SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Het is gewoon heel erg treurig wat er met de honden is gebeurd destijds. Broodfokkers en dierenartsen hebben er een gouden boterham aan verdiendquote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:51 schreef ieniminimuis het volgende: [..] Maar je ziet ze serieus ook overal. Ineens was de ruwharige ook een soort modehondje geworden
![]()
Too muchquote:![]()
En anders dan dat mijn username zou vermoeden, ik gebruik nauwelijks make-up
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2024 10:06:33 ]![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Too much![]()
En anders dan dat mijn username zou vermoeden, ik gebruik nauwelijks make-up!
![]()
Wel leuk voor de feestdagen glitters in de wenkies
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Snel ontbijten dan!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
echt he. Gewoon effe.
Voel me beter maar leeg.![]()
![]()
Eten is de oplossing met veel srirachaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
echt he. Gewoon effe.
Voel me beter maar leeg.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: