SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh, vreemdquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:53 schreef Irritatie100 het volgende:
De baby was net in slaap aan het vallen maar ze is nu weer klaarwakker.
Beetje rare manier van aftrekken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:52 schreef snabbi het volgende:
gvd.. wat heerlijk, zat alleen maar met mijn handen in de lucht
Mijn kat is boos op me om diezelfde reden nuquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:53 schreef Irritatie100 het volgende:
De baby was net in slaap aan het vallen maar ze is nu weer klaarwakker.
Die van mij weten al een tijdje dat Feyenoord speelt & hebben het hazenpad gekozenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mijn kat is boos op me om diezelfde reden nu
For surequote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:55 schreef Slobeend het volgende:
Proud of the boys💪 Hard works pays off💪
Daar is die van mij te dom voorquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:55 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Die van mij weten al een tijdje dat Feyenoord speelt & hebben het hazenpad gekozen
God sees everything!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:55 schreef Slobeend het volgende:
Niet alleen aan Ueda.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:56 schreef GGMM het volgende:
Een aantal forumgebruikers hier mag wel eens excuses maken aan Priske
Wtfquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:57 schreef hhh38 het volgende:
Racisten van de UEFA hebben die 3e goal op naam van Timber gezet
Stengs mag weer naar Amerika.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:57 schreef Haringkop het volgende:
Milambo al zeven goals dit seizoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 73% gewijzigd door De_Pel op 23-10-2024 23:05:56 ]Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Op het veld was het ook niet makkelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:59 schreef RAVW het volgende:
Dit was geen makkelijke wedstrijd op papier , maar wel gewonnen.
Beste 45 minuten sinds een hele lange tijd van een NLse club in de CLquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:59 schreef RAVW het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Nee, Osman naar linksquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stengs mag weer naar Amerika.
Geen makkelijke wedstrijd? Man, Benfica won uit met 0-4 bij Atletico. Dit is bizar.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:59 schreef RAVW het volgende:
Dat Salzburg lijkt het helemaal kwijt lijkt het.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Thuis winnen van Salzburg en Praag en je bent er wel lijkt me. Wie had dat gedacht.
Ik heb de kurk ook weer verwijderd.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:59 schreef VanKuikeren het volgende:
Ik heb echt heerlijke billetjes tegenwoordig.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:56 schreef RAVW het volgende:
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3-1
Ja die mention werkt nu niet meer.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:59 schreef Red_85 het volgende:
@:Caland
Gefeliciteerd met deze overwinning. Een mooie.
En een goede voor 't NLse voetbal.
Groeten uit Mokum
Heb het zo gigantisch vaak fout zien gaan, zo vaak uitgelachen door collega's en vrienden 😂 heerlijk om het een keer goed te zien gaanquote:
Met 4-3-3 werd Benfica amper gevaarlijk iddquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:59 schreef Kopiko het volgende:
Na de herstellende wissel(s) stond het weer solide!
Mooi hequote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
Zag je dat lieve Aziatische knikje tussen Timber en Ueda? @:dombohetolifantje1
Zeker.quote:
MilamboGODquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:50 schreef hhh38 het volgende: Jammer dat @:Pistolero zelfs voor het definitieve begin van het tijdperk Milambo niet even langskomt in dit topic
Mooie ontwikkeling he.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
MilamboGOD
Verder mogen alle mensen die Priske al hadden afgeschreven in de stront zakken. Oh Brian
Nu Zechiel nog. Die moet even wat sterker worden. Voetballen kan ie echt wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mooie ontwikkeling he.
Ik sluit een 6-0 tegen ons na vandaag niet meer uitquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit moet echt goed komen. We hebben in ieder geval bewezen dat we niet minder zijn dan Benfica.
Nu met zware benen Utrecht-uit, Ajax-thuis en AZ-thuis. Dat gaan we merken, want de bank is, nou ja, niet zo goed. Maar tegelijkertijd moet je na deze pot vleugeltjes hebben.
Laten we het dan omdraaien @Cocoquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we niet overdrijven.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:58 schreef Windwalker88 het volgende:
Moet bijna huilen man, was er zo van overtuigd dat het nog fout zou gaan
Ook genoten van ‘sterrenmaaltijd’ Zerrouki, Ivanusec, Nadje en Moussa vandaag.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Slot bewijst elke week een uitstekende trainer te zijn, dus alleen het Priske gedeelte.
Be unpredictable!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:07 schreef Tjacka het volgende:
Al begreep ik niks van die wissel van Osman
Wees gerust, buiten Brian snapt niemand iets van deze wissel. Zegt dus niks over jou.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:07 schreef Tjacka het volgende:
Al begreep ik niks van die wissel van Osman
Ajax en AZ gaan morgen avond nog los dus Feyenoord heeft extra dag rustquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit moet echt goed komen. We hebben in ieder geval bewezen dat we niet minder zijn dan Benfica.
Nu met zware benen Utrecht-uit, Ajax-thuis en AZ-thuis. Dat gaan we merken, want de bank is, nou ja, niet zo goed. Maar tegelijkertijd moet je na deze pot vleugeltjes hebben.
Gelukkig hebben Ajax en AZ ook een dubbel programma. Utrecht is zwaar aan het overpresteren dus die pakken we ook.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maak me wel een beetje zorgen om de backs.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben Ajax en AZ ook een dubbel programma. Utrecht is zwaar aan het overpresteren dus die pakken we ook.
Precies. Osman naar links, Stengs rechts.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:06 schreef Divje het volgende:
Als Stengs weer terug is.. Paixao er maar uit doen?
Utrecht moeten we met smal en read kunnen pakken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maak me wel een beetje zorgen om de backs.
Prima optie jaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Precies. Osman naar links, Stengs rechts.
Paixão laat zien dat hij dringend concurrentie nodig heeft. Ergerlijk.
Zo, toch nog wat te zeuren, behalve de blessures dan.
Fijn. Ik blijf het volhouden dat Priske een waardeloze trainer is. Ueda is op dit moment beter dan Brobbey.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wees gerust, buiten Brian snapt niemand iets van deze wissel. Zegt dus niks over jou.
Edit: dombo zal het wel een topwissel vinden.
Osman was toch gewoon op?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wees gerust, buiten Brian snapt niemand iets van deze wissel. Zegt dus niks over jou.
Osman was leeg.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die bolle selecteert alleen zijn holmaatjes.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:14 schreef CR7 het volgende:
Milambo mag straks wel een plekje krijgen bij Koeman. Zeker als Til en Veerman erbij zitten.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:06 schreef Divje het volgende:
Als Stengs weer terug is.. Paixao er maar uit doen?
Dat mag. Doet hij het best aardig voor een waardeloze trainer. Jammer van de langzame start en z’n Dick Advocaat-wisselbeleid.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fijn. Ik blijf het volhouden dat Priske een waardeloze trainer is. Ueda is op dit moment beter dan Brobbey.
Mag hij wel de rest van z’n carrière bulken en 2 uur per dag het krachthonk inquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:14 schreef Elan het volgende:
MilamboGOD doet me denken aan een jonge Seedorf.
Windje gelaten. @KingRolandquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:20 schreef Wotte het volgende:
Met Pavlidis, Aursnes en Kokcu heeft Benfica natuurlijk ook wel een jasje uit gedaan.
Hwang is zo ongelooflijk goed. Hij is overal. Hij is de echte leider.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit middenveld nadert gewoon perfectie
Leuk, maar direct daarna ga je een half uur vol met je rug tegen de muur. Tegendoelpunt viel ook 100% door de formatiewisseling.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Osman was leeg.
Bekijk vervolgens de bank.
Wel naar de goede critici zei hij. Hij bedoelde mij dus nietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Timber deelt uit aan vele users.
[..]
We stonden al met de rug tegen de muur. Die tegengoal komt gewoon uit idioot balverlies van Igor op het middenveld.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Leuk, maar direct daarna ga je een half uur vol met je rug tegen de muur. Tegendoelpunt viel ook 100% door de formatiewisseling.
Helemaal eens, ik had ook niet het idee dat Osman helemaalquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Leuk, maar direct daarna ga je een half uur vol met je rug tegen de muur. Tegendoelpunt viel ook 100% door de formatiewisseling.
Als je ziet wat er voorheen veelal rondliep kunnen we denk wel concluderen dat Benfica in verval is geraakt.quote:
Misschien toch ook de keuze om hem te sparen zodat hij zondag weer kan spelen. We hebben voor hem geen goed alternatief.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:27 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Helemaal eens, ik had ook niet het idee dat Osman helemaal
leeg gespeeld was.
Priske zei net ook dat het een tactische wissel was. Leek wel toe te geven dat het niet helemaal goed uitpakte.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:27 schreef Haringkop het volgende:
[..]
leeg gespeeld was.
Osman lag tegen GAE al met kramp aan het einde van de wedstrijd.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:27 schreef Haringkop het volgende:
[..]
leeg gespeeld was.
For sure.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:55 schreef Slobeend het volgende:
Ja, daar leek het wel op.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien toch ook de keuze om hem te sparen zodat hij zondag weer kan spelen. We hebben voor hem geen goed alternatief.
Jammer dat we geen koopoptie op Bueno hebbenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:28 schreef Haringkop het volgende:
Bueno is ook buitencategorie, Lotomba ook gewoon heel sterk gespeeld. En Trauner is positioneel en in de passing ongeëvenaard
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel naar de goede critici zei hij. Hij bedoelde mij dus niet
Ik zou dit niet opbouwende kritiek willen noemen. Wat jij?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:15 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb met uitzondering van dat eerste schot van Ueda alleen maar kansloze doelpogingen gezien
Het wordt in ieder geval enorm lastig om dit vol te houden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben Ajax en AZ ook een dubbel programma. Utrecht is zwaar aan het overpresteren dus die pakken we ook.
Talentjes? MilamGod was natuurlijk super, Osman redelijk maar is geen eigen speler, rest is wel een stukkie ouderquote:
Eigenlijk een goeie mix. 9 spelers van 26 jaar of jonger. Waarvan 4 onder de 24.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Talentjes? MilamGod was natuurlijk super, Osman redelijk maar is geen eigen speler, rest is wel een stukkie ouder
Zeker Lotomba heeft mij in die zin positief verrast. Rustig blijven onder druk, de juiste keuzes maken en de bal gewoon in de ploeg houden. Die kan best voetballen en is zeker geen domme kracht. Was ook aanvallend soms gevaarlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het viel mij vooral op hoe rustig Feyenoord bleef soms zelfs met meerdere spelers van de tegenpartij in de buurt Lotomba een paar keer maar ook het drietal middenvelders.
Ik heb zo mijn mening over zijn judoworp.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:39 schreef alopio het volgende:
Zeker Lotomba heeft mij in die zin positief verrast. Rustig blijven onder druk, de juiste keuzes maken en de bal gewoon in de ploeg houden. Die kan best voetballen en is zeker geen domme kracht.
3 als die bal van Hancko op de paal in 1x binnenvalt.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:49 schreef Irritatie100 het volgende:
2 assists voor de egoïstische Paixao trouwens.
Ja, dat soort vrije trappen zijn wel vaker gevaarlijk bij hem.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bijna 3 als die bal van Hancko op de paal in 1x binnenvalt
Wel met ontzettend veel geluk zoals ik het lees.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:49 schreef hhh38 het volgende:
Die uitwedstrijd tegen Lille gaat wel pittig worden trouwens, die hebben nu van Real én Atletico gewonnen.
Hopelijk kunnen we de klus al tegen Salzburg en Sparta Praag klaren.
Ik vond Paixao sowieso enorm goed, ja hij is een egoïst maar het is ook vrij vaak dat zijn keuze goed is maar de afwerking zelf niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:49 schreef Irritatie100 het volgende:
2 assists voor de egoïstische Paixao trouwens.
OOOOH BRIAN.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:52 schreef Divje het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)n_te_smullen_dit_is/
Prisked.
Nou moet gezegd worden dat dit Benfica ook met 4-0 won van datzelfde atletico, en vervolgens scoor je er gewoon effe 5.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:49 schreef hhh38 het volgende:
Die uitwedstrijd tegen Lille gaat wel pittig worden trouwens, die hebben nu van Real én Atletico gewonnen.
Hopelijk kunnen we de klus al tegen Salzburg en Sparta Praag klaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Niet weer een Geertruida situatiequote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:09 schreef CR7 het volgende:
Timber graag een dikke vette contract geven. Die heeft volgend jaar nog maar een eenjarig contract.
Dat was niet heel slim nee, en vooral slim van zijn tegenstander die heel makkelijk ging liggenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn mening over zijn judoworp.
Vind het vooral heel knap dat hij er nu “ineens” écht staat. Jongen maakte meer dan 3 jaar geleden al z’n debuut (jongste Feyenoord-debutant ooit), maar speelde sindsdien eigenlijk nauwelijks. Was laatst geloof ik nog een berichtje over dat ie het daar pittig moeilijk mee had. Nu heb je eigenlijk al geen enkele reden om hem er nog uit te halen, ook niet als iedereen dit is.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:29 schreef Tjacka het volgende:
Milambo is het grootste Nederlandse talent in de afgelopen 10 jaar. Wees zuinig op die jongen boys
Die resultaten tegen Girona en Twente hebben het team echt geloof en zelfvertrouwen gegeven. Er staat nu een kern van spelers die elkaar steeds beter weten te vinden en in de plannen van Priske geloven. Dat had blijkbaar wat tijd nodig.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:26 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vind het ontzettend knap om te zien hoe het spel binnen 3 weken voor 50% is verbeterd.
Ik denk eigenlijk dat vooral afgelopen zaterdag veel vertrouwen heeft gegeven. Een écht goede wedstrijd doet meer met het vertrouwen dan wat mazzelzeges.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die resultaten tegen Girona en Twente hebben het team echt geloof en zelfvertrouwen gegeven. Er staat nu een kern van spelers die elkaar steeds beter weten te vinden en in de plannen van Priske geloven. Dat had blijkbaar wat tijd nodig.
Reken maar dat Benfica Igor juist erg vervelend vond, samen met Osman toch snelle aanvallers. Hij houdt ze daar wel bezig, maar mag aan de bal wat betere keuzes maken. Ik zou Stengs gewoon heel rustig brengen, hij is straks vast nodig bij een blessure.quote:
"First of all we love to say thank you to the fans who came all the way to the stadium from Rotterdam. We got the energy from them, that's how we became winner tonight."quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 01:27 schreef De_Pel het volgende:
“The Reds mogen dan klagen over hun geluk, de ballen op het houtwerk, een afgekeurde goal en klachten over de scheidsrechter, maar uiteindelijk is de uitslag wel terecht gezien de persoonlijkheid van Feyenoord”
- A E Bola
Werd vooraf bestempeld als lastige jongen, maar komt hier consequent over als een stereotype bescheiden sociale aziaat.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 01:30 schreef Gert het volgende:
[..]
"First of all we love to say thank you to the fans who came all the way to the stadium from Rotterdam. We got the energy from them, that's how we became winner tonight."
Doe toch even normaal, veel te snel.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:14 schreef CR7 het volgende:
Milambo mag straks wel een plekje krijgen bij Koeman. Zeker als Til en Veerman erbij zitten.
Vorig jaar Griezmann dol spelen en nu dit. Wat een enorm talent.
Wat goed is komt snel.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 07:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Doe toch even normaal, veel te snel.
Ik denk dat ze die 2 overwinningen daarvoor nodig hadden om zaterdag zo goed te spelenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat vooral afgelopen zaterdag veel vertrouwen heeft gegeven. Een écht goede wedstrijd doet meer met het vertrouwen dan wat mazzelzeges.
snap niets van die nieuwe standen en wie er doorgaan enzoquote:Op donderdag 24 oktober 2024 05:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
we zijn op de goede weg
Als ie in Amsterdam had gespeeld was ie nu 100% zeker opgeroepenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 07:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Doe toch even normaal, veel te snel.
En daarvoor even de wat lastigere wedstrijden waarbij het kwartje net de verkeerde kant opviel.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die 2 overwinningen daarvoor nodig hadden om zaterdag zo goed te spelen
Die struint soms wat rond in het centrum en woont op Kop van Zuid. Dan snap ik wel dat het allemaal alleraardigst lijkt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 02:40 schreef De_Pel het volgende:
Vooral die laatste toevoeging was leuk hè
Goh. User @Paul snapt er niets van….quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:02 schreef Paul het volgende:
[..]
snap niets van die nieuwe standen en wie er doorgaan enzo
Om je te troosten nadat je niet eens aan het “en chill” toekwam?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zei je wijffie gisteravond ook tegen me hi ha ho
DOE MAAR STOER NU, ZONDAG HUIL JE NA EEN HARDE AFSTRAFFING VAN DE DOMSTAD-GODENquote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Goh. User @:Paul snapt er niets van….
Geen zorgen, dat hoef je alleen te snappen als je club Europees voetbal haalt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:02 schreef Paul het volgende:
[..]
jongeeeeeeeeeee volgend seizoennnnnnnnquote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:14 schreef VoMy het volgende:
[..]
Geen zorgen, dat hoef je alleen te snappen als je club Europees voetbal haalt.
Ik denk vooral dat het vertrouwen in het proces en het harde werk van de boys is geweest.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die 2 overwinningen daarvoor nodig hadden om zaterdag zo goed te spelen
Rotterdamgod hwanggodquote:Op donderdag 24 oktober 2024 01:50 schreef Gert het volgende:
Citaat Hwang:
"Since the first day I arrived to the city I felt welcome, fully welcome by all the people, at the club and around the club, also on the street... that's why.. I love the city. Rotterdam is one of the best cities that I'm in, and I mean it.."
Lijkt mij sterk aangezien de kuip op zuid ligtquote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:36 schreef Zipportal het volgende:
Het is nu nog mistig buiten maar dankzij FeyenoordGod gaat vanmiddag de zon schijnen.
Feyenoord is mijn geloof. @:kingroland
Staan toch mooi derde van onderen en PSV is nu al op een onoverbrugbare afstand gezet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:02 schreef KingRoland het volgende:
Heerlijk hoe Priske iedereen hier de mond snoert
Die moet zeker een kans krijgen. Staat ook een goeie kop op zoals ze zeggen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:20 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben een van de eerste personen die zei Milambo in Oranje
Wel gelachen. Zelfspot is altijd een goede eigenschap.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:21 schreef KingRoland het volgende:
Compleet random reactie van Priske over zijn neus wtf
Priske heeft inmiddels door dat we in Rotterdam graag onszelf afzeiken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel gelachen. Zelfspot is altijd een goede eigenschap.
Dat was iid smullen. Misschien ver gezocht, maar hier kan Koeman en het Nederlands elftal een puntje aan zuigen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar ook gisteren stond het verdedigend gewoon weer ijzersterk, zoals het eigenlijk al het gehele seizoen staat zolang er geen persoonlijke fouten gemaakt worden (wat bij die 1-2 opnieuw aan de orde was). Benfica kwam echt heel moeilijk aan kansen met al die individuele kwaliteiten die zij hebben rondlopen, gewoon een uitstekende organisatie het hele seizoen.
Verfrissend nu bij Feijenoord en Ajax dat ze buiten de (Nederlandse) bubbel zochten. Jaren geleden was ik de Advocaatjes en consorten al zat. Feijenoord nu twee keer op rij, en zie het resultaat. Nu Pastoor en Jans straks nog, of een ander.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Priske heeft inmiddels door dat we in Rotterdam graag onszelf afzeiken.
Ik ben hem steeds leuker aan het vinden, het zal met de resultaten te maken hebben maar ga hem ook qua persoonlijkheid steeds meer waarderen. Minder dorpspastoor-act, meer zichzelf.
Ron Jans blijft bij onsquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verfrissend nu bij Feijenoord en Ajax dat ze buiten de (Nederlandse) bubbel zochten. Jaren geleden was ik de Advocaatjes en consorten al zat. Feijenoord nu twee keer op rij, en zie het resultaat. Nu Pastoor en Jans straks nog, of een ander.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:07 schreef Paul het volgende:
[..]
DOE MAAR STOER NU, ZONDAG HUIL JE NA EEN HARDE AFSTRAFFING VAN DE DOMSTAD-GODEN
Hij zal ooit weggaan. Dan zouden we de tweede bondscoach met een geweldige muzieksmaak hebben.quote:
quote:
Timber en Hwang >>> Kökcü en Aursnes. Bewezenquote:
Ons Zonnestraaltje. Orrie knorrie.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat moest ik lachen om Kökcü met zijn chagrijnige kop. In alles een stap hogerop gezet heeft ie maar tien keer herhaald om die transfer te rechtvaardigen. We hebben het gezien.
quote:"Het was al mijn derde wedstrijd tegen Feyenoord namens Benfica. Dus ik ben wel klaar nu met wedstrijden tegen ze.”
Twee oefenwedstrijden en hij deed een keer niet eens meequote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ons Zonnestraaltje. Orrie knorrie.
[..]
Ach mag hij chagrijnig zijn na zo’n wedstrijd. Blijft gewoon een hele goede speler.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee oefenwedstrijden en hij deed een keer niet eens mee
Dan laat je je wel kennen. Maar een heel leuke jongen is het gewoon niet.
Klopt. Ik zei voorheen dat het de leeftijd was, maar het is ook wel zijn karakter.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee oefenwedstrijden en hij deed een keer niet eens mee
Dan laat je je wel kennen. Maar een heel leuke jongen is het gewoon niet.
Heeft hij helemaal niet gezegd dat hij klaar was met die wedstrijden alleen met de vragen daar steeds over. De vraag was hoe speciaal het voor hem was. Hij gaf aan dat het al de derde keer was dat na zijn overstap dat Feyenoord tegen Benfica speelde.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ons Zonnestraaltje. Orrie knorrie.
[..]
Sowieso team @Caland die Priske is nog altijd een idioot.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:31 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik heb het altijd al gezien in de Priske, fijn dat hij nu ook de mondjes van andere users zoals @:caland snoert.
Oh, ja “klaar met ze” typeerde ik niet als de vragen maar als Feyenoord.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft hij helemaal niet gezegd dat hij klaar was met die wedstrijden alleen met de vragen daar steeds over. De vraag was hoe speciaal het voor hem was. Hij gaf aan dat het al de derde keer was dat na zijn overstap dat Feyenoord tegen Benfica speelde.
Er is nergens haat. Dat brei jij er van.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:04 schreef Scrummie het volgende:
Haten op OrrieDan snap je er niets van.
Niet objectief kunnen oordelen over een speler die niet eens meer bij ons speeltquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:04 schreef Scrummie het volgende:
Haten op OrrieDan snap je er niets van.
Daarna veranderde het onderwerp gelijk dus zij begreep de hint wel. Op een gegeven moment is alles wel gezegd over hoe speciaal het wel niet is.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ja “klaar met ze” typeerde ik niet als de vragen maar als Feyenoord.
Maar het blijft uiteraard een plat stuk tekst.
Qua spel viel hij me wel wat tegen Aursnes ook trouwens.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet objectief kunnen oordelen over een speler die niet eens meer bij ons speelt
Ik vond Aursnes nog wel redelijk. Pavlidis zat ook aardig in de broekzak, die raakte echt niets.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Qua spel viel hij me wel wat tegen Aursnes ook trouwens.
Al kan je ook zeggen dat dat onze verdienste was
Dat geeft niet, jullie gaan die wedstrijden toch nooit spelen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik snap de euforie wel hoor prima wedstrijd gespeeld.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond Aursnes nog wel redelijk. Pavlidis zat ook aardig in de broekzak, die raakte echt niets.
'Ik herken slechte trainers als ik ze zie'quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik snap de euforie wel hoor prima wedstrijd gespeeld.
Maar in alle eerlijkheid Benfica heeft ook wel veel kwaliteit ingeleverd de afgelopen twee jaar. Daar liepen voorheen Fernandez, Neves, Weigl, Draxler en Ramos (naar PSG) en Nunez.
Om er maar een paar te noemen.
Ik vind ze nu ook nog genoeg kwaliteit hebben en voor de tijd waren ze echt torenhoog favoriet. Ook 4-0 van Atletico gewonnen, dat is weinig clubs gegeven. Ik vind het altijd een beetje jammer om na een mooie Nederlandse prestatie de andere club te bagatelliseren. PSG heeft ook geen Mbappe meer maar nog wel veel (meer) kwaliteit.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik snap de euforie wel hoor prima wedstrijd gespeeld.
Maar in alle eerlijkheid Benfica heeft ook wel veel kwaliteit ingeleverd de afgelopen twee jaar. Daar liepen voorheen Fernandez, Neves, Weigl, Draxler en Ramos (naar PSG) en Nunez.
Om er maar een paar te noemen.
Ik zeg dat ze een prima wedstrijd gespeeld hebben. Maar als je dan ziet wat daar nu bij Benfica rondloopt en voorheen dan mag je wel concluderen dat Benfica een jasje heeft uitgedaan?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind ze nu ook nog genoeg kwaliteit hebben en voor de tijd waren ze echt torenhoog favoriet. Ook 4-0 van Atletico gewonnen, dat is weinig clubs gegeven. Ik vind het altijd een beetje jammer om na een mooie Nederlandse prestatie de andere club te bagatelliseren. PSG heeft ook geen Mbappe meer maar nog wel veel (meer) kwaliteit.
Het was gewoon een heerlijke pot en een dikverdiende overwinning. (zonder nou weer de andere kant uit te schieten en spelers meteen in Oranje te willen)
Hij staat alsnog mijlenver achter PSV met deze selectie is dat ondermaats.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'Ik herken slechte trainers als ik ze zie'
#zeikwijfroeptmaarwat
We moeten allemaal rekening houden met het ontzettend fragiele ego van Orrie.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet objectief kunnen oordelen over een speler die niet eens meer bij ons speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |