Zijn ze toch ook wel voorzichtig naartoe aan het werken lijkt het.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als Luik nou volgend jaar gewoon eens een jaartje als pinchitter door gaat? Ik wil Pepi wel eens een heel seizoen in de basis zien hoor.
zei ik 2 weken terug alquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:33 schreef tompsv18 het volgende:
Bakayoko 3x gescoord in laatste 4 wedstrijden. Begint weer in vorm te raken.
Ik vind hem eigenlijk nog steeds zwaar kut spelen. Maar als er dan een keer iets lukt is het wel meteen een goal. Dat is ook een kwaliteit.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:33 schreef tompsv18 het volgende:
Bakayoko 3x gescoord in laatste 4 wedstrijden. Begint weer in vorm te raken.
De opper Hoolie kan best een beetje ballen ja.quote:
Had schijnbaar een dikke knie voor aanvang van de wedstrijd maar wilde gewoon spelen. Dus daar zit nog wel meer rek in ja.quote:
Pepi basis.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:08 schreef Solispolar het volgende:
Interesse voor Pepi naar het schijnt.. Wat vinden jullie? Verkopen is natuurlijk (zeker in de winterstop) een no-go, want bij een blessure van Luuk ligt je hele aanval op zijn gat.
Maar even meer overstijgend, waar zou PSV na dit seizoen goed aan doen? Je kunt Pepi niet nóg een seizoen beteugelen denk ik, dan is hij zelf uiteindelijk ook weg. Maar kun je je aanvoerder en (vaak) belangrijkste speler wissel zetten? Wanneer is het kantelpunt daar dat je zegt: nu gaan we langzaam maar zeker een wissel doorvoeren?
Dat kantelpunt is wat mij betreft volgend seizoen. En daar moet je nu al met Luuk over gaan praten. Dat na de winterstop Pepi meer minuten gaat maken en volgend jaar Pepi in principe eerste keus is als hij zo blijft presteren.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:08 schreef Solispolar het volgende:
Interesse voor Pepi naar het schijnt.. Wat vinden jullie? Verkopen is natuurlijk (zeker in de winterstop) een no-go, want bij een blessure van Luuk ligt je hele aanval op zijn gat.
Maar even meer overstijgend, waar zou PSV na dit seizoen goed aan doen? Je kunt Pepi niet nóg een seizoen beteugelen denk ik, dan is hij zelf uiteindelijk ook weg. Maar kun je je aanvoerder en (vaak) belangrijkste speler wissel zetten? Wanneer is het kantelpunt daar dat je zegt: nu gaan we langzaam maar zeker een wissel doorvoeren?
Zou als ik Luuk was lekker blijven. Als stormram kan hij nog lang van toegevoegde waarde zijn. Geen idee of ie nog ergens geld wil scheppen, lijkt ie me het type niet per se voor. Lekker in Nederland wonen met je gezin.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pepi basis.
Liever Luuk die op zijn leeftijd zijn heil ergens anders gaat zoeken, mocht dat het gevolg zijn, dan andersom.
Hij heeft me in de loop der tijd prettig verrast. Goeie voetballer die er alles uit heeft gehaald.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je spoort niet als je Luuk de Jong niet in de basis zou willen zien.
Ik begrijp niet waarom je nog meer geld wil hebben. Ik weet serieus niet wat je met zoveel geld moet doen.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:38 schreef ISVV het volgende:
[..]
Zou als ik Luuk was lekker blijven. Als stormram kan hij nog lang van toegevoegde waarde zijn. Geen idee of ie nog ergens geld wil scheppen, lijkt ie me het type niet per se voor. Lekker in Nederland wonen met je gezin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |