Heb je ook het originele fragment waarin Trump dat zegt?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:34 schreef AnneX het volgende:
Vooruit omdat het zaterdagavond is…
[ x ]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heb je ook het originele fragment waarin Trump dat zegt?
En iedereen is daar voor Kamala, of zijn ze daar ook voor Beyonc?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:49 schreef Bluesdude het volgende:
tjee da kenne we nie bij ons lage landen
[ x ]
Tjaaaa de FvD-aanhang is altijd al dol geweest op onfatsoenlijke leidersquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:41 schreef Klopkoek het volgende:
https://www.ipsos-publiek(...)ieuwe-termijn-trump/
Het pluggen van Trump door VVDers als Raymond Mens en Koen Petersen werkt nog niet echt. @:Koosvogels Misschien moet eerst nog de NPO nog verder gesloopt worden.
[ afbeelding ]
Dit percentage van 11% voor Trump is vergelijkbaar met Duitsland, lager dan in het Verenigd Koninkrijk (daar kiest 19% voor Trump, dankjewel Murdoch) maar hoger dan bijvoorbeeld Zweden, wat momenteel een soortgelijke regering als de onze heeft (maar dan met PVV in gedoogrol).
https://www.ipsos.com/de-(...)tschland-w%C3%A4hlen
iedereen is voor Kamala, uiteraard...quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En iedereen is daar voor Kamala, of zijn ze daar ook voor Beyonc?
Demente Donald raakt steeds verder van het padje.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
[ x ]gevonden in 7 seconden
Politico: Harris unleashes the star power of Beyonc at raucous Houston rallyquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:49 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
Hier geloof ik eigenlijk geen reet van, dat Nederlandse kiezers voor de Amerikanen niet voor de xenofobe debiel zouden gaan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:41 schreef Klopkoek het volgende:
Het pluggen van Trump door VVDers als Raymond Mens en Koen Petersen werkt nog niet echt. @:Koosvogels Misschien moet eerst nog de NPO nog verder gesloopt worden.
[ afbeelding ]
Dit percentage van 11% voor Trump is vergelijkbaar met Duitsland, lager dan in het Verenigd Koninkrijk (daar kiest 19% voor Trump, dankjewel Murdoch) maar hoger dan bijvoorbeeld Zweden, wat momenteel een soortgelijke regering als de onze heeft (maar dan met PVV in gedoogrol).
Positie van Russell Brand in de Media Bias chart is discutabel.quote:[img]
We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:
[ afbeelding ]
Zo weinig klinkt me wel onwaarschijnlijk ja. Hoewel een PVV-stemmende vriend van me Trump een clown vindt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hier geloof ik eigenlijk geen reet van, dat Nederlandse kiezers voor de Amerikanen niet voor de xenofobe debiel zouden gaan.
Ik ben benieuwd of er EU-landen zijn waar de meerderheid van de bevolking de voorkeur heeft voor Trump boven Harris als president van de Verenigde Staten?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:41 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk het niet... de Europeanen zijn te slim en te netjes . De helft van de Amerikaanse kiezers nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:00 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er EU-landen zijn waar de meerderheid van de bevolking de voorkeur heeft voor Trump boven Harris als president van de Verenigde Staten?
Alle Poetin-vriendjes.. Hongarije, Servi, Oostenrijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:00 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er EU-landen zijn waar de meerderheid van de bevolking de voorkeur heeft voor Trump boven Harris als president van de Verenigde Staten?
Oprechte vraag uit nieuwsgierigheid. Is er wel eens een politicus waarvoor je naar een stadion zou gaan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:49 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
Is dat een soort burgerlijke ongehoorzaamheid 2.0?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Tjaaaa de FvD-aanhang is altijd al dol geweest op onfatsoenlijke leiders
Vreemd wel, nu we ook hier Trumpachtige praktijken op landelijk niveau hebben. Wilders zegt misschien iets minder gekke dingen en praat wat minder over zichzelf, maar de opzet is hetzelfde.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:16 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zo weinig klinkt me wel onwaarschijnlijk ja. Hoewel een PVV-stemmende vriend van me Trump een clown vindt.
Dit was vier jaar geleden:quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:00 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Vreemd, maar ook niet zo vreemd. Ik denk dat Wilders een heel flink aantal IQ punten meer heeft dan Trump. Die zie je niet met een sharpie een orkaanpad erbij tekenen of praten over het injecteren van bleek of dat windmolens je kanker zouden geven.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Vreemd wel, nu we ook hier Trumpachtige praktijken op landelijk niveau hebben. Wilders zegt misschien iets minder gekke dingen en praat wat minder over zichzelf, maar de opzet is hetzelfde.
Servi is geen EU-land, In Oostenrijk staan zowel de VP als de SP dichter bij de Democraten dan bij de Republikeinen. Alleen de FP staat dichter bij de Republikeinen dan bij de Democraten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alle Poetin-vriendjes.. Hongarije, Servi, Oostenrijk.
Nee..... het is ook geen Nederlandse gewoonte. Daarom kenne we da niequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Oprechte vraag uit nieuwsgierigheid. Is er wel eens een politicus waarvoor je naar een stadion zou gaan?
Ja het is vreemd maar aan de andere kant wordt Wilders ook normaler gebracht door de media dan Trump (hoewel Raymond Mens zijn best doet). Bijna niemand weet welke Mussolini en Gring verheerlijkers in de PVV fractie zitten. Het Twitter extremisme van Wilders gaat langs de vele hoofden heen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:06 schreef Vis1980 het volgende:
Vreemd wel, nu we ook hier Trumpachtige praktijken op landelijk niveau hebben. Wilders zegt misschien iets minder gekke dingen en praat wat minder over zichzelf, maar de opzet is hetzelfde.
Vanwaar die vraag aan desbetreffende user?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
iedereen is voor Kamala, uiteraard...
Heb je daar een probleem mee ?
Dat maakt niet uit. Iedereen praat over Trump want alle media media trappen er in en daarom gaat die winnen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:23 schreef Mike het volgende:
Haha, toen ik dit verhaal hoorde, vroeg ik me af of ik het nog even zou gaan checken, maar het leek me niet dat hij ter plekke wat zou verzinnen. Ik had beter moeten weten.
[ twitter ]
Het is ook wel ongelofelijk dat die man op die leeftijd nog zo onvermoeibaar is. Hij is op dit moment overal en dan staat morgen de grote bijeenkomst in Madison Square Garden op het programma met als bijprogramma Elon Musk, RFK jr, Tucker Carlson, Vivek Ramaswamy en Tulsi Gabbard.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:28 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Iedereen praat over Trump want alle media media trappen er in en daarom gaat die winnen.
Op zich wel. Aan de andere kant hangt zijn vrijheid er van af, dus aan motivatie zal het niet liggen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is ook wel ongelofelijk dat die man op die leeftijd nog zo onvermoeibaar is. Hij is op dit moment overal en dan staat morgen de grote bijeenkomst in Madison Square Garden op het programma met als bijprogramma Elon Musk, RFK jr, Tucker Carlson, Vivek Ramaswamy en Tulsi Gabbard.
Ik zie Harris maar een enkel optreden doen en ook niet heel sterk. Ik krijg er een beetje een 2016-gevoel van.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Op zich wel. Aan de andere kant hangt zijn vrijheid er van af, dus aan motivatie zal het niet liggen.
Men klaagt weleens dat AMV teveel een klankkast is, maar met slechts 11% lijkt het me een prima afspiegeling.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:41 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]
Ze doet ongeveer even veel als Trump afgezien van eindeloos slap lullen?! Of waar kijk je naar?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik zie Harris maar een enkel optreden doen en ook niet heel sterk. Ik krijg er een beetje een 2016-gevoel van.
Ja, vraag ik me ook af eik.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ze doet ongeveer even veel als Trump afgezien van eindeloos slap lullen?! Of waar kijk je naar?
Harris rallies with Beyonc in Texas as Trump sits for hours with Joe Rogan
WATCH LIVE: Harris speaks at campaign rally with Michelle Obama in Kalamazoo, Michigan
De rally in Texas heb ik gezien. Dat soort evenementen zijn mooi en ook al trad Beyonc niet op, levert dat aardige kijkcijfers op. Maar het gaat toch al weer de hele dag over Trump en Rogan vandaag. En morgen gaat het ongetwijfeld voornl. over de Trump rally in New York.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ze doet ongeveer even veel als Trump afgezien van eindeloos slap lullen?! Of waar kijk je naar?
Gister zij een rally en Trump een babbel met Rogan:
Harris rallies with Beyonc in Texas as Trump sits for hours with Joe Rogan
Vandaag zij een rally en Trump weet ik niet?
WATCH LIVE: Harris speaks at campaign rally with Michelle Obama in Kalamazoo, Michigan
True, Harris is (veel) minder zichtbaar. In ieder geval binnen de media die ik dagelijks check.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:04 schreef Mike het volgende:
[..]
De rally in Texas heb ik gezien. Dat soort evenementen zijn mooi en ook al trad Beyonc niet op, levert dat aardige kijkcijfers op. Maar het gaat toch al weer de hele dag over Trump en Rogan vandaag. En morgen gaat het ongetwijfeld voornl. over de Trump rally in New York.
Laten we een klein beetje helpen dan. Nu Michelle Obama aan het speechen:quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:04 schreef Mike het volgende:
[..]
De rally in Texas heb ik gezien. Dat soort evenementen zijn mooi en ook al trad Beyonc niet op, levert dat aardige kijkcijfers op. Maar het gaat toch al weer de hele dag over Trump en Rogan vandaag. En morgen gaat het ongetwijfeld voornl. over de Trump rally in New York.
Ja, de man is erg goed in aandacht trekken. Niet in de laatste plaats omdat iedereen met meer dan 2 hersencellen zich blijft verbazen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
True, Harris is (veel) minder zichtbaar. In ieder geval binnen de media die ik dagelijks check.
Ja, ik snap dat als je het gaat zoeken, je het kunt vinden. Maar ik denk dat wij nu de enige 2 kijkers zijn van PBS.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Laten we een klein beetje helpen dan. Nu Michelle Obama aan het speechen:
Ik kreeg een beetje de indruk dat je bedoelde dat Harris niet genoeg deed, maar als je bedoelt dat ze ondanks dat weinig aandacht krijgt, dan kan dat inderdaad wel zo zijn ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:08 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat als je het gaat zoeken, je het kunt vinden. Maar ik denk dat wij nu de enige 2 kijkers zijn van PBS.
Het zal ook geen headlines opleveren en daar gaat het allemaal om in deze laatste anderhalve week.
Ik lees alleen wat Nederlandse media en hier maar kom meer tegen over Obama dan over Harris.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik kreeg een beetje de indruk dat je bedoelde dat Harris niet genoeg deed, maar als je bedoelt dat ze ondanks dat weinig aandacht krijgt, dan kan dat inderdaad wel zo zijn ja.
Helaas krijgen meer degelijke politici minder aandacht dan politici die de gekste dingen zeggen. Dat zie je hier ook, met de ongekende hoeveelheid aandacht die Wilders/PVV genereert in verhouding tot de ~120 andere zetels in de Tweede Kamer.
Ik weet niet wat je dan leest? Op volkskrant.nl staat meteen bovenaan wat over Harris en helemaal ver doorgescrollt wat over hoe Obama ook campagne voert?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:16 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ik lees alleen wat Nederlandse media en hier maar kom meer tegen over Obama dan over Harris.
Ja, ongelofelijk dat we toch al bijna 1.5 jaar bezig zijn met deze verkiezingen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:21 schreef Arcee het volgende:
Potverdomme jongens nog maar een dag of 10 te gaan.
Dokter (?) Ronnie Jackson staat altijd paraat. Dokter Feelgood.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is ook wel ongelofelijk dat die man op die leeftijd nog zo onvermoeibaar is. Hij is op dit moment overal en dan staat morgen de grote bijeenkomst in Madison Square Garden op het programma met als bijprogramma Elon Musk, RFK jr, Tucker Carlson, Vivek Ramaswamy en Tulsi Gabbard.
Zal blij zijn als het over is. Het geeft me irrationeel veel stress en ik begrijp niet goed waarom.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:21 schreef Arcee het volgende:
Potverdomme jongens nog maar een dag of 10 te gaan.
N Harris/Waltz sinds 3 maanden. Ongelooflijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, ongelofelijk dat we toch al bijna 1.5 jaar bezig zijn met deze verkiezingen.
small talk op de late avondquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:27 schreef Rnie het volgende:
[..]
Vanwaar die vraag aan desbetreffende user?
LOL, dat heb ik juist helemaal niet. Ben je bang dat Trump gaat winnen of zo?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zal blij zijn als het over is. Het geeft me irrationeel veel stress en ik begrijp niet goed waarom.
Mens zat gisteren weer volle bak in fanboy-mode, was razend enthousiast over Trumps gesprek met Rogan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:41 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat Harris wint / Trump verliest uiteraard. Ik weet niet goed waar het vandaan komt. Misschien dat het voort komt uit mijn rechtvaardigheidsgevoel? Daarbij is de VS al zolang als ik leef in essentie de baken van Westerse democratische waarden in de wereld, waar ik zelf voorstander van ben ( en waar uiteraard veel kanttekeningen bij gezet kunnen worden)... en wat bij een Trump winst na zijn poging in 2020 om de verkiezingsuitslag terzijde te schuiven toch wel ernstig aangetast wordt?quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:09 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
LOL, dat heb ik juist helemaal niet. Ben je bang dat Trump gaat winnen of zo?
De totale kijkcijfers liep in de miljoenen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
True, Harris is (veel) minder zichtbaar. In ieder geval binnen de media die ik dagelijks check.
🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:18 schreef Eagles89 het volgende:
Hier wordt geschiedenis geschreven, wat hier aan het gebeuren is, dat is echt met geen pen te beschrijven. De enige cht grote moslimgemeenschap in Amerika, in Michigan, waar een moslim burgermeester al eerder Trump villedig endorsed had, gaat nu helemaal all in en vierkant achter Trump staan. Deze man zorgt daadwerkelijk voor eenheid tussen rednecks, moslims, asians, blacks, latinos. Iets wat de Democraten altijd droomden maar ze nooit is gelukt, en de grote fascist, racist en dictator Trump krijgt het wel voor elkaar, Michigan gaat naar Trump volgende week, HELD:
[ x ]
[ x ]
In Michigan zijn er plekken met de meerderheid moslim…en zelfs al zou het maar 1% verschil maken…in een 50/50 geeft die “slechts” 1% de overwinning…quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:47 schreef Korenfok het volgende:
[..]
🤣🤣🤣🤣🤣
Moslims zijn minder dan 1% van de bevolking. nee omdat 3 gasten op een podium staat, volgt iedereen braaf.... dit wordt echt een landslide overwinning .... Ik voel het echt aan mijn wateren.
Bovendien is die moslimgemeenschap erg verdeeld. Beide kandidaten zijn voor hen natuurlijk niet erg aantrekkelijk.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:47 schreef Korenfok het volgende:
[..]
🤣🤣🤣🤣🤣
Moslims zijn minder dan 1% van de bevolking. nee omdat 3 gasten op een podium staat, volgt iedereen braaf.... dit wordt echt een landslide overwinning .... Ik voel het echt aan mijn wateren.
Grappig, ik vind precies het omgekeerde uit rechtvaardigheidsgevoel hoort Trump te winnen. Al sinds dag 1 door alle grote media in de grootste heksenjacht allertijden helemaal onterecht kapot gemaakt. Vecht tegen het establishment in Washington DC, een intens corrupt ons kent ons wereldje. En heel hypocriet Hollywood, waar alle engnekken van Amerika verzameld zijn, steunt de Democraten. Die koppen zijn allemaal zo intens slecht. Een Beyonce toucheerde gisteren even tien miljoen(!) van de Harris campagne voor een 5 minuten kletspraatje. Die een relatie met Sean Combs had tijdens zijn hoogtijdagen van zn misdragingen met 100+ verkrachtingen en counting, en zij wist van niks..? Op hetzelfde moment stond Trump op het podium met weduwen en moeders van vermoorde kinderen en echtgenoten in Texas die hem volledig steunen, omdat hij een hele goede steun voor ze was toen Trump president was. En dan zie je een JD Vance met zijn Indiase vrouw en kinderen, een Tulsi Gabbard die echt een enorme sympathieke vrouw is, en de Trump familie met Ivanka en Jared en Donald Jr, Laura Trump etc dt zijn stuk voor stuk goed opgevoede leuke en sympathieke mensen. En als je dan die enge koppen van Hollywood er tegenover zet…stemmen doe je niet alleen met je verstand maar ook met je hart, en de nieuwe Republikeinse partij (Maga) met een Kennedy en Tulsi Gabbard die erbij zijn gekomen, dt is het echte Amerika waar je trots op kunt zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik hoop dat Harris wint / Trump verliest uiteraard. Ik weet niet goed waar het vandaan komt. Misschien dat het voort komt uit mijn rechtvaardigheidsgevoel? Daarbij is de VS al zolang als ik leef in essentie de baken van Westerse democratische waarden in de wereld, waar ik zelf voorstander van ben ( en waar uiteraard veel kanttekeningen bij gezet kunnen worden)... en wat bij een Trump winst na zijn poging in 2020 om de verkiezingsuitslag terzijde te schuiven toch wel ernstig aangetast wordt?
Je hebt ook nog de situatie in Oekraine wat me problematischer lijkt met Trump aan het roer, of het internationaal aanpakken van klimaatverandering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |