SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Het is gewoon heel erg treurig wat er met de honden is gebeurd destijds. Broodfokkers en dierenartsen hebben er een gouden boterham aan verdiendquote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:51 schreef ieniminimuis het volgende: [..] Maar je ziet ze serieus ook overal. Ineens was de ruwharige ook een soort modehondje geworden
![]()
Too muchquote:![]()
En anders dan dat mijn username zou vermoeden, ik gebruik nauwelijks make-up
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2024 10:06:33 ]![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Too much![]()
En anders dan dat mijn username zou vermoeden, ik gebruik nauwelijks make-up!
![]()
Wel leuk voor de feestdagen glitters in de wenkies
Snel ontbijten dan!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
echt he. Gewoon effe.
Voel me beter maar leeg.![]()
![]()
Eten is de oplossing met veel srirachaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
echt he. Gewoon effe.
Voel me beter maar leeg.![]()
![]()
Dat is je stalende persoonlijkheidquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is je stalende persoonlijkheid![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Schijnt hier heel flauwtjes ..quote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ik was er al eventjes hoor.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
![]()
![]()
Ik lig al een uurtje nog te niksen in mn bedje!!
Vanmiddag pas de oogmeting en daarvoor kom kon ik niet naar werk.
Wat jammer nou!!![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Sally op 23-10-2024 11:18:47 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
al beetje hersteld van tekenbeet?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:13 schreef Sally het volgende:
![]()
Vanmiddag pas de oogmeting en daarvoor kom ik niet naar werk.
Wat jammer nou!!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ben pas 1x eruit geweest om ff koffie te maken en mn ochtendpis te droppenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:13 schreef Sally het volgende:
![]()
Wat jammer nou!!![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Nog moe af en toe, maar moet zeggen dat het wel steeds beter gaat.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
al beetje hersteld van tekenbeet?
De afgelopen 2 dagen wel meer volgehouden qua werken buitenshuis!![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Lekker hoor..quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:13 schreef Sally het volgende:
![]()
Wat jammer nou!!![]()
Dat moet ik nog doen - allebeiquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ben pas 1x eruit geweest om ff koffie te maken en mn ochtendpis te droppen![]()
goed om te horenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Nog moe af en toe, maar moet zeggen dat het wel steeds beter gaat.
De afgelopen 2 dagen wel meer volgehouden qua werken buitenshuis!
Uw ADH vitamine Worst
Wel weer lekker wakker worden zo![]()
Even nog wat op de telefoon bezig om de ogen los te krijgen en te houden
Een frisse douche helpt vast ook wel
Omgquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wil je zometeen deze vraag beantwoorden?
[ afbeelding ]
Werewolf![]()
De meeste mensen hier zijn daar niet zo van.quote:Trotste mama van Ambar
Ik ga vooraf al voor de Stout. Maar da's om andere redenenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wil je zometeen deze vraag beantwoorden?
[ afbeelding ]
Of een pale ale'tje
Je hebt proefondervindelijk onderzoek gedaan?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De meeste mensen hier zijn daar niet zo van.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Stoute Sallyquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ga vooraf al voor de Stout. Maar da's om andere redenen
Of een pale ale'tje
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik persoonlijk niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je hebt proefondervindelijk onderzoek gedaan?Trotste mama van Ambar
Komt nog.quote:
Maar niet zo koud hoor!
Ben geen Wim Hoff...!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Lauw dus..quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Komt nog.
Maar niet zo koud hoor!
Ben geen Wim Hoff...!![]()
Dat is alleen in de zomer wel lekker een iets koudere douche“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Hoe ben je dan tot de conclusie gekomen?quote:I'm surrounded by morons!
Geen kink shaming hèquote:![]()
Je slaat je kinderen en vrouw niet nee?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Komt nog.
Maar niet zo koud hoor!
Ben geen Wim Hoff...!Trotste mama van Ambar
Gesprekken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoe ben je dan tot de conclusie gekomen?Trotste mama van Ambar
Neequote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lauw dus..![]()
Dat is alleen in de zomer wel lekker een iets koudere douche
Gewoon een warme douche.
En dit keer uitgebreid
Even mn haren weer wassen
Ik heb geen vrouw en kinderen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je slaat je kinderen en vrouw niet nee?
Als men aan plas en/of poepseks doet kinkshame ik ze de moeder en dan nog een beetje. Dat is gewoon achterlijkheid.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Sommige kinks mag je best shamen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Het is mijn ding ook niet hoor!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Als men aan plas en/of poepseks doet kinkshame ik ze de moeder en dan nog een beetje. Dat is gewoon achterlijkheid.
Overigens zit er verschil in de Watersports en de Poepseks, maar dat is een minor detail
De vloeibaarheid?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is mijn ding ook niet hoor!
Overigens zit er verschil in de Watersports en de Poepseks, maar dat is een minor detail
I'm surrounded by morons!
Roman showers dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is mijn ding ook niet hoor!
Overigens zit er verschil in de Watersports en de Poepseks, maar dat is een minor detailProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ieuw.quote:
Ook niet
Maar als mensen het leuk of lekker vinden: ik zeg Doen!
Sowieso niet spelen met je eten.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:51 schreef hemarookworst het volgende:
chocolade liever in mijn mond dan over mijn lichaamProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Sploshingquote:
Met chocolade idd wel lekker
De dagpauwoog is een van de bontst gekleurde vlinders in Europa. De soort komt binnen Europa algemeen voor in de gematigde zones en ontbreekt in het uiterste noorden en zuiden. Ook in de gematigde gebieden van Azië komt de soort voor tot in Japan. Het grote verspreidingsgebied is onder meer te verklaren doordat de belangrijkste waardplant, de brandnetel, zoveel voorkomt. In België en Nederland is de dagpauwoog een algemene soort en is een van de bekendste dagvlinders.
De dagpauwoog is hier niet te verwarren met andere vlinders vanwege de grootte, de oranjerode vleugels en de karakteristieke oogvlek op de bovenzijde van iedere vleugel. De onderzijde is juist goed gecamoufleerd door donkerbruine kleuren en donkere strepen. Ook de rupsen zijn duidelijk te herkennen aan hun gitzwarte lichaam met lange, brede stekels. Zij zijn soms massaal te vinden op brandnetels, die geheel kaalgevreten kunnen worden.
De dagpauwoog is voornamelijk te zien in de zomer, het is een van de soorten die als volwassen vlinder overwintert en 's winters kan worden aangetroffen in huizen. In de lente ontwaken de dieren weer om te paren en de eieren af te zetten.
Naamgeving en taxonomie
Verspreiding en habitat
Veldkenmerken
Onderscheid met andere soorten
Voortplanting en ontwikkeling
Voedsel
Vijanden
Externe linksF.K.A. SuperwormJim![]()
Leuk woord wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Sploshing
Met chocolade idd wel lekker
dank je wel Mikeyquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:56 schreef SwJ het volgende:
De dagpauwoog is een van de bontst gekleurde vlinders in Europa. De soort komt binnen Europa algemeen voor in de gematigde zones en ontbreekt in het uiterste noorden en zuiden. Ook in de gematigde gebieden van Azië komt de soort voor tot in Japan. Het grote verspreidingsgebied is onder meer te verklaren doordat de belangrijkste waardplant, de brandnetel, zoveel voorkomt. In België en Nederland is de dagpauwoog een algemene soort en is een van de bekendste dagvlinders.
De dagpauwoog is hier niet te verwarren met andere vlinders vanwege de grootte, de oranjerode vleugels en de karakteristieke oogvlek op de bovenzijde van iedere vleugel. De onderzijde is juist goed gecamoufleerd door donkerbruine kleuren en donkere strepen. Ook de rupsen zijn duidelijk te herkennen aan hun gitzwarte lichaam met lange, brede stekels. Zij zijn soms massaal te vinden op brandnetels, die geheel kaalgevreten kunnen worden.
De dagpauwoog is voornamelijk te zien in de zomer, het is een van de soorten die als volwassen vlinder overwintert en 's winters kan worden aangetroffen in huizen. In de lente ontwaken de dieren weer om te paren en de eieren af te zetten.
Naamgeving en taxonomie
Verspreiding en habitat
Veldkenmerken
Voedsel
Vijanden
Externe linksUw ADH vitamine Worst
Bruine vleugeltjes?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:56 schreef SwJ het volgende:
Naamgeving en taxonomie
Verspreiding en habitat
Veldkenmerken
Voedsel
Vijanden
Externe links
Die zaten op onze vlinderstruik.Werewolf![]()
Verkeerde account, Mikeyquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:56 schreef SwJ het volgende:
Naamgeving en taxonomie
Verspreiding en habitat
Veldkenmerken
Voedsel
Vijanden
Externe links
Vond ik ook welquote:
bolkI'm surrounded by morons!
Nu verder op fok de mannen lynchenquote:
Het gaat wel goed
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Mijn favoriete hobbyquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nu verder op fok de mannen lynchen
Het gaat wel goedTrotste mama van Ambar
It aint a man's world
You go gurl
Aint no sugar and spice'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
En op sommige plekken is het mistig en andere stukken weer niet“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Oja ikea ontbijt jaaaquote:
Ik zou voor de zalm gaan en mozzarella saladehebben ze ook
Een opbergtas en een lamp voor op het nachtkastje en een voor in de woonkamerquote:
Misschien nieuw beddengoed en keukengerei“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Sorry..quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en dan nodig je mij niet uit?![]()
Andere keer dan maar“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een opbergtas en een lamp voor op het nachtkastje en een voor in de woonkamer
Misschien nieuw beddengoed en keukengereiTrotste mama van Ambar
Niace. Hou van lampjes maakt het aangenamer.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een opbergtas en een lamp voor op het nachtkastje en een voor in de woonkamer
Misschien nieuw beddengoed en keukengerei
Ik ben benieuwd of het daarbij blijft.. de verleidingen van de Ikea.
Wie weet, soms neem je meer mee en soms bijna niksquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Niace. Hou van lampjes maakt het aangenamer.
Ik ben benieuwd of het daarbij blijft.. de verleidingen van de Ikea.
Precies dat ja haha. Shopze iigquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wie weet, soms neem je meer mee en soms bijna niks'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dankjewelquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Precies dat ja haha. Shopze iig“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Mooie dekbedden ja hou daar ook van.
Mooie sprei, genoeg kussens. Heerlijk. En mooi om te zien
![]()
zo, wakker
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
quote:toevallig
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Toch mooi 7 uur en 40 minuten geslapen, ik verwacht morgen weer topfit te zijn
Nice!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:02 schreef MizzezAmy het volgende:
Toch mooi 7 uur en 40 minuten geslapen, ik verwacht morgen weer topfit te zijn![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: