Gelukkig heb je de instantiess al,op de hoogte gesteld. Volg hun advies op. En laat je de kaas niet van het brood eten door haar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Juist, ze staat her en der al bekend als Rupsje Nooitgenoeg.
Wees wel eerlijk naar zequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja een vogeltje heeft me ook ingefluisterd dat te doen, en ik heb via de website verzocht of ze contact met me kan opnemen.
[ afbeelding ]
Vrrgeet niet wat voor impact dat op een kind heeft als de politie er buj komt. Zeker als moeder dan mee genomen wordtquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sowieso een goed plan, laat ze een notitie op je nummer zetten, als je dan belt dan zien ze gelijk wat er speelt
Dat komt dan op de conto van moeders.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vrrgeet niet wat voor impact dat op een kind heeft als de politie er buj komt. Zeker als moeder dan mee genomen wordt
Dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat komt dan op de conto van moeders.
Vergeet niet wat voor impact een dreigende en liegende moeder heeft.
Als er een notitie bij staat, dan sta je al een stuk sterker mocht het uit de hand lopen, ook juridisch.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:00 schreef ToT het volgende:
Ik ben nu ff in een heel andere emotionele sfeer!Kanjers hier op FOK!
![]()
Je staat er niet alleen voor ToTquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:00 schreef ToT het volgende:
Ik ben nu ff in een heel andere emotionele sfeer!Kanjers hier op FOK!
![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je staat er niet alleen voor ToT
Gekkiequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:16 schreef ToT het volgende:
Juist vandaag, JUIST VANDAAG zat ik in een ongelooflijk diep dal, en dan krijg je dit....
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gekkie
Je weet hoe je me kunt bereiken he
Ik denk dat je ex totaal niet beseft waar ze mee dreigtquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker!
Ja, m'n ex heeft gedreigd met de politie en ik heb zelf contact met de politie gezocht.
De hele situatie is volledig geëscaleerd.
Je ex is de controle aan het kwijt raken en dat kan ze niet hebben. Daarom doet ze dit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker!
Ja, m'n ex heeft gedreigd met de politie en ik heb zelf contact met de politie gezocht.
De hele situatie is volledig geëscaleerd.
Ze zegt dat ze altijd moet dreigen en boos moet doen om iets voor elkaar te krijgen bij mij.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat je ex totaal niet beseft waar ze mee dreigt
Dat is gevaarlijk voor jou en mini
Want je wilt mini niet in zo’n situatie zien en jij mag je niet laten bedreigen door haar
Klopt helemaal, ze heeft me altijd voor het karretje gespannen en nu hou ik me aan de gemaakte afspraken die ze deels vergeten is en nu als fouten in de papieren ziet!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je ex is de controle aan het kwijt raken en dat kan ze niet hebben. Daarom doet ze dit.
Niet meer doenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze altijd moet dreigen en boos moet doen om iets voor elkaar te krijgen bij mij.
Right, toen zij als kanonnenvoer naar Oekraïne op vakantie ging, heb ik Mini-ToT de 2 weken er voor buiten alle afspraken om naar haar toe gebracht zodat ze meer samen konden zijn, en na terugkeer heb ik hem ook naar haar toe gebracht buiten de reguliere dagen om en heb ook boodschappen voor haar gehaald.
Moest dat ook allemaal onder dreiging en met woede afgedwongen worden bij mij?
NEE!!! Ik leefde met haar mee en deed het gewoon voor haar!
DIT!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet meer doen
Hou alles bij
En laat je niet gek maken
Wat ze ook roeptoetert
Pff wat een gedoequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
DIT!
Ja dat Mini-ToT deze middag, avond en nacht bij mij zou zijn, zou volgens haar "een foutje zijn die in het ouderschapsplan geslopen is:", en ze had echt geen IDEEEE waar dat vandaan kwam!
Ik heb het haar keer op keer op keer op keer uitgelegd, maar elke keer opnieuw wilde ze niet naar mijn uitleg luisteren; ze verwierp het elke keer weer en liet me niet eens uitpraten.
De situatie was als volgt: we hadden al langere tijd een vrij aardig plan over de verdeling waar we het met elkaar over eens waren.
Op de dag dat de papieren getekend zouden worden, snoepte ze ineens een avond, nacht en ochtend van mijn kant af, maar gaf geheel uit eigen wil een avond, nacht en ochtend aan mij, maar dan in een verdeling die absoluut enorm nadelig voor haar was.
Ik schrok van dit voorstel, maar hield mijn mond dicht: ik wist dat ze een grove foute beging, maar dit was wat ze wilde en ik vond het prima zo!
Nu, 3 maand later, zijn we na een hoop uitzonderingen en opstartproblemen eindelijk aan de reguliere dagen begonnen en ik wist vantevoren al 100% zeker dat ze deze gemaakte en ondertekende afspraken vergeten zou zijn en heb er voor gezorgd dat Mini-ToT en ik niet thuis zouden zijn als ze de oude plannen wilde naleven.
Direct dreigde ze met de politie! Ja, en dan ben je bij mij aan het verkeerde adres!
Tis toch ook te zot voor woorden om meteen met de politie te dreigenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
DIT!
Ja dat Mini-ToT deze middag, avond en nacht bij mij zou zijn, zou volgens haar "een foutje zijn die in het ouderschapsplan geslopen is:", en ze had echt geen IDEEEE waar dat vandaan kwam!
Ik heb het haar keer op keer op keer op keer uitgelegd, maar elke keer opnieuw wilde ze niet naar mijn uitleg luisteren; ze verwierp het elke keer weer en liet me niet eens uitpraten.
De situatie was als volgt: we hadden al langere tijd een vrij aardig plan over de verdeling waar we het met elkaar over eens waren.
Op de dag dat de papieren getekend zouden worden, snoepte ze ineens een avond, nacht en ochtend van mijn kant af, maar gaf geheel uit eigen wil een avond, nacht en ochtend aan mij, maar dan in een verdeling die absoluut enorm nadelig voor haar was.
Ik schrok van dit voorstel, maar hield mijn mond dicht: ik wist dat ze een grove foute beging, maar dit was wat ze wilde en ik vond het prima zo!
Nu, 3 maand later, zijn we na een hoop uitzonderingen en opstartproblemen eindelijk aan de reguliere dagen begonnen en ik wist vantevoren al 100% zeker dat ze deze gemaakte en ondertekende afspraken vergeten zou zijn en heb er voor gezorgd dat Mini-ToT en ik niet thuis zouden zijn als ze de oude plannen wilde naleven.
Direct dreigde ze met de politie! Ja, en dan ben je bij mij aan het verkeerde adres!
Dat absoluut!!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pff wat een gedoe![]()
Hoop dat je je rust een beetje kan bewaren.
Gelukkig heb je vanavond een leuke opsteker ontvangen
Ik ben volgens officiële instanties VEEL te lang VEEL te meegaand geweest bij haar en had al in een veel eerder stadium voet bij stuk moeten houden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis toch ook te zot voor woorden om meteen met de politie te dreigen
Teveel gekeken naar Stegeman of die andere flippo?
Ik zou wel echt een soort dagboek gaan bij houden ( met eventuele screenshots) om dit soort situaties in op te slaan( digitaal is het makkelijkst denk ik?? )
Je kunt de donder op zeggen dat ze een keer uit dr plaat gaat omdat ze haar zin niet krijgt
Ik wist niet dat je het vandaag kreegquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vele, VELE andere dingen!
Alsof jij dat niet weet!
Bij deze!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je het vandaag kreeg![]()
![]()
Echt ja, vandaag was echt extreem!!!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Beter moment had niet gekund
Top @:DJMO en @:Rob
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:51 schreef ToT het volgende:
"Ja ik kan niet in DTS en kan het dus niet lezen, maar ik vroeg me af of het al aangekomen was."
En nog steeds had ik geen vermoeden!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:51 schreef ToT het volgende:
"Ja ik kan niet in DTS en kan het dus niet lezen, maar ik vroeg me af of het al aangekomen was."
En nog steeds had ik geen vermoeden!
Nouquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:54 schreef maily het volgende:
[..]
grijsje!!!
hehe, eindelijk was het vanavond zover![]()
@DJMO en @Robquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou
Kon ook niet wachten
Maar het was echt op het juiste moment
Chapeau
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:16 schreef ToT het volgende:
Juist vandaag, JUIST VANDAAG zat ik in een ongelooflijk diep dal, en dan krijg je dit....
Helaas sta ik er niet bij ivm belg zijnde.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vele, VELE andere dingen!
Alsof jij dat niet weet!
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Helaas sta ik er niet bij ivm belg zijnde.
Maar knuffeltjes
Top 100 van vrijdag 25 oktober 2024quote:
Morguh heerquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Top 100 van vrijdag 25 oktober 2024
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 210 ToT
02. 179 Ama
03. 178 Dr_Flash
04. 173 aloa
05. 158 AardappelSchotel
06. 157 Crack_
07. 156 Lovely
08. 150 Dotteke
09. 131 UitStraling
10. 128 Kissingbird
Truste maatje. Tot merrege straks.......
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Top 100 van vrijdag 25 oktober 2024
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 210 ToT
02. 179 Ama
03. 178 Dr_Flash
04. 173 aloa
05. 158 AardappelSchotel
06. 157 Crack_
07. 156 Lovely
08. 150 Dotteke
09. 131 UitStraling
10. 128 Kissingbird
Truste maatje. Tot merrege straks.......
Amyquote:
Greysquote:
Stigsquote:
Slapen, beetje ziekjes. Maar niks gemist lees ik.quote:
Beterschapquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Slapen, beetje ziekjes. Maar niks gemist lees ik.
quote:
quote:
Gaat nu wel hoorquote:
Leuke verlichting die vierkantjesquote:
Whehe!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Leuke verlichting die vierkantjes
Ziekjesquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Slapen, beetje ziekjes. Maar niks gemist lees ik.
Dat Boeddha-hoofd is een plantpot, dus daar moet ik nog wat voor gaan halen. Iets wat goed in het donker kan overleven.quote:
Ah ok.. Even informeren bij tuincentrum.. Of op de grond zetten maar dan moet er nog een plateau/schotel onderquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat Boeddha-hoofd is een plantpot, dus daar moet ik nog wat voor gaan halen. Iets wat goed in het donker kan overleven.
Ennnnn een plateau voor er onder omdat er een gaatje in de onderkant zit waar overtollig water uit naar beneden weg vloeit!Maar dan staat het natuurlijk weer niet mooi zo op dat meubeltje.
Ja maar ik wil al die cadeau's gewoon mooi zo bij elkaar hebben!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. Even informeren bij tuincentrum.. Of op de grond zetten maar dan moet er nog een plateau/schotel onder
Ja snap ik wel, of een nep plant in doenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar ik wil al die cadeau's gewoon mooi zo bij elkaar hebben!Zelfs dat ontiegelijk foute hondje die ik stiekem juist geniaal vind!
Hmmm een droogboeket?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja snap ik wel, of een nep plant in doenOf iets in gat zelf wat stoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |