Ja, natuurlijk?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lieve mods
Mag ik een nieuw deel openen van het topic over mijn volle hoofd?
Done.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:06 schreef r_one het volgende:
[..]
Even reeksen svp:
R&P / Veel aan hoofd - Deel 2
Buiten een paar grapjes staat daar toch niets verkeerds?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:29 schreef Boca_Raton het volgende:
‘Bod gedaan voor een huis’, kan daar wat geveegd worden?
Nou, ik was in een slecht humeurquote:Op zondag 23 maart 2025 21:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Buiten een paar grapjes staat daar toch niets verkeerds?
Nuja.. Hand in eigen borst... Dat is hier nu inderdaad wel meermaals gemeld...quote:
dankjewel voor je antwoord... zoals gezegd ben ik het an sich ook wel eens met de regel om geen amateur-diagnoses te gaan geven als de TS dat afwijst ... maar soms is dat ook wel erg moeilijk als het heel erg voor de hand ligt en lastig te ontwijken.quote:
Wij gelukkig ook nietquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:37 schreef Cupfighter het volgende:
Het toepassen van chat gtp in dit gedeelte van het forum vind ik niet echt gepast
Is idd even afwezig.quote:
Persoonlijk zie ik het nog steeds als netjes.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:19 schreef Cupfighter het volgende:
Het topic van Masberum en de reacties van TS
Mag daar een heel dik hangslot op?
Netjes?quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik het nog steeds als netjes.
Hij heeft vandaag overigens nog niet echt gereageerd...
Tja, hij schiet steeds in de verdediging en stelt wedervragen, erg zonder zelfreflectie.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Netjes?
Sorry Sally het is onbeschoft zoals hij reageert,
Jep - ik ook wel.quote:en vandaag nog geen reactie dat klopt maar ik heb zelf wel een vermoeden waarom
Klopt Sally maar laten we afwachten hoe de moderators hier naar kijkenquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, hij schiet steeds in de verdediging en stelt wedervragen, erg zonder zelfreflectie.
Maar ja, zo kennen we hem niet anders, toch?
Ik wil er nog wel wat over zeggen, maar dat is dan niet echt netjes.
[..]
Jep - ik ook wel.
Als de kat van huis is...quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:42 schreef Sally het volgende:
R&P / Kinderen terug willen winnen
Ligt het aan mij, of gaan users elkaar nu 'te lijf' in dat topic?
Lijkt me ook niet echt de bedoeling - of het moet 'zo snel mogelijk vollullen zijn, want dan komt er vast geen nieuw topic' zijn??
Snap niet dat het topic gesloten is. Ja mensen gingen in discussie maar zag niemand schelden of elkaar te lijf gaan. Volgens mij hoort discussiëren toch juist op een forum?quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:42 schreef Sally het volgende:
R&P / Kinderen terug willen winnen
Ligt het aan mij, of gaan users elkaar nu 'te lijf' in dat topic?
Lijkt me ook niet echt de bedoeling - of het moet 'zo snel mogelijk vollullen zijn, want dan komt er vast geen nieuw topic' zijn??
ten eerste is het wmb een topic waarbij TS toch niet wil horen wat de adviezen zijnquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:10 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Snap niet dat het topic gesloten is. Ja mensen gingen in discussie maar zag niemand schelden of elkaar te lijf gaan. Volgens mij hoort discussiëren toch juist op een forum?
Dat ja, het was een discussie.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:10 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Snap niet dat het topic gesloten is. Ja mensen gingen in discussie maar zag niemand schelden of elkaar te lijf gaan. Volgens mij hoort discussiëren toch juist op een forum?
Gewoon in FB roepen dat mensen elkaar te lijf gaan en een topic wordt geslotenquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ten eerste is het wmb een topic waarbij TS toch niet wil horen wat de adviezen zijn
en ten tweede 2 mensen die elkaar 'aanvallen op een mening' schiet al helemaal niet op
maar ik ben geen mod
nou ja vaste mod is er nietquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gewoon in FB roepen dat mensen elkaar te lijf gaan en een topic wordt gesloten
Het feit dat hier wordt geroepen dat mensen elkaar te lijf gaan vind ik al apartquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja vaste mod is er niet
misschien had hij een andere keus gemaakt
Er zal toch wel een kern van waarheid in zitten wantquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het feit dat hier wordt geroepen dat mensen elkaar te lijf gaan vind ik al apart
Ook volgens Armani was het nodig.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:54 schreef Armani XL het volgende:
Ikzelf ben vaak 's ochtends en 's middags wel even online maar vooral op de achtergrond en stuur bij waar het nodig is.
Ik reageer , volgens mij mag dat in FBquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:20 schreef r_one het volgende:
[..]
Er zal toch wel een kern van waarheid in zitten want
[..]
Ook volgens Armani was het nodig.
En gaan we het gesloten topic nou hier voortzetten? Nee toch?
Ja hoor, geen enkel probleem (als het FB is). Ga je gang.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik reageer , volgens mij mag dat in FB
Fijn dat ik jouw toestemming heb.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja hoor, geen enkel probleem (als het FB is). Ga je gang.
Ik ben geen mod maar ik reageer ook. Slechts.quote:
Kom op.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het feit dat hier wordt geroepen dat mensen elkaar te lijf gaan vind ik al apart
Ik vroeg me af of er een mod break nodig was. Wellicht had ik letterlijk die woorden in mijn post hier in Feedback moeten zetten.quote:Wanneer gebruik je enkele aanhalingstekens?
Enkele aanhalingstekens (‘deze’) kun je onder meer gebruiken bij titels, bij ironisch taalgebruik en bij zelfbedachte woorden.
Ik vind het jammer dat je altijd zo aan het pseudomodden of klikspanen) bentquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Kom op.
Je snapt de functie van enkele aanhalingstekens toch wel?
[..]
Ik vroeg me af of er een mod break nodig was. Wellicht had ik letterlijk die woorden in mijn post hier in Feedback moeten zetten.
Het topic vond ik zelf gewoon geen fijne kant op gaan.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je altijd zo aan het pseudomodden of klikspanen) bent
Maar Dat is mijn persoonlijke mening.
Vond het niet echt aanvallend ofzo. Het komt wel vaker in een discussie voor dat mensen het niet eens zijn met elkaar, maar dat is toch ook het mooie van een discussie? De situatie van TS wordt van meerdere kanten belicht en dan kan TS onderzoeken wat voor hem werkt of juist niet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ten eerste is het wmb een topic waarbij TS toch niet wil horen wat de adviezen zijn
en ten tweede 2 mensen die elkaar 'aanvallen op een mening' schiet al helemaal niet op
maar ik ben geen mod
Het topic hoefde van mij niet dicht - dat zei ik hier al eerder.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:13 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Vond het niet echt aanvallend ofzo. Het komt wel vaker in een discussie voor dat mensen het niet eens zijn met elkaar, maar dat is toch ook het mooie van een discussie? De situatie van TS wordt van meerdere kanten belicht en dan kan TS onderzoeken wat voor hem werkt of juist niet.
Correct. Dat heb ik gelezen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Het topic hoefde van mij niet dicht - dat zei ik hier al eerder.
Ik was inderdaad aan het werkenquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja vaste mod is er niet
misschien had hij een andere keus gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |