quote:
Gaat nu wel hoorquote:
Leuke verlichting die vierkantjesquote:
Whehe!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Leuke verlichting die vierkantjes
Ziekjesquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Slapen, beetje ziekjes. Maar niks gemist lees ik.
Dat Boeddha-hoofd is een plantpot, dus daar moet ik nog wat voor gaan halen. Iets wat goed in het donker kan overleven.quote:
Ah ok.. Even informeren bij tuincentrum.. Of op de grond zetten maar dan moet er nog een plateau/schotel onderquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat Boeddha-hoofd is een plantpot, dus daar moet ik nog wat voor gaan halen. Iets wat goed in het donker kan overleven.
Ennnnn een plateau voor er onder omdat er een gaatje in de onderkant zit waar overtollig water uit naar beneden weg vloeit!Maar dan staat het natuurlijk weer niet mooi zo op dat meubeltje.
Ja maar ik wil al die cadeau's gewoon mooi zo bij elkaar hebben!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. Even informeren bij tuincentrum.. Of op de grond zetten maar dan moet er nog een plateau/schotel onder
Ja snap ik wel, of een nep plant in doenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar ik wil al die cadeau's gewoon mooi zo bij elkaar hebben!Zelfs dat ontiegelijk foute hondje die ik stiekem juist geniaal vind!
Hmmm een droogboeket?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja snap ik wel, of een nep plant in doenOf iets in gat zelf wat stoppen?
Ook een goeie idd!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:10 schreef Lovely het volgende:
Of een vet plant erin, die hebben sowieso niet veel water nodig
Of een vette plant.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |