Hitler had goede generalen hoor! Rmmel, Guderian, Dnitz... (nou ja, die laatste was dan admiraal). Die zou ik ook wel willen hebben! Als hij zich wat minder met hun werk had bemoeid, dan waren ze toch een heel stuk verder gekomen!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 01:47 schreef Chivaz het volgende:
mUh HiTLeR!!!!!
De wanhoop spat er vanaf, en dan Kamala Harris die dan een aankondiging doet waar ze in alle ernst over dit vermeende voorval spreekt.
[ x ]
Als ik Biden was zou ik mij eigen serieus zorgen maken met Kamala in de buurt.
Een beetje gif in zijn koffie en ze wint gegarandeerd de verkiezingen op sympathie en muh Hitler. Lmao
Oh, dat gaat de komende dagen alleen nog maar veel erger worden. Nog twee weekjes slapen h!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 01:59 schreef Chivaz het volgende:
Dat er een hoop mensen in dit topic er in mee gaan verbaast mij niets.
Hier is alvast de volgende geheel toevallig vlak voor de verkiezingen.
[ x ]
Zuid-Afrikaanse crimineel! Gelijk uitzetten!quote:
quote:John Wilson, general counsel for the Florida Department of Health, wrote in a sworn affidavit that officials from Gov. Ron DeSantis’s (R) office pushed him to threaten television stations with criminal prosecutions if they did not take down ads in support of a Florida abortion rights measure.
Wilson, who resigned from his position on Oct. 10, wrote in the affidavit that he received prewritten letters directing him to send the threatening letters under his name on behalf of the Florida Department of Health.
He said he received the letters on Oct. 3 from Sam Elliot, assistant general counsel for the executive office of the governor. Wilson said he was also directed to send the letters by Ryan Newman and Jed Jody, two other officials in DeSantis’s office.
Wilson did send the letters, which pressured the TV stations to take down political advertisements in support of Amendment 4, a ballot measure that, if approved, would broaden access to abortion in the state of Florida. The measure, which needs the support of 60 percent of voters to pass, would effectively reverse a six-week ban on abortion.
“A man is nothing without his conscience,” Wilson wrote in his resignation letter reported by the Miami Herald and Tampa Bay Times. “It has become clear in recent days that I cannot join you on the road that lies before the agency.”
The Hill has reached out to the DeSantis office for comment.
Wilson is now being sued, along with Joseph Ladapo, the Florida surgeon general and head of the Department of Health, by Floridians Protecting Freedom, the group sponsoring Amendment 4. It claims the threatening letters sent to the television stations violated their First Amendment rights.
[..]
religek gespot.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:05 schreef Klopkoek het volgende:
[ x ]
Maar nee, RTL e.d. komen met reportages over dat Trump maar mooi een muur heeft laten bouwen.
Deze is ook een leuke:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)gen-kamala-harris-ze
Dan ben je toch niet goed wijs? Het alternatief Trump is beter voor de Palestijnen en Gazanen?
Trump zal Netanyahu zodanig steunen dat er langzamerhand een Groot Israel ontstaat. Nog meer acties zoals het verplaatsen van de ambassade. @:KoosVogels
Dan had je dat gezegd, en dat ze te oud is en ga zo verder. Universele gezondheidszorg, minimumloon en arbeidsrechten handhaven, topinkomens die een normaal percentage gaan betalen - oh wat is dat links.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:53 schreef Chivaz het volgende:
Eerlijk is eerlijk Warren had het veel beter gedaan tegen Trump. Ze is mijn type politicus niet, veel te links in mijn ogen.
Ja vreselijk, helemaal op federaal niveau. Laten we het minimumloon nemen, waarom zou je dat willen verhogen op federaal niveau.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:00 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dan had je dat gezegd, en dat ze te oud is en ga zo verder. Universele gezondheidszorg, minimumloon en arbeidsrechten handhaven, topinkomens die een normaal percentage gaan betalen - oh wat is dat links.
Misschien stiekem heel veel we gaan het zien nadat de stemmen geteld zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:28 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]
De zoveelste...wie volgt?
Mijn onderbuik zegt dat tussen 15-20% van de Republikeinen niet op Trump gaat stemmen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Misschien stiekem heel veel we gaan het zien nadat de stemmen geteld zijn.
ach ja.... opponenten en vrouwen vals beschuldigen is een werkwijze van Trump & coquote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:21 schreef superniger het volgende:
Survivors for Kamala
Karoline Leavitt, woordvoerder van het campagneteam van Trump, ontkent in een verklaring de beschuldigingen. ‘Deze beschuldigingen, gedaan door een voormalige activist voor Barack Obama en aangekondigd tijdens een Harris-campagnegesprek twee weken voor de verkiezingen, zijn ondubbelzinnig vals. Het is duidelijk dat dit nepverhaal is verzonnen door de Harris-campagne.’
https://www.ad.nl/buitenl(...)ar-lachten~a3d1ce1f/
Ligt de armoede in Alabama niet ontzettend hoog?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja vreselijk, helemaal op federaal niveau. Laten we het minimumloon nemen, waarom zou je dat willen verhogen op federaal niveau.
Waarom moet het minimumloon even hoog zijn in NY als in bijvoorbeeld Alabama?
De kosten om jezelf te onderhouden verschillen behoorlijk in deze staten. Voor de mensen in NY is het leuk hoor om er wat bij te krijgen, misschien zelfs noodzakelijk.
Maar kun je hetzelfde zeggen in Alabama waar het leven lang niet zo duur is?
Dit is echt het grootste probleem in de VS, de federale overheid heeft een veel te grote vinger in de pap en dat werkt de polarisatie in de hand.
Democratie werkt altijd het beste als het zoveel mogelijk lokaal gebeurt.
De grote top down one size fits all mentaliteit die helaas beide partijen in hun greep hebben is funest voor de democratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |