SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik zie 'm niet.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik keek naar mijn bankrekening en ik schrok. Die is wel leegTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
hoor je mij?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:41 schreef devzero het volgende:
Ok, extensie weer geïnstalleerd en was direct dit topic kwijtWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paul kan je aub stoppen met irritant en vervelend doenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ow.. Is dit hoe ghb werkt? :V''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''![]()
HIJ IS ERquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:43 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
Ow.. Is dit hoe ghb werkt? :V
Nou.. en nu? Muziekje, biertje kaas & droge worst?
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''![]()
als er niemand iets zegt een minuut na jou krijg je een punt van de machinequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:45 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
Nou.. en nu? Muziekje, biertje kaas & droge worst?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Al die lovely godin topics waren idd beterquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:43 schreef Lovely het volgende:
Paul kan je aub stoppen met irritant en vervelend doenIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
De meesten welquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Al die lovely godin topics waren idd beter
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
En ik had het trouwens over zijn gedrag de TT boeit mij nietMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Heb ik me verdulleme in m'n fikken gesneden met behang loshalen en nu zit ik hier..
Could be worse aye?''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''![]()
Bloedt het?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:49 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
Heb ik me verdulleme in m'n fikken gesneden met behang loshalen en nu zit ik hier..
Could be worse aye?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Laat de haters lekker hatenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:48 schreef Lovely het volgende:
En ik had het trouwens over zijn gedrag de TT boeit mij niet![]()
![]()
Niet meer gelukkig. Anders ging typen wat trager. ^^quote:''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''![]()
Zo is het maatjequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Laat de haters lekker haten
Ah, da's mooi.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:50 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
[..]
Niet meer gelukkig. Anders ging typen wat trager. ^^Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Haters gonna hate, i gotta go because i don't wanna be late..quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Laat de haters lekker haten
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haters gonna hate, i gotta go because i don't wanna be late..
Hoiquote:
WIST JIJ DAT HET CAPSLOCK DAG IS VABDAAG?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: