abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf zaterdag 9 november 2024 @ 19:05:00 #251
842 Zorro
Z
pi_215532544
Basis voor Pepi *O*

Geen Perisic vind ik wel jammer.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 9 november 2024 @ 20:25:54 #252
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215533613
Pepi _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_215533790
Saibari speelt fantastisch.
pi_215533875
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:36 schreef tompsv18 het volgende:
Saibari speelt fantastisch.
Werd ook wel tijd dat hij zijn mojo terug zou vinden.
pi_215534021
Karsdorp wordt met de wedstrijd beter
pi_215534081
Als Luik nou volgend jaar gewoon eens een jaartje als pinchitter door gaat? Ik wil Pepi wel eens een heel seizoen in de basis zien hoor.
pi_215534353
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als Luik nou volgend jaar gewoon eens een jaartje als pinchitter door gaat? Ik wil Pepi wel eens een heel seizoen in de basis zien hoor.
Zijn ze toch ook wel voorzichtig naartoe aan het werken lijkt het.
pi_215534509
Bakayoko 3x gescoord in laatste 4 wedstrijden. Begint weer in vorm te raken.
pi_215534530
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 21:33 schreef tompsv18 het volgende:
zei ik 2 weken terug al :)

straks met schouten en veerman wordt het weer toplevel smullen :)
  zaterdag 9 november 2024 @ 21:36:14 #260
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215534554
Hele voorhoede vervangen, en dan speel je met Driouech, Luuk en Perisic _O- Tering, als ze fit zijn zitten we echt diep in de aanvallers. Lozano ook nog erbij tot de winterstop.
pi_215534830
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 21:33 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vind hem eigenlijk nog steeds zwaar kut spelen. Maar als er dan een keer iets lukt is het wel meteen een goal. Dat is ook een kwaliteit.
pi_215534862
pi_215535188
Bosz geeft Mauro de credits die hij verdient. Mooi.
  zondag 10 november 2024 @ 02:23:27 #264
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_215536766
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:52 schreef PSVCL het volgende:
De opper Hoolie kan best een beetje ballen ja.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
  zondag 10 november 2024 @ 11:07:44 #265
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_215538048
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:52 schreef PSVCL het volgende:
Had schijnbaar een dikke knie voor aanvang van de wedstrijd maar wilde gewoon spelen. Dus daar zit nog wel meer rek in ja.
pi_215541507
Van Ajax en Twente hebben we echt niks te vrezen hoor; ondanks dat verlies in Amsterdam. Tering wat een niveau van beide partijen zeg.
pi_215541860
Uitgelopen
pi_215565937
Interesse voor Pepi naar het schijnt.. Wat vinden jullie? Verkopen is natuurlijk (zeker in de winterstop) een no-go, want bij een blessure van Luuk ligt je hele aanval op zijn gat.

Maar even meer overstijgend, waar zou PSV na dit seizoen goed aan doen? Je kunt Pepi niet nóg een seizoen beteugelen denk ik, dan is hij zelf uiteindelijk ook weg. Maar kun je je aanvoerder en (vaak) belangrijkste speler wissel zetten? Wanneer is het kantelpunt daar dat je zegt: nu gaan we langzaam maar zeker een wissel doorvoeren?
  FOK!Fotograaf woensdag 13 november 2024 @ 14:04:24 #270
842 Zorro
Z
pi_215567915
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 11:08 schreef Solispolar het volgende:
Interesse voor Pepi naar het schijnt.. Wat vinden jullie? Verkopen is natuurlijk (zeker in de winterstop) een no-go, want bij een blessure van Luuk ligt je hele aanval op zijn gat.

Maar even meer overstijgend, waar zou PSV na dit seizoen goed aan doen? Je kunt Pepi niet nóg een seizoen beteugelen denk ik, dan is hij zelf uiteindelijk ook weg. Maar kun je je aanvoerder en (vaak) belangrijkste speler wissel zetten? Wanneer is het kantelpunt daar dat je zegt: nu gaan we langzaam maar zeker een wissel doorvoeren?
Pepi basis.
Liever Luuk die op zijn leeftijd zijn heil ergens anders gaat zoeken, mocht dat het gevolg zijn, dan andersom.
pi_215573314
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 11:08 schreef Solispolar het volgende:

Dat kantelpunt is wat mij betreft volgend seizoen. En daar moet je nu al met Luuk over gaan praten. Dat na de winterstop Pepi meer minuten gaat maken en volgend jaar Pepi in principe eerste keus is als hij zo blijft presteren.

Moet je wel een andere aanvoerder aanstellen, maar volgens mij moet dat niet het probleem zijn in deze selectie. Afhankelijk van wie er deze zomer vertrekken uiteraard.
pi_215574586
quote:
6s.gif Op woensdag 13 november 2024 14:04 schreef Zorro het volgende:

[..]
Pepi basis.
Liever Luuk die op zijn leeftijd zijn heil ergens anders gaat zoeken, mocht dat het gevolg zijn, dan andersom.
Zou als ik Luuk was lekker blijven. Als stormram kan hij nog lang van toegevoegde waarde zijn. Geen idee of ie nog ergens geld wil scheppen, lijkt ie me het type niet per se voor. Lekker in Nederland wonen met je gezin.
pi_215574673
Je spoort niet als je Luuk de Jong niet in de basis zou willen zien.
  Trouwste user 2022 woensdag 13 november 2024 @ 23:26:17 #274
7889 tong80
Spleenheup
pi_215574825
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 22:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hij heeft me in de loop der tijd prettig verrast. Goeie voetballer die er alles uit heeft gehaald.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 13 november 2024 @ 23:26:59 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_215574828
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 22:38 schreef ISVV het volgende:

[..]
Zou als ik Luuk was lekker blijven. Als stormram kan hij nog lang van toegevoegde waarde zijn. Geen idee of ie nog ergens geld wil scheppen, lijkt ie me het type niet per se voor. Lekker in Nederland wonen met je gezin.
Ik begrijp niet waarom je nog meer geld wil hebben. Ik weet serieus niet wat je met zoveel geld moet doen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!Fotograaf donderdag 14 november 2024 @ 06:06:50 #276
842 Zorro
Z
pi_215575259
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 22:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je spoort niet als je iemand in de basis zet die nog maar relatief een korte loopbaan gaat hebben en daamee een goed talent voor de toekomst laat lopen. En als Luuk gewoon blijft, wat ik ook verwacht, dan al helemaal, die is dan nog van genoeg waarde.
pi_215576469
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 23:26 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik begrijp niet waarom je nog meer geld wil hebben. Ik weet serieus niet wat je met zoveel geld moet doen.

Ronaldo had een geschat vermogen van 850 miljoen toen hij naar de zandbak ging; nu een geschat vermogen van 1,2 miljard. Waarom? Zeg jij het maar. Het geld wat hij al had kan hij natuurlijk nooit meer opmaken en het 'nieuwe' geld voegt letterlijk niks toe. In ruil voor dat geld zou ik liever nog 1 á 2 jaar bij een club als Dortmund spelen, tweewekelijks voor 82.000 uitzinnige fans.

quote:
6s.gif Op donderdag 14 november 2024 06:06 schreef Zorro het volgende:

[..]
Je spoort niet als je iemand in de basis zet die nog maar relatief een korte loopbaan gaat hebben en daamee een goed talent voor de toekomst laat lopen. En als Luuk gewoon blijft, wat ik ook verwacht, dan al helemaal, die is dan nog van genoeg waarde.
Ik verwacht niet dat Luuk lastig gaat doen, maar ik weet ook niet helemaal of hij nog een jaar (of 2 misschien) als pinchhitter wil fungeren. Gevoelsmatig denk ik dan dat hij nog liever een niveautje lager gewoon basis gaat spelen. Daarvoor is hij toch teveel liefhebber van het spelletje denk ik.
  Trouwste user 2022 donderdag 14 november 2024 @ 10:26:22 #278
7889 tong80
Spleenheup
pi_215576542
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 10:13 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ronaldo had een geschat vermogen van 850 miljoen toen hij naar de zandbak ging; nu een geschat vermogen van 1,2 miljard. Waarom? Zeg jij het maar. Het geld wat hij al had kan hij natuurlijk nooit meer opmaken en het 'nieuwe' geld voegt letterlijk niks toe. In ruil voor dat geld zou ik liever nog 1 á 2 jaar bij een club als Dortmund spelen, tweewekelijks voor 82.000 uitzinnige fans.
Dit dus. Ik weet echt niet wat deze mensen bezielt.

pi_215578507

Misschien heeft Luukinho binnen PSV al aangegeven dat dit zijn laatste seizoen is ?, dan kan Pepi alvast ,met meer speelminuten/basisplekken, worden klaargestoomd voor komend seizoen.. Luukino is denk niet het type dat genoegen neemt met een rol als pinchhitter. En terecht.

Als het aan mij ligt moet je legend Luuk pas vervangen zodra ie niet meer kan lopen _O_
pi_215583364
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 10:13 schreef Solispolar het volgende:

[..]
[..]

En dan daar af te gaan of bakken met kritiek krijgen?
pi_215584267
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 23:35 schreef Halcon het volgende:

[..]
En dan daar af te gaan of bakken met kritiek krijgen?
Net alsof Ronaldo nooit bakken met kritiek heeft gekregen en daar niet alleen maar beter en sterker van is geworden :') Ik was altijd wel aardig fan van de voetballer Ronaldo, vooral door wat hij allemaal bereikt heeft, maar dit soort keuzes doen daar wel een beetje afbreuk aan om eerlijk te zijn.

En daarnaast: veel slechter dan wat Dortmund er momenteel heeft lopen kan eigenlijk ook niet.. die ging zijn doelpunten/assists echt nog wel geven en maken.
  vrijdag 15 november 2024 @ 08:20:12 #282
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215584369
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 14:44 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]

Misschien heeft Luukinho binnen PSV al aangegeven dat dit zijn laatste seizoen is ?, dan kan Pepi alvast ,met meer speelminuten/basisplekken, worden klaargestoomd voor komend seizoen.. Luukino is denk niet het type dat genoegen neemt met een rol als pinchhitter. En terecht.

Als het aan mij ligt moet je legend Luuk pas vervangen zodra ie niet meer kan lopen _O_
Luuk is nog altijd heel goed, maar je bent als PSV behoorlijk van het padje af als je een hele jonge veelscorende spits laat gaan ten faveure van een 35-jarige Luuk de Jong aan het begin van volgend seizoen. Pepi schiet ze uit alle hoeken en standen in, super efficient, en ook nog eens uit een opkomende markt.

Luuk als pinchhitter, of stand-in, zou erg mooi zijn vanaf volgend seizoen. Hopelijk heeft die er zin in.
pi_215585350
Pepi lijkt anders langzaam maar zeker onhoudbaar te worden. Goals per gespeelde minuten bij hem zijn ongekend inmiddels.
pi_215587050
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 11:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pepi lijkt anders langzaam maar zeker onhoudbaar te worden. Goals per gespeelde minuten bij hem zijn ongekend inmiddels.
Die kun je met veel geluk nog een seizoen houden als je hem de toezegging doet dat hij een eerlijke kans krijgt in de basis. En als hij dan blijft doen wat hij nu doet verkoop je hem daarna voor 40+

En anders gaat ie terecht vragen om een transfer en dan mag je blij zijn met een miljoentje of 10/12 deze zomer omdat hij zich nog niet echt heeft kunnen bewijzen.
pi_215587061
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 14:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Die kun je met veel geluk nog een seizoen houden als je hem de toezegging doet dat hij een eerlijke kans krijgt in de basis. En als hij dan blijft doen wat hij nu doet verkoop je hem daarna voor 40+

En anders gaat ie terecht vragen om een transfer en dan mag je blij zijn met een miljoentje of 10/12 deze zomer omdat hij zich nog niet echt heeft kunnen bewijzen.
Hier vang je, zeker met deze cijfers, makkelijk 20 plus voor als PSV.
  vrijdag 15 november 2024 @ 14:10:28 #286
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215587125
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 08:20 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Luuk is nog altijd heel goed, maar je bent als PSV behoorlijk van het padje af als je een hele jonge veelscorende spits laat gaan ten faveure van een 35-jarige Luuk de Jong aan het begin van volgend seizoen. Pepi schiet ze uit alle hoeken en standen in, super efficient, en ook nog eens uit een opkomende markt.

Luuk als pinchhitter, of stand-in, zou erg mooi zijn vanaf volgend seizoen. Hopelijk heeft die er zin in.
Geen idee hoe goed Pepi is, als invaller is het moeilijk vergelijken met vanaf de start beginnen en goals tegen Almere, Nac en WillemII zeggen toch niet zo heel veel?
pi_215587244
Pepi gaat gewoon steeds meer minuten maken. Hij zal wel gek zijn om te vertrekken bij PSV terwijl hij echt wel het stokje gaat overnemen in een uitstekend elftal waar hij veel kansen gaat krijgen. Daarmee zal hij na 1 tot 2 seizoenen een toptransfer kunnen afdwingen.

Ja, hij kan vast naar een subtopper in Duitsland of Italië, maar daar heb je ook geen gegarandeerde basisplek en kom je binnen als wisselspeler…
pi_215587416
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 14:10 schreef Tarado het volgende:

[..]
Geen idee hoe goed Pepi is, als invaller is het moeilijk vergelijken met vanaf de start beginnen en goals tegen Almere, Nac en WillemII zeggen toch niet zo heel veel?
De wedstrijden dat hij basis speelde was ook prima toch? Laatste nog 2 of 3 doelpunten vanuit de basis dacht ik.

Ik vind Luuk nog steeds de beste spits van de ED; maar (en ik weet dat ik hier gekleurd naar kijk ;) ) ik denk dat Pepi zelfs al wel 2de is. Ik vind die Gimenez maar een beetje een kleurloze spits en Brobbey is gewoon 100 kilo gewapend beton. En dat was dan de concurrentie wel zo ongeveer.. Misschien Troy Parrot van AZ?
  vrijdag 15 november 2024 @ 14:42:17 #289
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215587438
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 14:39 schreef Solispolar het volgende:

[..]
De wedstrijden dat hij basis speelde was ook prima toch? Laatste nog 2 of 3 doelpunten vanuit de basis dacht ik.

Ik vind Luuk nog steeds de beste spits van de ED; maar (en ik weet dat ik hier gekleurd naar kijk ;) ) ik denk dat Pepi zelfs al wel 2de is. Ik vind die Gimenez maar een beetje een kleurloze spits en Brobbey is gewoon 100 kilo gewapend beton. En dat was dan de concurrentie wel zo ongeveer.. Misschien Troy Parrot van AZ?
Ook dat vind ik moeilijk vergelijken en met alle respect voor Luuk, als je die niet uit de basis speelt, hoe goed ben je dan.
Luuk is een geweldige kopper en een leider maar goed voetballen heeft hij nog nooit gekund.
pi_215587455
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 14:42 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ook dat vind ik moeilijk vergelijken en met alle respect voor Luuk, als je die niet uit de basis speelt, hoe goed ben je dan.
Luuk is een geweldige kopper en een leider maar goed voetballen heeft hij nog nooit gekund.
Mwoah, niet mee eens. Ik vind Luuk dus echt een stuk verfijnder dan veel mensen doen vermoeden. Stukken meer dan Brobbey bijvoorbeeld. Luuk maakt, ook met zijn voeten, doelpunten die Brobbey nooit zal maken en in de kaats is hij ook echt wel goed hoor. Laatstegenoemde vind ik bijvoorbeeld ook niet echt een spits. Die zie je nooit eens voor zijn man komen bij de 1ste paal om een bal binnen te werken.

Sure, als je hem vergelijkt met prime Aguero dan ziet het er minder gelikt uit. Maar mensen die net doen alsof hij geen techniek heeft of niet kan voetballen.. Ik vind het eerder andersom: voor zijn lengte/postuur vind ik het nog aardig gepolijst.
  vrijdag 15 november 2024 @ 14:49:53 #291
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215587513
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 14:44 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Mwoah, niet mee eens. Ik vind Luuk dus echt een stuk verfijnder dan veel mensen doen vermoeden. Stukken meer dan Brobbey bijvoorbeeld. Luuk maakt, ook met zijn voeten, doelpunten die Brobbey nooit zal maken en in de kaats is hij ook echt wel goed hoor. Laatstegenoemde vind ik bijvoorbeeld ook niet echt een spits. Die zie je nooit eens voor zijn man komen bij de 1ste paal om een bal binnen te werken.

Sure, als je hem vergelijkt met prime Aguero dan ziet het er minder gelikt uit. Maar mensen die net doen alsof hij geen techniek heeft of niet kan voetballen.
Verfijning, nou nee dat zie ik niet, wel dat hij geweldige timing heeft en qua koppen gewoon wereldtop is, dat je dan de eredivise af en toe een aardige kaats kan maken ligt toch wat meer aan het niveau dan het voetballende vermogen van Luuk.
pi_215587536
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 14:49 schreef Tarado het volgende:

[..]
Verfijning, nou nee dat zie ik niet, wel dat hij geweldige timing heeft en qua koppen gewoon wereldtop is, dat je dan de eredivise af en toe een aardige kaats kan maken ligt toch wat meer aan het niveau dan het voetballende vermogen van Luuk.
Los van het niveau moet je sommige ballen toch wel net even fijn kunnen klaarleggen. Dat kun je of dat kun je niet. Mensen (met name PSV supporters) gaan pas waarderen hoe goed Luuk was als hij stopt. Pepi brengt uiteraard waar andere dingen. Maar het leiderschap, het koppende vermogen en het feit dat je hem als kapstok kunt gebruiken gaan we ontzettend missen.

Ik denk dat spelers als Saibari, Veerman en Tillman dat ook zullen beamen. Die kunnen altijd de bal bij hem kwijt en met name Tillman combineert gewoon ontzettend veel (en makkelijk) met Luuk.
  vrijdag 15 november 2024 @ 14:55:46 #293
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215587579
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 14:52 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Los van het niveau moet je sommige ballen toch wel net even fijn kunnen klaarleggen. Dat kun je of dat kun je niet. Mensen (met name PSV supporters) gaan pas waarderen hoe goed Luuk was als hij stopt. Pepi brengt uiteraard waar andere dingen. Maar het leiderschap, het koppende vermogen en het feit dat je hem als kapstok kunt gebruiken gaan we ontzettend missen.

Ik denk dat spelers als Saibari, Veerman en Tillman dat ook zullen beamen. Die kunnen altijd de bal bij hem kwijt en met name Tillman combineert gewoon ontzettend veel (en makkelijk) met Luuk.
Luuk doet het gewoon goed, daarom vind ik ook dat je het om moet draaien, er is geen trainer die de betere speler keer op keer op de bank zet.
En Tillmann is echt een pareltje, mooie speler, de kans dat hij de top gaat halen vind ik wel groter dan die bij Pepi, op basis van wat ik tot nu toe gezien heb dan.
pi_215587689
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 08:20 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Daar heeft u een punt.
pi_215587819
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 14:42 schreef Tarado het volgende:

[..]
2010 belde, hij wil zijn analyse terug.
  vrijdag 15 november 2024 @ 15:17:22 #296
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215587867
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 15:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
2010 belde, hij wil zijn analyse terug.
Was je toen nog Badder?
pi_215588120
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 15:17 schreef Tarado het volgende:

[..]
Was je toen nog Badder?
Toen zat ik nog helemaal niet op Fok denk ik.
pi_215610182
twitter
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 18 november 2024 @ 09:41:06 #299
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_215614778
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 17:36 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Dit heeft niks met voetbal te maken. On topic blijven svp.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_215614805
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 17:36 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Alleen de media is geïnteresseerd in vrouwenvoetbal. Zelfs PSV AV heeft een veel hoger niveau…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')