Ik denk niet dat we ons daar zorgen over hoeven te maken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:45 schreef NailQueen het volgende:
Op dit tempo halen we de 01.00 uur wel
Voor girlbop vond ik het ook maar matigquote:Op zondag 9 februari 2025 00:01 schreef NailQueen het volgende:
Unpopulair opnion maar Sarah Bonnici was terecht laatste geworden.
Die staat bovenaan in jouw lijstje bij heel goed haha. Kantera is Lalaratatakeke he, niet Kant.quote:
Ik merk het. Good lord.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze bereiden ons voor op Sanremo want ze gaan los met de intervals en reclames.
Ze deed er gewoon alles aan om op Chanel te lijken. Alleen die geblindoekte draai was uniek maar daar hield het ook mee op.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor girlbop vond ik het ook maar matig
ah. Oepsquote:Op zondag 9 februari 2025 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Die staat bovenaan in jouw lijstje bij heel goed haha. Kantera is Lalaratatakeke he, niet Kant.
Gast waar ben je gebleven? De Superzaterdag is nog steeds bezig!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:38 schreef Strani het volgende:
Ik heb voor deze superzaterdag en de Super Bowl genoeg snacks in huis gehaald om een heel dorp obesitas mee te geven dus ik ben er klaar voor.
Hahaha fuckers!quote:Op zondag 9 februari 2025 00:04 schreef Momo het volgende:
[..]
En weer een gids die aan het liegen is!
Ik heb woensdag tot met vrijdag verlof genomen van werk, alles voor Sanremoquote:Op zondag 9 februari 2025 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha fuckers!
Volgende week elke avond een liegende Italiaanse gids moet je maar denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |