Dat zal Jus niet doen...quote:
Laat hem je smakenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]DONDERS!!!!
Ongelooflijk lekker rokerig biertje!
Kijk maar uit dat je geen rook gaat uitblazenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een kleine iteratie verder:
[ link | afbeelding ]
Lijkt ie?
Sprekendquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Lijkt ie?
Heerlijk met wat oude kaas erbijquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
Zo zie ik ToT wel voor mequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Lijkt ie?
Ik heb bij een bierproeverij geconcludeerd dat ik niet van rokerige biertjes houquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
Haha okee dan!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb bij een bierproeverij geconcludeerd dat ik niet van rokerige biertjes hou
Na die verhuizing was hij een kleine hulk gewordenquote:
Zonder een proeverij weet ik dat jij van WITbier houdtquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb bij een bierproeverij geconcludeerd dat ik niet van rokerige biertjes hou
Ja we hebben echt zitten zeulen als een malle!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Na die verhuizing was hij een kleine hulk geworden
Geen koelkast te groot, geen wasmachine te zwaar....
Werd het een dwergje?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik voegde '35 cm' toe aan de parameter, en nu heb ik nachtmerries voor de rest van mijn leven
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik voegde '35 cm' toe aan de parameter, en nu heb ik nachtmerries voor de rest van mijn leven
Nee, eigenlijk ook niet echtquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zonder een proeverij weet ik dat jij van WITbier houdt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |