SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh, vreemdquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:53 schreef Irritatie100 het volgende:
De baby was net in slaap aan het vallen maar ze is nu weer klaarwakker.
Beetje rare manier van aftrekken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:52 schreef snabbi het volgende:
gvd.. wat heerlijk, zat alleen maar met mijn handen in de lucht
Mijn kat is boos op me om diezelfde reden nuquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:53 schreef Irritatie100 het volgende:
De baby was net in slaap aan het vallen maar ze is nu weer klaarwakker.
Die van mij weten al een tijdje dat Feyenoord speelt & hebben het hazenpad gekozenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mijn kat is boos op me om diezelfde reden nu
For surequote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:55 schreef Slobeend het volgende:
Proud of the boys💪 Hard works pays off💪
Daar is die van mij te dom voorquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:55 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Die van mij weten al een tijdje dat Feyenoord speelt & hebben het hazenpad gekozen
God sees everything!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:55 schreef Slobeend het volgende:
Proud of the boys💪 Hard works pays off💪
Niet alleen aan Ueda.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:56 schreef GGMM het volgende:
Een aantal forumgebruikers hier mag wel eens excuses maken aan Priske
Wtfquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:57 schreef hhh38 het volgende:
Racisten van de UEFA hebben die 3e goal op naam van Timber gezet
Stengs mag weer naar Amerika.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:57 schreef Haringkop het volgende:
Milambo al zeven goals dit seizoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 73% gewijzigd door De_Pel op 23-10-2024 23:05:56 ]Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Op het veld was het ook niet makkelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:59 schreef RAVW het volgende:
Dit was geen makkelijke wedstrijd op papier , maar wel gewonnen.
Beste 45 minuten sinds een hele lange tijd van een NLse club in de CLquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:59 schreef RAVW het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Nee, Osman naar linksquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stengs mag weer naar Amerika.
Geen makkelijke wedstrijd? Man, Benfica won uit met 0-4 bij Atletico. Dit is bizar.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:59 schreef RAVW het volgende:
Dat Salzburg lijkt het helemaal kwijt lijkt het.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Thuis winnen van Salzburg en Praag en je bent er wel lijkt me. Wie had dat gedacht.
Ik heb de kurk ook weer verwijderd.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:59 schreef VanKuikeren het volgende:
Ik heb echt heerlijke billetjes tegenwoordig.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:56 schreef RAVW het volgende:
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |