abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215384670
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 22:36 schreef Mike het volgende:

[..]
Het is ook wel ongelofelijk dat die man op die leeftijd nog zo onvermoeibaar is. Hij is op dit moment overal en dan staat morgen de grote bijeenkomst in Madison Square Garden op het programma met als bijprogramma Elon Musk, RFK jr, Tucker Carlson, Vivek Ramaswamy en Tulsi Gabbard.
Op zich wel. Aan de andere kant hangt zijn vrijheid er van af, dus aan motivatie zal het niet liggen.
  Moderator zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:54:02 #32
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_215384765
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 22:45 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Op zich wel. Aan de andere kant hangt zijn vrijheid er van af, dus aan motivatie zal het niet liggen.
Ik zie Harris maar een enkel optreden doen en ook niet heel sterk. Ik krijg er een beetje een 2016-gevoel van.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_215384805
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 20:41 schreef Klopkoek het volgende:
https://www.ipsos-publiek(...)ieuwe-termijn-trump/

Het pluggen van Trump door VVDers als Raymond Mens en Koen Petersen werkt nog niet echt. @:Koosvogels Misschien moet eerst nog de NPO nog verder gesloopt worden.

[ afbeelding ]

Dit percentage van 11% voor Trump is vergelijkbaar met Duitsland, lager dan in het Verenigd Koninkrijk (daar kiest 19% voor Trump, dankjewel Murdoch) maar hoger dan bijvoorbeeld Zweden, wat momenteel een soortgelijke regering als de onze heeft (maar dan met PVV in gedoogrol).

https://www.ipsos.com/de-(...)tschland-w%C3%A4hlen
Men klaagt weleens dat AMV teveel een klankkast is, maar met slechts 11% lijkt het me een prima afspiegeling.

Overigens vind ik het nog veel, het beleid van Trump is op geen enkele manier in het voordeel van het westerse landen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frikandelbroodje op 26-10-2024 23:02:30 ]
Incelfrikandel
pi_215384825
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 22:54 schreef Mike het volgende:

[..]
Ik zie Harris maar een enkel optreden doen en ook niet heel sterk. Ik krijg er een beetje een 2016-gevoel van.
Ze doet ongeveer even veel als Trump afgezien van eindeloos slap lullen?! Of waar kijk je naar?

Gister zij een rally en Trump een babbel met Rogan:
Harris rallies with Beyoncé in Texas as Trump sits for hours with Joe Rogan

Vandaag zij een rally en Trump weet ik niet?
WATCH LIVE: Harris speaks at campaign rally with Michelle Obama in Kalamazoo, Michigan
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:00:18 #35
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_215384880
Ja maar heeft ze ook gezegd dat ze een whale psychiatrist wil worden? Want dat schijnt het bij sommige zwakzinnigen heel goed te doen.
  Moderator zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:04:52 #37
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_215384931
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 22:57 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ze doet ongeveer even veel als Trump afgezien van eindeloos slap lullen?! Of waar kijk je naar?

Gister zij een rally en Trump een babbel met Rogan:
Harris rallies with Beyoncé in Texas as Trump sits for hours with Joe Rogan

Vandaag zij een rally en Trump weet ik niet?
WATCH LIVE: Harris speaks at campaign rally with Michelle Obama in Kalamazoo, Michigan
De rally in Texas heb ik gezien. Dat soort evenementen zijn mooi en ook al trad Beyoncé niet op, levert dat aardige kijkcijfers op. Maar het gaat toch al weer de hele dag over Trump en Rogan vandaag. En morgen gaat het ongetwijfeld voornl. over de Trump rally in New York.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:05:45 #38
862 Arcee
Look closer
pi_215384941
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 23:04 schreef Mike het volgende:

[..]
De rally in Texas heb ik gezien. Dat soort evenementen zijn mooi en ook al trad Beyoncé niet op, levert dat aardige kijkcijfers op. Maar het gaat toch al weer de hele dag over Trump en Rogan vandaag. En morgen gaat het ongetwijfeld voornl. over de Trump rally in New York.
True, Harris is (veel) minder zichtbaar. In ieder geval binnen de media die ik dagelijks check.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_215384958
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 23:04 schreef Mike het volgende:

[..]
Laten we een klein beetje helpen dan. Nu Michelle Obama aan het speechen:

pi_215384972
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 23:05 schreef Arcee het volgende:

[..]
True, Harris is (veel) minder zichtbaar. In ieder geval binnen de media die ik dagelijks check.
Ja, de man is erg goed in aandacht trekken. Niet in de laatste plaats omdat iedereen met meer dan 2 hersencellen zich blijft verbazen.
  Moderator zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:08:27 #41
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_215384988
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 23:06 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Laten we een klein beetje helpen dan. Nu Michelle Obama aan het speechen:

Ja, ik snap dat als je het gaat zoeken, je het kunt vinden. Maar ik denk dat wij nu de enige 2 kijkers zijn van PBS. :+

Het zal ook geen headlines opleveren en daar gaat het allemaal om in deze laatste anderhalve week.
pi_215385046
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 23:08 schreef Mike het volgende:

[..]
Ja, ik snap dat als je het gaat zoeken, je het kunt vinden. Maar ik denk dat wij nu de enige 2 kijkers zijn van PBS. :+

Het zal ook geen headlines opleveren en daar gaat het allemaal om in deze laatste anderhalve week.
Ik kreeg een beetje de indruk dat je bedoelde dat Harris niet genoeg deed, maar als je bedoelt dat ze ondanks dat weinig aandacht krijgt, dan kan dat inderdaad wel zo zijn ja.

Helaas krijgen meer degelijke politici minder aandacht dan politici die de gekste dingen zeggen. Dat zie je hier ook, met de ongekende hoeveelheid aandacht die Wilders/PVV genereert in verhouding tot de ~120 andere zetels in de Tweede Kamer.
pi_215385067
Michelle Obama is on fire. Ook the crowd. _O_
pi_215385083
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 23:13 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ik kreeg een beetje de indruk dat je bedoelde dat Harris niet genoeg deed, maar als je bedoelt dat ze ondanks dat weinig aandacht krijgt, dan kan dat inderdaad wel zo zijn ja.

Helaas krijgen meer degelijke politici minder aandacht dan politici die de gekste dingen zeggen. Dat zie je hier ook, met de ongekende hoeveelheid aandacht die Wilders/PVV genereert in verhouding tot de ~120 andere zetels in de Tweede Kamer.
Ik lees alleen wat Nederlandse media en hier maar kom meer tegen over Obama dan over Harris.
pi_215385123
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 23:16 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Ik lees alleen wat Nederlandse media en hier maar kom meer tegen over Obama dan over Harris.
Ik weet niet wat je dan leest? Op volkskrant.nl staat meteen bovenaan wat over Harris en helemaal ver doorgescrollt wat over hoe Obama ook campagne voert?

Sowieso wel problematisch van deze tijd dat iedereen gratis nieuws verwacht en ook nog eens geneigd is door te clicken op clickbaity headlines en dus alles maar haalt van twitter/reddit/nu.nl enzo (niet dat nu.nl nou heel slecht is imho, maar ok) ... maar dat terzijde

[ Bericht 7% gewijzigd door SnertMetChoco op 26-10-2024 23:28:50 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:21:09 #46
862 Arcee
Look closer
pi_215385168
Potverdomme jongens nog maar een dag of 10 te gaan. :@
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:34:42 #47
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_215385340
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 23:21 schreef Arcee het volgende:
Ja, ongelofelijk dat we toch al bijna 1.5 jaar bezig zijn met deze verkiezingen. :P
pi_215385378
Niet alleen op pbs ook streaming https://www.livenewsmag.com/msnbc-news-live-stream/
Even wat reclame wegklikken…Harris online
pi_215385462
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 22:36 schreef Mike het volgende:

[..]
Het is ook wel ongelofelijk dat die man op die leeftijd nog zo onvermoeibaar is. Hij is op dit moment overal en dan staat morgen de grote bijeenkomst in Madison Square Garden op het programma met als bijprogramma Elon Musk, RFK jr, Tucker Carlson, Vivek Ramaswamy en Tulsi Gabbard.
Dokter (?) Ronnie Jackson staat altijd paraat. Dokter Feelgood.
Van de week aan een tafel tijdens het gesprek viel die weer eens in slaap, althans droomde weg…
pi_215385471
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 23:21 schreef Arcee het volgende:
Zal blij zijn als het over is. Het geeft me irrationeel veel stress en ik begrijp niet goed waarom.
pi_215385480
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 23:34 schreef Mike het volgende:

[..]
Ja, ongelofelijk dat we toch al bijna 1.5 jaar bezig zijn met deze verkiezingen. :P
N Harris/Waltz sinds 3 maanden. Ongelooflijk.
Dit had Biden niet opgebracht qua energie.
pi_215385483
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 22:27 schreef Rnie het volgende:

[..]
Vanwaar die vraag aan desbetreffende user? :?
small talk op de late avond
  zondag 27 oktober 2024 @ 00:09:06 #53
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_215385784
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 23:45 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Zal blij zijn als het over is. Het geeft me irrationeel veel stress en ik begrijp niet goed waarom.
LOL, dat heb ik juist helemaal niet. Ben je bang dat Trump gaat winnen of zo?
pi_215385874
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 20:41 schreef Klopkoek het volgende:
https://www.ipsos-publiek(...)ieuwe-termijn-trump/

Het pluggen van Trump door VVDers als Raymond Mens en Koen Petersen werkt nog niet echt. @:Koosvogels Misschien moet eerst nog de NPO nog verder gesloopt worden.

[ afbeelding ]

Dit percentage van 11% voor Trump is vergelijkbaar met Duitsland, lager dan in het Verenigd Koninkrijk (daar kiest 19% voor Trump, dankjewel Murdoch) maar hoger dan bijvoorbeeld Zweden, wat momenteel een soortgelijke regering als de onze heeft (maar dan met PVV in gedoogrol).

https://www.ipsos.com/de-(...)tschland-w%C3%A4hlen
Mens zat gisteren weer volle bak in fanboy-mode, was razend enthousiast over Trumps gesprek met Rogan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_215385889
Hier wordt geschiedenis geschreven, wat hier aan het gebeuren is, dat is echt met geen pen te beschrijven. De enige écht grote moslimgemeenschap in Amerika, in Michigan, waar een moslim burgermeester al eerder Trump villedig endorsed had, gaat nu helemaal all in en vierkant achter Trump staan. Deze man zorgt daadwerkelijk voor eenheid tussen rednecks, moslims, asians, blacks, latinos. Iets wat de Democraten altijd droomden maar ze nooit is gelukt, en de grote fascist, racist en dictator Trump krijgt het wel voor elkaar, Michigan gaat naar Trump volgende week, HELD:

twitter

twitter
pi_215385919
Heel sterk dat Michelle Obama ‘even’ uitlegt aan de mannen wat vrouwen gezondheidszorg betekent voor hun vriendin, vrouw, dochter, moeder.
Voor alle generaties.
twitter
pi_215385928
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 00:09 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
LOL, dat heb ik juist helemaal niet. Ben je bang dat Trump gaat winnen of zo?
Ik hoop dat Harris wint / Trump verliest uiteraard. Ik weet niet goed waar het vandaan komt. Misschien dat het voort komt uit mijn rechtvaardigheidsgevoel? Daarbij is de VS al zolang als ik leef in essentie de baken van Westerse democratische waarden in de wereld, waar ik zelf voorstander van ben ( en waar uiteraard veel kanttekeningen bij gezet kunnen worden)... en wat bij een Trump winst na zijn poging in 2020 om de verkiezingsuitslag terzijde te schuiven toch wel ernstig aangetast wordt?
Je hebt ook nog de situatie in Oekraine wat me problematischer lijkt met Trump aan het roer, of het internationaal aanpakken van klimaatverandering.
pi_215385940
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 23:05 schreef Arcee het volgende:

[..]
De totale kijkcijfers liep in de miljoenen.
Meer dan alle awards shows - Emmy -Grammy’s - bij elkaar!
pi_215385972
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215386021
Ja, die mag ze nog wel een paar keer herhalen. Was een goede speech. Overigens @BEFEM is dit hier nu wel zo dat men het heeft over Michelle Obama in plaats van Harris.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')