Het was de druppel al het gezeik deze week.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:43 schreef Paul het volgende:
[..]
hij gaat niet niet naar het songfestival door Aran
Helemaal eens, die jongen heeft gewoon heel veel moeite om zich te uiten en is sociaal een tikkeltje onhandig. Gover pakte dat prima over, ook toen ie over AT wilde praten.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Voor die vage uitleg kunnen vele redenen zijn. O.a. dat hij nog half in een soort traumaverwerking zit en er gewoon echt niet over kan praten. Zo kwam het op mij eerlijk gezegd over.
Denk het niet. Joost is een slimme gast die wil gewoon niet geassocieerd worden met ESF zolang Israël een enorme vinger in de pap heeft, maar spreekt dat niet uit ivm mogelijke sancties, doodsbedreigingen etc etcquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het was de druppel al het gezeik deze week.
Doelde denk ik meer op het gezeik dat mensen boos waren dat hij aan het zwaaien en playbacken was, WAT OOK SUPERKINDERACHTIG EN DOM WAS!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het was de druppel al het gezeik deze week.
Hou toch op, hij ging zich als een kleuter gedragen, mensen werden daar boos op en hij snapt dat nietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:54 schreef superniger het volgende:
Joost is een slachtoffer van het typische Nederlandse kop maaiveld mentaliteit.
Je denkt dat de ebu zich iets interesseert wat de avrotros vind?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:56 schreef NailQueen het volgende:
Maar wat ik ook begrijp is dat er geen excuses is gekomen van de EBU en dat de AvroTros zich daar gewoon bij neerlegt?
AvroTros boeit het niet....gaat gewoon om het geldquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:56 schreef NailQueen het volgende:
Maar wat ik ook begrijp is dat er geen excuses is gekomen van de EBU en dat de AvroTros zich daar gewoon bij neerlegt?
Pas als ons geld niet overgemaakt wordtquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je denkt dat de ebu zich iets interesseert wat de avrotros vind?
Misschien 2026 deelname.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:46 schreef NailQueen het volgende:
Het is overduidelijk dat Joost doodop is. Ik zou het heel begrijpelijk vinden als hij er even tussenuit gaat. Even weg van de sociale media en het showbizzwereldje.
Die paar ton mwa. Ebu doet alles voor Israël. Logisch die betalen het meest van iedereen als in hoofdsponsor etcquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Pas als ons geld niet overgemaakt wordt
Als je een kleuter uitnodigt voor de ring kun je het verwachtenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Hou toch op, hij ging zich als een kleuter gedragen, mensen werden daar boos op en hij snapt dat niet
Je moet ook maar net een GOED liedje hebben natuurlijk. Het is niet zo dat je op commando even een wereldhit schrijftquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien 2026 deelname.Denk ik dan.
Zelfs onze meest recente Eurovisie-winnaar is tegenwoordig persona non grata. Zo gaat het gewoon in Nederland, als je dat niet ziet ben je best wel blind.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Hou toch op, hij ging zich als een kleuter gedragen, mensen werden daar boos op en hij snapt dat niet
Boemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |