SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officile liefje van @Monitor O+![]()
Daarom snap ik er niets van, mijn hersens raken in paniek.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Dus soms heeft de tram geen voorrang, lekker vaagTrotste mama van Ambar
Ik heb op werk het licht uitgedaan en het raam een klein beetje open. Gaat stuk beterTrotste mama van Ambar
Ach zolang die worst niet over mij heen gaatTrotste mama van Ambar
Wait, what?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ach zolang die worst niet over mij heen gaat![]()
Er zijn al 5 worsten over d'r heen gegaan.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Het is op werk eindelijk lekker. Frisse lucht in de ruimte geladen, iets kouder. Lichten uit.Trotste mama van Ambar
Maar wat ik op werk doe, weet ik eigenlijk niet. Geen mensen nodig en geen vergaderingenTrotste mama van Ambar
Vind ik altijd zo stom om te doen zo halverwege de dagquote:Trotste mama van Ambar
Mwa maar als je niks te doen hebt.. duurt een dag ook langquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo stom om te doen zo halverwege de dagMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Genoeg te doen hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa maar als je niks te doen hebt.. duurt een dag ook langTrotste mama van Ambar
Oh omdat je zegt dat je niet weet wat je op je werk doetquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Als in: oh ik had vandaag ook kunnen thuiswerkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh omdat je zegt dat je niet weet wat je op je werk doetTrotste mama van Ambar
Ahzoquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als in: oh ik had vandaag ook kunnen thuiswerkenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Gewoon naar huis gaan, wat boeit jou hetquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als in: oh ik had vandaag ook kunnen thuiswerken![]()
![]()
Ja ik ben nu toch al helemaal aangekleed en brood gesmeerd enzo. Dan is de lol van thuiswerken er ook wel afTrotste mama van Ambar
Zouden ze haar dan niet missenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon naar huis gaan, wat boeit jou het![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroati, Sloveni, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nee johquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zouden ze haar dan niet missen
Trotste mama van Ambar
Ik was altijd heel goed in mezelf onzichtbaar te maken.quote:
Dat zorgde nogal eens voor problemen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2024 10:27:49 ]![]()
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroati, Sloveni, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Welneequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zouden ze haar dan niet missen![]()
![]()
Ga eens naar teams dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
En via teams ben ik altijd beschikbaarI'm surrounded by morons!
ff een deuntje van de Efteling ofzo opzoekenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Krijg het maar niet uit mijn hoofd![]()
![]()
Ik ben aanwezig op teams. Jij weet dat alleen niet, want niet mijn bedrijfquote:Trotste mama van Ambar
Ik heb teams uit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben aanwezig op teams. Jij weet dat alleen niet, want niet mijn bedrijfI'm surrounded by morons!
Ik ben meer van Disneyland: it's a small world after allquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
ff een deuntje van de Efteling ofzo opzoeken![]()
![]()
Het is rustig op mijn werk
Kan ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben meer van Disneyland: it's a small world after all![]()
![]()
Kan, maar ga in ieder geval eerst hier lunchen.quote:I'm surrounded by morons!
Betere lunch op kantoor dan thuis?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan, maar ga in ieder geval eerst hier lunchen.
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Ja!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Betere lunch op kantoor dan thuis?I'm surrounded by morons!
![]()
![]()
Hadden jullie nu al schoenen voor mij besteld?
Trotste mama van Ambar
Moeten wij dat doen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Hadden jullie nu al schoenen voor mij besteld?![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nee, jij zelf ook niet?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Dan toch maar naar de schoenenwinkel en kijken wat het lekkerst zit/het mooist staat?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
5 vond ik wel het mooist, goede keusquote:
Ik vind dat ze in de schoenenwinkel altijd alleen maar lelijke schoenen hebbenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan toch maar naar de schoenenwinkel en kijken wat het lekkerst zit/het mooist staat?
Trotste mama van Ambar
Dankjequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
5 vond ik wel het mooist, goede keus![]()
![]()
Ben benieuwd naar de picsquote:
Ik zie ze wel verschijnenquote:
Zo dat was de laatste meeting van deze weekTrotste mama van Ambar
Ik heb schoenen nodig en een klusjesman of een slavendrijverTrotste mama van Ambar
Geen bolker?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb schoenen nodig en een klusjesman of een slavendrijver![]()
Nee nee. Iemand die mij aan het schilderen, opruimen en vloer leggen zetquote:Trotste mama van Ambar
Of die eerst met mij de laatste loodjes legt aan de slaapkamerTrotste mama van Ambar
Oh dat moet wel lukkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee. Iemand die mij aan het schilderen, opruimen en vloer leggen zet![]()
Mag zelf dan bolken via mijn wifi, maar mij zo nu en dan aan het werk zettenTrotste mama van Ambar
De optie slavendrijver mist daar. Misschien kan ze dan beter op fetlife kijken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:29 schreef Lovely het volgende:
https://www.klusup.nl/klu(...)tEAAYASAAEgLaZ_D_BwEOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:31 schreef aeque het volgende:
[..]
De optie slavendrijver mist daar. Misschien kan ze dan beter op fetlife kijken.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
De man die alles kanquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
ik huur @:aardappelschotel wel in![]()
![]()
Mijne nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ook, maar die is nog erg groen![]()
MogguuuuuuuuuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Wie is de ongelukkigequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar eens even lynchen met collega'sOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Uurtje mag wel
Daarna fris en fruitigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
WaarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Waarom?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee is rechtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
De persoon die gisteren de meeste fouten heeft gemaakt.quote:Trotste mama van Ambar
Ik was het nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De persoon die gisteren de meeste fouten heeft gemaakt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dan zijn we safe
Pak van mijn hart welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
De truuk is om in de lynch commissie te zitten. Dan ben je bijna onschendbaarTrotste mama van Ambar
CAPSLOCKDAG?!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
HAD JE DAAR NIET EERDER MEE KUNNEN KOMEN DAN???
CAPSLOCKDAG BESTE DAGOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:49 schreef sp3c het volgende:
HAD JE DAAR NIET EERDER MEE KUNNEN KOMEN DAN???
CAPSLOCKDAG BESTE DAG![]()
IK BEN NOG NIET ZO HEEL LANG WAKKER
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
VERGEET OOK NIET NAAR JE COLLEGA'S TE SCHREEUWEN IN DE MAILS EN TEAMSBERICHTENTrotste mama van Ambar
VANDAAG MAG HET NIET MAAR VANDAAG MOET HETquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
VERGEET OOK NIET NAAR JE COLLEGA'S TE SCHREEUWEN IN DE MAILS EN TEAMSBERICHTEN![]()
![]()
![]()
IK SCHREEUW IEDERE DAG TEGEN MIJN COLLEGA'S MAAR DAT HEEFT EEN ANDERE REDEN!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
VERGEET OOK NIET NAAR JE COLLEGA'S TE SCHREEUWEN IN DE MAILS EN TEAMSBERICHTENOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
IK LEES AL DIE BERICHTEN OOK SCHREEUWEND IN MIJN HOOFD. HEEL VERMOEIENDTrotste mama van Ambar
DAN VANDAAG MET EEN MEGAFOON FLINK AFBLAFFEN!!! ZE VERDIENEN HET ALLEMAAL DE VUILE HONDENquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
IK SCHREEUW IEDERE DAG TEGEN MIJN COLLEGA'S MAAR DAT HEEFT EEN ANDERE REDEN!![]()
![]()
HONDEN ZIJN HET!!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
DAN VANDAAG MET EEN MEGAFOON FLINK AFBLAFFEN!!! ZE VERDIENEN HET ALLEMAAL DE VUILE HONDEN![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
IK GA NU
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
IK GA HUILEN, ER HEEFT NOG STEEDS NIEMAND NIEUWE SCHOENEN VOOR MIJ BESTELDTrotste mama van Ambar
jA MAAR WAT DOEN WE DAN MET DE REGULIERE HOOFDLETTERS?
hET IS EEN BEETJE KUT MIJN NAAM ALS "tOt" TE ZIEN! :p sOMMIGE SMILEYS DOEN HET OOK NIET MEER OP DEZE MANIER!![]()
BEN JE ER WEL AL UIT WELKE HET GAAN WORDEN?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
IK GA HUILEN, ER HEEFT NOG STEEDS NIEMAND NIEUWE SCHOENEN VOOR MIJ BESTELDSmile, it's free therapy.![]()
NEE NOG NIET. IK HEB KEUZE STRESSquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
BEN JE ER WEL AL UIT WELKE HET GAAN WORDEN?Trotste mama van Ambar
NEGEREN! ALLEMAAL NEGERENquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:56 schreef ToT het volgende:
jA MAAR WAT DOEN WE DAN MET DE REGULIERE HOOFDLETTERS?
hET IS EEN BEETJE KUT MIJN NAAM ALS "tOt" TE ZIEN! :p sOMMIGE SMILEYS DOEN HET OOK NIET MEER OP DEZE MANIER!
KAPOTTE SMILEYS POSTEN DAN![]()
^o^quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NEGEREN! ALLEMAAL NEGEREN
KAPOTTE SMILEYS POSTEN DAN![]()
![]()
MEERDERE BESTELLEN EN DAN HOPEN DAT ER MAAR 1 PAAR LEKKER ZITquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
NEE NOG NIET. IK HEB KEUZE STRESS
DAT ZOU JE DENKEN EN HOPEN DAN, MAAR DAT IS DUS NOOIT ZO. DUS JE HEBT OF NUL SCHOENEN OF 2 OF 3 PAARquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
MEERDERE BESTELLEN EN DAN HOPEN DAT ER MAAR 1 PAAR LEKKER ZITTrotste mama van Ambar
VIND EIGENLIJK DAT HEEL FOK! VANDAAG ALLEEN MAAR IN CAPS MAG POSTEN OP DEZE HEUGELIJKE DAG
MISSCHIEN 1 ZOMER EN 1 WINTERPAAR ALS HET ER 2 ZIJNquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
DAT ZOU JE DENKEN EN HOPEN DAN, MAAR DAT IS DUS NOOIT ZO. DUS JE HEBT OF NUL SCHOENEN OF 2 OF 3 PAAR
NEUHquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
VINDEN JULLIE HET OOK ZO VERMOEIEND?Smile, it's free therapy.![]()
IK WAS HET WEL VAN PLAN MAAR HET BLIJKT CAPSLOCKDAG DUS IK BEN FF DRUKquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
IK GA HUILEN, ER HEEFT NOG STEEDS NIEMAND NIEUWE SCHOENEN VOOR MIJ BESTELDOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
MSS DOE IK ZO WEL EVEN GEK OP WERK EN GA IK SCHOENEN BESTELLENTrotste mama van Ambar
WEL IN CAPS HOOP IKquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
MSS DOE IK ZO WEL EVEN GEK OP WERK EN GA IK SCHOENEN BESTELLENOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
DAT BEPAAL IK ZELF WELquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:59 schreef Kissingbird het volgende:
VIND EIGENLIJK DAT HEEL FOK! VANDAAG ALLEEN MAAR IN CAPS MAG POSTEN OP DEZE HEUGELIJKE DAG
OH OKquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
NEE NEE JE MOET JE CONFORMEREN
MAAR IN MIJN HOOFD SCHREEUWT HET OOK!Cause there is always a wrong to your right 🎶
IN MIJN HOOFD OOK, MAAR DAT IS MORGEN WEL OVERquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
OH OK
MAAR IN MIJN HOOFD SCHREEUWT HET OOK!Trotste mama van Ambar
IK VIND HET WEL GEZELLIG, ZAL IK EEN SCHREEUWEIGE ELLENLANGE TT MAKEN ANDERS?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
OH OK
MAAR IN MIJN HOOFD SCHREEUWT HET OOK!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
JAAAAAAAAquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
IK VIND HET WEL GEZELLIG, ZAL IK EEN SCHREEUWEIGE ELLENLANGE TT MAKEN ANDERS?![]()
![]()
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: