Wat is dat toch met die meidquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:54 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk wie er ook is @:NailQueen
Ik wilde dit haten, maar ik vind het stiekem wel leuk. Waar de Spaanse inzending ordinair en geforceerd overkomt heeft deze vrouw de lach aan haar kont hangen. Het is gewoon grappig, en zou in Basel sowieso de finale halen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:36 schreef Momo het volgende:
Kut serveren met Mariana, ze geeft de eurofans wat ze willen
Bekijk deze YouTube-video
Met zowel Kristy als Kantera heeft Malta kans op top 10 in Basel. Toch best bijzonder voor een nationale selectie in een klein land.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:37 schreef NailQueen het volgende:
Kristy en Kantera voor mij.
Kant is te veel slay gurl slay terwijl het gewoon slecht is.
Bij nader inzien is deze finale zo slecht nog niet.
Ik denk dat Kant ook vooral leuk is voor Eurofans, maar niet zo voor grote publiek. Waarschijnlijk zou het wel doorgaan, maar niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:23 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Met zowel Kristy als Kantera heeft Malta kans op top 10 in Basel. Toch best bijzonder voor een nationale selectie in een klein land.
Ja inderdaad, beetje de Zorra categoriequote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat Kant ook vooral leuk is voor Eurofans, maar niet zo voor grote publiek. Waarschijnlijk zou het wel doorgaan, maar niet meer dan dat.
Weet ik niet, ik vind dat soort typische Eurofan-nummers normaal helemaal niks, maar hier kan ik de humor wel van inzien. De jury's gaan het wel afslachten natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat Kant ook vooral leuk is voor Eurofans, maar niet zo voor grote publiek. Waarschijnlijk zou het wel doorgaan, maar niet meer dan dat.
Hoeveel Gerda's en Henken zouden weten dat "Serving Cunt" een soort van slang is dat wordt gebruikt?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik vind dat soort typische Eurofan-nummers normaal helemaal niks, maar hier kan ik de humor wel van inzien. De jury's gaan het wel afslachten natuurlijk.
Dat is meer een generatie-dingetje. Gen Z weet wel wat dat is, daar hoeven ze geen Eurofan voor te zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoeveel Gerda's en Henken zouden weten dat "Serving Cunt" een soort van slang is dat wordt gebruikt?
Ja ik voel je, maar de klootzakkers van de EBU die dan hun Grote Regeltjesboek erop moeten gaan naslaan wat ze hiermee aan moeten is óók wat waard.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:08 schreef Cyan9 het volgende:
Normaal gesproken zou ik er niet zo'n moeite mee hebben als een nummer zoals KANT zou winnen, maar in dit geval zou het betekenen dat één van m'n twee favoriete selectie nummers van dit jaar het ESF podium niet gaat halen.
Dus het mag niet winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |