Eurovision.tvquote:Maltese broadcaster PBS reveals its plans for selecting its next Eurovision entry; Malta will have its song for Basel on Saturday 8 February.
We had Malta on loop throughout our time in Malm, and now we can start thinking about what they'll be serving up in Basel. PBS has confirmed its plans for selecting Malta's entry to the 69th Eurovision Song Contest.
In February, we'll see the return of the country's national final, Malta Eurovision Song Contest. It will be the 4th consecutive year of the popular pre-selection being used to select Malta's Eurovision song.
Viewers will be able to tune in to two semi-finals on 4 and 6 February, followed by an exciting final on Saturday 8 February.
Interested artists, songwriters and their teams are invited by PBS to submit their songs to potentially take part in the 2025 edition of Malta Eurovision Song Contest.
The submission window will open on 18 November, and applications will be accepted until 29 November.
In total, 24 songs will be accepted for Malta's next Eurovision pre-selection. 12 will compete in each semi-final, with a combination of a public vote and a jury vote being used to determine 8 songs from each of the two shows to progress to the final.
The Saturday night culmination of the Maltese national final will have 16 songs competing for the vote; again, a combination of a public vote and jury vote. The winner will get to represent Malta in Basel.
Broadcaster PBS has released a thorough read-through of the regulations right here.
In een trio dit keer, dat heeft ze nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen Aiden, wel Jessika speciaal voor @:Nailqueen
Het is dit keer schijnbaar wel de voetjesman!quote:Op donderdag 12 december 2024 17:59 schreef NailQueen het volgende:
Is Kurt Calleja de Kurt Calleja of gewoon Kurt Calleja?
Ja. Die is wel leuk. Beetje Zdob si Zdub achtigquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:11 schreef Greys het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nu al volledig geobsedeerd door deze.
LALARATATAKEKEEEEE
LALARATAKABUMMMM
Zowaar iets waar Malta weer de finale mee kan halenquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:11 schreef Greys het volgende:
Nu al volledig geobsedeerd door deze.
LALARATATAKEKEEEEE
LALARATAKABUMMMM
Oh, deze had ik even gemist. Dat is inderdaad een lekker nummer!quote:Op zondag 2 februari 2025 14:18 schreef Momo het volgende:
Moet zeggen nu ik deze vaker heb gehoord, dit ook echt een goed nummer is
Wat is dat toch met die meidquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:54 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk wie er ook is @:NailQueen
Ik wilde dit haten, maar ik vind het stiekem wel leuk. Waar de Spaanse inzending ordinair en geforceerd overkomt heeft deze vrouw de lach aan haar kont hangen. Het is gewoon grappig, en zou in Basel sowieso de finale halen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:36 schreef Momo het volgende:
Kut serveren met Mariana, ze geeft de eurofans wat ze willen
Met zowel Kristy als Kantera heeft Malta kans op top 10 in Basel. Toch best bijzonder voor een nationale selectie in een klein land.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:37 schreef NailQueen het volgende:
Kristy en Kantera voor mij.
Kant is te veel slay gurl slay terwijl het gewoon slecht is.
Bij nader inzien is deze finale zo slecht nog niet.
Ik denk dat Kant ook vooral leuk is voor Eurofans, maar niet zo voor grote publiek. Waarschijnlijk zou het wel doorgaan, maar niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:23 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Met zowel Kristy als Kantera heeft Malta kans op top 10 in Basel. Toch best bijzonder voor een nationale selectie in een klein land.
Ja inderdaad, beetje de Zorra categoriequote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat Kant ook vooral leuk is voor Eurofans, maar niet zo voor grote publiek. Waarschijnlijk zou het wel doorgaan, maar niet meer dan dat.
Weet ik niet, ik vind dat soort typische Eurofan-nummers normaal helemaal niks, maar hier kan ik de humor wel van inzien. De jury's gaan het wel afslachten natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat Kant ook vooral leuk is voor Eurofans, maar niet zo voor grote publiek. Waarschijnlijk zou het wel doorgaan, maar niet meer dan dat.
Hoeveel Gerda's en Henken zouden weten dat "Serving Cunt" een soort van slang is dat wordt gebruikt?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik vind dat soort typische Eurofan-nummers normaal helemaal niks, maar hier kan ik de humor wel van inzien. De jury's gaan het wel afslachten natuurlijk.
Dat is meer een generatie-dingetje. Gen Z weet wel wat dat is, daar hoeven ze geen Eurofan voor te zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoeveel Gerda's en Henken zouden weten dat "Serving Cunt" een soort van slang is dat wordt gebruikt?
Ja ik voel je, maar de klootzakkers van de EBU die dan hun Grote Regeltjesboek erop moeten gaan naslaan wat ze hiermee aan moeten is k wat waard.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:08 schreef Cyan9 het volgende:
Normaal gesproken zou ik er niet zo'n moeite mee hebben als een nummer zoals KANT zou winnen, maar in dit geval zou het betekenen dat n van m'n twee favoriete selectie nummers van dit jaar het ESF podium niet gaat halen.
Dus het mag niet winnen.
Maar als het serving kant/cunt niet zou mogen blijft er waarschijnlijk weinig over he. Eating veggies en pussy mocht niet van de EBU.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik voel je, maar de klootzakkers van de EBU die dan hun Grote Regeltjesboek erop moeten gaan naslaan wat ze hiermee aan moeten is k wat waard.
Ik gun de EBU gewoon elk beetje hoofdpijn dat ze maar kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar als het serving kant/cunt niet zou mogen blijft er waarschijnlijk weinig over he. Eating veggies en pussy mocht niet van de EBU.
Dat mogen ze met Erika Vikman al doen, dus dan hoeft het hier niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik voel je, maar de klootzakkers van de EBU die dan hun Grote Regeltjesboek erop moeten gaan naslaan wat ze hiermee aan moeten is k wat waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:32 schreef Fred_B het volgende:
Er is nog een special guest voor de intervalact, en het is zowaar niet Emmelie.Oeh. Die schnabbelkoning vind ik niet zo ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |