Dat is het mooie van TvT. Je maakt overuren omdat je het zonder die uren niet red, en vervolgens mag je er niks mee.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Vroeger kreeg je in het weekend ook gewoon 175 of 200% betaald. Tegenwoordig krijg je voor elk uur dat je werkt in het weekend 1 uur verlof en dan 75 of 100% betaald.
En het mooiste was dat ik die uren nooit kon opnemen
'Ik wil graag mijn overuren laten uitbetalen'quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geldt niet voor het voetvolk zoals ik.
Ja aan het einde van je carriere uit laten betalen of opnemenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is het mooie van TvT. Je maakt overuren omdat je het zonder die uren niet red, en vervolgens mag je er niks mee.
Dat dan weer wel, helaas zijn er weinig goede managersquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik had wel een leidinggevende die creatief deed en dat je dan de gewerkte uren 2x terug kreeg als vrije uren. Dat was wel een goede deal.
Ik heb ze liever als vrije urenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
'Ik wil graag mijn overuren laten uitbetalen'
Dat was dan ook het enige dat hij goed deedquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, helaas zijn er weinig goede managers
HCquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:17 schreef HappyCharly het volgende:
Oehhh ik wil ook overuren uitbetaald
*hc rekent zich rijk
Waarom kon je die uren niet opnemen dan? Als jij verlof aanvraagt en je hebt de uren dan moeten ze van goede huizen komen willen ze het weigeren.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Vroeger kreeg je in het weekend ook gewoon 175 of 200% betaald. Tegenwoordig krijg je voor elk uur dat je werkt in het weekend 1 uur verlof en dan 75 of 100% betaald.
En het mooiste was dat ik die uren nooit kon opnemen
Omdat je een collega niet alleen in het gebouw mag laten werken bijvoorbeeld en allebei vrij kan nietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom kon je die uren niet opnemen dan? Als jij verlof aanvraagt en je hebt de uren dan moeten ze van goede huizen komen willen ze het weigeren.
Opletten dat het niet verlooptquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik werk al 2 jaar niet meer op lab, maar heb nog steeds verlof staan die voor die voorgaande jaren bedoeld was.
Daar vind ik in dit deel van het jaar maar niets.quote:
Het is allemaal bovenwettelijk en dat komt verder wel goedquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Opletten dat het niet verloopt
Vakantie is altijd welkom hierquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar vind ik in dit deel van het jaar maar niets.
5 jaar dusquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is allemaal bovenwettelijk en dat komt verder wel goed
Alleen het laatste zou een geldige reden zijn maar ook maar beperkt. Het eerste is een probleem van de werkgever.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat je een collega niet alleen in het gebouw mag laten werken bijvoorbeeld en allebei vrij kan niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |