In een trio dit keer, dat heeft ze nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen Aiden, wel Jessika speciaal voor @:Nailqueen
Het is dit keer schijnbaar wel de voetjesman!quote:Op donderdag 12 december 2024 17:59 schreef NailQueen het volgende:
Is Kurt Calleja de Kurt Calleja of gewoon Kurt Calleja?
Ja. Die is wel leuk. Beetje Zdob si Zdub achtigquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:11 schreef Greys het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nu al volledig geobsedeerd door deze.
LALARATATAKEKEEEEE
LALARATAKABUMMMM
Zowaar iets waar Malta weer de finale mee kan halenquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:11 schreef Greys het volgende:
Nu al volledig geobsedeerd door deze.
LALARATATAKEKEEEEE
LALARATAKABUMMMM
Oh, deze had ik even gemist. Dat is inderdaad een lekker nummer!quote:Op zondag 2 februari 2025 14:18 schreef Momo het volgende:
Moet zeggen nu ik deze vaker heb gehoord, dit ook echt een goed nummer is
Wat is dat toch met die meidquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:54 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk wie er ook is @:NailQueen
Ik wilde dit haten, maar ik vind het stiekem wel leuk. Waar de Spaanse inzending ordinair en geforceerd overkomt heeft deze vrouw de lach aan haar kont hangen. Het is gewoon grappig, en zou in Basel sowieso de finale halen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:36 schreef Momo het volgende:
Kut serveren met Mariana, ze geeft de eurofans wat ze willen
Met zowel Kristy als Kantera heeft Malta kans op top 10 in Basel. Toch best bijzonder voor een nationale selectie in een klein land.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:37 schreef NailQueen het volgende:
Kristy en Kantera voor mij.
Kant is te veel slay gurl slay terwijl het gewoon slecht is.
Bij nader inzien is deze finale zo slecht nog niet.
Ik denk dat Kant ook vooral leuk is voor Eurofans, maar niet zo voor grote publiek. Waarschijnlijk zou het wel doorgaan, maar niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:23 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Met zowel Kristy als Kantera heeft Malta kans op top 10 in Basel. Toch best bijzonder voor een nationale selectie in een klein land.
Ja inderdaad, beetje de Zorra categoriequote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat Kant ook vooral leuk is voor Eurofans, maar niet zo voor grote publiek. Waarschijnlijk zou het wel doorgaan, maar niet meer dan dat.
Weet ik niet, ik vind dat soort typische Eurofan-nummers normaal helemaal niks, maar hier kan ik de humor wel van inzien. De jury's gaan het wel afslachten natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat Kant ook vooral leuk is voor Eurofans, maar niet zo voor grote publiek. Waarschijnlijk zou het wel doorgaan, maar niet meer dan dat.
Hoeveel Gerda's en Henken zouden weten dat "Serving Cunt" een soort van slang is dat wordt gebruikt?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik vind dat soort typische Eurofan-nummers normaal helemaal niks, maar hier kan ik de humor wel van inzien. De jury's gaan het wel afslachten natuurlijk.
Dat is meer een generatie-dingetje. Gen Z weet wel wat dat is, daar hoeven ze geen Eurofan voor te zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoeveel Gerda's en Henken zouden weten dat "Serving Cunt" een soort van slang is dat wordt gebruikt?
Ja ik voel je, maar de klootzakkers van de EBU die dan hun Grote Regeltjesboek erop moeten gaan naslaan wat ze hiermee aan moeten is óók wat waard.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:08 schreef Cyan9 het volgende:
Normaal gesproken zou ik er niet zo'n moeite mee hebben als een nummer zoals KANT zou winnen, maar in dit geval zou het betekenen dat één van m'n twee favoriete selectie nummers van dit jaar het ESF podium niet gaat halen.
Dus het mag niet winnen.
Maar als het serving kant/cunt niet zou mogen blijft er waarschijnlijk weinig over he. Eating veggies en pussy mocht niet van de EBU.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik voel je, maar de klootzakkers van de EBU die dan hun Grote Regeltjesboek erop moeten gaan naslaan wat ze hiermee aan moeten is óók wat waard.
Ik gun de EBU gewoon elk beetje hoofdpijn dat ze maar kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar als het serving kant/cunt niet zou mogen blijft er waarschijnlijk weinig over he. Eating veggies en pussy mocht niet van de EBU.
Dat mogen ze met Erika Vikman al doen, dus dan hoeft het hier niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik voel je, maar de klootzakkers van de EBU die dan hun Grote Regeltjesboek erop moeten gaan naslaan wat ze hiermee aan moeten is óók wat waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:32 schreef Fred_B het volgende:
Er is nog een special guest voor de intervalact, en het is zowaar niet Emmelie.Oeh. Die schnabbelkoning vind ik niet zo ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moedig dit aan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:49 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat de omroep liever Kristy ziet
Ik begrijp dat het grappig bedoeld is, maar ik kan niet zeggen dat ik de grap begrijp, nee.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:18 schreef NailQueen het volgende:
Ik snap de grap maar het liedje zelf is gewoon ontzettend matig
Jij hebt net wat gemist in Finlandquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja ze staat ineens in dr ondergoed.
Waren ze naakter dan vorig jaar?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jij hebt net wat gemist in Finland
Nee dat niet maar de microstandaard werd op een ander manier gebruiktquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Waren ze naakter dan vorig jaar?![]()
Nee, goed nieuws daar. Tautumeitasquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Toch niet Markus Riva he? Ik ben een beetje allergisch voor die gast
als er liedjes zijn, zijn het er gelijk 4 achter elkaar, zonder tijd voor een andere NSF inzending er tussen.quote:
Ik denk niet dat we ons daar zorgen over hoeven te maken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:45 schreef NailQueen het volgende:
Op dit tempo halen we de 01.00 uur wel
Voor girlbop vond ik het ook maar matigquote:Op zondag 9 februari 2025 00:01 schreef NailQueen het volgende:
Unpopulair opnion maar Sarah Bonnici was terecht laatste geworden.
Die staat bovenaan in jouw lijstje bij heel goed haha. Kantera is Lalaratatakeke he, niet Kant.quote:
Ik merk het. Good lord.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze bereiden ons voor op Sanremo want ze gaan los met de intervals en reclames.
Ze deed er gewoon alles aan om op Chanel te lijken. Alleen die geblindoekte draai was uniek maar daar hield het ook mee op.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor girlbop vond ik het ook maar matig
ah. Oepsquote:Op zondag 9 februari 2025 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Die staat bovenaan in jouw lijstje bij heel goed haha. Kantera is Lalaratatakeke he, niet Kant.
Gast waar ben je gebleven? De Superzaterdag is nog steeds bezig!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:38 schreef Strani het volgende:
Ik heb voor deze superzaterdag en de Super Bowl genoeg snacks in huis gehaald om een heel dorp obesitas mee te geven dus ik ben er klaar voor.
Hahaha fuckers!quote:Op zondag 9 februari 2025 00:04 schreef Momo het volgende:
[..]
En weer een gids die aan het liegen is!
Ik heb woensdag tot met vrijdag verlof genomen van werk, alles voor Sanremoquote:Op zondag 9 februari 2025 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha fuckers!
Volgende week elke avond een liegende Italiaanse gids moet je maar denken.
Hahahaha zo slim!quote:Op zondag 9 februari 2025 00:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb woensdag tot met vrijdag verlof genomen van werk, alles voor Sanremo
Donderdag en vrijdag moet ik aan het werk maar dan heb ik toch alle nummers al gehoord. Dinsdag kan ik de helemaal meekijken. Gruwelijk veel zin inquote:Op zondag 9 februari 2025 00:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb woensdag tot met vrijdag verlof genomen van werk, alles voor Sanremo
Heel erg consistent, jaquote:Op zondag 9 februari 2025 00:35 schreef NailQueen het volgende:
Het zijn de fanfavorites die aan kop gaan bij de jury
quote:Op zondag 9 februari 2025 00:38 schreef Momo het volgende:
Denk dat Kantera er uit ligt tenzij de weging van televote heel anders is dan vorige jaren
aan de puntentotalen te zien lijkt het nu 50/50 te zijnquote:Op zondag 9 februari 2025 00:39 schreef Momo het volgende:
Vorige jaren was het 75 jury en 25 televote, maar nu anders?
quote:Op zondag 9 februari 2025 00:48 schreef NailQueen het volgende:
Wat hoop ik dat dit keihard op z'n bek gaat
Kantera en Kristy hadden het wel echt beter gedaan denk ikquote:Op zondag 9 februari 2025 00:48 schreef NailQueen het volgende:
Wat hoop ik dat dit keihard op z'n bek gaat
Mijn gok is dat Erika Vikman gaat afsluiten.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:55 schreef Momo het volgende:
Ze zitten in dezelfde helft van de tweede semi
Een echte climax.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn gok is dat Erika Vikman gaat afsluiten.
Ja, maar denk dat ze het gewoon slikken. Als ze Malta laten aanpassen zullen ze Finland ook iets moeten laten aanpassen. En beide nummers vallen of staan toch wel met de titelquote:Op zondag 9 februari 2025 01:08 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd of de EBU nog gaat eisen dat Malta en/of Finland hun tekst moeten aanpassen
Als "Serving Kant' niet mag, dan blijft er heel weinig van het nummer over.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:16 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja, maar denk dat ze het gewoon slikken. Als ze Malta laten aanpassen zullen ze Finland ook iets moeten laten aanpassen. En beide nummers vallen of staan toch wel met de titel
Er staat nog net niet bij Singing NOT female genitalsquote:Op zondag 9 februari 2025 03:19 schreef Funhouse het volgende:
Dat het nummer "Kant ('Singing')" heet in officiële upload op het Eurovisie youtube kanaal vind ik toch wel bijzonder
Dankzij jouw post even een tweetje van gemaakt op ESF. Zo mooi die ("Uitleg") erachter.quote:Op zondag 9 februari 2025 03:19 schreef Funhouse het volgende:
Dat het nummer "Kant ('Singing')" heet in officiële upload op het Eurovisie youtube kanaal vind ik toch wel bijzonder
‘Singing’quote:Op zondag 9 februari 2025 03:19 schreef Funhouse het volgende:
Dat sowieso, maar de manier waarop de EBU het ESF leidt, zorgt er natuurlijk ook wel voor dat landen het minder serieus gaan nemen.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:21 schreef Nexum het volgende:
Dit is dus wat er gebeurd als je de jury's afschaft in de semi's.
In deze finale hadden ze ook een jury, en daar won ze ook bijna. Al komt dat misschien ook door de jury te laten bestaan uit mensen als Wiwi William.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:21 schreef Nexum het volgende:
Dit is dus wat er gebeurd als je de jury's afschaft in de semi's.
Als Claude met een enigszins fatsoenlijk lied komt zijn de kansen ook nogal hoog inmiddels.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
In deze finale hadden ze ook een jury, en daar won ze ook bijna. Al komt dat misschien ook door de jury te laten bestaan uit mensen als Wiwi William.
Het is voorlopig wel echt zoeken naar een goed geschreven popnummer. Als je Frankrijk bent en je hebt gewoon een normaal radioliedje heb je volgens mij al bijna Eurovisie gewonnen.
Ja ik wil niet zo’n te vroege klager zijn, maar het is tot nu toe allemaal wel heel matig.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
In deze finale hadden ze ook een jury, en daar won ze ook bijna. Al komt dat misschien ook door de jury te laten bestaan uit mensen als Wiwi William.
Het is voorlopig wel echt zoeken naar een goed geschreven popnummer. Als je Frankrijk bent en je hebt gewoon een normaal radioliedje heb je volgens mij al bijna Eurovisie gewonnen.
Ik geloof wel dat de EBU er alles aan zal doen om de 70e editie te laten hosten door een rijk Noordwest-Europees land, maar dat Nederland erg hoog op dat prioriteitenlijstje staat, lijkt me sterk.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Claude met een enigszins fatsoenlijk lied komt zijn de kansen ook nogal hoog inmiddels.
Jij denkt niet dat ze zitten te wachten op een interval act met Joost waarbij Österdahl in beeld wordt gebracht?quote:Op zondag 9 februari 2025 12:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat de EBU er alles aan zal doen om de 70e editie te laten hosten door een rijk Noordwest-Europees land, maar dat Nederland erg hoog op dat prioriteitenlijstje staat, lijkt me sterk.
Dat werkt het huidige systeem ook wel in de hand natuurlijk. Meer dan de helft van de landen zijn vooraf al nagenoeg kansloos voor de winst. Dus dan blijft alleen kwalificatie over, en met 100% televoting in de semi’s, kan je dan maar beter iets opvallends sturen.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik wil niet zo’n te vroege klager zijn, maar het is tot nu toe allemaal wel heel matig.
Dat klinkt niet echt als geschikt voor een leuke mash-up.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Spanje, Malta en Finland: "NEUK MIJ!!!!!"
Claude: "mama, je bent de liefste van de heeeele wereld".
Dat kun je vinden, maar waarom dit nummer zo'n abomination is, en Ich Komme zo geweldig, dat moet je dan toch eens uitleggen. Zit voor mij een beetje in hetzelfde straatje namelijk.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:18 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb mezelf gedwongen nog een keer naar dit "nummer" te luisteren, en het is nog steeds een absoluut gedrocht dat het ESF podium nooit zou mogen ontsieren.
Malta heeft afgedaan.
Eens, maar het is wel opvallend dat sinds de afschaffing van de jury’s heel veel landen weer terug zijn gevallen naar een voorronde. Het aantal intern geselecteerde liedjes neemt elk jaar gestaag af terwijl Malta veel betere nummers had toen ze nog intern selecteerden.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar de manier waarop de EBU het ESF leidt, zorgt er natuurlijk ook wel voor dat landen het minder serieus gaan nemen.
Dat is vrij simpel. Ich Komme vind ik muzikaal heerlijk, met de jaren 90 invloeden en stadium anthem vibes. Daarnaast vind ik dat Erika (alhoewel niet de beste zangeres ooit) prima kan zingen, en ik vind dat van Miriana niet. Zo kan ik wel even doorgaan.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat kun je vinden, maar waarom dit nummer zo'n abomination is, en Ich Komme zo geweldig, dat moet je dan toch eens uitleggen. Zit voor mij een beetje in hetzelfde straatje namelijk.
quote:Op zondag 9 februari 2025 12:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat de EBU er alles aan zal doen om de 70e editie te laten hosten door een rijk Noordwest-Europees land, maar dat Nederland erg hoog op dat prioriteitenlijstje staat, lijkt me sterk.
Met alle respect, maar dat zijn natuurlijk geen winnende liedjes. Er is maar één gladde Zweed of mooi zingende Fransoos nodig om de jury dat soort problemen op te laten lossen. Het wordt vooral moeilijk als er opeens een kraker uit Servië of Georgië ofzo komt. Dan komt het gewenste Parijs 2026 pas echt in gevaar.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij de EBU hun witteoudemannenmanboobs nat kunnen gaan maken met Erika, Miriana en hopelijk Tommy Cash waarvan ik echt het vermoeden heb dat Joost nog weleens in z'n officiële clip zou kunnen zitten als Tommy in Estland wint gezien hun gezamenlijke uitje laatst en de boodschap van Tommy op insta dat er een andere clip komt als hij wint.
Dit is zeker waar, maar ik geef het je als Maltese omroep ook maar te doen om te scoren op het ESF. Voor dit soort landen is het tegenwoordig toch één uitschieter per 10-20 jaar, zie ook Cyprus of Kroatië (of UKquote:Op zondag 9 februari 2025 12:32 schreef Nexum het volgende:
[..]
Eens, maar het is wel opvallend dat sinds de afschaffing van de jury’s heel veel landen weer terug zijn gevallen naar een voorronde. Het aantal intern geselecteerde liedjes neemt elk jaar gestaag af terwijl Malta veel betere nummers had toen ze nog intern selecteerden.
Ik vraag me dan toch af waar dat aan ligt. Op papier zijn nummers zoals Walk on Water, Chameleon, Je Me Casse, etc. echt wel sterk maar het publiek lijkt het ze nooit te gunnen. Zou het dan echt komen omdat Malta zo afgelegen ligt van de rest en eigenlijk geen buren heeft?quote:Op zondag 9 februari 2025 13:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is zeker waar, maar ik geef het je als Maltese omroep ook maar te doen om te scoren op het ESF. Voor dit soort landen is het tegenwoordig toch één uitschieter per 10-20 jaar, zie ook Cyprus of Kroatië (of UKmaar die doen het zichzelf aan), en voor de rest aanmodderen. Buiten Destiny heeft Malta bij het publiek nu ruim 10 jaar nooit beter gescoord dan 9e in een semi, en de voorbije twee jaar twee keer laatste. Dan is het logisch dat ze op een bepaald punt maar gewoon vol voor de publieksstemmen gaan.
Het is niet slecht, maar wel redelijk veilig en radiovriendelijk, waardoor het niet zo veel indruk maakt. Wat dat betreft vergelijkbaar met Douwe Bob of OGENE, die ook weinig punten kregen van het publiek, en in het geval van Malta nog zonder buren en diaspora stemmen.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:53 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch af waar dat aan ligt. Op papier zijn nummers zoals Walk on Water, Chameleon, Je Me Casse, etc. echt wel sterk maar het publiek lijkt het ze nooit te gunnen. Zou het dan echt komen omdat Malta zo afgelegen ligt van de rest en eigenlijk geen buren heeft?
Ik vind het niveau nu een beetje vergelijkbaar met vorig jaar.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik wil niet zo’n te vroege klager zijn, maar het is tot nu toe allemaal wel heel matig.
Oh ik zie het ook niet als winnende liedjes hoor. Het was meer dat ik daar dit jaar wel erg van geniet, van de chaos. Want je hebt dus gelijk dat NL niet bovenaan hun wensenlijstje zal staan en dan krijgen ze dit er allemaal nog bij haha.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dat zijn natuurlijk geen winnende liedjes. Er is maar één gladde Zweed of mooi zingende Fransoos nodig om de jury dat soort problemen op te laten lossen. Het wordt vooral moeilijk als er opeens een kraker uit Servië of Georgië ofzo komt. Dan komt het gewenste Parijs 2026 pas echt in gevaar.
Dit is in principe nog vrij makkelijk te managen natuurlijk, ik denk dat ze liever "serving cunt" hebben dan "fuck you Netanyahu" of zoiets.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik zie het ook niet als winnende liedjes hoor. Het was meer dat ik daar dit jaar wel erg van geniet, van de chaos. Want je hebt dus gelijk dat NL niet bovenaan hun wensenlijstje zal staan en dan krijgen ze dit er allemaal nog bij haha.
Je quote de omroep zelf hequote:Op zondag 9 februari 2025 14:53 schreef Rebel- het volgende:
Blijkbaar heeft Miriana een ongeluk gehad en moest ze naar het ziekenhuis. Geen idee hoe betrouwbaar de bron is.
https://tvmnews.mt/en/new(...)ision-in-haz-zebbug/
"In a post on Facebook early in the afternoon, Minister for National Heritage, the Arts and Local Government Owen Bonnici said he had phoned Miriana, adding that the Maltese singer appeared to be very well after the shock she had experienced.
Minister Bonnici wished the singer well, saying he was certain Miriana will continue from where she left off with even more energy than before, after her extraordinary success on Saturday."
Zeker, maar als je bedenkt dat Ronela 3 jaar geleden haar act daar nog moest aanpassen wegens te seksueel en er nu zowel Kant als Ich Komme op je af komen als EBU zijnde moet ik erom grinniken en geniet ik daarvan.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit is in principe nog vrij makkelijk te managen natuurlijk, ik denk dat ze liever "serving cunt" hebben dan "fuck you Netanyahu" of zoiets.
Achteraf gezien was Ronela een ontzettende diva met weinig relativeringsvermogen dus het zou mij niets verbazen als dat verhaal groter is gemaakt dan dat het werkelijk was.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker, maar als je bedenkt dat Ronela 3 jaar geleden haar act daar nog moest aanpassen wegens te seksueel en er nu zowel Kant als Ich Komme op je af komen als EBU zijnde moet ik erom grinniken en geniet ik daarvan.
Dat is allemaal waar dat haar houding niet bepaald fijn was, maar bepaalde foto's werden daadwerkelijk verwijderd uit de fotogalerij door Eurovision en een bepaald handgebaar dicht bij een kruis werd aangepast na de repetities op verzoek van de EBU.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Achteraf gezien was Ronela een ontzettende diva met weinig relativeringsvermogen dus het zou mij niets verbazen als dat verhaal groter is gemaakt dan dat het werkelijk was.
Bovendien heeft Ich Komme nog een verstopte feministisch boodschap en schopt het tegen de heilige huisjes aan. Terwijl Kant er alleen maar is om de hysterische fans te pleasen.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is vrij simpel. Ich Komme vind ik muzikaal heerlijk, met de jaren 90 invloeden en stadium anthem vibes. Daarnaast vind ik dat Erika (alhoewel niet de beste zangeres ooit) prima kan zingen, en ik vind dat van Miriana niet. Zo kan ik wel even doorgaan.
Maar het grootste issue is wat mij betreft dat je als land eens een keer een behoorlijk sterke selectie hebt, met meerdere nummers die het op het ESF goed zouden kunnen doen, en dan ga je uiteindelijk voor een matig nummer van een (in mijn optiek) matige zangeres die alleen de diehard ESC fandom bedient. Leuk voor Miriana dat ze na zoveel jaren van proberen naar het ESC mag, maar dit is voor mij een nummer dat zelfs in hun selectie in de onderste regionen had moeten eindigen.
Einde rant.
Ronela is zeker een diva (toen ik met haar op de foto wilde bij de EIC afterparty was ze echt NOT amused, maar volgens mij was ze gewoon moequote:Op zondag 9 februari 2025 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is allemaal waar dat haar houding niet bepaald fijn was, maar bepaalde foto's werden daadwerkelijk verwijderd uit de fotogalerij door Eurovision en een bepaald handgebaar dicht bij een kruis werd aangepast na de repetities op verzoek van de EBU.
Dus ik hoop dat Miriana wel gewoon mag skippyballen straks.
Preutse kut-Engelsenquote:
Daar was in de Britse act van vorig jaar weinig van te merkenquote:
Hahaha ja mooi wel, zelf zo ongeveer homo-erotische softporno sturen maar OH WEE als andermans titel klinkt als cunt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar was in de Britse act van vorig jaar weinig van te merken
Net alsof de Nederlandse radio geen nummers zou draaien met het woord Engelse woord Cut erin.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja mooi wel, zelf zo ongeveer homo-erotische softporno sturen maar OH WEE als andermans titel klinkt als cunt.
Het hele nummer draait om de woordgrap dat Kant klinkt als cunt. Het is niet alsof ze een onschuldig liedje over zingen maken en het klinkt toevallig zo. Dus in die zin heb je als Engelse Bond Tegen het Vloeken wel een stok om mee te slaan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja mooi wel, zelf zo ongeveer homo-erotische softporno sturen maar OH WEE als andermans titel klinkt als cunt.
Ja dat eerste is me uiteraard duidelijk dat ze het erom doet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het hele nummer draait om de woordgrap dat Kant klinkt als cunt. Het is niet alsof ze een onschuldig liedje over zingen maken en het klinkt toevallig zo. Dus in die zin heb je als Engelse Bond Tegen het Vloeken wel een stok om mee te slaan.
Dat laatste vind ik dus een slechte vergelijking, want het gaat juist om die woordgrap. Niemand denkt bij "cut the cord" aan een kut. Daarnaast kun je in Nederland alles zeggen op de radio/tv, in de UK ligt dat zoals bekend anders. En dan is cunt daar ook nog zo'n beetje het ergste woord dat je kunt zeggen, erger dan fuck.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat eerste is me uiteraard duidelijk dat ze het erom doet.
Het is alleen toch ook duidelijk dat het gewoon een tongue in cheek (of hoe dat daar ook heet) is en ze in de UK zelf ook niet vies waren van wat seksuele opschudding vorig jaar. En inderdaad, de UK act zie je niet op de radio. Maar ik vind het persoonlijk wel wat overdreven allemaal.
Wat Momo ook zegt, alsof wij hier in NL een lied niet zouden draaien als er in een Engelstalig lied bv "cut the cord" zou zitten.
Ja, dat was gewoon een softerotische gaypornoquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar was in de Britse act van vorig jaar weinig van te merken
Amenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou als ik haar was mijn naam veranderen in Miriana Cuntequote:Op donderdag 13 februari 2025 15:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik dus een slechte vergelijking, want het gaat juist om die woordgrap. Niemand denkt bij "cut the cord" aan een kut. Daarnaast kun je in Nederland alles zeggen op de radio/tv, in de UK ligt dat zoals bekend anders. En dan is cunt daar ook nog zo'n beetje het ergste woord dat je kunt zeggen, erger dan fuck.
Het zou Miriana Conte overigens geen windeieren leggen, want alle door de BBC gebande nummers worden doorgaans hits
Oké oké, ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik dus een slechte vergelijking, want het gaat juist om die woordgrap. Niemand denkt bij "cut the cord" aan een kut.
Maar dit deel is dan (van de UK, niet van jou) wel weer nogal schijnheilig als je dan zelf met een softporn act komt.quote:Daarnaast kun je in Nederland alles zeggen op de radio/tv, in de UK ligt dat zoals bekend anders.
Dan bannen ze idd maar lekker.quote:En dan is cunt daar ook nog zo'n beetje het ergste woord dat je kunt zeggen, erger dan fuck.
Het zou Miriana Conte overigens geen windeieren leggen, want alle door de BBC gebande nummers worden doorgaans hits
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |