SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Daarom snap ik er niets van, mijn hersens raken in paniek.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Dus soms heeft de tram geen voorrang, lekker vaagTrotste mama van Ambar
Ik heb op werk het licht uitgedaan en het raam een klein beetje open. Gaat stuk beterTrotste mama van Ambar
Ach zolang die worst niet over mij heen gaatTrotste mama van Ambar
Wait, what?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ach zolang die worst niet over mij heen gaat![]()
Er zijn al 5 worsten over d'r heen gegaan.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Het is op werk eindelijk lekker. Frisse lucht in de ruimte geladen, iets kouder. Lichten uit.Trotste mama van Ambar
Maar wat ik op werk doe, weet ik eigenlijk niet. Geen mensen nodig en geen vergaderingenTrotste mama van Ambar
Vind ik altijd zo stom om te doen zo halverwege de dagquote:Trotste mama van Ambar
Mwa maar als je niks te doen hebt.. duurt een dag ook langquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo stom om te doen zo halverwege de dagMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Genoeg te doen hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa maar als je niks te doen hebt.. duurt een dag ook langTrotste mama van Ambar
Oh omdat je zegt dat je niet weet wat je op je werk doetquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Als in: oh ik had vandaag ook kunnen thuiswerkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh omdat je zegt dat je niet weet wat je op je werk doetTrotste mama van Ambar
Ahzoquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als in: oh ik had vandaag ook kunnen thuiswerkenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Gewoon naar huis gaan, wat boeit jou hetquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als in: oh ik had vandaag ook kunnen thuiswerken![]()
![]()
Ja ik ben nu toch al helemaal aangekleed en brood gesmeerd enzo. Dan is de lol van thuiswerken er ook wel afTrotste mama van Ambar
Zouden ze haar dan niet missenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon naar huis gaan, wat boeit jou het![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nee johquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zouden ze haar dan niet missen
Trotste mama van Ambar
Ik was altijd heel goed in mezelf onzichtbaar te maken.quote:
Dat zorgde nogal eens voor problemen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2024 10:27:49 ]![]()
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Welneequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zouden ze haar dan niet missen![]()
![]()
Ga eens naar teams dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
En via teams ben ik altijd beschikbaarI'm surrounded by morons!
ff een deuntje van de Efteling ofzo opzoekenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Krijg het maar niet uit mijn hoofd![]()
![]()
Ik ben aanwezig op teams. Jij weet dat alleen niet, want niet mijn bedrijfquote:Trotste mama van Ambar
Ik heb teams uit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben aanwezig op teams. Jij weet dat alleen niet, want niet mijn bedrijfI'm surrounded by morons!
Ik ben meer van Disneyland: it's a small world after allquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
ff een deuntje van de Efteling ofzo opzoeken![]()
![]()
Het is rustig op mijn werk
Kan ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben meer van Disneyland: it's a small world after all![]()
![]()
Kan, maar ga in ieder geval eerst hier lunchen.quote:I'm surrounded by morons!
Betere lunch op kantoor dan thuis?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan, maar ga in ieder geval eerst hier lunchen.
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Ja!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Betere lunch op kantoor dan thuis?I'm surrounded by morons!
![]()
![]()
Hadden jullie nu al schoenen voor mij besteld?
Trotste mama van Ambar
Moeten wij dat doen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Hadden jullie nu al schoenen voor mij besteld?![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nee, jij zelf ook niet?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578
Forum Opties Forumhop: Hop naar: