Ik denk dat Joost meer op zijn gemak is als Gover erbij zit. Dus wat dat betreft goed dat hij erbij zitquote:
Hij beschermt hem, deed hij ook in Malmö. Joost is familie voor hem.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:14 schreef RipCity het volgende:
Die govert doet net alsof hij de baas/eigenaar van Joost Klein is.
Die jongen is niet goed jhoquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:14 schreef Remco het volgende:
We hebben dus een jaar naar 1 grote act zitten kijken. Ik vind het vrij bijzonder hoe makkelijk je een andere persoonlijkheid kan aannemen.
We bedanken Aran & coquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:15 schreef GeorgeM het volgende:
Dat gala was dus wel de druppel, waardoor hij besloten heeft niet te gaan.
Grappig, ik voel me nooit op mijn gemak als ik Govert ziequote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk dat Joost meer op zijn gemak is als Gover erbij zit. Dus wat dat betreft goed dat hij erbij zit
Dat zei hij destijds zelf al eens ergens.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:14 schreef Remco het volgende:
We hebben dus een jaar naar 1 grote act zitten kijken. Ik vind het vrij bijzonder hoe makkelijk je een andere persoonlijkheid kan aannemen.
Ik fake ook nooit.quote:
Ik vind Gover enórm goed daar nu juist.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Grappig, ik voel me nooit op mijn gemak als ik Govert zie
Govert is zelf ook geen gezond plafond.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:11 schreef Greys het volgende:
Songfestival is geen gezond platform op dit moment. Aldus Gover. En daar heeft hij wel gelijk in.
Omdat zijn boek nog moet gaan verkopen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:17 schreef timmmmm het volgende:
Waarom weigert hij nou altijd te vertellen wat er precies gebeurd is?
Het is ook gewoon een mannetje met losse handen. Snap ook niet waar het vandaan komt dat we het allemaal zo mooi vinden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:19 schreef timmmmm het volgende:
Het is niet heftig
er is niet zoveel gebeurd
Zeg dan gewoon hoe dat korte incident daar is verlopen, we willen zo graag zijn kant van het verhaal. Als hij dat niet wil vertellen, zal er toch iets te verbergen zijn
Het talent van Joost zien we de komende 20 jaar niet meer in een inzending van Nederland.quote:
Als Johan Derksen het niks vindt is wel een pré.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:14 schreef superniger het volgende:
Voorspelling: straks bij VI en Shownieuws gaan de boomers Joost afkraken.
Geen actieve herinneringenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:19 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het echt heel raar, hoe ontwijkend hij antwoordt
Zouden we iets kunnen sturen met toestemming van de TV boomers ?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als Johan Derksen het niks vindt is wel een pré.
Anouk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden we iets kunnen sturen met toestemming van de TV boomers ?
Dat weet ik niet. Ik weet ook niet dat het niet zo is. Hij zegt er in ieder geval niks over. Er is íéts gebeurd, en hij weigert te vertellen wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een mannetje met losse handen. Snap ook niet waar het vandaan komt dat we het allemaal zo mooi vinden.
Precies. Niks mis mee. David Bowie is er de grootste mee geworden. Ik postte een half jaar geleden al dat Joost in potentie ook een wereldfenomeen kan worden. Ongekend talent. Ongrijpbaar voor de (roddel)pers en andere rioleringen. Punk was ook de vijand. Of HipHop allemaal gevaarlijk. Daarom die dikke kwijlende zangers bij andere programma's. Aaibaar en "echt"quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat zei hij destijds zelf al eens ergens.
Hij is een kameleon als het moet en transformeert voor deze missie, het songfestival.
Alle?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:24 schreef superniger het volgende:
[..]
Alle transgenders zijn nu aan het schuimbekken.
Mell VFquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden we iets kunnen sturen met toestemming van de TV boomers ?
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:26 schreef RipCity het volgende:
Jammer dat hier niet hele uitzending voor is vrijgemaakt. Langer gesprek was noodzakelijk.
Niemand zal het toch geloven waarschijnlijk die negatief naar hem kijken. Niemand van z'n 'haters' geloofde het ook toen het OM er niet zo veel van kon maken en er geen zaak kwam. Cornald had toen al gezegd dat het gewoon een wegwuifgebaar was. De directeur van AvroTros zei dat deze week ook weer 'dat dat 100 procent zeker was' en Joost weet inmiddels best dat wát hij ook zegt de Arans daar zelf toch weer hun verhaal van maken. Het is al gezegd.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:19 schreef timmmmm het volgende:
Het is niet heftig
er is niet zoveel gebeurd
Zeg dan gewoon hoe dat korte incident daar is verlopen, we willen zo graag zijn kant van het verhaal. Als hij dat niet wil vertellen, zal er toch iets te verbergen zijn
Dan bied je daar je excuses voor aan en ga je door. Hij heeft niemand in elkaar geslagen dus zelfs als de ergste verhalen van de andere kant waar zijn, is dat niet iets wat onvergeeflijk is. Dus dat geloof ik niet, want zijn kant van het verhaal zal altijd veel minder erg zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat je het er niet over wilt hebben omdat je je schaamt dat je jezelf in een moment kwijtraakte ongeacht of de gevolgen daarvan ernstig waren. Het verliezen van controle is natuurlijk nooit goed voor jezelf.
Boeiend. Dat is zijn publiek ook niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
Leuke poging om het gebutste imago weer op te vijzelen maar dat gaat je bij het publiek van dit soort talkshows zo niet lukken.
Next.
Ja dat was dus het punt Hans, een nutteloos bezoek aan Jimek. Voor het bereiken van zijn publiek heeft hij wel betere kanalen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:27 schreef superniger het volgende:
[..]
Boeiend. Dat is zijn publiek ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |