SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2024 13:14:05 ]![]()
Ok, dan was het het lot
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Als ik a.s. dinsdag van 14-18 uur verplicht moet opdraven voor een vergadering met aansluitend borrel. Mag ik dan uren schrijven tot 18 uur?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Jaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik a.s. dinsdag van 14-18 uur verplicht moet opdraven voor een vergadering met aansluitend borrel. Mag ik dan uren schrijven tot 18 uur?![]()
Jaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik a.s. dinsdag van 14-18 uur verplicht moet opdraven voor een vergadering met aansluitend borrel. Mag ik dan uren schrijven tot 18 uur?![]()
Top![]()
Ben namelijk ook de enige in die hele meeting die uren moet schrijvenTrotste mama van Ambar
ChuckyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ze vertrouwen je anders niet?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Top![]()
Ben namelijk ook de enige in die hele meeting die uren moet schrijven
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Tot een bepaald functieschaal moet je klokken, daarboven niet meer maar krijg je ook geen overuren betaaldquote:Trotste mama van Ambar
Laat ze maar lappenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tot een bepaald functieschaal moet je klokken, daarboven niet meer maar krijg je ook geen overuren betaald![]()
Nouja ik krijg in eerste instantie vooral TvT voorquote:Trotste mama van Ambar
Beter want dan komt de belastingdienst niet zijn handje ophouden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nouja ik krijg in eerste instantie vooral TvT voorOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Vroeger kreeg je in het weekend ook gewoon 175 of 200% betaald. Tegenwoordig krijg je voor elk uur dat je werkt in het weekend 1 uur verlof en dan 75 of 100% betaald.
En het mooiste was dat ik die uren nooit kon opnemenTrotste mama van Ambar
Je mag afspraken maken die boven het CAO uitkomenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb de CAO ook niet bedacht![]()
![]()
Geldt niet voor het voetvolk zoals ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je mag afspraken maken die boven het CAO uitkomenTrotste mama van Ambar
Dat is het mooie van TvT. Je maakt overuren omdat je het zonder die uren niet red, en vervolgens mag je er niks mee.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Vroeger kreeg je in het weekend ook gewoon 175 of 200% betaald. Tegenwoordig krijg je voor elk uur dat je werkt in het weekend 1 uur verlof en dan 75 of 100% betaald.
En het mooiste was dat ik die uren nooit kon opnemen![]()
Maar ik had wel een leidinggevende die creatief deed en dat je dan de gewerkte uren 2x terug kreeg als vrije uren. Dat was wel een goede deal.Trotste mama van Ambar
'Ik wil graag mijn overuren laten uitbetalen'quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geldt niet voor het voetvolk zoals ik.![]()
Ja aan het einde van je carriere uit laten betalen of opnemenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is het mooie van TvT. Je maakt overuren omdat je het zonder die uren niet red, en vervolgens mag je er niks mee.
Trotste mama van Ambar
Dat dan weer wel, helaas zijn er weinig goede managersquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik had wel een leidinggevende die creatief deed en dat je dan de gewerkte uren 2x terug kreeg als vrije uren. Dat was wel een goede deal.![]()
Ik heb ze liever als vrije urenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
'Ik wil graag mijn overuren laten uitbetalen'
Trotste mama van Ambar
Dat was dan ook het enige dat hij goed deedquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, helaas zijn er weinig goede managers
Trotste mama van Ambar
Maar tegenwoordig heb ik een functie waarbij overuren maken niet van toepassing is. Dus als ik de ene dag 10 uur zou werken, wordt er geacht dat ik de andere dag 6 uur werk.Trotste mama van Ambar
Twee jaar geleden wilden ze me ook aan TvT krijgen. Totdat ze doorkregen dat het werk niet meer af kwam omdat ik gewoon netjes mijn contracturen aanhield
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2024 13:19:30 ]![]()
HCquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:17 schreef HappyCharly het volgende:
Oehhh ik wil ook overuren uitbetaald
*hc rekent zich rijk![]()
![]()
Ik vrijdag wel mijn vakantiegeld keuzebudget
Trotste mama van Ambar
Waarom kon je die uren niet opnemen dan? Als jij verlof aanvraagt en je hebt de uren dan moeten ze van goede huizen komen willen ze het weigeren.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
En het mooiste was dat ik die uren nooit kon opnemenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Omdat je een collega niet alleen in het gebouw mag laten werken bijvoorbeeld en allebei vrij kan nietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom kon je die uren niet opnemen dan? Als jij verlof aanvraagt en je hebt de uren dan moeten ze van goede huizen komen willen ze het weigeren.Trotste mama van Ambar
Ik werk al 2 jaar niet meer op lab, maar heb nog steeds verlof staan die voor die voorgaande jaren bedoeld was.Trotste mama van Ambar
Opletten dat het niet verlooptquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik werk al 2 jaar niet meer op lab, maar heb nog steeds verlof staan die voor die voorgaande jaren bedoeld was.![]()
Daar vind ik in dit deel van het jaar maar niets.quote:Trotste mama van Ambar
Het is allemaal bovenwettelijk en dat komt verder wel goedquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Opletten dat het niet verlooptTrotste mama van Ambar
Vakantie is altijd welkom hierquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar vind ik in dit deel van het jaar maar niets.![]()
![]()
5 jaar dusquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is allemaal bovenwettelijk en dat komt verder wel goed![]()
Alleen het laatste zou een geldige reden zijn maar ook maar beperkt. Het eerste is een probleem van de werkgever.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat je een collega niet alleen in het gebouw mag laten werken bijvoorbeeld en allebei vrij kan nietOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Maar in vele gevallen wel genoeg rede om geen verlof toe te zeggenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen het laatste zou een geldige reden zijn maar ook maar beperkt. Het eerste is een probleem van de werkgever.Trotste mama van Ambar
Uiteraard want daar is het een werkgever voor, maar als jij een beetje herrie gaat maken is er ineens heel veel mogelijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar in vele gevallen wel genoeg rede om geen verlof toe te zeggenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Klopt, maar in overleg kan veel. En niet om vervelend te doen. Je wilt zelf ook niet door hoepels moeten springen op werk omdat je collega steeds vrij heeft. Dus het werkt 2 kanten op.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Uiteraard want daar is het een werkgever voor, maar als jij een beetje herrie gaat maken is er ineens heel veel mogelijk.
Ik had maandelijks een ADV dag als er genoeg mensen waren, ik had vaak een zomervakantie van 3 weken in mei/juni en 2 weken vakantie in septermber/oktober.Trotste mama van Ambar
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Afgerond 100%quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:37 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een kans van 64% dat toeval niet bestaat.![]()
![]()
Dit is gewoon standaard, lijkt me?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, maar in overleg kan veel. En niet om vervelend te doen. Je wilt zelf ook niet door hoepels moeten springen op werk omdat je collega steeds vrij heeft. Dus het werkt 2 kanten op.
Ik had maandelijks een ADV dag als er genoeg mensen waren, ik had vaak een zomervakantie van 3 weken in mei/juni en 2 weken vakantie in septermber/oktober.![]()
Ja maar wel op het randje hoor. En roostertechnisch net te doen met een piekseizoen van september tot mei en met maar 2 tot 3 mensen in dezelfde ploeg.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dit is gewoon standaard, lijkt me?Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:38 schreef DJMO het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)-stuipen-op-het-lijf
Gezellige boel daar![]()
![]()
![]()
Gelijkspel zou al mooi zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat zou een ontdekking zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dadelijk is Killem mijn vader![]()
![]()
![]()
![]()
Vader net een berichtje gestuurd met: niet met je eten spelen.quote:
Vader zegt: hoe vaak ik dat tegen je heb gezegd in de jaren 80 wil je niet weten.
Ik:![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vader net een berichtje gestuurd met: niet met je eten spelen.
Vader zegt: hoe vaak ik dat tegen je heb gezegd in de jaren 80 wil je niet weten.
Ik:_!
![]()
Maar nu speel je niet meer met je eten?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is eigenlijk best erg hoor![]()
![]()
Dat was er al 40 jaar geleden uitgeslagenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar nu speel je niet meer met je eten?![]()
![]()
Uitgeslagen nog wel
Maar ja ik herken datTrotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat was er al 40 jaar geleden uitgeslagen![]()
![]()
![]()
Altijd vervelend. Met verwarming val in je slaap. Zonder is het te koud.Trotste mama van Ambar
Je mond houden was eigenlijk het beste wat je kon doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Uitgeslagen nog wel
Maar ja ik herken dat![]()
Niet bestaan nog beterquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je mond houden was eigenlijk het beste wat je kon doen.
Trotste mama van Ambar
Onder de trap schuilen is wat ik deed. Samen met mijn zusje en later ook stiefzusje.quote:
Ik dacht: nu kan hij er niet bij en ik bescherm al mijn zusjes
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2024 14:15:21 ]![]()
Het is tegelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Onder de trap schuilen is wat ik deed. Samen met mijn zusje en later ook stiefzusje.
Ik dacht: nu kan hij er niet bij en ik bescherm al mijn zusjesen
Trotste mama van Ambar
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-10-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 3562 / +107 / +131 / 4695 / 5486
2. JustinK / 1447 / +78 / +48 / 5419 / 6073
3. KillemWieft / 862 / +17 / +79 / 581 / 944
4. Lovely / 853 / +31 / +33 / 3445 / 4015
5. devzero / 779 / +14 / +5 / 785 / 1035
6. AardappelSchotel / 767 / +33 / +6 / 3193 / 3757
7. Sally / 536 / +20 / +32 / 451 / 622
8. ieniminimuis / 508 / +28 / +18 / 1707 / 1961
9. mascara-klodder / 490 / +27 / +53 / 750 / 940
10. hemarookworst / 479 / +35 / +7 / 1126 / 1396
11. MizzezAmy / 466 / +34 / +1 / 2238 / 2578
12. mario390 / 431 / +0 / +75 / 261 / 381
13. loveyoulongtime / 419 / +0 / +0 / 1568 / 1805
14. Pinnenmutske / 404 / +22 / +28 / 1034 / 1292
15. ToT / 348 / +0 / +2 / 2188 / 2372
16. Kissingbird / 334 / +21 / +6 / 1914 / 2168
17. sp3c / 261 / +15 / +0 / 526 / 636
18. gebrokenglas / 250 / +2 / +0 / 1068 / 1232
19. marc0871 / 209 / +0 / +0 / 231 / 356
20. Grrrrrrrr / 201 / +6 / +0 / 295 / 359SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: