Stukje van Cornald kwam langsquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Zei iemand dat daar? Ik miste het begin.
Ik denk dat Joost meer op zijn gemak is als Gover erbij zit. Dus wat dat betreft goed dat hij erbij zitquote:
Hij beschermt hem, deed hij ook in Malmö. Joost is familie voor hem.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:14 schreef RipCity het volgende:
Die govert doet net alsof hij de baas/eigenaar van Joost Klein is.
Die jongen is niet goed jhoquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:14 schreef Remco het volgende:
We hebben dus een jaar naar 1 grote act zitten kijken. Ik vind het vrij bijzonder hoe makkelijk je een andere persoonlijkheid kan aannemen.
We bedanken Aran & coquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:15 schreef GeorgeM het volgende:
Dat gala was dus wel de druppel, waardoor hij besloten heeft niet te gaan.
Grappig, ik voel me nooit op mijn gemak als ik Govert ziequote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk dat Joost meer op zijn gemak is als Gover erbij zit. Dus wat dat betreft goed dat hij erbij zit
Dat zei hij destijds zelf al eens ergens.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:14 schreef Remco het volgende:
We hebben dus een jaar naar 1 grote act zitten kijken. Ik vind het vrij bijzonder hoe makkelijk je een andere persoonlijkheid kan aannemen.
Ik fake ook nooit.quote:
Ik vind Gover enórm goed daar nu juist.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Grappig, ik voel me nooit op mijn gemak als ik Govert zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |