Je spoort niet als je iemand in de basis zet die nog maar relatief een korte loopbaan gaat hebben en daamee een goed talent voor de toekomst laat lopen. En als Luuk gewoon blijft, wat ik ook verwacht, dan al helemaal, die is dan nog van genoeg waarde.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je spoort niet als je Luuk de Jong niet in de basis zou willen zien.
Ronaldo had een geschat vermogen van 850 miljoen toen hij naar de zandbak ging; nu een geschat vermogen van 1,2 miljard. Waarom? Zeg jij het maar. Het geld wat hij al had kan hij natuurlijk nooit meer opmaken en het 'nieuwe' geld voegt letterlijk niks toe. In ruil voor dat geld zou ik liever nog 1 á 2 jaar bij een club als Dortmund spelen, tweewekelijks voor 82.000 uitzinnige fans.quote:Op woensdag 13 november 2024 23:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je nog meer geld wil hebben. Ik weet serieus niet wat je met zoveel geld moet doen.
Ik verwacht niet dat Luuk lastig gaat doen, maar ik weet ook niet helemaal of hij nog een jaar (of 2 misschien) als pinchhitter wil fungeren. Gevoelsmatig denk ik dan dat hij nog liever een niveautje lager gewoon basis gaat spelen. Daarvoor is hij toch teveel liefhebber van het spelletje denk ik.quote:Op donderdag 14 november 2024 06:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je spoort niet als je iemand in de basis zet die nog maar relatief een korte loopbaan gaat hebben en daamee een goed talent voor de toekomst laat lopen. En als Luuk gewoon blijft, wat ik ook verwacht, dan al helemaal, die is dan nog van genoeg waarde.
Dit dus. Ik weet echt niet wat deze mensen bezielt.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:13 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ronaldo had een geschat vermogen van 850 miljoen toen hij naar de zandbak ging; nu een geschat vermogen van 1,2 miljard. Waarom? Zeg jij het maar. Het geld wat hij al had kan hij natuurlijk nooit meer opmaken en het 'nieuwe' geld voegt letterlijk niks toe. In ruil voor dat geld zou ik liever nog 1 á 2 jaar bij een club als Dortmund spelen, tweewekelijks voor 82.000 uitzinnige fans.
En dan daar af te gaan of bakken met kritiek krijgen?quote:Op donderdag 14 november 2024 10:13 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ronaldo had een geschat vermogen van 850 miljoen toen hij naar de zandbak ging; nu een geschat vermogen van 1,2 miljard. Waarom? Zeg jij het maar. Het geld wat hij al had kan hij natuurlijk nooit meer opmaken en het 'nieuwe' geld voegt letterlijk niks toe. In ruil voor dat geld zou ik liever nog 1 á 2 jaar bij een club als Dortmund spelen, tweewekelijks voor 82.000 uitzinnige fans.
[..]
Net alsof Ronaldo nooit bakken met kritiek heeft gekregen en daar niet alleen maar beter en sterker van is gewordenquote:Op donderdag 14 november 2024 23:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan daar af te gaan of bakken met kritiek krijgen?
Luuk is nog altijd heel goed, maar je bent als PSV behoorlijk van het padje af als je een hele jonge veelscorende spits laat gaan ten faveure van een 35-jarige Luuk de Jong aan het begin van volgend seizoen. Pepi schiet ze uit alle hoeken en standen in, super efficient, en ook nog eens uit een opkomende markt.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:44 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien heeft Luukinho binnen PSV al aangegeven dat dit zijn laatste seizoen is ?, dan kan Pepi alvast ,met meer speelminuten/basisplekken, worden klaargestoomd voor komend seizoen.. Luukino is denk niet het type dat genoegen neemt met een rol als pinchhitter. En terecht.
Als het aan mij ligt moet je legend Luuk pas vervangen zodra ie niet meer kan lopen
Die kun je met veel geluk nog een seizoen houden als je hem de toezegging doet dat hij een eerlijke kans krijgt in de basis. En als hij dan blijft doen wat hij nu doet verkoop je hem daarna voor 40+quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pepi lijkt anders langzaam maar zeker onhoudbaar te worden. Goals per gespeelde minuten bij hem zijn ongekend inmiddels.
Hier vang je, zeker met deze cijfers, makkelijk 20 plus voor als PSV.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die kun je met veel geluk nog een seizoen houden als je hem de toezegging doet dat hij een eerlijke kans krijgt in de basis. En als hij dan blijft doen wat hij nu doet verkoop je hem daarna voor 40+
En anders gaat ie terecht vragen om een transfer en dan mag je blij zijn met een miljoentje of 10/12 deze zomer omdat hij zich nog niet echt heeft kunnen bewijzen.
Geen idee hoe goed Pepi is, als invaller is het moeilijk vergelijken met vanaf de start beginnen en goals tegen Almere, Nac en WillemII zeggen toch niet zo heel veel?quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Luuk is nog altijd heel goed, maar je bent als PSV behoorlijk van het padje af als je een hele jonge veelscorende spits laat gaan ten faveure van een 35-jarige Luuk de Jong aan het begin van volgend seizoen. Pepi schiet ze uit alle hoeken en standen in, super efficient, en ook nog eens uit een opkomende markt.
Luuk als pinchhitter, of stand-in, zou erg mooi zijn vanaf volgend seizoen. Hopelijk heeft die er zin in.
De wedstrijden dat hij basis speelde was ook prima toch? Laatste nog 2 of 3 doelpunten vanuit de basis dacht ik.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee hoe goed Pepi is, als invaller is het moeilijk vergelijken met vanaf de start beginnen en goals tegen Almere, Nac en WillemII zeggen toch niet zo heel veel?
Ook dat vind ik moeilijk vergelijken en met alle respect voor Luuk, als je die niet uit de basis speelt, hoe goed ben je dan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:39 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De wedstrijden dat hij basis speelde was ook prima toch? Laatste nog 2 of 3 doelpunten vanuit de basis dacht ik.
Ik vind Luuk nog steeds de beste spits van de ED; maar (en ik weet dat ik hier gekleurd naar kijk) ik denk dat Pepi zelfs al wel 2de is. Ik vind die Gimenez maar een beetje een kleurloze spits en Brobbey is gewoon 100 kilo gewapend beton. En dat was dan de concurrentie wel zo ongeveer.. Misschien Troy Parrot van AZ?
Mwoah, niet mee eens. Ik vind Luuk dus echt een stuk verfijnder dan veel mensen doen vermoeden. Stukken meer dan Brobbey bijvoorbeeld. Luuk maakt, ook met zijn voeten, doelpunten die Brobbey nooit zal maken en in de kaats is hij ook echt wel goed hoor. Laatstegenoemde vind ik bijvoorbeeld ook niet echt een spits. Die zie je nooit eens voor zijn man komen bij de 1ste paal om een bal binnen te werken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat vind ik moeilijk vergelijken en met alle respect voor Luuk, als je die niet uit de basis speelt, hoe goed ben je dan.
Luuk is een geweldige kopper en een leider maar goed voetballen heeft hij nog nooit gekund.
Verfijning, nou nee dat zie ik niet, wel dat hij geweldige timing heeft en qua koppen gewoon wereldtop is, dat je dan de eredivise af en toe een aardige kaats kan maken ligt toch wat meer aan het niveau dan het voetballende vermogen van Luuk.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Mwoah, niet mee eens. Ik vind Luuk dus echt een stuk verfijnder dan veel mensen doen vermoeden. Stukken meer dan Brobbey bijvoorbeeld. Luuk maakt, ook met zijn voeten, doelpunten die Brobbey nooit zal maken en in de kaats is hij ook echt wel goed hoor. Laatstegenoemde vind ik bijvoorbeeld ook niet echt een spits. Die zie je nooit eens voor zijn man komen bij de 1ste paal om een bal binnen te werken.
Sure, als je hem vergelijkt met prime Aguero dan ziet het er minder gelikt uit. Maar mensen die net doen alsof hij geen techniek heeft of niet kan voetballen.
Los van het niveau moet je sommige ballen toch wel net even fijn kunnen klaarleggen. Dat kun je of dat kun je niet. Mensen (met name PSV supporters) gaan pas waarderen hoe goed Luuk was als hij stopt. Pepi brengt uiteraard waar andere dingen. Maar het leiderschap, het koppende vermogen en het feit dat je hem als kapstok kunt gebruiken gaan we ontzettend missen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verfijning, nou nee dat zie ik niet, wel dat hij geweldige timing heeft en qua koppen gewoon wereldtop is, dat je dan de eredivise af en toe een aardige kaats kan maken ligt toch wat meer aan het niveau dan het voetballende vermogen van Luuk.
Luuk doet het gewoon goed, daarom vind ik ook dat je het om moet draaien, er is geen trainer die de betere speler keer op keer op de bank zet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:52 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Los van het niveau moet je sommige ballen toch wel net even fijn kunnen klaarleggen. Dat kun je of dat kun je niet. Mensen (met name PSV supporters) gaan pas waarderen hoe goed Luuk was als hij stopt. Pepi brengt uiteraard waar andere dingen. Maar het leiderschap, het koppende vermogen en het feit dat je hem als kapstok kunt gebruiken gaan we ontzettend missen.
Ik denk dat spelers als Saibari, Veerman en Tillman dat ook zullen beamen. Die kunnen altijd de bal bij hem kwijt en met name Tillman combineert gewoon ontzettend veel (en makkelijk) met Luuk.
Daar heeft u een punt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Luuk is nog altijd heel goed, maar je bent als PSV behoorlijk van het padje af als je een hele jonge veelscorende spits laat gaan ten faveure van een 35-jarige Luuk de Jong aan het begin van volgend seizoen. Pepi schiet ze uit alle hoeken en standen in, super efficient, en ook nog eens uit een opkomende markt.
Luuk als pinchhitter, of stand-in, zou erg mooi zijn vanaf volgend seizoen. Hopelijk heeft die er zin in.
2010 belde, hij wil zijn analyse terug.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat vind ik moeilijk vergelijken en met alle respect voor Luuk, als je die niet uit de basis speelt, hoe goed ben je dan.
Luuk is een geweldige kopper en een leider maar goed voetballen heeft hij nog nooit gekund.
Was je toen nog Badder?quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
2010 belde, hij wil zijn analyse terug.
Dit heeft niks met voetbal te maken. On topic blijven svp.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |