quote:Op zondag 9 februari 2025 00:48 schreef NailQueen het volgende:
Wat hoop ik dat dit keihard op z'n bek gaat
Kantera en Kristy hadden het wel echt beter gedaan denk ikquote:Op zondag 9 februari 2025 00:48 schreef NailQueen het volgende:
Wat hoop ik dat dit keihard op z'n bek gaat
Mijn gok is dat Erika Vikman gaat afsluiten.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:55 schreef Momo het volgende:
Ze zitten in dezelfde helft van de tweede semi
Een echte climax.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn gok is dat Erika Vikman gaat afsluiten.
Ja, maar denk dat ze het gewoon slikken. Als ze Malta laten aanpassen zullen ze Finland ook iets moeten laten aanpassen. En beide nummers vallen of staan toch wel met de titelquote:Op zondag 9 februari 2025 01:08 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd of de EBU nog gaat eisen dat Malta en/of Finland hun tekst moeten aanpassen
Als "Serving Kant' niet mag, dan blijft er heel weinig van het nummer over.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:16 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja, maar denk dat ze het gewoon slikken. Als ze Malta laten aanpassen zullen ze Finland ook iets moeten laten aanpassen. En beide nummers vallen of staan toch wel met de titel
Er staat nog net niet bij Singing NOT female genitalsquote:Op zondag 9 februari 2025 03:19 schreef Funhouse het volgende:
Dat het nummer "Kant ('Singing')" heet in officile upload op het Eurovisie youtube kanaal vind ik toch wel bijzonder
Bekijk deze YouTube-video
Dankzij jouw post even een tweetje van gemaakt op ESF. Zo mooi die ("Uitleg") erachter.quote:Op zondag 9 februari 2025 03:19 schreef Funhouse het volgende:
Dat het nummer "Kant ('Singing')" heet in officile upload op het Eurovisie youtube kanaal vind ik toch wel bijzonder
‘Singing’quote:Op zondag 9 februari 2025 03:19 schreef Funhouse het volgende:
Dat sowieso, maar de manier waarop de EBU het ESF leidt, zorgt er natuurlijk ook wel voor dat landen het minder serieus gaan nemen.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:21 schreef Nexum het volgende:
Dit is dus wat er gebeurd als je de jury's afschaft in de semi's.
In deze finale hadden ze ook een jury, en daar won ze ook bijna. Al komt dat misschien ook door de jury te laten bestaan uit mensen als Wiwi William.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:21 schreef Nexum het volgende:
Dit is dus wat er gebeurd als je de jury's afschaft in de semi's.
Als Claude met een enigszins fatsoenlijk lied komt zijn de kansen ook nogal hoog inmiddels.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
In deze finale hadden ze ook een jury, en daar won ze ook bijna. Al komt dat misschien ook door de jury te laten bestaan uit mensen als Wiwi William.
Het is voorlopig wel echt zoeken naar een goed geschreven popnummer. Als je Frankrijk bent en je hebt gewoon een normaal radioliedje heb je volgens mij al bijna Eurovisie gewonnen.
Ja ik wil niet zo’n te vroege klager zijn, maar het is tot nu toe allemaal wel heel matig.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
In deze finale hadden ze ook een jury, en daar won ze ook bijna. Al komt dat misschien ook door de jury te laten bestaan uit mensen als Wiwi William.
Het is voorlopig wel echt zoeken naar een goed geschreven popnummer. Als je Frankrijk bent en je hebt gewoon een normaal radioliedje heb je volgens mij al bijna Eurovisie gewonnen.
Ik geloof wel dat de EBU er alles aan zal doen om de 70e editie te laten hosten door een rijk Noordwest-Europees land, maar dat Nederland erg hoog op dat prioriteitenlijstje staat, lijkt me sterk.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Claude met een enigszins fatsoenlijk lied komt zijn de kansen ook nogal hoog inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |