Ik was in 2016 ook nog helemaal niet actief in AMV ...quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:06 schreef Kansenjongere het volgende:
Fun fact: Chivaz was in 2016 nog helemaal niet actief op fok, in ieder geval niet onder deze naam.
Jawel hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik was in 2016 ook nog helemaal niet actief in AMV ...
(Pas na Trump's verkiezing iig)
Ah iets voor Trump's verkiezing dus ...quote:
Wat is dit voor bagger ?quote:
Woke is het echte gevaar. Niet de door Rand geïnspireerde miljardairs met als missie om de planeet over te nemen.quote:
Hoeveel krijgt zo iemand betaald hiervoor?quote:
De enige die Trump met Hitler vergeleek was Vance zijn eigen VP.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:38 schreef Klopkoek het volgende:
[ x ]
Trump NYC Rally Speaker Jokes About Black People ‘Carving Watermelons’ and Puerto Rico Being ‘A Floating Pile of Garbage’
https://www.mediaite.com/(...)ing-pile-of-garbage/
En was het niet dat Trump veel vaker Biden/Harris een fascist heeft genoemd dan andersom?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:35 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De enige die Trump met Hitler vergeleek was Vance zijn eigen VP.
Ook dat! Doet-ie al jarenquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En was het niet dat Trump veel vaker Biden/Harris een fascist heeft genoemd dan andersom?
Derde partij. Zo lastig is het niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij Harris staat 55% vrouw en 45% man. 100%
Bij Trump staat 43% vrouw en 54% man. 97%
8 en 24% vind ik zéér fors.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:13 schreef Klopkoek het volgende:
De CDA en NSC aanhang kiest vrijwel niet voor Trump hè? (niet bij Maurice en niet bij Ipsos)
Heb je hier een bron voor?quote:BBB is sowieso een PVV voor boeren en is de grootste concurrent voor de PVV. Van der Plas steunt Trump (en verwijst dan naar dat Trump beter voor de agrariërs zou zijn).
Dat zie ik inderdaad ook wel, vooral met Wilders. De meerderheid van de Amerikaanse Trump-stemmers zijn echter fanatiek MAGA. Die vonden de capitoolbestorming wel prima, vinden geweld tegen politieke tegenstanders toelaatbaar en steunen Poetin. Hardcore wappies dus.quote:Ik denk dat veel Amerikanen lang niet alle Trump retoriek kennen of het wegwuiven ('hij meent het niet zo extreem'). Hetzelfde geldt voor Wilders hier.
Ik vind het niet zo raar. Heel veel mensen zijn niet zo met de politiek bezig (zoek maar eens de naamsbekendheid van politici op) en heel veel extremiteiten van een Trump of Wilders halen niet het nieuws (die bang zijn om partijdig over te komen, bezuinigingen enz). Je moet echt goed geïnformeerd zijn om te weten dat Wilders op rassenrellen hoopt, Assad als voorbeeld ziet en Göring supporters in zijn fractie heeft.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Vind het ook maar een raar excuus. Dat mensen niet zouden weten waar ze op stemmen. Zo kun je ook de letterlijke nazi's vergoeilijken. Ze wisten in Duitsland helemaal niet van de kampen ofzo
Wauwquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
Gezellige boel, die Trump-rally in New York. Hier word jij dus enthousiast van, @:Chivaz?
[ x ]
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |