Oh voor die veggie Crunchy Mc Chicken dinges?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is zo vet dat de McDonald's die gebruikt onder het mom van plantaardig eten.
Een verstandige medewerker bij de McDonald'squote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:15 schreef ToT het volgende:
Een medewerker daar vertelde mij dat hij ook echt liever de echte kipversie er van had!
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is zo vet dat de McDonald's die gebruikt onder het mom van plantaardig eten.
Heb me daar een tijdje geleden ook een koekwaus meegemaakt, niet normaal meer!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een verstandige medewerker bij de McDonald's
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb me daar een tijdje geleden ook een koekwaus meegemaakt, niet normaal meer!
Hangharige hippie, duidelijk knetterstoned, wist bij God niet wat hij aan het doen was en toen ik ging klagen over dat we een chocolademilkshake hadden gekregen i.p.v. aardbei, kwam hij met z'n wazige harses een babbeltje met ons staan maken tot hij uiteindelijk begreep dat hij richting zijn collega's moest gaan zwalken om iets met onze klacht te gaan doen!
Wij hadden een sanserveria in gedachten voor die pot. Kwam er alleen niet meer van onderweg. Die kunnen iig goed tegen weinig zonlicht.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat Boeddha-hoofd is een plantpot, dus daar moet ik nog wat voor gaan halen. Iets wat goed in het donker kan overleven.
Ennnnn een plateau voor er onder omdat er een gaatje in de onderkant zit waar overtollig water uit naar beneden weg vloeit!Maar dan staat het natuurlijk weer niet mooi zo op dat meubeltje.
Ow vrouwentongen!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wij hadden een sanserveria in gedachten voor die pot. Kwam er alleen niet meer van onderweg. Die kunnen iig goed tegen weinig zonlicht.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
@:ToT: pruik voor boeddha maken.
Pampus gras was ook nog een optie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow vrouwentongen!Wat heb ik een hekel aan die plant zeg!
Ziet er al een heel stuk leuker uit!quote:
ToT!quote:
F1 kwalificatie kijken!quote:
Whehe uiteraard!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
F1 kwalificatie kijken!
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |