Denk het niet. Die artiesten of bands kijken wel uit. Rowen Hêze of Spinvis ?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden we iets kunnen sturen met toestemming van de TV boomers ?
Een kleine viool voor Shownieuws en RTL Boulevardquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:27 schreef Remco het volgende:
Ik snap niet dat Eva niet even vroeg naar zijn gedrag in de media afgelopen jaar.
Dat is onzin. Ik ben ingeschakeld omdat ik eindelijk zijn kant van het verhaal wil horen. Misschien een beetje hand in eigen boezem, maar dat hoeft niet eens. Maar zeg gewoon wat er gebeurd is. Ik vind ook dat wij, het land wat hij vertegenwoordigde, daar recht op hebben. Wij zijn ook gediskwalificeerd, vertel ons waarom.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Niemand zal het toch geloven waarschijnlijk die negatief naar hem kijken. Niemand van z'n 'haters' geloofde het ook toen het OM er niet zo veel van kon maken en er geen zaak kwam. Cornald had toen al gezegd dat het gewoon een wegwuifgebaar was. De directeur van AvroTros zei dat deze week ook weer 'dat dat 100 procent zeker was' en Joost weet inmiddels best dat wát hij ook zegt de Arans daar zelf toch weer hun verhaal van maken. Het is al gezegd.
Ik vind het sneu om hem daar zo nerveus en ongemakkelijk te zien. Weer kanonnenvoer voor Aran die al in z'n handen wrijft.
Rowwen heze zou oprecht een leuk nummer kunnen sturen tho met NL/Spaanse/andere taal tekst die vooral in oost-europa en zuid europese landen goed zou kunnen scoren. Worden imo nog wel eens onderschat omdat mensen alleen dat limburg liedje kennen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denk het niet. Die artiesten of bands kijken wel uit. Rowen Hêze of Spinvis ?
Dat bedoel ik, maar ik bedoelde ook dat die waarschijnlijk geen interesse hebben.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Rowwen heze zou oprecht een leuk nummer kunnen sturen tho met NL/Spaanse/andere taal tekst die vooral in oost-europa en zuid europese landen goed zou kunnen scoren. Worden imo nog wel eens onderschat omdat mensen alleen dat limburg liedje kennen.
Nee, maar zelfs als je oprecht interesse hebt, is komend jaar wel even het jaar om over te slaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, maar ik bedoelde ook dat die waarschijnlijk geen interesse hebben.
Of Herman sturen.....quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar zelfs als je oprecht interesse hebt, is komend jaar wel even het jaar om over te slaan.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of Herman sturen.....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:32 schreef Momo het volgende:
ESF / [2025] Nederland: interne selectie #1 Geen Joost
Posten over 2025 kan hier, dit blijft een Joost topic nu
Ik ben ook opgelucht dat hij die gifbelt van de EBU niet nog eens gaat beklimmen, maar de teleurstelling dat we alsnog meedoen overheerst nog even.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:35 schreef Guanabana het volgende:
De mensen die Joost leuk vinden en die het beste met hem voor hebben moeten denk ik juist blij zijn dat hij niet nog eens gaat.
Laat die gozer een jaar met rust zou ik denken.
Dit bedenk je zelf zoquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:16 schreef Greys het volgende:
Alles was dus al klaar voor 2025. En dit weekend pas besloten het niet te doen. Mede door Televizierring toch wel dus.
DANK ARAN.
quote:
hij gaat niet niet naar het songfestival door Aranquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zeiden ze net zelf op tv Paul. Kijk het even terug.
Voor die vage uitleg kunnen vele redenen zijn. O.a. dat hij nog half in een soort traumaverwerking zit en er gewoon echt niet over kan praten. Zo kwam het op mij eerlijk gezegd over.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is onzin. Ik ben ingeschakeld omdat ik eindelijk zijn kant van het verhaal wil horen. Misschien een beetje hand in eigen boezem, maar dat hoeft niet eens. Maar zeg gewoon wat er gebeurd is. Ik vind ook dat wij, het land wat hij vertegenwoordigde, daar recht op hebben. Wij zijn ook gediskwalificeerd, vertel ons waarom.
Ik durf te zeggen dat ik iemand ben die zoals jij dat noemt 'negatief naar hem kijkt', maar ik wil toch zijn kant van het verhaal horen en ik zal zijn versie ook 100% als zijn versie nemen. Maar er zo ontwijkend en vaag over doen begrijp ik echt niet.
Het was de druppel al het gezeik deze week.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:43 schreef Paul het volgende:
[..]
hij gaat niet niet naar het songfestival door Aran
Helemaal eens, die jongen heeft gewoon heel veel moeite om zich te uiten en is sociaal een tikkeltje onhandig. Gover pakte dat prima over, ook toen ie over AT wilde praten.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Voor die vage uitleg kunnen vele redenen zijn. O.a. dat hij nog half in een soort traumaverwerking zit en er gewoon echt niet over kan praten. Zo kwam het op mij eerlijk gezegd over.
Denk het niet. Joost is een slimme gast die wil gewoon niet geassocieerd worden met ESF zolang Israël een enorme vinger in de pap heeft, maar spreekt dat niet uit ivm mogelijke sancties, doodsbedreigingen etc etcquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het was de druppel al het gezeik deze week.
Doelde denk ik meer op het gezeik dat mensen boos waren dat hij aan het zwaaien en playbacken was, WAT OOK SUPERKINDERACHTIG EN DOM WAS!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het was de druppel al het gezeik deze week.
Hou toch op, hij ging zich als een kleuter gedragen, mensen werden daar boos op en hij snapt dat nietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:54 schreef superniger het volgende:
Joost is een slachtoffer van het typische Nederlandse kop maaiveld mentaliteit.
Je denkt dat de ebu zich iets interesseert wat de avrotros vind?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:56 schreef NailQueen het volgende:
Maar wat ik ook begrijp is dat er geen excuses is gekomen van de EBU en dat de AvroTros zich daar gewoon bij neerlegt?
AvroTros boeit het niet....gaat gewoon om het geldquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:56 schreef NailQueen het volgende:
Maar wat ik ook begrijp is dat er geen excuses is gekomen van de EBU en dat de AvroTros zich daar gewoon bij neerlegt?
Pas als ons geld niet overgemaakt wordtquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je denkt dat de ebu zich iets interesseert wat de avrotros vind?
Misschien 2026 deelname.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:46 schreef NailQueen het volgende:
Het is overduidelijk dat Joost doodop is. Ik zou het heel begrijpelijk vinden als hij er even tussenuit gaat. Even weg van de sociale media en het showbizzwereldje.
Die paar ton mwa. Ebu doet alles voor Israël. Logisch die betalen het meest van iedereen als in hoofdsponsor etcquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Pas als ons geld niet overgemaakt wordt
Als je een kleuter uitnodigt voor de ring kun je het verwachtenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Hou toch op, hij ging zich als een kleuter gedragen, mensen werden daar boos op en hij snapt dat niet
Je moet ook maar net een GOED liedje hebben natuurlijk. Het is niet zo dat je op commando even een wereldhit schrijftquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien 2026 deelname.Denk ik dan.
Zelfs onze meest recente Eurovisie-winnaar is tegenwoordig persona non grata. Zo gaat het gewoon in Nederland, als je dat niet ziet ben je best wel blind.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Hou toch op, hij ging zich als een kleuter gedragen, mensen werden daar boos op en hij snapt dat niet
Boemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |