SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door maily op 27-10-2024 19:52:07 ]![]()
* gebrokenglas is op zoek naar de aan/uit knop van Greys haar hoofdquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach die heb ik vaak zat
Mee leren leven
Net als een hoofd dat altijd aan staatAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dat is wel heel snel jaquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ging veel te snel... Mijn vader overleed 2018 en toen was ze in een maand of 3 niks meer van haar oude zelf.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
heel goed, sinaasappel eten is gezonder dan sap drinkenquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3, scan ik een fles verse sinaasappelsap bij de AH, zet ik hem terug in het schapUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mijn moeder is niet dement, maar ze komt steeds vaker en vaker met van die cliché's omdat ze niet weet wat te zeggen, en stelt continu weer dezelfde vragen zoals over het weer enzo.![]()
'klik'
Nee, dat knopje is het niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Klopt helemaalquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heel goed, sinaasappel eten is gezonder dan sap drinken![]()
![]()
Fijn hequote:Op zondag 27 oktober 2024 19:45 schreef maily het volgende:
[..]
@:KissingBird en ik hebben ook zo'n hoofd
en als het zeer doet; pilletje erin en dooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Dat iedereen anders is♡♡♡♡![]()
Ik lees de tt niet op mob want kan dan niet de volledige tt zien
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Met hoofden die altijd aan staanquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik lees de tt niet op mob want kan dan niet de volledige tt zienAutocorrect
(zelfst. naamw.)
""met hoofden die altijd aan staan""quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik lees de tt niet op mob want kan dan niet de volledige tt zien![]()
Die is er niequote:Op zondag 27 oktober 2024 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas is op zoek naar de aan/uit knop van Greys haar hoofd![]()
Helaas![]()
Je leert er mee leven
Ooit een neurofeedbacktraining gedaan
Zelfs de neuropsycholoog schrok van mijn hersenoveractivitieit
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan wel door overheen te swipenquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik lees de tt niet op mob want kan dan niet de volledige tt zienUw ADH vitamine Worst
O ff testenquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan wel door overheen te swipen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
activitieten. Daar houd ik wel vanquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is er nie![]()
Helaas![]()
Je leert er mee leven
Ooit een neurofeedbacktraining gedaan
Zelfs de neuropsycholoog schrok van mijn hersenoveractivitietAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Even overheen vegen en dan klapt ie openquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik lees de tt niet op mob want kan dan niet de volledige tt zien![]()
![]()
Met de Parkinson en de dementie die de helft van de Parkinson patienten ontwikkeld kan iedere stress factor een weg naar beneden inleiden. Dat gebeurde dus toen mijn vader overleed.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
activitieten. Daar houd ik wel van![]()
![]()
Ff swipen naar links of rechtsquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik lees de tt niet op mob want kan dan niet de volledige tt zienMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Kon toch best makkelijk de trein vinden, kan ik niet zeggen van Amsterdam CentraalUw ADH vitamine Worst
Ja zo lukt het welquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan wel door overheen te swipennu kan ik ze lezen haha
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Heel naarquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met de Parkinson en de dementie die de helft van de Parkinson patienten ontwikkeld kan iedere stress factor een weg naar beneden inleiden. Dat gebeurde dus toen mijn vader overleed.
(zielig blaatverhaal)
- Nou dat is maar goed dat je wat te doen hebt. Het moet allemaal niet te snel af zijn want anders verveel je je ook maar."Bedankt
![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
- Nou dat is maar goed dat je wat te doen hebt. Het moet allemaal niet te snel af zijn want anders verveel je je ook maar."
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is fijn zijn relativerende moederquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
"Ik ben behoorlijk wanhopig; de muren van de aanbouw lekken als een gek waardoor de spouwmuren bomvol schimmel zitten en je steeds een smerige vochtlucht ruikt, en dus moet ik de komende weken continu voegen uitkrabben en herstellen en loszittende stenen weer vastmetselen en ventilatiegaten boren en er roosters aanbrengen. Een enorme klus waarbij de moed me in de schoenen zakt!"
- Nou dat is maar goed dat je wat te doen hebt. Het moet allemaal niet te snel af zijn want anders verveel je je ook maar."Bedankt, mam......
Op de een of andere manier herkenbaar als die van mij nog eens een helder moment heeftquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
"Ik ben behoorlijk wanhopig; de muren van de aanbouw lekken als een gek waardoor de spouwmuren bomvol schimmel zitten en je steeds een smerige vochtlucht ruikt, en dus moet ik de komende weken continu voegen uitkrabben en herstellen en loszittende stenen weer vastmetselen en ventilatiegaten boren en er roosters aanbrengen. Een enorme klus waarbij de moed me in de schoenen zakt!"
- Nou dat is maar goed dat je wat te doen hebt. Het moet allemaal niet te snel af zijn want anders verveel je je ook maar."Bedankt, mam......
Lach met een schone bips![]()
That's what she saidquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Even overheen vegen en dan klapt ie open![]()
![]()
Gelukkig noemt @AardappelSchotel het sinaasappelsap en niet zuur de ranzigUw ADH vitamine Worst
Nou, heb je niets aan, zulke opmerkingen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is fijn zijn relativerende moederAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Goed dat je alleen dat deel gequote hebt, maar deze dingen hakken er echt enorm in.quote:
Wil je ff je ei kwijt, even je emoties de vrije loop laten gaan en hopen op wat begrip, medeleven en troost, en dan krijg je zo'n reactie....![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja zo lukt het welnu kan ik ze lezen haha
Uw ADH vitamine Worst
Je houdt zeker ook van hobby'squote:Op zondag 27 oktober 2024 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
activitieten. Daar houd ik wel van![]()
![]()
Moet ik het weghalen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed dat je alleen dat deel gequote hebt, maar deze dingen hakken er echt enorm in.
Wil je ff je ei kwijt, even je emoties de vrije loop laten gaan en hopen op wat begrip, medeleven en troost, en dan krijg je zo'n reactie....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De meeste opmerkingen heb je niks aanquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, heb je niets aan, zulke opmerkingen.
Moeders zijn niet altijd tactisch, ze bedoeld goed? Maar ja frustrerend zeker want het is je huis en dat wil je zo veilig mogelijk hebben en dit zorgt voor enorm veel stress.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed dat je alleen dat deel gequote hebt, maar deze dingen hakken er echt enorm in.
Wil je ff je ei kwijt, even je emoties de vrije loop laten gaan en hopen op wat begrip, medeleven en troost, en dan krijg je zo'n reactie....'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
aaah .....quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
(zielig blaatverhaal)
- Nou dat is maar goed dat je wat te doen hebt. Het moet allemaal niet te snel af zijn want anders verveel je je ook maar."Bedankt
![]()
![]()
Ik kan helemaal los gaan over wat voor stomme opmerkingen ik allemaal heb moeten aanhoren.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
De meeste opmerkingen heb je niks aan
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tottiequote:Op zondag 27 oktober 2024 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Wil je ff je ei kwijt, even je emoties de vrije loop laten gaan en hopen op wat begrip, medeleven en troost, en dan krijg je zo'n reactie....
Hoe groot is de kans dat je moeder autistisch is ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja maar sommige opmerkingen werken onbedoeld juist averechts.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
De meeste opmerkingen heb je niks aan
Ik merk dat ik steeds meer en meer vooraf al de boel moet indekken om soortgelijke opmerkingen te voorkomen, en soms maak ik ze zelf aan het begin van het gesprek al zodat die niet verderop in het gesprek gemaakt hoeven te worden.![]()
Drukte?quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
Ik mag helemaal gaan staan van België naar huisOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Yoki in de avond dat vind ik echt niet lekker.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hoe lang?quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
Ik mag helemaal gaan staan van België naar huis'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
hopelijk niet met een lege buik?quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
Ik mag helemaal gaan staan van België naar huis
Forum Opties Forumhop: Hop naar: