En GGG ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Getting lost within myself 🎶
Je zei net kinderen...quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En GGG ook!
Amy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
wut inderdaad
Dat zal Jus niet doen...quote:
Laat hem je smakenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]DONDERS!!!!
Ongelooflijk lekker rokerig biertje!
Kijk maar uit dat je geen rook gaat uitblazenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een kleine iteratie verder:
[ link | afbeelding ]
Lijkt ie?
Sprekendquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Lijkt ie?
Heerlijk met wat oude kaas erbijquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
Zo zie ik ToT wel voor mequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Lijkt ie?
Ik heb bij een bierproeverij geconcludeerd dat ik niet van rokerige biertjes houquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
Haha okee dan!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb bij een bierproeverij geconcludeerd dat ik niet van rokerige biertjes hou
Na die verhuizing was hij een kleine hulk gewordenquote:
Zonder een proeverij weet ik dat jij van WITbier houdtquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb bij een bierproeverij geconcludeerd dat ik niet van rokerige biertjes hou
Ja we hebben echt zitten zeulen als een malle!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Na die verhuizing was hij een kleine hulk geworden
Geen koelkast te groot, geen wasmachine te zwaar....
Werd het een dwergje?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik voegde '35 cm' toe aan de parameter, en nu heb ik nachtmerries voor de rest van mijn leven
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik voegde '35 cm' toe aan de parameter, en nu heb ik nachtmerries voor de rest van mijn leven
Nee, eigenlijk ook niet echtquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zonder een proeverij weet ik dat jij van WITbier houdt![]()
Slaap lekker (of wat je ook gaat doen in de nachtquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:14 schreef classpc het volgende:
Tot de volgende keer maar weer. Ik ga mij klaarmaken voor de nacht.
Laten we de tafel daar toch maar neerzetten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we hebben echt zitten zeulen als een malle!
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:14 schreef classpc het volgende:
Tot de volgende keer maar weer. Ik ga mij klaarmaken voor de nacht.
En zo licht was-ie ook weer niet!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laten we de tafel daar toch maar neerzetten.
Oké
Een rop en een ruk en daar stond ie al
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Niet bepaald nee.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Laat they/them je smaken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In een koffer?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, een NSFW-plaatje van een gespierde gast in een koffer
Maar jij dan ook?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Na die verhuizing was hij een kleine hulk geworden
Geen koelkast te groot, geen wasmachine te zwaar....
Goed zo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik app het maar niet, is te ranzig
Ik heb zelfs zo'n rookoventje om mn eigen dingen te roken, alleen gerookt bier vind ik niet lekker.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:14 schreef ToT het volgende:
Ik heb ook gerookte drop gehad vroeger, ook ernstig lekker!
Maar stug doorgaan. Topquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:19 schreef ToT het volgende:
Het werd me wel een paar keer akelig licht in m'n hoofd met al het sjouwen, en m'n rechter biceps verkrampten zo dat ik mijn arm niet meer kon strekken!
Wil ik ook, maar dat gaat wat lastig op mijn terrasjequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb zelfs zo'n rookoventje om mn eigen dingen te roken, alleen gerookt bier vind ik niet lekker.
Al vond ik de gerookte groente, speklap en braadworst ook geen groot succes, gebruik het nu vooral nog voor zalm en kipfilet.
Rechterarm is overbelast. Hoe zou dat toch komen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:19 schreef ToT het volgende:
Het werd me wel een paar keer akelig licht in m'n hoofd met al het sjouwen, en m'n rechter biceps verkrampten zo dat ik mijn arm niet meer kon strekken!
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Ik heb met de bbq heel vaak hickory houtsnippers gebruikt om vlees mee te roken, en spek was ook prima!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb zelfs zo'n rookoventje om mn eigen dingen te roken, alleen gerookt bier vind ik niet lekker.
Al vond ik de gerookte groente, speklap en braadworst ook geen groot succes, gebruik het nu vooral nog voor zalm en kipfilet.
goh .. wie oh wiequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij ligt al klaar voor een dame die er met hem in wil duiken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
goh .. wie oh wieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je valt niet op kaal?![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
goh .. wie oh wieIk ook niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik ben zo nieuwsgierig gewordenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik app het maar niet, is te ranzig
Ook zwaar?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Rook in de kachel is ook een lekker biertje, maar deze is rokeriger!
Nja ik hou ook niet van donker bierquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Rook in de kachel is ook een lekker biertje, maar deze is rokeriger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |