Oh snel een nieuwe lading halenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:03 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
[..]
Niet meer sinds afgelopen weekend
Vrijdag weer. Dan is het payday en in de avond lekker repetitie en alles opzetten voor opnames de volgende dag. Gaan wel een paar pilsjes bij mee.quote:
Ah je speelt in een bandje? Toch niet samen met @kree ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:07 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
[..]
Vrijdag weer. Dan is het payday en in de avond lekker repetitie en alles opzetten voor opnames de volgende dag. Gaan wel een paar pilsjes bij mee.
Jep. 2 nogwel. Snelle herrie muziek zegmaar. Geen idee wie kree is en of ie die muziek trekt '^^quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah je speelt in een bandje? Toch niet samen met @:kree ?
Weer een vier.quote:
Wat voor muziek maak je dan Rock?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:11 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
[..]
Jep. 2 nogwel. Snelle herrie muziek zegmaar. Geen idee wie kree is en of ie die muziek trekt '^^
Een ietwat hardere variant ja.quote:
En een ''viertel'' is een duits stadsdeelquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Een Duitse 4 dat is een voldoende
Das stimmtquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:21 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
[..]
En een ''viertel'' is een duits stadsdeel
Moet ik nieuwsgierig zijn of is dat gevaarlijk? :Vquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb ook wel eens een viertel
Das wel heel snel!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb ook wel eens een viertel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |