Nouquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:54 schreef maily het volgende:
[..]
grijsje!!!
hehe, eindelijk was het vanavond zover![]()
@DJMO en @Robquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou
Kon ook niet wachten
Maar het was echt op het juiste moment
Chapeau
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:16 schreef ToT het volgende:
Juist vandaag, JUIST VANDAAG zat ik in een ongelooflijk diep dal, en dan krijg je dit....
Helaas sta ik er niet bij ivm belg zijnde.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vele, VELE andere dingen!
Alsof jij dat niet weet!
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Helaas sta ik er niet bij ivm belg zijnde.
Maar knuffeltjes
Top 100 van vrijdag 25 oktober 2024quote:
Morguh heerquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Top 100 van vrijdag 25 oktober 2024
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 210 ToT
02. 179 Ama
03. 178 Dr_Flash
04. 173 aloa
05. 158 AardappelSchotel
06. 157 Crack_
07. 156 Lovely
08. 150 Dotteke
09. 131 UitStraling
10. 128 Kissingbird
Truste maatje. Tot merrege straks.......
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Top 100 van vrijdag 25 oktober 2024
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 210 ToT
02. 179 Ama
03. 178 Dr_Flash
04. 173 aloa
05. 158 AardappelSchotel
06. 157 Crack_
07. 156 Lovely
08. 150 Dotteke
09. 131 UitStraling
10. 128 Kissingbird
Truste maatje. Tot merrege straks.......
Amyquote:
Greysquote:
Stigsquote:
Slapen, beetje ziekjes. Maar niks gemist lees ik.quote:
Beterschapquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Slapen, beetje ziekjes. Maar niks gemist lees ik.
quote:
quote:
Gaat nu wel hoorquote:
Leuke verlichting die vierkantjesquote:
Whehe!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Leuke verlichting die vierkantjes
Ziekjesquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Slapen, beetje ziekjes. Maar niks gemist lees ik.
Dat Boeddha-hoofd is een plantpot, dus daar moet ik nog wat voor gaan halen. Iets wat goed in het donker kan overleven.quote:
Ah ok.. Even informeren bij tuincentrum.. Of op de grond zetten maar dan moet er nog een plateau/schotel onderquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat Boeddha-hoofd is een plantpot, dus daar moet ik nog wat voor gaan halen. Iets wat goed in het donker kan overleven.
Ennnnn een plateau voor er onder omdat er een gaatje in de onderkant zit waar overtollig water uit naar beneden weg vloeit!Maar dan staat het natuurlijk weer niet mooi zo op dat meubeltje.
Ja maar ik wil al die cadeau's gewoon mooi zo bij elkaar hebben!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. Even informeren bij tuincentrum.. Of op de grond zetten maar dan moet er nog een plateau/schotel onder
Ja snap ik wel, of een nep plant in doenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar ik wil al die cadeau's gewoon mooi zo bij elkaar hebben!Zelfs dat ontiegelijk foute hondje die ik stiekem juist geniaal vind!
Hmmm een droogboeket?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja snap ik wel, of een nep plant in doenOf iets in gat zelf wat stoppen?
Ook een goeie idd!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:10 schreef Lovely het volgende:
Of een vet plant erin, die hebben sowieso niet veel water nodig
Of een vette plant.quote:
Die is zo vet dat de McDonald's die gebruikt onder het mom van plantaardig eten.quote:
Oh voor die veggie Crunchy Mc Chicken dinges?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is zo vet dat de McDonald's die gebruikt onder het mom van plantaardig eten.
Een verstandige medewerker bij de McDonald'squote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:15 schreef ToT het volgende:
Een medewerker daar vertelde mij dat hij ook echt liever de echte kipversie er van had!
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is zo vet dat de McDonald's die gebruikt onder het mom van plantaardig eten.
Heb me daar een tijdje geleden ook een koekwaus meegemaakt, niet normaal meer!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een verstandige medewerker bij de McDonald's
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb me daar een tijdje geleden ook een koekwaus meegemaakt, niet normaal meer!
Hangharige hippie, duidelijk knetterstoned, wist bij God niet wat hij aan het doen was en toen ik ging klagen over dat we een chocolademilkshake hadden gekregen i.p.v. aardbei, kwam hij met z'n wazige harses een babbeltje met ons staan maken tot hij uiteindelijk begreep dat hij richting zijn collega's moest gaan zwalken om iets met onze klacht te gaan doen!
Wij hadden een sanserveria in gedachten voor die pot. Kwam er alleen niet meer van onderweg. Die kunnen iig goed tegen weinig zonlicht.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat Boeddha-hoofd is een plantpot, dus daar moet ik nog wat voor gaan halen. Iets wat goed in het donker kan overleven.
Ennnnn een plateau voor er onder omdat er een gaatje in de onderkant zit waar overtollig water uit naar beneden weg vloeit!Maar dan staat het natuurlijk weer niet mooi zo op dat meubeltje.
Ow vrouwentongen!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wij hadden een sanserveria in gedachten voor die pot. Kwam er alleen niet meer van onderweg. Die kunnen iig goed tegen weinig zonlicht.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
@:ToT: pruik voor boeddha maken.
Pampus gras was ook nog een optie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow vrouwentongen!Wat heb ik een hekel aan die plant zeg!
Ziet er al een heel stuk leuker uit!quote:
ToT!quote:
F1 kwalificatie kijken!quote:
Whehe uiteraard!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
F1 kwalificatie kijken!
quote:
quote:
Morguh Stigquote:
Dotje van mequote:
ToT!quote:
TonG!quote:
een of andere manier gaat het toch weer fout bij hemquote:
Lovelyquote:
Greysquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:25 schreef greysbones het volgende:
Op de
[..]
een of andere manier gaat het toch weer fout bij hem
Stigkequote:Op zondag 27 oktober 2024 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely
[..]
Greys
Yuki, wat doe je Tsunodan!
Goed bezig dan!quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:44 schreef ToT het volgende:
Zo, ff een badkamermeubel via Marktplaats gekocht.
Enorme cheap-ass kwaliteit, maar wel met een goede nieuwe Grohe kraan er bij.
Wat ik nu in de badkamer heb is van VEEL betere kwaliteit dan dit ding, maar die is gewoon vergeeld, de spiegels in het kastje zijn aangetast door vocht, het is onhandig van vorm enz.
Precies, zo sta ik er ook in. Ik heb hier in huis sinds ik er woon weinig aangepast. Alles wat er staat doet wat het moet doenquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het was ¤150 en is gewoon ff prima voor de komende paar jaar.
Toen de makelaar hier binnenkwam was hij wel onder de indruk van de (naar zijn mening) goede staat van mijn huis. Wat ik gek vond want het was niet heel schoonquote:
Dat scheelt nogal zeg..quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:02 schreef ToT het volgende:
Daarom!
Ja ik heb leuk spul gezien van ¤450 - ¤600, maar dan heb je alleen het onderstel, en met deze heb ik voor ¤150 het meubel zelf, een grote dikke spiegel, een klein kastje en een plank boven het geheel met spotjes er in.
Die kijken daar blijkbaar niet naar..quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen de makelaar hier binnenkwam was hij wel onder de indruk van de (naar zijn mening) goede staat van mijn huis. Wat ik gek vond want het was niet heel schoon![]()
Tadaaaaaaaaaa!!!quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:02 schreef ToT het volgende:
Daarom!
Ja ik heb leuk spul gezien van ¤450 - ¤600, maar dan heb je alleen het onderstel, en met deze heb ik voor ¤150 het meubel zelf, een grote dikke spiegel, een klein kastje en een plank boven het geheel met spotjes er in.
Ja daaromquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die kijken daar blijkbaar niet naar..
Maar meer hoe de woning is etc
Mailyquote:
VAN MIJ, AFBLIJVEN.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |