Ja, natuurlijk?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lieve mods
Mag ik een nieuw deel openen van het topic over mijn volle hoofd?
Done.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:06 schreef r_one het volgende:
[..]
Even reeksen svp:
R&P / Veel aan hoofd - Deel 2
Buiten een paar grapjes staat daar toch niets verkeerds?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:29 schreef Boca_Raton het volgende:
‘Bod gedaan voor een huis’, kan daar wat geveegd worden?
Nou, ik was in een slecht humeurquote:Op zondag 23 maart 2025 21:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Buiten een paar grapjes staat daar toch niets verkeerds?
Nuja.. Hand in eigen borst... Dat is hier nu inderdaad wel meermaals gemeld...quote:
dankjewel voor je antwoord... zoals gezegd ben ik het an sich ook wel eens met de regel om geen amateur-diagnoses te gaan geven als de TS dat afwijst ... maar soms is dat ook wel erg moeilijk als het heel erg voor de hand ligt en lastig te ontwijken.quote:
Wij gelukkig ook nietquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:37 schreef Cupfighter het volgende:
Het toepassen van chat gtp in dit gedeelte van het forum vind ik niet echt gepast
Is idd even afwezig.quote:
Persoonlijk zie ik het nog steeds als netjes.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:19 schreef Cupfighter het volgende:
Het topic van Masberum en de reacties van TS
Mag daar een heel dik hangslot op?
Netjes?quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik het nog steeds als netjes.
Hij heeft vandaag overigens nog niet echt gereageerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop