abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215383430
Joe Biden, President van de Verenigde Staten

Kamala Harris, Vice-President van de Verenigde Staten

2024 Presidentsverkiezingen
Democratische Kandidaat: Kamala D. Harris
Republikeinse Kandidaat: Donald J. Trump

Democratische Vice-President Kandidaat: Tim Walz
Republikeinse Vice-President Kandidaat: James David "JD" Vance

House of Representatives:
Republican (220)
Democratic (212)
Vacant (3)

United States Senate:
Republican (49)
Democratic (47)
Independents (4)
Tiebreaker VP Harris (D)

Speaker of the House:
Mike Johnson (R)

Majority Leader of the House:
Steve Scalise (R)
Minority Leader of the House:
Hakeem Jeffries (D)

President of the Senate:
Kamala Harris (D)

Senate Majority Leader
Chuck Schumer (D)
Senate Minority Leader:
Mitch McConnell (R)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:
pi_215383437
Vooruit omdat het zaterdagavond is…
twitter
pi_215383454
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 20:34 schreef AnneX het volgende:
Vooruit omdat het zaterdagavond is…
[ x ]
Heb je ook het originele fragment waarin Trump dat zegt?
pi_215383502
https://www.ipsos-publiek(...)ieuwe-termijn-trump/

Het pluggen van Trump door VVDers als Raymond Mens en Koen Petersen werkt nog niet echt. @KoosVogels Misschien moet eerst nog de NPO nog verder gesloopt worden.

Dit percentage van 11% voor Trump is vergelijkbaar met Duitsland, lager dan in het Verenigd Koninkrijk (daar kiest 19% voor Trump, dankjewel Murdoch) maar hoger dan bijvoorbeeld Zweden, wat momenteel een soortgelijke regering als de onze heeft (maar dan met PVV in gedoogrol).

https://www.ipsos.com/de-(...)tschland-w%C3%A4hlen
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_215383598
tjee da kenne we nie bij ons lage landen
twitter
pi_215383619
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 20:49 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]

En iedereen is daar voor Kamala, of zijn ze daar ook voor Beyonc?
pi_215383621
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 20:41 schreef Klopkoek het volgende:

Het pluggen van Trump door VVDers als Raymond Mens en Koen Petersen werkt nog niet echt. @:Koosvogels Misschien moet eerst nog de NPO nog verder gesloopt worden.

[ afbeelding ]

Dit percentage van 11% voor Trump is vergelijkbaar met Duitsland, lager dan in het Verenigd Koninkrijk (daar kiest 19% voor Trump, dankjewel Murdoch) maar hoger dan bijvoorbeeld Zweden, wat momenteel een soortgelijke regering als de onze heeft (maar dan met PVV in gedoogrol).

Tjaaaa de FvD-aanhang is altijd al dol geweest op onfatsoenlijke leiders
pi_215383626
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 20:51 schreef luxerobots het volgende:

[..]
En iedereen is daar voor Kamala, of zijn ze daar ook voor Beyonc?
iedereen is voor Kamala, uiteraard...
Heb je daar een probleem mee ?
pi_215383632
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 20:43 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
[ x ]gevonden in 7 seconden
Demente Donald raakt steeds verder van het padje.
pi_215383638
quote:
[ x ]

Politico: Harris unleashes the star power of Beyonc at raucous Houston rally
pi_215383659
nee toch.... wat lees ik nou? Trump wil nazi-achtige generaals benoemen?
Zal wel niet... hij wil graag generaals benoemen die zijn ass likken...
befehl ist befehl enzo...
Ik ben toch benieuwd wat voor goede dingen Hitler gedaan heeft volgens Trump.
Daar zul je hem nooit over horen, want dat is te beschadigend voor zijn toch al imago van onfatsoen.
Misschien heeft hij het over de vakantiekampen voor arbeiders , of het plan voor een volkswagen?
Aanleg van snelle wegen voor auto's en troepenverplaatsingen ?
De keyniaanse aanpak ?
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:59:05 #13
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215383661
quote:

Het pluggen van Trump door VVDers als Raymond Mens en Koen Petersen werkt nog niet echt. @:Koosvogels Misschien moet eerst nog de NPO nog verder gesloopt worden.

[ afbeelding ]

Hier geloof ik eigenlijk geen reet van, dat Nederlandse kiezers voor de Amerikanen niet voor de xenofobe debiel zouden gaan.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_215383742
quote:

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:
[ afbeelding ]
Positie van Russell Brand in de Media Bias chart is discutabel. :D
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_215383807
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 20:59 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Hier geloof ik eigenlijk geen reet van, dat Nederlandse kiezers voor de Amerikanen niet voor de xenofobe debiel zouden gaan.
Zo weinig klinkt me wel onwaarschijnlijk ja. Hoewel een PVV-stemmende vriend van me Trump een clown vindt.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:00:35 #16
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_215384207
quote:

[ afbeelding ]

Ik ben benieuwd of er EU-landen zijn waar de meerderheid van de bevolking de voorkeur heeft voor Trump boven Harris als president van de Verenigde Staten?
Rossya, Rossya -
V tom slve ogn' i sla,
V tom slve pobdy plmya!
Podnimem Ross znmya!
pi_215384246
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 22:00 schreef Erno-BE het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd of er EU-landen zijn waar de meerderheid van de bevolking de voorkeur heeft voor Trump boven Harris als president van de Verenigde Staten?
Ik denk het niet... de Europeanen zijn te slim en te netjes . De helft van de Amerikaanse kiezers niet
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:05:11 #18
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215384254
quote:

[..]
Alle Poetin-vriendjes.. Hongarije, Servi, Oostenrijk.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:05:39 #19
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215384258
quote:
[ x ]

Oprechte vraag uit nieuwsgierigheid. Is er wel eens een politicus waarvoor je naar een stadion zou gaan?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:06:23 #20
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215384266
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 20:51 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Tjaaaa de FvD-aanhang is altijd al dol geweest op onfatsoenlijke leiders
Is dat een soort burgerlijke ongehoorzaamheid 2.0?

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 21:16 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Zo weinig klinkt me wel onwaarschijnlijk ja. Hoewel een PVV-stemmende vriend van me Trump een clown vindt.
Vreemd wel, nu we ook hier Trumpachtige praktijken op landelijk niveau hebben. Wilders zegt misschien iets minder gekke dingen en praat wat minder over zichzelf, maar de opzet is hetzelfde.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_215384272
quote:

[..]
Dit was vier jaar geleden:
https://europeelects.eu/2(...)ump-by-wide-margins/

Dit jaar nog zagen de Hongaren het zo, meer vetrouwen in Trump dan in Biden:
https://www.pewresearch.o(...)-ratings-than-trump/

Propaganda werkt, helaas. Murdoch en co hebben Trump richting de 20% gekregen in het Verenigd Koninkrijk.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_215384309
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 22:06 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Vreemd wel, nu we ook hier Trumpachtige praktijken op landelijk niveau hebben. Wilders zegt misschien iets minder gekke dingen en praat wat minder over zichzelf, maar de opzet is hetzelfde.

Vreemd, maar ook niet zo vreemd. Ik denk dat Wilders een heel flink aantal IQ punten meer heeft dan Trump. Die zie je niet met een sharpie een orkaanpad erbij tekenen of praten over het injecteren van bleek of dat windmolens je kanker zouden geven.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:13:03 #23
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_215384322
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 22:05 schreef Perrin het volgende:

[..]
Alle Poetin-vriendjes.. Hongarije, Servi, Oostenrijk.
Servi is geen EU-land, In Oostenrijk staan zowel de VP als de SP dichter bij de Democraten dan bij de Republikeinen. Alleen de FP staat dichter bij de Republikeinen dan bij de Democraten.

En Hongarije, tja, Budapest en wellicht wat andere steden zullen wel Democratisch stemmen. Platteland stemt waarschijnlijk wel Republikeins.
Rossya, Rossya -
V tom slve ogn' i sla,
V tom slve pobdy plmya!
Podnimem Ross znmya!
pi_215384355
twitter

wie niet weet wie Bernstein is.... google zijn naam met trefwoord watergate
pi_215384367
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 22:05 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Oprechte vraag uit nieuwsgierigheid. Is er wel eens een politicus waarvoor je naar een stadion zou gaan?
Nee..... het is ook geen Nederlandse gewoonte. Daarom kenne we da nie
pi_215384394
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 22:06 schreef Vis1980 het volgende:
Ja het is vreemd maar aan de andere kant wordt Wilders ook normaler gebracht door de media dan Trump (hoewel Raymond Mens zijn best doet). Bijna niemand weet welke Mussolini en Gring verheerlijkers in de PVV fractie zitten. Het Twitter extremisme van Wilders gaat langs de vele hoofden heen.

Je ziet in de Ipsos peiling overigens wel dat meer en meer Nederlander zich zorgen maken over de democratie (maar Telegraaf, Duk, Veelo, Waling e.d. draaien dat ook weer handig naar links toe)

https://www.ipsos-publiek(...)denheid-met-kabinet/

Ik denk dat als je Nederlanders zou vragen hoe rechts Trump is, dat hij dan ver rechts van de PVV zal worden geplaatst. Een groot deel van de Nederlanders ziet de PVV als een centrum-rechtse partij. Voor de midden kiezers staat PVV op gedeeld eerste plaats.

Inderdaad: zouden de Nederlanders in Amerika wonen dan krijg je een uitslag zoals Mississippi. De matig geschoolden krijg je wel zo ver. Harris/Timmermans is erger.
Deuger, Woke & Gutmensch
  Moderator zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:23:32 #27
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_215384437
Haha, toen ik dit verhaal hoorde, vroeg ik me af of ik het nog even zou gaan checken, maar het leek me niet dat hij ter plekke wat zou verzinnen. Ik had beter moeten weten. :+

twitter
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_215384489
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 20:52 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
iedereen is voor Kamala, uiteraard...
Heb je daar een probleem mee ?
Vanwaar die vraag aan desbetreffende user? :?
De enige echte.
pi_215384501
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 22:23 schreef Mike het volgende:
Haha, toen ik dit verhaal hoorde, vroeg ik me af of ik het nog even zou gaan checken, maar het leek me niet dat hij ter plekke wat zou verzinnen. Ik had beter moeten weten. :+

[ twitter ]
Dat maakt niet uit. Iedereen praat over Trump want alle media media trappen er in en daarom gaat die winnen.
  Moderator zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:36:41 #30
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_215384581
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 22:28 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Dat maakt niet uit. Iedereen praat over Trump want alle media media trappen er in en daarom gaat die winnen.
Het is ook wel ongelofelijk dat die man op die leeftijd nog zo onvermoeibaar is. Hij is op dit moment overal en dan staat morgen de grote bijeenkomst in Madison Square Garden op het programma met als bijprogramma Elon Musk, RFK jr, Tucker Carlson, Vivek Ramaswamy en Tulsi Gabbard.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_215384670
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 22:36 schreef Mike het volgende:

[..]
Het is ook wel ongelofelijk dat die man op die leeftijd nog zo onvermoeibaar is. Hij is op dit moment overal en dan staat morgen de grote bijeenkomst in Madison Square Garden op het programma met als bijprogramma Elon Musk, RFK jr, Tucker Carlson, Vivek Ramaswamy en Tulsi Gabbard.
Op zich wel. Aan de andere kant hangt zijn vrijheid er van af, dus aan motivatie zal het niet liggen.
  Moderator zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:54:02 #32
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_215384765
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 22:45 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Op zich wel. Aan de andere kant hangt zijn vrijheid er van af, dus aan motivatie zal het niet liggen.
Ik zie Harris maar een enkel optreden doen en ook niet heel sterk. Ik krijg er een beetje een 2016-gevoel van.
pi_215384805
quote:

[ afbeelding ]

Men klaagt weleens dat AMV teveel een klankkast is, maar met slechts 11% lijkt het me een prima afspiegeling.

Overigens vind ik het nog veel, het beleid van Trump is op geen enkele manier in het voordeel van het westerse landen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frikandelbroodje op 26-10-2024 23:02:30 ]
Incelfrikandel
pi_215384825
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 22:54 schreef Mike het volgende:

[..]
Ik zie Harris maar een enkel optreden doen en ook niet heel sterk. Ik krijg er een beetje een 2016-gevoel van.
Ze doet ongeveer even veel als Trump afgezien van eindeloos slap lullen?! Of waar kijk je naar?

Gister zij een rally en Trump een babbel met Rogan:
Harris rallies with Beyonc in Texas as Trump sits for hours with Joe Rogan

Vandaag zij een rally en Trump weet ik niet?
WATCH LIVE: Harris speaks at campaign rally with Michelle Obama in Kalamazoo, Michigan
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:00:18 #35
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_215384880
Ja maar heeft ze ook gezegd dat ze een whale psychiatrist wil worden? Want dat schijnt het bij sommige zwakzinnigen heel goed te doen.
  Moderator zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:04:52 #37
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_215384931
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 22:57 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ze doet ongeveer even veel als Trump afgezien van eindeloos slap lullen?! Of waar kijk je naar?

Gister zij een rally en Trump een babbel met Rogan:
Harris rallies with Beyonc in Texas as Trump sits for hours with Joe Rogan

Vandaag zij een rally en Trump weet ik niet?
WATCH LIVE: Harris speaks at campaign rally with Michelle Obama in Kalamazoo, Michigan
De rally in Texas heb ik gezien. Dat soort evenementen zijn mooi en ook al trad Beyonc niet op, levert dat aardige kijkcijfers op. Maar het gaat toch al weer de hele dag over Trump en Rogan vandaag. En morgen gaat het ongetwijfeld voornl. over de Trump rally in New York.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:05:45 #38
862 Arcee
Look closer
pi_215384941
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 23:04 schreef Mike het volgende:

[..]
De rally in Texas heb ik gezien. Dat soort evenementen zijn mooi en ook al trad Beyonc niet op, levert dat aardige kijkcijfers op. Maar het gaat toch al weer de hele dag over Trump en Rogan vandaag. En morgen gaat het ongetwijfeld voornl. over de Trump rally in New York.
True, Harris is (veel) minder zichtbaar. In ieder geval binnen de media die ik dagelijks check.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_215384958
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 23:04 schreef Mike het volgende:

[..]
Laten we een klein beetje helpen dan. Nu Michelle Obama aan het speechen:

pi_215384972
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 23:05 schreef Arcee het volgende:

[..]
True, Harris is (veel) minder zichtbaar. In ieder geval binnen de media die ik dagelijks check.
Ja, de man is erg goed in aandacht trekken. Niet in de laatste plaats omdat iedereen met meer dan 2 hersencellen zich blijft verbazen.
  Moderator zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:08:27 #41
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_215384988
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 23:06 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Laten we een klein beetje helpen dan. Nu Michelle Obama aan het speechen:

Ja, ik snap dat als je het gaat zoeken, je het kunt vinden. Maar ik denk dat wij nu de enige 2 kijkers zijn van PBS. :+

Het zal ook geen headlines opleveren en daar gaat het allemaal om in deze laatste anderhalve week.
pi_215385046
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 23:08 schreef Mike het volgende:

[..]
Ja, ik snap dat als je het gaat zoeken, je het kunt vinden. Maar ik denk dat wij nu de enige 2 kijkers zijn van PBS. :+

Het zal ook geen headlines opleveren en daar gaat het allemaal om in deze laatste anderhalve week.
Ik kreeg een beetje de indruk dat je bedoelde dat Harris niet genoeg deed, maar als je bedoelt dat ze ondanks dat weinig aandacht krijgt, dan kan dat inderdaad wel zo zijn ja.

Helaas krijgen meer degelijke politici minder aandacht dan politici die de gekste dingen zeggen. Dat zie je hier ook, met de ongekende hoeveelheid aandacht die Wilders/PVV genereert in verhouding tot de ~120 andere zetels in de Tweede Kamer.
pi_215385067
Michelle Obama is on fire. Ook the crowd. _O_
pi_215385083
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 23:13 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ik kreeg een beetje de indruk dat je bedoelde dat Harris niet genoeg deed, maar als je bedoelt dat ze ondanks dat weinig aandacht krijgt, dan kan dat inderdaad wel zo zijn ja.

Helaas krijgen meer degelijke politici minder aandacht dan politici die de gekste dingen zeggen. Dat zie je hier ook, met de ongekende hoeveelheid aandacht die Wilders/PVV genereert in verhouding tot de ~120 andere zetels in de Tweede Kamer.
Ik lees alleen wat Nederlandse media en hier maar kom meer tegen over Obama dan over Harris.
pi_215385123
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 23:16 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Ik lees alleen wat Nederlandse media en hier maar kom meer tegen over Obama dan over Harris.
Ik weet niet wat je dan leest? Op volkskrant.nl staat meteen bovenaan wat over Harris en helemaal ver doorgescrollt wat over hoe Obama ook campagne voert?

Sowieso wel problematisch van deze tijd dat iedereen gratis nieuws verwacht en ook nog eens geneigd is door te clicken op clickbaity headlines en dus alles maar haalt van twitter/reddit/nu.nl enzo (niet dat nu.nl nou heel slecht is imho, maar ok) ... maar dat terzijde

[ Bericht 7% gewijzigd door SnertMetChoco op 26-10-2024 23:28:50 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:21:09 #46
862 Arcee
Look closer
pi_215385168
Potverdomme jongens nog maar een dag of 10 te gaan. :@
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:34:42 #47
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_215385340
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 23:21 schreef Arcee het volgende:
Ja, ongelofelijk dat we toch al bijna 1.5 jaar bezig zijn met deze verkiezingen. :P
pi_215385378
Niet alleen op pbs ook streaming https://www.livenewsmag.com/msnbc-news-live-stream/
Even wat reclame wegklikken…Harris online
pi_215385462
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 22:36 schreef Mike het volgende:

[..]
Dokter (?) Ronnie Jackson staat altijd paraat. Dokter Feelgood.
Van de week aan een tafel tijdens het gesprek viel die weer eens in slaap, althans droomde weg…
pi_215385471
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 23:21 schreef Arcee het volgende:
Zal blij zijn als het over is. Het geeft me irrationeel veel stress en ik begrijp niet goed waarom.
pi_215385480
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 23:34 schreef Mike het volgende:

[..]
Ja, ongelofelijk dat we toch al bijna 1.5 jaar bezig zijn met deze verkiezingen. :P
N Harris/Waltz sinds 3 maanden. Ongelooflijk.
Dit had Biden niet opgebracht qua energie.
pi_215385483
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 22:27 schreef Rnie het volgende:

[..]
Vanwaar die vraag aan desbetreffende user? :?
small talk op de late avond
  zondag 27 oktober 2024 @ 00:09:06 #53
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_215385784
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 23:45 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Zal blij zijn als het over is. Het geeft me irrationeel veel stress en ik begrijp niet goed waarom.
LOL, dat heb ik juist helemaal niet. Ben je bang dat Trump gaat winnen of zo?
pi_215385874
quote:

[ afbeelding ]

Mens zat gisteren weer volle bak in fanboy-mode, was razend enthousiast over Trumps gesprek met Rogan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_215385889
Hier wordt geschiedenis geschreven, wat hier aan het gebeuren is, dat is echt met geen pen te beschrijven. De enige cht grote moslimgemeenschap in Amerika, in Michigan, waar een moslim burgermeester al eerder Trump villedig endorsed had, gaat nu helemaal all in en vierkant achter Trump staan. Deze man zorgt daadwerkelijk voor eenheid tussen rednecks, moslims, asians, blacks, latinos. Iets wat de Democraten altijd droomden maar ze nooit is gelukt, en de grote fascist, racist en dictator Trump krijgt het wel voor elkaar, Michigan gaat naar Trump volgende week, HELD:

twitter

twitter
pi_215385919
Heel sterk dat Michelle Obama ‘even’ uitlegt aan de mannen wat vrouwen gezondheidszorg betekent voor hun vriendin, vrouw, dochter, moeder.
Voor alle generaties.
twitter
pi_215385928
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 00:09 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
LOL, dat heb ik juist helemaal niet. Ben je bang dat Trump gaat winnen of zo?
Ik hoop dat Harris wint / Trump verliest uiteraard. Ik weet niet goed waar het vandaan komt. Misschien dat het voort komt uit mijn rechtvaardigheidsgevoel? Daarbij is de VS al zolang als ik leef in essentie de baken van Westerse democratische waarden in de wereld, waar ik zelf voorstander van ben ( en waar uiteraard veel kanttekeningen bij gezet kunnen worden)... en wat bij een Trump winst na zijn poging in 2020 om de verkiezingsuitslag terzijde te schuiven toch wel ernstig aangetast wordt?
Je hebt ook nog de situatie in Oekraine wat me problematischer lijkt met Trump aan het roer, of het internationaal aanpakken van klimaatverandering.
pi_215385940
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 23:05 schreef Arcee het volgende:

[..]
De totale kijkcijfers liep in de miljoenen.
Meer dan alle awards shows - Emmy -Grammy’s - bij elkaar!
pi_215385972
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215386021
Ja, die mag ze nog wel een paar keer herhalen. Was een goede speech. Overigens @BEFEM is dit hier nu wel zo dat men het heeft over Michelle Obama in plaats van Harris.
pi_215386031
Ik liep hier tegenaan. Met de juiste kandidaat en inspanning zou er toch wel wat mogelijk moeten zijn, zou je zeggen:

pi_215386069
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 00:18 schreef Eagles89 het volgende:
Hier wordt geschiedenis geschreven, wat hier aan het gebeuren is, dat is echt met geen pen te beschrijven. De enige cht grote moslimgemeenschap in Amerika, in Michigan, waar een moslim burgermeester al eerder Trump villedig endorsed had, gaat nu helemaal all in en vierkant achter Trump staan. Deze man zorgt daadwerkelijk voor eenheid tussen rednecks, moslims, asians, blacks, latinos. Iets wat de Democraten altijd droomden maar ze nooit is gelukt, en de grote fascist, racist en dictator Trump krijgt het wel voor elkaar, Michigan gaat naar Trump volgende week, HELD:

[ x ]
[ x ]
🤣🤣🤣🤣🤣

Moslims zijn minder dan 1% van de bevolking. nee omdat 3 gasten op een podium staat, volgt iedereen braaf.... dit wordt echt een landslide overwinning .... Ik voel het echt aan mijn wateren.
pi_215386089
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 00:47 schreef Korenfok het volgende:

[..]
🤣🤣🤣🤣🤣

Moslims zijn minder dan 1% van de bevolking. nee omdat 3 gasten op een podium staat, volgt iedereen braaf.... dit wordt echt een landslide overwinning .... Ik voel het echt aan mijn wateren.
In Michigan zijn er plekken met de meerderheid moslim…en zelfs al zou het maar 1% verschil maken…in een 50/50 geeft die “slechts” 1% de overwinning…
pi_215386098
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 00:47 schreef Korenfok het volgende:

[..]
🤣🤣🤣🤣🤣

Bovendien is die moslimgemeenschap erg verdeeld. Beide kandidaten zijn voor hen natuurlijk niet erg aantrekkelijk.

twitter

En alsof Trump ze gaat helpen. Die steunt vooral Netanyahu. Die burgemeester die Trump steunt heeft zich de woede van een groot deel van de moslimgemeenschap daar op de hals gehaald.

twitter

[ Bericht 27% gewijzigd door Kijkertje op 27-10-2024 01:03:21 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215386125
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 00:23 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ik hoop dat Harris wint / Trump verliest uiteraard. Ik weet niet goed waar het vandaan komt. Misschien dat het voort komt uit mijn rechtvaardigheidsgevoel? Daarbij is de VS al zolang als ik leef in essentie de baken van Westerse democratische waarden in de wereld, waar ik zelf voorstander van ben ( en waar uiteraard veel kanttekeningen bij gezet kunnen worden)... en wat bij een Trump winst na zijn poging in 2020 om de verkiezingsuitslag terzijde te schuiven toch wel ernstig aangetast wordt?
Je hebt ook nog de situatie in Oekraine wat me problematischer lijkt met Trump aan het roer, of het internationaal aanpakken van klimaatverandering.
Grappig, ik vind precies het omgekeerde uit rechtvaardigheidsgevoel hoort Trump te winnen. Al sinds dag 1 door alle grote media in de grootste heksenjacht allertijden helemaal onterecht kapot gemaakt. Vecht tegen het establishment in Washington DC, een intens corrupt ons kent ons wereldje. En heel hypocriet Hollywood, waar alle engnekken van Amerika verzameld zijn, steunt de Democraten. Die koppen zijn allemaal zo intens slecht. Een Beyonce toucheerde gisteren even tien miljoen(!) van de Harris campagne voor een 5 minuten kletspraatje. Die een relatie met Sean Combs had tijdens zijn hoogtijdagen van zn misdragingen met 100+ verkrachtingen en counting, en zij wist van niks..? Op hetzelfde moment stond Trump op het podium met weduwen en moeders van vermoorde kinderen en echtgenoten in Texas die hem volledig steunen, omdat hij een hele goede steun voor ze was toen Trump president was. En dan zie je een JD Vance met zijn Indiase vrouw en kinderen, een Tulsi Gabbard die echt een enorme sympathieke vrouw is, en de Trump familie met Ivanka en Jared en Donald Jr, Laura Trump etc dt zijn stuk voor stuk goed opgevoede leuke en sympathieke mensen. En als je dan die enge koppen van Hollywood er tegenover zet…stemmen doe je niet alleen met je verstand maar ook met je hart, en de nieuwe Republikeinse partij (Maga) met een Kennedy en Tulsi Gabbard die erbij zijn gekomen, dt is het echte Amerika waar je trots op kunt zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')