Maar in vele gevallen wel genoeg rede om geen verlof toe te zeggenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen het laatste zou een geldige reden zijn maar ook maar beperkt. Het eerste is een probleem van de werkgever.
Uiteraard want daar is het een werkgever voor, maar als jij een beetje herrie gaat maken is er ineens heel veel mogelijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar in vele gevallen wel genoeg rede om geen verlof toe te zeggen
Klopt, maar in overleg kan veel. En niet om vervelend te doen. Je wilt zelf ook niet door hoepels moeten springen op werk omdat je collega steeds vrij heeft. Dus het werkt 2 kanten op.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Uiteraard want daar is het een werkgever voor, maar als jij een beetje herrie gaat maken is er ineens heel veel mogelijk.
Afgerond 100%quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:37 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een kans van 64% dat toeval niet bestaat.
Dit is gewoon standaard, lijkt me?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, maar in overleg kan veel. En niet om vervelend te doen. Je wilt zelf ook niet door hoepels moeten springen op werk omdat je collega steeds vrij heeft. Dus het werkt 2 kanten op.
Ik had maandelijks een ADV dag als er genoeg mensen waren, ik had vaak een zomervakantie van 3 weken in mei/juni en 2 weken vakantie in septermber/oktober.
Ja maar wel op het randje hoor. En roostertechnisch net te doen met een piekseizoen van september tot mei en met maar 2 tot 3 mensen in dezelfde ploeg.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dit is gewoon standaard, lijkt me?
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:38 schreef DJMO het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)-stuipen-op-het-lijf
Gezellige boel daar
Dat zou een ontdekking zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dadelijk is Killem mijn vader![]()
Vader net een berichtje gestuurd met: niet met je eten spelen.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vader net een berichtje gestuurd met: niet met je eten spelen.
Vader zegt: hoe vaak ik dat tegen je heb gezegd in de jaren 80 wil je niet weten.
Ik:
Maar nu speel je niet meer met je eten?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is eigenlijk best erg hoor
Dat was er al 40 jaar geleden uitgeslagenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar nu speel je niet meer met je eten?
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat was er al 40 jaar geleden uitgeslagen
Je mond houden was eigenlijk het beste wat je kon doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Uitgeslagen nog wel
Maar ja ik herken dat
Niet bestaan nog beterquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je mond houden was eigenlijk het beste wat je kon doen.
Onder de trap schuilen is wat ik deed. Samen met mijn zusje en later ook stiefzusje.quote:
Het is tegelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Onder de trap schuilen is wat ik deed. Samen met mijn zusje en later ook stiefzusje.
Ik dacht: nu kan hij er niet bij en ik bescherm al mijn zusjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |