor laat zien.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij bent Alberto dus niet!quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:27 schreef devzero het volgende:
Maar goed. Devzero gaat het park checken. Frisbee gooien![]()
![]()
![]()
Albertoquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:27 schreef devzero het volgende:
Maar goed. Devzero gaat het park checken. Frisbee gooien![]()
![]()
![]()
Ik moest ff zoeken wie het was.quote:
Maar eng ding zeg
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik moest ff zoeken wie het was.
Maar eng ding zegJe houdt dus niet zo van fantasy films?
![]()
![]()
Haal ik hem wel weer weg.quote:![]()
Was ook een test of die als ui wou
Je hebt Lord of the Rings nooit gezien?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik moest ff zoeken wie het was.
Maar eng ding zeg![]()
![]()
Moet toch lukkenquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik heb al iets. Ik kan username, postid en datum inlezen in een sqlite database.
En ik dacht ook al een goeie query te hebben om dat minutengebeuren uit te rekenen, alleen klopt de uitkomst niet met wat Monitor laat zien.
Jawel maar geen LOTR of Harry Snotterquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]Je houdt dus niet zo van fantasy films?
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je hebt Lord of the Rings nooit gezien?![]()
![]()
Lol nee joh gewoon lekker houden als je dat wilt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haal ik hem wel weer weg.![]()
Was ook een test of die als ui wouOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Misschien 1 film er vanquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je hebt Lord of the Rings nooit gezien?
Ik vind mooie UI en mooi oogquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haal ik hem wel weer weg.![]()
Was ook een test of die als ui wou
Nee andere ui hoort bij mijquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol nee joh gewoon lekker houden als je dat wilt.![]()
Heb geeneens een Bolleke gedronken, goede reden om eens terug te komenUw ADH vitamine Worst
Thnx!quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind mooie UI en mooi oog
Ja, dat hosten daar moet ik nog naar kijken. Om nu mijn eigen server (ahum raspberry ahum) open te stellen, daar ben ik nog niet uit. Maar goed, er is nog tijd.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gent is ook leukquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:31 schreef hemarookworst het volgende:
Heb geeneens een Bolleke gedronken, goede reden om eens terug te komenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat raar.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:32 schreef ToT het volgende:
Kolere, ik heb de hele avond al het gevoel dat het een uur later is of zo....
Alleen nog maar vanavond?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:32 schreef ToT het volgende:
Ik al twee weken![]()
![]()
Als er extra kosten bij komen kijken let me know, is nogal wat data snap ik. Dat wil ik eventueel wel op me nemenquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat hosten daar moet ik nog naar kijken. Om nu mijn eigen server (ahum raspberry ahum) open te stellen, daar ben ik nog niet uit. Maar goed, er is nog tijd.
Ik hou mijn raspberry aanbevolen, die staat toch 99% van de tijd te idlenquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat hosten daar moet ik nog naar kijken. Om nu mijn eigen server (ahum raspberry ahum) open te stellen, daar ben ik nog niet uit. Maar goed, er is nog tijd.![]()
![]()
Ja ach, mijn leven is de laatste tijd sowieso echt een fucking waas...quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:33 schreef maily het volgende:
[..]
Alleen nog maar vanavond?
Ik al twee weken![]()
Ja, same here. Vanochtend was ik compleet gesloopt en dacht ik dat het al veel later was, maar nu ook heb ik steeds een ' hee er is nog tijd over' gevoel.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:32 schreef ToT het volgende:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
mijn antwoord was een grapje .....quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, mijn leven is de laatste tijd sowieso echt een fucking waas...
![]()
![]()
Check achter de schermen ookquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als er extra kosten bij komen kijken let me know, is nogal wat data snap ik. Dat wil ik eventueel wel op me nemen
Wat er besvhikbaar is hiervoor
Precies!quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, same here. Vanochtend was ik compleet gesloopt en dacht ik dat het al veel later was, maar nu ook heb ik steeds een ' hee er is nog tijd over' gevoel.![]()
![]()
Amper joh. Ik heb nu vanaf 20 oktober in een sqlite database, nou er zitten wat text files omheen voor het sorteren en parsen, maar ik zit nu op, effe kijken, .... 98MB.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als er extra kosten bij komen kijken let me know, is nogal wat data snap ik. Dat wil ik eventueel wel op me nemenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Heeft iemand nou al gevraagd of bondage de software wil overdragen? Lijkt me de beroerdste niet.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Neequote:Op zondag 27 oktober 2024 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat jij ook lag te spacen als een kanarie of zo!![]()
![]()
![]()
Zal wel het één en ander op aangepast moeten worden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:34 schreef Soury het volgende:
Heeft iemand nou al gevraagd of bondage de software wil overdragen? Lijkt me de beroerdste niet.![]()
Ben ik nog jaartje voor corona nog geweest, is wel mooi. Netter en dorpser dan Antwerpen. Antwerpen heeft wel een grote stad gevoel en daar hou ik wel vanquote:Uw ADH vitamine Worst
wij weten niet of en zo ja wie evt bondage al gecontacteerd heeft .....quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:34 schreef Soury het volgende:
Heeft iemand nou al gevraagd of bondage de software wil overdragen? Lijkt me de beroerdste niet.![]()
Zou zoiets op FLUX te draaien zijn? Ik heb er echt geen verstand van maar dat is dus compleet niet commercieel..quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat hosten daar moet ik nog naar kijken. Om nu mijn eigen server (ahum raspberry ahum) open te stellen, daar ben ik nog niet uit. Maar goed, er is nog tijd.Lach met een schone bips![]()
Mijn meisjequote:Op zondag 27 oktober 2024 20:35 schreef mario390 het volgende:
de erge prova pfadvinders is geslagt mijn meissje 120 punten beste van meisjes
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:35 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Brusselquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben ik nog jaartje voor corona nog geweest, is wel mooi. Netter en dorpser dan Antwerpen. Antwerpen heeft wel een grote stad gevoel en daar hou ik wel vanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja maar nu is iemand het wiel opnieuw aan het uitvinden. En het script voor dts is nergens anders handig voor.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal wel het één en ander op aangepast moeten worden.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ja dat vroeg ik dus eerder al, en hoop op een antwoordquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:34 schreef Soury het volgende:
Heeft iemand nou al gevraagd of bondage de software wil overdragen? Lijkt me de beroerdste niet.
Is idd ook wel wat ik me af vroeg!quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar nu is iemand het wiel opnieuw aan het uitvinden. En het script voor dts is nergens anders handig voor.![]()
![]()
Ik klik geen youtubjes aan ivm dataquote:Uw ADH vitamine Worst
Je NL-data kan je ook gewoon in België gebruiken hequote:Op zondag 27 oktober 2024 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik klik geen youtubjes aan ivm data![]()
Ehhh.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou zoiets op FLUX te draaien zijn? Ik heb er echt geen verstand van maar dat is dus compleet niet commercieel..
Wat ik nu heb is een 6 tal Python scripts voor het ophalen en parsen van de html pagina's van de DTS topicchain.
Als ik dat draai dan duurt het een minuut of 6 om alles te doorlopen en het eindigt met een sqlite database met de post metadata.
En dat kan efficiënter want ik haal alle pagina's op van weet ik zoveel dagen.
Ik moet nog bekijken hoe ik alleen maar die pagina's sinds de vorige keer ophaal. Maar dat is allemaal verder uitwerken.
Er is een begin
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, maar heb niet onbeperkt en ben al in NLquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je NL-data kan je ook gewoon in België gebruiken heUw ADH vitamine Worst
Heeft @mascara-klodder dat niet gedaan?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
wij weten niet of en zo ja wie evt bondage al gecontacteerd heeft .....Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Probleem is al die Amai zitte ge nu wederom horny asian school girls te kijken? opmerkingen daar die de providers je sturenquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je NL-data kan je ook gewoon in België gebruiken he
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:35 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ze zei dat ze het zou doen maar toch maar nietquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heeft @:mascara-klodder dat niet gedaan?
Iedereen is een kutlultrut
Daar weet ik allemaal niks vanquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ehhh.
Wat ik nu heb is een 6 tal Python scripts voor het ophalen en parsen van de html pagina's van de DTS topicchain.
Als ik dat draai dan duurt het een minuut of 6 om alles te doorlopen en het eindigt met een sqlite database met de post metadata.
Ik moet nog bekijken hoe ik alleen maar die pagina's sinds de vorige keer ophaal. Maar dat is allemaal verder uitwerken.
Er is een beginIk hoor het wel als er hulp nodig is
Toen ik Indonesië zat, kreeg ik zo'n melding van 'VERBODEN PORNO TE KIJKEN IN INDONESIE) toen ik vunzige filmpjes wilde kijkenquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Probleem is al die Amai zitte ge nu wederom horny asian school girls te kijken? opmerkingen daar die de providers je sturen![]()
VPN aanzetten en gaan![]()
![]()
topquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar weet ik allemaal niks vanIk hoor het wel als er hulp nodig is
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
de halfen bewohner zijn ziek geworden schlechte eten, koud, regen ,gewond
violeta had vrijdag ochtend erst obstip.dann somige keer erge diarrea![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Toen ik Indonesië zat, kreeg ik zo'n melding van 'VERBODEN PORNO TE KIJKEN IN INDONESIE) toen ik vunzige filmpjes wilde kijken![]()
VPN aanzetten en gaan!
![]()
Met dank aan Dev want die heeft me even op gang geholpen![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik ben benieuwd iigquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ehhh.
Er is een begin
Zonder Google had ik nog niks hoor.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:42 schreef mario390 het volgende:
![]()
Snap dan weer niet zo goed waarom je daar vunzige filmpjes wil kijken. Alle tempels daar maken je al moe zat.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Toen ik Indonesië zat, kreeg ik zo'n melding van 'VERBODEN PORNO TE KIJKEN IN INDONESIE) toen ik vunzige filmpjes wilde kijken![]()
VPN aanzetten en gaanLach met een schone bips![]()
Kaatje kopstandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik las tepelsquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Snap dan weer niet zo goed waarom je daar vunzige filmpjes wil kijken. Alle tempels daar maken je al moe zat.
Meid wat errug!!!quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:42 schreef mario390 het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Al het internetverkeer wordt daar keihard gescreend
Ook alle berichtjes die je krijgt?
meinst du nicht?!quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:45 schreef mario390 het volgende:
laatste 2 dagen hadden ze nur meer kicherierbsen en linzen te eten![]()
Jij gaat met geladen wapen een massagesalon in (voor een normale massage uiteraard)?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Snap dan weer niet zo goed waarom je daar vunzige filmpjes wil kijken. Alle tempels daar maken je al moe zat.![]()
Ik sla de massages altijd over en ga naar het diner.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jij gaat met geladen wapen een massagesalon in (voor een normale massage uiteraard)?Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ook alle berichtjes die je krijgt?![]()
![]()
Dreigen voor een happy endquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jij gaat met geladen wapen een massagesalon in (voor een normale massage uiteraard)?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: