SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik zie 'm niet.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik keek naar mijn bankrekening en ik schrok. Die is wel leegTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
hoor je mij?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:41 schreef devzero het volgende:
Ok, extensie weer geïnstalleerd en was direct dit topic kwijtWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paul kan je aub stoppen met irritant en vervelend doenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ow.. Is dit hoe ghb werkt? :V''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''![]()
HIJ IS ERquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:43 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
Ow.. Is dit hoe ghb werkt? :V
Nou.. en nu? Muziekje, biertje kaas & droge worst?
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''![]()
als er niemand iets zegt een minuut na jou krijg je een punt van de machinequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:45 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
Nou.. en nu? Muziekje, biertje kaas & droge worst?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Al die lovely godin topics waren idd beterquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:43 schreef Lovely het volgende:
Paul kan je aub stoppen met irritant en vervelend doenIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
De meesten welquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Al die lovely godin topics waren idd beter
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
En ik had het trouwens over zijn gedrag de TT boeit mij nietMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Heb ik me verdulleme in m'n fikken gesneden met behang loshalen en nu zit ik hier..
Could be worse aye?''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''![]()
Bloedt het?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:49 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
Heb ik me verdulleme in m'n fikken gesneden met behang loshalen en nu zit ik hier..
Could be worse aye?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Laat de haters lekker hatenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:48 schreef Lovely het volgende:
En ik had het trouwens over zijn gedrag de TT boeit mij niet![]()
![]()
Niet meer gelukkig. Anders ging typen wat trager. ^^quote:''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''![]()
Zo is het maatjequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Laat de haters lekker haten
Ah, da's mooi.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:50 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
[..]
Niet meer gelukkig. Anders ging typen wat trager. ^^Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Haters gonna hate, i gotta go because i don't wanna be late..quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Laat de haters lekker haten
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haters gonna hate, i gotta go because i don't wanna be late..
Hoiquote:
WIST JIJ DAT HET CAPSLOCK DAG IS VABDAAG?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
NEEquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi
WIST JIJ DAT HET CAPSLOCK DAG IS VABDAAG?F.K.A. SuperwormJim![]()
Volgens mij was de wijn lekker.. niet? ^^'quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi
WIST JIJ DAT HET CAPSLOCK DAG IS VABDAAG?''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''![]()
Vroege dienst gehad?quote:''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''![]()
Truste!quote:
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''![]()
Jottum! Waar is het bier?quote:
In je koelkast?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:01 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
[..]
Jottum! Waar is het bier?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Niet meer sinds afgelopen weekendquote:
Oh snel een nieuwe lading halenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:03 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
[..]
Niet meer sinds afgelopen weekendMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Vrijdag weer. Dan is het payday en in de avond lekker repetitie en alles opzetten voor opnames de volgende dag. Gaan wel een paar pilsjes bij mee.quote:
Ah je speelt in een bandje? Toch niet samen met @kree ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:07 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
[..]
Vrijdag weer. Dan is het payday en in de avond lekker repetitie en alles opzetten voor opnames de volgende dag. Gaan wel een paar pilsjes bij mee.
Jep. 2 nogwel. Snelle herrie muziek zegmaar. Geen idee wie kree is en of ie die muziek trekt '^^quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah je speelt in een bandje? Toch niet samen met @:kree ?''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''![]()
Weer een vier.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat voor muziek maak je dan Rock?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:11 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
[..]
Jep. 2 nogwel. Snelle herrie muziek zegmaar. Geen idee wie kree is en of ie die muziek trekt '^^Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Een ietwat hardere variant ja.quote:
En een ''viertel'' is een duits stadsdeelquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Een Duitse 4 dat is een voldoende
Das stimmtquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:21 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
[..]
En een ''viertel'' is een duits stadsdeel
Smile, it's free therapy.![]()
Moet ik nieuwsgierig zijn of is dat gevaarlijk? :Vquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb ook wel eens een viertel''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''![]()
Das wel heel snel!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb ook wel eens een viertel
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Sorry, ik ben een beetje laat voor het feestje
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:31 schreef Kissingbird het volgende:
Nog een Limbo die hier postof.. het is dezelfde limbo
A razzamataz is a pain in the bum![]()
![]()
Is al afgelopenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Sorry, ik ben een beetje laat voor het feestje
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:
Oh, lekker snel danquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:31 schreef Kissingbird het volgende:
Nog een Limbo die hier postof.. het is dezelfde limbo
Wie?
Ja, ik ben ook niet gewend dat feestjes stipt op tijd beginnenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, jij was er niet dus jaDan ga ik maar in mn eentje een feestje vieren
![]()
Oh, ik zie dat de clown er nog wel is!quote:
.Ja ik ben de clown van het feest, alleen is het feest dus al afgelopenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat de clown er nog wel is!Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja, we hebben nu eenmaal de boomerleeftijd, dus vroeg vet, vroeg naar bedquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook niet gewend dat feestjes stipt op tijd beginnenDan ga ik maar in mn eentje een feestje vieren
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Het goeie levuh!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, we hebben nu eenmaal de boomerleeftijd, dus vroeg vet, vroeg naar bed
Oh ok, welterusten dan maarquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, we hebben nu eenmaal de boomerleeftijd, dus vroeg vet, vroeg naar bed
Jij!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo'n boomer dat ik niet vanuit bed kan bolken hoor
[..]
ZELLUF
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb een groot onderdeel van mijn booknook-bouwpakket gebroken_!
![]()
Paste het niet? En dacht je het met geweld wel passend te krijgen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb een groot onderdeel van mijn booknook-bouwpakket gebroken
In het kader van 'rekt het niet dat scheurt het wel'?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Paste het niet? En dacht je het met geweld wel passend te krijgen?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Paste het niet? En dacht je het met geweld wel passend te krijgen?Ik moest een trap maken, en daarvoor moest ik 6 kleine puntjes in 1 paneeltje duwen, en dat lukte niet
![]()
![]()
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
In het kader van 'rekt het niet dat scheurt het wel'?Cause there is always a wrong to your right 🎶
De herinnering blijft!quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Nou iddquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zal hem leren, die kutclown![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
In het kader van 'rekt het niet dat scheurt het wel'?![]()
![]()
Wat is deze
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!![]()
Oh nee, mn hoofd is plaatjes aan het bedenken bij het woord kutclown
Vieze plaatjes?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh nee, mn hoofd is plaatjes aan het bedenken bij het woord kutclown
Ik ga even kijken of mijn computer daar wat op kan genereren!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh nee, mn hoofd is plaatjes aan het bedenken bij het woord kutclown![]()
quote:jij dacht het gewoon
Jou kennende, zullen dat leuke plaatjes wordenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh nee, mn hoofd is plaatjes aan het bedenken bij het woord kutclown![]()
![]()
Oh dus je moet zorgen dat je binnen de minuut reageert, anders heeft de ander een punt.quote:Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!![]()
Met grote rode lippenquote:
Zoiets jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:02 schreef classpc het volgende:
[..]
Oh dus je moet zorgen dat je binnen de minuut reageert, anders heeft de ander een punt.![]()
![]()
Preciesquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:02 schreef classpc het volgende:
[..]
Oh dus je moet zorgen dat je binnen de minuut reageert, anders heeft de ander een punt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hallo! Welkom!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:02 schreef classpc het volgende:
[..]
Oh dus je moet zorgen dat je binnen de minuut reageert, anders heeft de ander een punt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
En sommigen zijn daar erg goed in, of niet Justin?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker bezig jij, #2 (nummer 2)quote:Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!![]()
Sommigen welquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En sommigen zijn daar erg goed in, of niet Justin?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of mijn computer daar wat op kan genereren!Volgens mijn PC is dit een kutclown:quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh nee, mn hoofd is plaatjes aan het bedenken bij het woord kutclownSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hallo danku!quote:Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!![]()
Je doet het erg rustig aan...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gabrielle kan Xena wel goed palen na die kus!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hee peeps!
![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[..]
Volgens mijn PC is dit een kutclown:Oh, dat valt nog best mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Gabrielle kan Xena wel goed palen na die kus!ToT-geNoT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hee peeps!
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Gabrielle kan Xena wel goed palen na die kus!ToTGodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hee peeps!
![]()
![]()
Nee dat nietquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
ToT is er, Killem ook....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wut?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
Even kijken wat ie met 'A ToTGod' doet![]()
![]()
Hoiquote:quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Gabrielle kan Xena wel goed palen na die kus!Ze zullen hoe dan ook wel iets gevonden hebben waarmee de bestemming bereikt is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hee peeps!
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!![]()
En GGG ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Je zei net kinderen...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En GGG ook!
Amy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
wut inderdaadWTF!
![]()
![]()
Dat zal Jus niet doen...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Laat hem je smakenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]DONDERS!!!!
Ongelooflijk lekker rokerig biertje!
Kijk maar uit dat je geen rook gaat uitblazenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een kleine iteratie verder:
[ link | afbeelding ]
Lijkt ie?Deze heeft geen 35 cm.
![]()
![]()
Sprekendquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Lijkt ie?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heerlijk met wat oude kaas erbijquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
Ongelooflijk lekker rokerig biertje!![]()
![]()
Zo zie ik ToT wel voor mequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Lijkt ie?![]()
![]()
Ik heb bij een bierproeverij geconcludeerd dat ik niet van rokerige biertjes houquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
Haha okee dan!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb bij een bierproeverij geconcludeerd dat ik niet van rokerige biertjes hou![]()
![]()
Na die verhuizing was hij een kleine hulk gewordenquote:
Geen koelkast te groot, geen wasmachine te zwaar....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zonder een proeverij weet ik dat jij van WITbier houdtquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb bij een bierproeverij geconcludeerd dat ik niet van rokerige biertjes hou![]()
![]()
![]()
Ja we hebben echt zitten zeulen als een malle!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Na die verhuizing was hij een kleine hulk geworden
Geen koelkast te groot, geen wasmachine te zwaar....![]()
![]()
Werd het een dwergje?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik voegde '35 cm' toe aan de parameter, en nu heb ik nachtmerries voor de rest van mijn levenCause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik voegde '35 cm' toe aan de parameter, en nu heb ik nachtmerries voor de rest van mijn leven!
![]()
Tot de volgende keer maar weer. Ik ga mij klaarmaken voor de nacht.Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!![]()
Nee, eigenlijk ook niet echtquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zonder een proeverij weet ik dat jij van WITbier houdt![]()
Slaap lekker (of wat je ook gaat doen in de nachtquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:14 schreef classpc het volgende:
Tot de volgende keer maar weer. Ik ga mij klaarmaken voor de nacht.)
![]()
![]()
Laten we de tafel daar toch maar neerzetten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we hebben echt zitten zeulen als een malle!
Oké
Een rop en een ruk en daar stond ie al
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:14 schreef classpc het volgende:
Tot de volgende keer maar weer. Ik ga mij klaarmaken voor de nacht.Meur/sop ze!
![]()
![]()
En zo licht was-ie ook weer niet!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laten we de tafel daar toch maar neerzetten.
Oké
Een rop en een ruk en daar stond ie al![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Niet bepaald nee.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Laat they/them je smaken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In een koffer?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, een NSFW-plaatje van een gespierde gast in een koffer
Maar jij dan ook?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Na die verhuizing was hij een kleine hulk geworden
Geen koelkast te groot, geen wasmachine te zwaar....Cause there is always a wrong to your right 🎶
Het werd me wel een paar keer akelig licht in m'n hoofd met al het sjouwen, en m'n rechter biceps verkrampten zo dat ik mijn arm niet meer kon strekken!![]()
![]()
Goed zo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik app het maar niet, is te ranzig
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene![]()
Ik heb zelfs zo'n rookoventje om mn eigen dingen te roken, alleen gerookt bier vind ik niet lekker.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:14 schreef ToT het volgende:
Ik heb ook gerookte drop gehad vroeger, ook ernstig lekker!
Al vond ik de gerookte groente, speklap en braadworst ook geen groot succes, gebruik het nu vooral nog voor zalm en kipfilet.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Maar stug doorgaan. Topquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:19 schreef ToT het volgende:
Het werd me wel een paar keer akelig licht in m'n hoofd met al het sjouwen, en m'n rechter biceps verkrampten zo dat ik mijn arm niet meer kon strekken!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wil ik ook, maar dat gaat wat lastig op mijn terrasjequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb zelfs zo'n rookoventje om mn eigen dingen te roken, alleen gerookt bier vind ik niet lekker.
Al vond ik de gerookte groente, speklap en braadworst ook geen groot succes, gebruik het nu vooral nog voor zalm en kipfilet.![]()
![]()
Rechterarm is overbelast. Hoe zou dat toch komen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:19 schreef ToT het volgende:
Het werd me wel een paar keer akelig licht in m'n hoofd met al het sjouwen, en m'n rechter biceps verkrampten zo dat ik mijn arm niet meer kon strekken!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb met de bbq heel vaak hickory houtsnippers gebruikt om vlees mee te roken, en spek was ook prima!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb zelfs zo'n rookoventje om mn eigen dingen te roken, alleen gerookt bier vind ik niet lekker.
Al vond ik de gerookte groente, speklap en braadworst ook geen groot succes, gebruik het nu vooral nog voor zalm en kipfilet.![]()
![]()
goh .. wie oh wiequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij ligt al klaar voor een dame die er met hem in wil duiken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
goh .. wie oh wieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je valt niet op kaal?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
goh .. wie oh wieIk ook niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben zo nieuwsgierig gewordenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik app het maar niet, is te ranzig
Ook zwaar?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Rook in de kachel is ook een lekker biertje, maar deze is rokeriger!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nja ik hou ook niet van donker bierquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Rook in de kachel is ook een lekker biertje, maar deze is rokeriger!
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: