abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215375786
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:21 schreef greysbones het volgende:

[..]
Gekkie
Je weet hoe je me kunt bereiken he :*
O+ Zeker! :Y

Ja, m'n ex heeft gedreigd met de politie en ik heb zelf contact met de politie gezocht.
De hele situatie is volledig geëscaleerd.
pi_215375827
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:22 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja, m'n ex heeft gedreigd met de politie en ik heb zelf contact met de politie gezocht.
Ik denk dat je ex totaal niet beseft waar ze mee dreigt
Dat is gevaarlijk voor jou en mini
Want je wilt mini niet in zo’n situatie zien en jij mag je niet laten bedreigen door haar
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP vrijdag 25 oktober 2024 @ 21:26:42 #178
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_215375851
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:22 schreef ToT het volgende:

[..]

Je ex is de controle aan het kwijt raken en dat kan ze niet hebben. Daarom doet ze dit.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_215375858
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik denk dat je ex totaal niet beseft waar ze mee dreigt
Dat is gevaarlijk voor jou en mini
Want je wilt mini niet in zo’n situatie zien en jij mag je niet laten bedreigen door haar
Ze zegt dat ze altijd moet dreigen en boos moet doen om iets voor elkaar te krijgen bij mij.
Right, toen zij als kanonnenvoer naar Oekraïne op vakantie ging, heb ik Mini-ToT de 2 weken er voor buiten alle afspraken om naar haar toe gebracht zodat ze meer samen konden zijn, en na terugkeer heb ik hem ook naar haar toe gebracht buiten de reguliere dagen om en heb ook boodschappen voor haar gehaald.
Moest dat ook allemaal onder dreiging en met woede afgedwongen worden bij mij?
NEE!!! Ik leefde met haar mee en deed het gewoon voor haar!
pi_215375865
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Je ex is de controle aan het kwijt raken en dat kan ze niet hebben. Daarom doet ze dit.
Klopt helemaal, ze heeft me altijd voor het karretje gespannen en nu hou ik me aan de gemaakte afspraken die ze deels vergeten is en nu als fouten in de papieren ziet!
pi_215375890
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:27 schreef ToT het volgende:

[..]
Ze zegt dat ze altijd moet dreigen en boos moet doen om iets voor elkaar te krijgen bij mij.
Right, toen zij als kanonnenvoer naar Oekraïne op vakantie ging, heb ik Mini-ToT de 2 weken er voor buiten alle afspraken om naar haar toe gebracht zodat ze meer samen konden zijn, en na terugkeer heb ik hem ook naar haar toe gebracht buiten de reguliere dagen om en heb ook boodschappen voor haar gehaald.
Moest dat ook allemaal onder dreiging en met woede afgedwongen worden bij mij?
NEE!!! Ik leefde met haar mee en deed het gewoon voor haar!
Niet meer doen
Hou alles bij
En laat je niet gek maken
Wat ze ook roeptoetert
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_215375983
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:29 schreef greysbones het volgende:

[..]
Niet meer doen
Hou alles bij
En laat je niet gek maken
Wat ze ook roeptoetert
DIT!

Ja dat Mini-ToT deze middag, avond en nacht bij mij zou zijn, zou volgens haar "een foutje zijn die in het ouderschapsplan geslopen is:", en ze had echt geen IDEEEE waar dat vandaan kwam!
Ik heb het haar keer op keer op keer op keer uitgelegd, maar elke keer opnieuw wilde ze niet naar mijn uitleg luisteren; ze verwierp het elke keer weer en liet me niet eens uitpraten.

De situatie was als volgt: we hadden al langere tijd een vrij aardig plan over de verdeling waar we het met elkaar over eens waren.
Op de dag dat de papieren getekend zouden worden, snoepte ze ineens een avond, nacht en ochtend van mijn kant af, maar gaf geheel uit eigen wil een avond, nacht en ochtend aan mij, maar dan in een verdeling die absoluut enorm nadelig voor haar was.
Ik schrok van dit voorstel, maar hield mijn mond dicht: ik wist dat ze een grove foute beging, maar dit was wat ze wilde en ik vond het prima zo!

Nu, 3 maand later, zijn we na een hoop uitzonderingen en opstartproblemen eindelijk aan de reguliere dagen begonnen en ik wist vantevoren al 100% zeker dat ze deze gemaakte en ondertekende afspraken vergeten zou zijn en heb er voor gezorgd dat Mini-ToT en ik niet thuis zouden zijn als ze de oude plannen wilde naleven.
Direct dreigde ze met de politie! Ja, en dan ben je bij mij aan het verkeerde adres!
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 21:42:48 #183
491017 MizzezAmy
Raad het liedje..
pi_215376038
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:38 schreef ToT het volgende:

[..]
DIT!

Ja dat Mini-ToT deze middag, avond en nacht bij mij zou zijn, zou volgens haar "een foutje zijn die in het ouderschapsplan geslopen is:", en ze had echt geen IDEEEE waar dat vandaan kwam!
Ik heb het haar keer op keer op keer op keer uitgelegd, maar elke keer opnieuw wilde ze niet naar mijn uitleg luisteren; ze verwierp het elke keer weer en liet me niet eens uitpraten.

De situatie was als volgt: we hadden al langere tijd een vrij aardig plan over de verdeling waar we het met elkaar over eens waren.
Op de dag dat de papieren getekend zouden worden, snoepte ze ineens een avond, nacht en ochtend van mijn kant af, maar gaf geheel uit eigen wil een avond, nacht en ochtend aan mij, maar dan in een verdeling die absoluut enorm nadelig voor haar was.
Ik schrok van dit voorstel, maar hield mijn mond dicht: ik wist dat ze een grove foute beging, maar dit was wat ze wilde en ik vond het prima zo!

Nu, 3 maand later, zijn we na een hoop uitzonderingen en opstartproblemen eindelijk aan de reguliere dagen begonnen en ik wist vantevoren al 100% zeker dat ze deze gemaakte en ondertekende afspraken vergeten zou zijn en heb er voor gezorgd dat Mini-ToT en ik niet thuis zouden zijn als ze de oude plannen wilde naleven.
Direct dreigde ze met de politie! Ja, en dan ben je bij mij aan het verkeerde adres!
Pff wat een gedoe -O-
Hoop dat je je rust een beetje kan bewaren.
Gelukkig heb je vanavond een leuke opsteker ontvangen O+
Getting lost within myself 🎶
pi_215376040
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:38 schreef ToT het volgende:

[..]
DIT!

Tis toch ook te zot voor woorden om meteen met de politie te dreigen
Teveel gekeken naar Stegeman of die andere flippo?
Ik zou wel echt een soort dagboek gaan bij houden ( met eventuele screenshots) om dit soort situaties in op te slaan( digitaal is het makkelijkst denk ik?? )

Je kunt de donder op zeggen dat ze een keer uit dr plaat gaat omdat ze haar zin niet krijgt
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_215376042
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Pff wat een gedoe -O-
Hoop dat je je rust een beetje kan bewaren.
Gelukkig heb je vanavond een leuke opsteker ontvangen O+
Dat absoluut!!! :D
pi_215376071
Opsteker ?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_215376081
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:43 schreef greysbones het volgende:

[..]
Tis toch ook te zot voor woorden om meteen met de politie te dreigen
Teveel gekeken naar Stegeman of die andere flippo?
Ik zou wel echt een soort dagboek gaan bij houden ( met eventuele screenshots) om dit soort situaties in op te slaan( digitaal is het makkelijkst denk ik?? )

Je kunt de donder op zeggen dat ze een keer uit dr plaat gaat omdat ze haar zin niet krijgt
Ik ben volgens officiële instanties VEEL te lang VEEL te meegaand geweest bij haar en had al in een veel eerder stadium voet bij stuk moeten houden.
Doe ik dat, en dat mokkel gaat idd volledig uit d'r plaat!
pi_215376095
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:44 schreef greysbones het volgende:
Opsteker ?

En vele, VELE andere dingen! _O_
Alsof jij dat niet weet! ;)
pi_215376122
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:46 schreef ToT het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En vele, VELE andere dingen! _O_
Alsof jij dat niet weet! ;)
Ik wist niet dat je het vandaag kreeg *O* *O* O+
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_215376125
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:48 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik wist niet dat je het vandaag kreeg *O* *O* O+
Bij deze! :D *O*
pi_215376128
1 user vroeg al of het aangekomen was. _O- Ik had zoiets van: "Waar heb je het over?"
pi_215376133
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:48 schreef ToT het volgende:

[..]
Bij deze! :D *O*
_O_
Beter moment had niet gekund
Top @DJMO en @Rob ^O^
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_215376142
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:49 schreef greysbones het volgende:

[..]
_O_
Beter moment had niet gekund
Top @:DJMO en @:Rob ^O^
Echt ja, vandaag was echt extreem!!!! :X :X :X
En dan dit!!! O+
pi_215376154
"Ja ik kan niet in DTS en kan het dus niet lezen, maar ik vroeg me af of het al aangekomen was."

En nog steeds had ik geen vermoeden! _O-
  Spellchecker vrijdag 25 oktober 2024 @ 21:51:48 #195
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215376159
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:51 schreef ToT het volgende:
"Ja ik kan niet in DTS en kan het dus niet lezen, maar ik vroeg me af of het al aangekomen was."

_O- _O-
pi_215376166
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:51 schreef ToT het volgende:

_O- _O-
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_215376168
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:51 schreef maily het volgende:

[..]
_O- _O-
Wazig sleutelfiguur ook! :P
pi_215376175