SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
bijna kerst
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Okequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 07:25 schreef Paul het volgende:
Ben op Utrecht centraal, DJMO niet gezienOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-10-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 3401 / +89 / +77 / 4507 / 5257
2. JustinK / 1321 / +36 / +0 / 4860 / 5447
3. Lovely / 789 / +66 / +0 / 3215 / 3749
4. KillemWieft / 779 / +44 / +13 / 532 / 869
5. devzero / 768 / +21 / +8 / 763 / 1006
6. AardappelSchotel / 745 / +19 / +17 / 3030 / 3577
7. Sally / 500 / +4 / +16 / 417 / 572
8. ieniminimuis / 462 / +14 / +0 / 1555 / 1775
9. hemarookworst / 444 / +17 / +7 / 1055 / 1296
10. MizzezAmy / 434 / +12 / +3 / 2104 / 2426
11. mascara-klodder / 429 / +23 / +19 / 668 / 830
12. loveyoulongtime / 419 / +0 / +0 / 1568 / 1805
13. mario390 / 356 / +7 / +0 / 259 / 373
14. Pinnenmutske / 355 / +4 / +1 / 968 / 1198
15. ToT / 346 / +11 / +0 / 2114 / 2294
16. Kissingbird / 310 / +24 / +3 / 1778 / 2014
17. sp3c / 251 / +5 / +5 / 509 / 609
18. gebrokenglas / 248 / +37 / +0 / 1032 / 1196
19. marc0871 / 209 / +0 / +0 / 231 / 356
20. Grrrrrrrr / 195 / +0 / +0 / 288 / 350SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Arme Moni zit straks zonder baan. Kan hij net zo goed gaan meedoen in DTS.
Oh...
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zou Wilma nu trots op je zijn?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Geen wonder dat het uit is.
Nou ze gaf wel aan dat ze daarom koffie wilde drinken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 07:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Trotser dan op jou. Jij zit hier dag en nacht
Welk werk ga jij zoeken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Mwah die andere is toch leuker.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zo, goedemorgen.
Dat was een onrustige nacht. Gelet op de stand van de gordijnen stond ik vannacht echt voor mn raam![]()
En veel vreemde dromen, een flamingo die in mn hand beet omdat hij peperkoek wilde; mn moeder die vertelt een geest in huis te hebben, omdat de stofzuiger in brand vloog zonder dat de stekker in het stopcontact zat; mn zus die moest kiezen welke kip gedood zou worden, waarbij de kippen voor dr kinderen stonden; met de auto door de kinderboerderij rijden; een wolf tegenkomen, maar misschien was het toch een hond,...
Het was een drukke nacht
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Verder alles oke?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, goedemorgen.
Dat was een onrustige nacht. Gelet op de stand van de gordijnen stond ik vannacht echt voor mn raam![]()
En veel vreemde dromen, een flamingo die in mn hand beet omdat hij peperkoek wilde; mn moeder die vertelt een geest in huis te hebben, omdat de stofzuiger in brand vloog zonder dat de stekker in het stopcontact zat; mn zus die moest kiezen welke kip gedood zou worden, waarbij de kippen voor dr kinderen stonden; met de auto door de kinderboerderij rijden; een wolf tegenkomen, maar misschien was het toch een hond,...
Het was een drukke nacht![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, goedemorgen.
Het was een drukke nacht![]()
![]()
![]()
En wat aukie zegt![]()
![]()
Wacht, dus je slaapwandelt? Of is dit voor het eerst?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, goedemorgen.
Het was een drukke nachtOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dit was voor het eerst. Nou ja, bijna het eerst, ooit jaren geleden ook wel eens gedaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Wacht, dus je slaapwandelt? Of is dit voor het eerst?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Gelukkig slaap ik niet naaktquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit was voor het eerst. Nou ja, bijna het eerst, ooit jaren geleden ook wel eens gedaan.
* aeque bergt verrekijker weer opquote:
Viezerik!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:18 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
* aeque bergt verrekijker weer op![]()
Ja verdomme. Ik ga niet wéér mijn ondertitel aanpassen.quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Moggell.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Helleu.
Eh. Bolk.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:![]()
Voel je je al weer iets beter?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Justinquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
quote:
ToT!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
DJ
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
hemaquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:55 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker vervelen in de lange metro reisGoede reis
![]()
![]()
Hoelang moet je reizen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:55 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker vervelen in de lange metro reisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* DJMO kijkt naar slijmbak op de grond en hoest nog een paar keerquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Och armequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kwartier bovenop de 40 min normaalTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Meer last van de extra drukte in metro door werkzaamhedenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gelukkig niet. Metro's en trams zijn vreselijkquote:Trotste mama van Ambar
Een van de redenen ook waarom ik toch niet naar Amsterdam wilde om te studerenTrotste mama van Ambar
Ga je toch fietsenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Een van de redenen ook waarom ik toch niet naar Amsterdam wilde om te studerenUw ADH vitamine Worst
Grootste klacht is natuurlijk dat ik naar buiten moet in plaats van in mijn bed te blijven liggenUw ADH vitamine Worst
Ik sla doodsangsten uit in straten waar trams rijdenquote:Ik raak in paniek van het belletje
Trotste mama van Ambar
Terechte klachtquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:07 schreef hemarookworst het volgende:
Grootste klacht is natuurlijk dat ik naar buiten moet in plaats van in mijn bed te blijven liggen![]()
En belletje van ijscoman?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik sla doodsangsten uit in straten waar trams rijdenIk raak in paniek van het belletje
Uw ADH vitamine Worst
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Als ik in Amsterdam of Den Haag loop, dan hoor ik dat belletje dus overal. En dan raak ik in paniekAlle verkeersregels die ik dan ken, gelden niet meer. Groen licht voor mij? Ja dus niet he? Tram voorrang. Wie verzint zoiets?
Trotste mama van Ambar
Kan mijn medereizigers niet van geurtherapie voorzien vandaag
Uw ADH vitamine Worst
Dat is balen manquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:16 schreef hemarookworst het volgende:
Kan mijn medereizigers niet van geurtherapie voorzien vandaag![]()
Ik weet het nooit precies, dus ontwijk sowieso met de auto in tram gebied rijden. Als voetganger kan ik het nog wel aanquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik in Amsterdam of Den Haag loop, dan hoor ik dat belletje dus overal. En dan raak ik in paniekAlle verkeersregels die ik dan ken, gelden niet meer. Groen licht voor mij? Ja dus niet he? Tram voorrang. Wie verzint zoiets?
Die verkeersregel snap ik dus nietquote:
Trotste mama van Ambar
Die krengen remmen nogal kut.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die verkeersregel snap ik dus niet![]()
![]()
Manmanmanquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:25 schreef hemarookworst het volgende:
Ik sta helemaal vast in de klote drukte in de metro![]()
quote:Trams hebben altijd voorrang: of je nu op de fiets, te voet of met de auto bent. Ook als een tram afslaat naar links of rechts, of van links of rechts komt, heeft deze voorrang. Uitzondering: als je op een voorrangsweg rijdt en de tram niet, dan heb jij voorrang.Dus soms heeft de tram geen voorrang, lekker vaagquote:een een tram moet voorrang geven aan voetgangers die oversteken op een zebrapad. als er haaientanden op de trambaan staan, moet de tram voorrang verlenen aan kruisende bestuurders.Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:26 schreef aeque het volgende:
@:ToT ik zou mini even van school wisselen als ik jou was.
[ afbeelding ]!
![]()
Hahaha jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beter dan eentje waar de s ontbreektWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Trams zijn raar ja.
Maar wel handig als ik van A naar B wil komen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Knokke-De Pannequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:34 schreef Sally het volgende:
Trams zijn raar ja.
Maar wel handig als ik van A naar B wil komen.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
VolOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: